Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου 2010

Πως με απήγαγαν.

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως ένα από τα πράγματα για το οποίο γκρινιάζω τελευταία είναι ότι ο αδερφός μου, που είναι 28 χρονών γαϊδούρι, κοιμάται δίπλα μου μερικές μέρες της βδομάδας. Αλλά όταν λέμε δίπλα μου, εννοούμε σ' ένα κρεβάτι κολλητό με το δικό μου. Ειρωνεία, γιατί όταν ήμουν μικρή φοβόμουν υπερβολικά πολύ, αλλά τότε όχι, είχαμε ξεχωριστά δωμάτια. Τώρα μ' έφερε η μοίρα σ' αυτά τα χάλια. Τέλος πάντων, μην μακρηγορώ. 

Χτες βράδυ λοιπόν του λέω να με ξυπνήσει την ώρα που θα πάει στη δουλειά. Φυσικά δεν είχα υπολογίσει πως θα με ξυπνούσε ο Φέι Φέι στις 7:30 το πρωί με αδιάκοπο νιάου νιάου. Οπότε στις 9 που προσπαθούσε να με ξυπνήσει, εγώ ήμουν πτώμα και τον έβριζα. Μου λέει "καλά, άκου ένα όνειρο που είδα μην το ξεχάσω". Και αρχίζει χωρίς να του πω εντάξει:

"Ήμασταν λέει σ' ένα μοτέλ, ξέρεις από αυτά τα κλασσικά τ' αμερικάνικα, με τους τεράστιους διαδρόμους και εσύ λέει είχες μόλις γεννήσει..."
"Ίου ρε, τι μαλακίες κάθεσαι και βλέπεις;"
"... Αλλά λέει το δωμάτιο μέσα ήταν σαν αυτό που είμαστε τώρα. Και το σπίτι. Είχαμε φύγει λοιπόν με τη μαμά για τη δουλειά και σκάει μύτη τύπος ντυμένος τίγρης..."
"Τύπου frosties;"
".... Ναι, τέτοιου τύπου, και αρχίζει να βαράει τη πόρτα, γύρνα γύρνα να δεις πως (φανταστείτε μια τίγρη όρθια να βαράει την πόρτα ταυτόχρονα με τις δυο γροθιές της). Και λέει σε απήγαγε. Κάποια στιγμή παίρνουν τηλέφωνο οι απαγωγείς να ζητήσουν λύτρα και σε δίνουν στο τηλέφωνο και μου λες ''είναι δυο τύποι φοιτητές από την αρχαιολογία της παντείου (ναι ξέρω, δεν υπάρχει), έχουν κάτι βιβλία εδώ". Και σου λέω λέει εγώ "α, δεν είναι δηλαδή οι ...;". Και σου λέω να τους πεις "όταν θα σας βρω, θα σας γαμήσω από τον κώλο και θα φέρω και τον φίλο μου τον ψηλό που την έχει 25 πόντους (τρου ντατ, είναι ελεύθερος, βιογραφικά στην είσοδο)". Και μετά λέει είμαι στον δρόμο και κλέβω ένα μηχανάκι, επειδή το είχα ανάγκη..."
"Τύπου grand theft auto;"
"... Ναι. Και λέει βλέπω στη μία σκηνή αυτό, και μετά βλέπω ένα γέρο και έναν άλλο που γκρίνιαζαν για την οικονομία ή κάτι τέτοιο και μετά η επόμενη σκηνή είναι οι απαγωγείς που τους έχουν στήσει στον τοίχο να τους σκοτώσουν. Και φώναζε ο γέρος "δεν μπορείς να μας σκοτώσεις έτσι", αλλά παρόλ' αυτά τους σκοτώνουν στην ψύχρα. Και σκάω λέει εγώ από πίσω με κολιά με τη μηχανή (η όλη φάση προφανώς επηρεασμένη, γιατί χτες του τραγουδούσα "τρέχω, τρέχω, τρέχω, με το κορίτσι που αγαπώ τρέχω στ΄ αστέρια τρέχω") και σκέφτομαι όμως ότι δεν τους έχω, οπότε σκέφτομαι να φύγω να πάω να πάρω την καραμπίνα και τον Β. και να έρθουμε μαζί. Και τελειώνει."

Εντάξει, θα μπορούσα να το διανθίσω να γίνει ακόμα πιο γαμάτο, αλλά εδώ μεταφέρουμε την αλήθεια και μόνο την αλήθεια. Εννοείται ότι μέχρι να τελειώσει είχα κλάσει στο γέλιο, επομένως και είχα ξυπνήσει. Χαλάλι. Του λέω "άντε πάω να το γράψω στο blog". Μου λέει "άμα θέλεις γράψε και αυτό με τον Bruce Willis".

"Ήμουν λέει εγώ με τον Bruce και πηγαίναμε να σε μια αποστολή σ' ένα νησί, το δείχνει μου φαίνεται σε μια ταινία με τον Βαν Νταμ, σαν λόφος λέει είναι και έχει ένα σπίτι στην κορυφή και γύρω γύρω θάλασσα. Και πάμε λέει και ήταν ένας τύπος που κρατούσε αιχμάλωτες κάτι γκόμενες, αλλά τις είχε σε μια πισίνα και κολυμπούσαν σαν γοργόνες. Στον πάτο της πισίνας λέει είχε μια τεράστια τάπα σαν αυτές που έχει στην μπανιέρα. Μου λέει λοιπόν ο Bruce, πήγαινε εσύ να σώσεις τις κοπέλες και θα πάω εγώ να κανονίσω τον τύπο πάνω. Αλλά βγάζω ο μαλάκας την τάπα και δημιουργείται στρόβιλος και της ρουφάει τις γκόμενες. Μου λέει όμως ο Bruce, μην ανησυχείς θα τις ξεβράσει η θάλασσα και θα κολυμπήσουν, θα είναι μια χαρά." 

Αυτά. 

24 σχόλια:

mahler76 είπε...

γαμάτος είναι ο brother :)

Ναύτης είπε...

τι πίνει ο μικρος;;;

χαχαχα

νά'σαι καλα μωρε flon, τό'χα ανάγκη το γέλιο σήμερα...

καλημέρα!

ephee είπε...

ρε μπας και του'κανε το τραπέζι ο καλο-παιδί-αλλάς;

Tanila είπε...

Noμίζω ότι είναι ντροπή ένας 28χρονος να κοιμάται ακόμα με την αδελφή του. Δε μένει μόνος του;

Αν όχι, ενδιαφέρομαι να τον υιοθετήσω.

spooky loner είπε...

μου αρεσει ο κοσμος των ονειρων.

:)

kathysteras είπε...

Κάτι τέτοια ηρωικά κάνω και ΄γω στα όνειρα συνήθως. Ωραία είναι ...
Βρε ephee λες στο τραπέζι να ήταν και ο paki και να τους εστειλε και τους δύο;

Loud Melody είπε...

Να το γράψετε και να το στείλετε στο Hollywood, ποτέ δεν ξέρεις!

Gogoth είπε...

αντε απο δω ρε ειδα τον τιτλο και προς στιγμην ψαρωσα, ειπα τι σκατα..; χαχα πρεπει να κανουμε καμια ταινια με τον αδερφο σου βαν νταμ, το'χει καημο μου φαινεται :)

Flonsavardu είπε...

mahler76 είναι, ναι!

ναύτη καλησπέρα, πλέον! δεν πίνει τίποτα, αυτά παθαίνει όποιος δουλεύει όλη μέρα φαίνεται.

ephee+ kathy δεν ξέρω τι λέτε ρε παιδιά... τι παίρνει ο καλό παιδί αλλάς; :D

tanila είναι ντροπή. αλλά έχουμε και κρίση και ζωντανή γιαγιά, ζωή να 'χει. οπότε όχι, δεν μένει μόνος του.

spookaki εμένα να δεις!

loud melody εντάξει, αν είναι να σωθεί από τέτοια σενάρια το χόλλυγουντ... βράσε ρύζι.

τζοάκι χιχι, λες να με απήγαγαν; πλάκα θα 'χε. να κάνουμε, γιατί να μην κάνουμε. εγώ θα παίξω μια γκόμενα στην πισίνα. :D

Gogoth είπε...

μεγαλα γυαλια και βουγιουκλακικο καπελο...

ephee είπε...

βαριά βραδυνά γεύματα. Ο paki τώρα, άλλο θέμα..

amalthia είπε...

ωραίος ο Μπρους,κουλ τύπος.

δεν μου λες μωρή απο ποιόν ήσουν έγκυος? σου είπε ο μπράδερ?

sarper? είπε...

Τα περισσότερα αδέρφια έτσι είναι. Και όσο πιο γαμάτα αδέρφια έχουμε, τόσο το καλύτερο. Γιατί γινόμαστε κι εμείς γαμάτοι τύποι.
Πάντως ο δικός σου χάνει τον καιρό του εδώ...
:P

Διπρόσωπος είπε...

Λοιπόν, θα σου πω κι εγώ ένα που είδα πρόσφατα και ξύπμνησα κάθιδρος.

Ημανε, λέει, στη Γαλλία και μέσα στο Παρίσι είχανε χτίσει ένα τεράστιο φράγμα. Επίσης, ήμανε μόνος μου, δεν είχε κόσμο στους δρόμοι, οι Γάλλοι κάπου είχανε πάει όλοι μαζί, ήξερα εγώ πού ήτανε μαζεμένοι, όμως. Και ξαφνικά σπάει το φράγμα και γεμίζουν οι δρόμοι κροκόδειλους, μιλάμε για πολλούς κροκόδειλους. Και τρέχω να βρω τους Γάλλους για να τους πω ότι σκάνε οι κροκόδειλοι και θα τους γαμήσουνε στη δάγκα, αλλά...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΑΛΛΙΚΑ!

Οπότε, αρχίζω να κουνάω τα χέρια και να φωνάζω δυνατά...

LACOSTE, LACOSTE!

Πες μου, είμαι μαλάκας;

Mad.doc(s) είπε...

Ναι, είναι η απάντηση.

Ειλικρινα τώρα, lacoste? LA-fucking-COSTE?? Το πολύ πολύ να καταλάβαιναν ότι τους κυνηγάνε κροκοδειλοι για να τους κάνουνε σερβίς... Έλεος δηλαδή!
Οπότε φαντάζομαι ότι αν ήσουν στη Μαδρίτη και έβλεπες ταύρους θα φώναζες Ναδάλ, Ναδάλ...
ή ακόμα καλύτερα αν ήσουν Γερμανία και έβλεπες puma, θα φώναζες adidas, adidas??
και στην επιστροφή στη Γαλλία ρίξε κι ένα le coq sportif γιατι ποτέ δεν ξέρεις αν θα εμφανιστεί κανένας μαινόμενος κόκορας.

Δεν θα ήμουν τόσο επιθετικός αλλά με ενοχλούν όσοι κάνουν copy paste από άλλους, στο τελευταίο τους άρθρο ας πούμε...
http://okso-pousti.blogspot.com/2009/10/blog-post_9273.html

Γκε γκε?? Ωραια.

Όσο για σένα flons, way to go που άνοιξες τους ασκούς του αιόλου και τώρα ο κάθε μαλάκας θα μας γράφει τα όνειρά του. Και πριν τρέξουμε να προειδοποιήσουμε την ανθρωπότητα φωνάζοντας αίολος, αίολος μαζι με τον φίλο μας και το leonardio di caprio για επερχόμενο τυφώνα πρέπει να σου αποκαλύψω ότι αν θέλαμε να ακούσουμε ασυνάρτητες ιστορίες χωρίς νόημα και οι οποίες δεν συνέβησαν ποτέ, τότε πηγαίναμε και στην εκκλησία.

Γαμώ το inception μου γαμώ...

Flonsavardu είπε...

τζο νομίζω χάσαμε την ευκαιρία μας για φέτος να γυρίσουμε εκείνο το βίντεο που ήθελες... τουλάχιστον εγώ καλοκαιρινό φόρεμα δεν φοράω με τέτοιο καιρό!

ephee, α, δεν τρώει πια τέτοια ο μπρο, κάνει δίαιτα.

amalthia και εγώ το ρώτησα, δεν ήξερε.

sarper όχι που να το παινευτώ, αλλά ο δικός μου είναι ο καλύτερος. :)

διπρόσωπε πέθανα στο γέλιο με την ιστορία, μόνο αυτό σου λέω.

mad.doc(s) όλη αυτή η ιστορία για τη φράση με τον ζαμπούνη να πούμε;
α, και να με συγχωράτε, θα έγινε κάποιο λάθος με τις προσκλήσεις, δεν ήξερα ότι σας καλέσαμε...

Διπρόσωπος είπε...

Κύριε μαλάκα γαμώσπιτε Mad doc, που μου έκανες και κριτική, και το blog okso-pousti δικό μου ήταν και άμα γουστάρω τα κάνω όλα copy paiste σε ένα άρθρο για να γουστάρω. Εξυπνάκηδες του Ιντερνετ, που περιμένετε στη γωνία για να κράξετε. Επίσης, αν θες φρέσκα κειμενάκια και όχι copy paiste, σε άλλα blogs να μπαίνεις και όχι στο Διπρόσωπος, εκεί θα έχει ΜΟΝΟ τέτοια από δω και πέρα, ακριβώς επειδή ενοχλεί κάτι μαλάκες γαμώμανους σαν και του λόγου σου.

Διπρόσωπος είπε...

Σόρι, ρε Φλονς, για την επίθεση στον κυρ μαλάκα, αλλά μερικοί καθυστέρες (όχι ο γνωστός, ο αγαπημένος) βγάζουν όλη την καταπίεση που τρώνε από τη χοντρή σπυριάρα γυναίκα τους στο Ιντερνετ. Και το κακό είναι ότι μιλάνε χωρίς να ξέρουν κιόλας. Και το κείμενο με τον Μουρατίδη και τον Ρακιντζή ήταν τραβηγμένο από το okso-pousti και το είχα γράψει από κάτω ότι είχα ένα μπλογκ το οποίο έκλεισα λόγω ενός μεγάλου πακέτου που είχα φάει στη ζωή μου. Ο μπάρμπα πούσταρχος, όμως, δεν έκανε τον κόπο να το ψάξει. Εφαγε τα σκατά του ως σωστός κοπρολάγνος και μετά ήρθε και τα ξέρασε στο μπλογκ σου μαζί με τη χολή του.

Flonsavardu είπε...

καλέ όχι, κάνε δουλειά σου.

kathysteras είπε...

Αγαπημένος... Ας το καλό και συγκινήθηκα πάλι, παλιόπαιδα...
Ρε φλο πες και συ τίποτα...

Mad.doc(s) είπε...

a) Σόρι flons, δεν είδα την πινακίδα boring only στο κλειστο club σου.

b) Έχεις δίκιο, όνειρο της ζωής μου ήταν να σε περιμένω στη γωνία για να σε κράξω. Δώσε πόνο πάντως αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα.
Απλώς επειδή διάβαζα τα αρθράκια του paraga στη sos και τα γούσταρα και βλέποντας μετά το blog #2 (εκτός αν έχεις κι άλλα), κατάλαβα ότι κάποιος τα αντέγραψε. Simple as that.
Δεν περίμενα ότι θα ήσουν τόσο κομπλεξάρας...

PS: Δεν ήξερα ότι δεν δέχεσαι κριτική, δεν έχω 1)σπυριάρα, χοντρή γυναίκα και δεν είμαι 2)μπαρμπα πούσταρχος. Και αν κάτι από αυτά ίσχυε τότε το 1 θα αναιρούσε το 2 και vice versa.

I'll let myself out.

Διπρόσωπος είπε...

Είμαι πιο κομπλεξάρας απ' όσο νομίζεις και σε παρακαλώ να πας να βρεις να διαβάζεις το μπλογκ κάποιου που δεν είναι κομπλεξάρας, γιατί πιο κομπλεξικό από εμένα δεν έχεις ματαδεί κι ούτε θα ξαναδείς. Εγώ είμαι ο χειρότερος. Οπότε όξω από το μπλογκ μου.

Δεύτερον, κριτική δέχομαι, ακόμα και αρνητική, αλλά ποτέ κακοπροαίρετη. Κι εσύ, αδερφέ, είσαι κακοπροαίρετος. Το γράφω και στο μπλογκ. Οι κακιασμένες αδερφές δεν επιτρέπονται, ενώ το χιούμορ, και ειδικά το καυστικό, είναι πάντα καλοδεχούμενο. Δεν ξέρω αν είσαι αδερφή, αλλά κακιασμένος ήσουν στην "κριτική" σου. Πιθανότατα είσαι και στη ζωή σου.

Τρίτον, αφού δεν σου αρέσει το boring club της Φλονς, τι στον πούτσο κάνεις εδώ μέσα και κάθεσαι και χάνεις τον χρόνο σου γράφοντας και σχόλια;

Τέταρτον και τελευταίον, γιατί έχεις φάει παραπάνω χρόνο από τη ζωή μου απ' όσο σου έπρεπε. Αμα έχεις χοντρή και σπυριάρα γυναίκα το πιο πιθανό είναι να το γυρίσεις σε μπάρμπα πούσταρχος. Diprosopos left the building.

anisixos είπε...

ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΩ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΟΥ

http://anisixos.blogspot.com/2010/10/blog-post_15.html

Αξιζει να το δεις και οχι να το ζεις...

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχα χαχαχαχαχα και το άλλο με τον Μπρους Γουίλις χαχαχαχαχα χαχαχαχαχα έχω πέσει κάτω!! Τα σέβη μου στον αδερφό πρώτα απ'όλα. Και τώρα εξηγώ το όνειρο που παίζεις. Εσύ θέλεις να φύγεις απεγνωσμένα από κει που είσαι, στο κολλητό κρεβάτι με τον αδερφό, αυτός το προαισθάνθηκε και είδε ότι σε απήγαγαν γιατί σε αγαπάει και δεν μπορούσε να δει ότι φεύγεις τρέχοντας. Χαχαχαχαχαχαχαχα δεν υπάρχετε, γαμώ τα παιδιά είστε!!