Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010

Απλώς δεν σε γουστάρει;

(ο κάθυ που το διάβασε λέει: δεν σας μπορώ, όχι δεν δεν δεν σας μπορώ. ρε αμάν με τις αναλύσεις σας, σας βαρέθηκα, άντε στείλτη στη τζο να βάλει μυαλό, τι είναι αυτά, ούτε στο γυμνάσιο. ΒΡΕ ΟΥΣΤ!)

Την ιστορία την ξέρουμε όλοι, no; Αγόρι γνωρίζει κορίτσι, κορίτσι γνωρίζει αγόρι, αγόρι την πέφτει στο κορίτσι, κορίτσι πέφτει σαν παραγινωμένο σύκο και μετά το αγόρι την κάνει με ελαφρά. Και μένει η δύσμοιρη να αναρωτιέται τι σκατά έγινε τώρα.

Αυτή είναι η καλή εκδοχή της ιστορίας. Αυτή που μαζεύεστε με τις φίλες σου, και θάβετε τον πεθαμένο μέχρι να μη του ξανασηκωθεί για ένα μήνα. Υπεραναλύετε μέχρι αηδίας όλα όσα έχει πει, ώστε να βεβαιωθείς πως δεν είσαι εύκολη που του έκατσες με την πρώτη, αλλά όλα έλεγε έδειχναν πως σε θέλει πολύ, οπότε όταν το πάθος μιλάει, ποια είσαι εσύ που θα αντιμιλήσεις; Και άντε το πολύ πολύ το απολωλόν πρόβατο να σκάσει μύτη κανένα δίμηνο μετά- ναι, έχουν θράσος, καινούργια πράγματα δεν μαθαίνουμε εδώ μέσα- επειδή σ' έχει σιγουράκι, μόνο και μόνο για να φάει φόλα, γιατί σιγά που θα τον έκλαιγες δυο μήνες. 

Υπάρχει όμως και η άλλη εκδοχή. Η κακή. Αγόρι γνωρίζει κορίτσι. Κορίτσι γνωρίζει αγόρι. Αγόρι την πέφτει στο κορίτσι, κορίτσι πέφτει σαν παραγινωμένο σύκο και μετά το αγόρι λέει στο κορίτσι πως ξέρεις τι; Μου αρέσεις μεν, μπορούμε να ρίχνουμε κανένα πήδημα που και που, διότι είμεθα και άνθρωποι με υποχρεώσεις και που να τρέχεις να βρίσκεις άλλον, για σχέση δεν σου υπόσχομαι, κάτσε να κοιτάξω το καρνέ μου, ναι, ο ωροσκόπος μου δεν προβλέπει νέα δέσμευση για το 2010, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται. 

Τι κάνεις εκεί; Ε, θα μου πεις εύκολο, φεύγεις και πας σ' άλλον που θέλει σχέση. Όχι; Γιατί τώρα τι σόι είναι αυτός που θέλει μεν να πηδιέστε, αλλά δεν σε θέλει και για σχέση και στο λέει και μέσα στη μάπα σου; Και βρίσκεσαι και στην ευχάριστη θέση να θάβεις τον πεθαμένο, χωρίς να πέθανε. Και να σου οι φίλοι σου να λένε πως είσαι θύμα- που από μέσα τους αναρωτιούνται "ρε πούστη μου, ποιοι είναι αυτοί οι τεντυμπόιδες που τα καταφέρνουν και δεν μπορώ εγώ;- και πως "δεν σε γουστάρει, εντάξει τώρα, χέστονα" και από την άλλη οι φιλινάδες σου να σου λένε "γράψτονα να κολλήσει". Και να κάθεσαι εσύ σπίτι να αναρωτιέσαι τι σκατά να κάνεις τώρα. Διότι ναι, το ξέρεις πως δεν γουστάρει... ακόμα. Αλλά ξέρεις και πως αν τον γράψεις θα κολλήσει. Έτσι πάνε αυτά τα πράγματα από αρχαιοτάτων. Αλλά αυτή τη δουλειά θα παίζουμε τώρα μεγάλοι άνθρωποι; 

Και να σου, από εκεί που τον είχες και ψιλοχεσμένο όταν στην έπεφτε, που κάνεις μικρό τελετουργικό χαράς αν εδεήσει να εμφανιστεί για σεξ ή βόλτα, και να σου που σκέφτεσαι "κοίτα που θα κολλήσω με τον ξεφτιλισμένο, από εκεί που τον είχα σίγουρο" και να αναρωτιέσαι "τι έγινε ρε παιδιά;" ωσάν άλλος σπύρος παπαδόπουλος. 

Τι στον πέοτα κάνεις εκεί; Γιατί πες ότι φεύγεις. Και αν σου εμφανιστεί σε δυο βδομάδες να δει και καλά τι κάνεις, και του κάνεις τη δύσκολη και σου σκάσει στο μήνα πάνω και σου τάζει αγάπες και λουλούδια, ζωή παραμυθένια; Τον σκοτώνετε κύριε πρόεδρε; Και πες ότι κάθεσαι. Τι σκατά θα κάνεις, θα κάθεσαι πάνω από το τηλέφωνο και να σε πνίγει το παράπονο σαν την αννούλα τη βίσση; Έχουμε και δουλειές! Και μη γυρίσει να μου πει κανένας μπούστης "να κοιτάτε τις δουλειές σας κυρίες μου" διότι δεν είναι εύκολα πράγματα αυτά, είναι τσάλεντζινγκ πράματα και όλοι το ξέρουμε δα ότι οι γυναίκες δεν τα πάνε καλά με τις δοκιμασίες. 

Τέλος πάντων, ξέρετε. Δεν βγαίνει συμπέρασμα, απλά λέω. Και έτσι για να μη λέτε δηλαδή, δεν μ' έπιασε εμένα η πιλάλα, αλληνής καίγεται ο κώλος της. Εγώ έχω τον αμερικάνο να με βρίζει γιατί εκεί που είναι δεν μπορεί να βρίζει και μπινελικώνει εμένα από το μσν. :D



16 σχόλια:

mits είπε...

Διαφωνω, η πρωτη ειναι η χειροτερη.
Στη δευτερη ο ανθρωπος δε κρυβει τιποτα, εχει τα χαρτια του ανοιχτα. Σου δινει το πατημα να πεις "ξερεις τι? δε το θελω αυτο" ή "ξερεις τι? ναι ας πηδιομαστε" και ολα ενταξει. Το εξαφανιζολ (κατα τη γνωμη μου παντα) ειναι το χειροτερο για τον αλλο, αφου τον αφηνει συξυλο μεσα στην απορια "τι σκατα εκανα?"
Βεβαια ολο αυτο ειναι απλα ενα παιχνιδι εξουσιας τυπου "ποιος εχει το πανω χερι", και στηριζεται εξ ολοκληρου γυρω απο το ερωτημα "μου δινει οση σημασια του δινω εγω?". Συνηθως μενει αναπαντητο, εκτος κ αν υπαρξει η παραμικρη σπιθα ειλικρινιας μεταξυ των δυο ανθρωπων, πραγμα που αν γινει, βιωνουν ανταμα την ευτυχια.

Και οχι, δεν κατηγορω "τις πουτανες τις γυναικες", εχουν κ οι δυο ΙΣΟ μεριδιο σ αυτη την ιστορια.

Gogoth είπε...

εγω επειδη λογω αρρωστη δε στροφαρω καλα, ο καθυ εννοουσε να στειλεις καποιον σε μενα να του βαλω εγω μυαλο;

γιατι αυτη η προταση μπαζει απο παντου, να το ξερετε.

κοιτα, η λυση ειναι μια. να τα μπλεξεις με 2, το πολυ 3 τετοιους, και ααααν επιβιωσεις, τοτε εισαι ασφαλης γιατι μαθαινεις απο τις μαλακιες σου και τους ξεχωριζεις απο τα πενηντα μετρα και απομακρυνεσαι εγκαιρως.

βεβαια εχει κι αυτο τ'αρνητικα του. γιατι απο ενα σημειο και μετα τους εχεις ολους σε πενηντα μετρα αποσταση και ζεις με το φοβο οτι θα πεθανεις μονη σου μαζι με γατες... κι αμα αντιπαθεις και τις γατες οπως εγω... σκατα.

σπουδαιες συμβουλες εδωσα παλι.

kathysteras είπε...

Ναι gogoth να της βάλεις μυαλό επειδή τα πράγματα έχουν ξεφύγει και εγώ είμαι και παλαιών αρχών και με ενοχλούν κάτι τέτοιοι άντρες που δεν τα τιμούν τα παντελόνια τους να ουμε.

Πραγματικά όμως άμα σε κάποια φάση μαζευτούνε όλες οι γυναικείες αναλύσεις στο ιντερνετ για τις σχέσεις θα καλυφθούν οι ενεργειακές ανάγκες μιάς πόλης για έναν ολόκρηρο χρόνο. Μπα όχι σε άλλες περιπτώσεις το λένε αυτο. Τα μπερδεύω αυτά ώρες ,ώρες. Το είχε πει και ο δάσκαλος στην μαμάκα μου παλιά αλλά δεν του είχε δώσει σημασία.

Flonsavardu είπε...

βρε μιτς, όταν λέω να εξαφανιστεί, δεν εννοώ να εξαφανιστεί τελείως. (όχι ότι δεν το κάνουν και αυτό!) εννοώ να πει ξέρεις τι, ξενέρωσα και γεια σου. εκεί λες εντάξει, ήμουν ηλίθια και το ξεπερνάς. το άλλο το καινούργιο τι είναι; ελεύθερες σχέσεις και ξύσ' τ' αρχίδια σου.

τζο δεν έχεις δίκιο. εγώ όποτε έρχομαι με κάνεις και φεύγω με αλαφρό κεφάλι όσο δεν πάει. οι συμβουλές σου είναι οι καλύτερες. (ασχέτως αν δεν τις ακολουθώ πάντα, αλλά σκατά να φάω)

κάθυ έτσι εσύ άντρα αυστηρών αρχών, βάλε μας μια τάξη εδώ πέρα. έτσι πρέπει να είναι οι άνθρωποι οι σοβαροί... οι νοικοκυρεμένοι... :D

Gogoth είπε...

εσυ κυρια μου οποτε ερχεσαι φευγεις με αναλαφρο κεφαλι γιατι εισαι μια βλακορομαντικια σαν και του λογου μου και σ'αρεσουν οι μπουρδες μου.

επισης ολοι εσεις οι "δηλωνουμε παλαιων αρχων και τιμαμε τα πανταλονια μας" ειστε κατι λαμογια... δηλαδη τι σκατα, που ειστε κρυμμενοι και δεν σας βρισκουμε; αυτο που ελεγε ο παυλος την αλλη φορα, ολοι βροντοφωναζουμε οτι νααιι τους μαλακες αλλα ειμεις δεν ειμαστε ετσι.

το θεμα, φιλοι μου, δεν ειναι πως φερεσαι σ'αυτον/ην που γουσταρεις. το θεμα ειναι πως φερεσαι σ'αυτους που ΔΕΝ γουσταρεις.

κι αυτο που ειπα τωρα ητανε μεγαλη κουβεντα.

Flonsavardu είπε...

εσύ κυρία μου έχεις εγκληματήσει κάργα και πρέπει να υποστείς τις συνέπειες. που με πήρες άγουρο κοριτσάκι, πάνω στην άρνηση και μ' έκανες σαν και τα μούτρα σου- μου έβγαλες τον πραγματικό μου εαυτό δηλαδή.

ο κάθυ είναι διαμάντι, εγγυώμαι εγώ.

Gogoth είπε...

εγω μαρη;;; που σε περιμενα κυνικια και σκληρη και μου βγηκες σαν το ριο μαρε τοσο τρυφερο που κοβεται με την καρδια ενος μαρουλιου;;; ελεγα κι εγω επιτελους θα βρεθει ενας ανθρωπος να μου δωσει δυο κατραπακιες να μου πει "συνελθε ζωωωωον" κι αντι γι'αυτο σ'ειχα απεναντι να με κοιτας με τα γαλαζια puppy eyes και να μου αναστεναζεις με ο,τι μπουρδα σου ελεγα;

αιντε απο κει παλιορομαντικια!

οσο για τον καθυ, ενταξει γι'αυτον το πιστευω. αλλα γι'αυτον μονο.

Flonsavardu είπε...

εεε, εγώ... δηλαδή, να... ξέρετε...

ένα μικρό παιδάκι ήμουν. δεν μπορούσα να το σταματήσω. ^_^

Gogoth είπε...

ολοι οι ενοχοι ετσι λενε.

amalthia είπε...

δεν θα μπω στη κουβέντα σας γιατί βιάζομαι να ρωτήσω την φίλη μου Φλο γιατί αφού αλληνής ο κώλος καίγεται πιάνει φωτιά και η ίδια?

που τα χεις μαρή τα μούτρα σου?στον κώλο της αλληνής? ακου τι κάνουμε εκεί! τον σταυρό μας...σεξάκι χωρίς δέσμευσή. οργασμούς χωρίς μαγειρέματα και πολλά τηλεφωνήματα!

(ουαου πόσο κουλ ακούγομαι...Κάθυ δεν είμαι πολλή φοβερή?)

τέρμα το ψέμα...ακου τι κάνουμε (κατ'εμέ πάντα) το συζητάμε μαζί του! χωρίς ντροπές και αηδίες, να κάπως έτσι αρχίζουμε την κουβέντα:
"Άκου Γιώργο,Φάνη,Νίκο..εμένα μου αρέσεις, εγώ σου αρέσω και γι αυτό και πηδιόμαστε αλλά εμένα δεν μου αρέσει να πηδιόμαστε και μόνο,σκέψου το και γειά σου"

στην ουσία όμως δεν θα έπρεπε να θέλουμε να είμαστε με τύπους που δεν μας γουστάρουν για παραπάνω απο 1 ώρα που μπορεί να κρατήσει το γαμήσι, πόσο παίρνει ρε πούστη μου για να ξενερώσουμε? κανονικά θα έπρεπε να ξενερώνουμε και ούτε κουβέντες ούτε τίποτα.

βέβαια εγώ μιλάω εκ του ασφαλούς αλλά τι να κάνουμε? έτυχε!

Flonsavardu είπε...

τι θέλεις μαρή; το αίμα μου καίγεται, να μην της αφιερώσω μια ανάρτηση; αφού ξέρεις τι αδυναμία έχω στις εξαδέλφες μου. κατά τ' άλλα τα λες σοφά (σου το είπα και στο μσν :p)
και ναι, κανονικά έπρεπε να ξενερώνουμε. και εγώ εκ του ασφαλούς μιλάω.

ephee είπε...

Πόσο εκτός πραγματικότητας παίζει να είμαι ρε γμτ;
Ή πηδιέμαι καταπληκτικά (που χλωμό-θα μου το είχαν πει), ή όποιον έχω πάρει τον πέτυχα ακριβώς πριν τα χοντράδια φτάσουν στην υπόφυση (κι αυτό χλωμό-κάποια στιγμή ξεβουλώνεις..), ή όλο σε τυφλούς πέφτω..(επίσης χλωμό γιατί βρίσκανε την πόρτα όταν τους την έδειχνα)
Σωστή η Αμάλθεια, αν και κάποια πράγματα μερικές φορές δε λέγονται καν. Ή δεν είναι καν ανάγκη να ειπωθούν. τα πιάνεις στον αέρα που λένε;
Από την άλλη, παίζει να είμαι -όχι ακριβώς ψώνιο- λίγο εγωίστρια.. όταν ο άλλος δεν ψήνεται μία, δεν ψήνομαι δέκα. Η απώλεια είναι όλη δική του u know..
Για τον ελέυθερο χρόνο, υπάρχει και το δελφινάκι, που δεν ανάβει και τσιγάρο στην κρεββατοκάμαρα μη χέσω!

Gogoth είπε...

μαλιστα...

ειμαι οντως απο αλλο πλανητη.

Πάρης είπε...

και τι έγινε? όλοι οι πλανήτες ίδιοι είναι..

kwlogria είπε...

Της πουτάνας γίνεται!!!

Flonsavardu είπε...

ephee εγώ πάλι έχω λάθος εγωισμό. όταν μου τον πληγώνουν φουνδώνω! η περί ου ο λόγος πάλι, είναι τρελή εγωίστρια, αλλά ξέρω γω... άμα ερωτευτείς αυτά παύουν να ισχύουν, όχι;

τζοάκι είσαι ήρωας απ' άλλο πλανήτη εσύ! :))

πάρη αυτοί που κατοικούν όμως δεν είναι ίδιοι!

κωλογριάκι άσε άσε!