Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2010

Are you fuckin' kidding me?

Ξυπνάω σήμερα το πρωί από τη δόνηση του κινητού. Ήταν η συμφοιτήτρια που κάνουμε μαζί πρακτική. Η ώρα ήταν 12 παρά 10. Είχα βάλει ξυπνητήρι εκείνη τη μέρα για να πάω στο νοσοκομείο, αλλά επειδή κοιμήθηκα στις 5 η ώρα το πρωί από τον βήχα, αποφάσισα- με πόνο ψυχής η αλήθεια  είναι, γιατί δεν υπήρχε τίποτα περισσότερο που να θέλω από το να τρέχω μέχρι το Χαϊδάρι, μετά το χθεσινό τρικούβερτο βήχα- να μην. 

Δεν το σηκώνω φυσικά, γιατί θα καταλάβαινε ότι μόλις είχα ξυπνήσει- δεν ξέρω αν φαίνεται σε όλους, σε μένα φαίνεται. Την παίρνω μετά από 2'. 
- Έλα τάδε, ήμουν στην τουαλέτα. Συνέβη κάτι;
- Έλα Φ., είσαι ακόμα άρρωστη; Δεν πιστεύω να έχει έρθει το νι σου και να μας λες ψέματα;
- Όχι, δεν έχει έρθει το νι, αύριο έρχεται μάλλον. Ναι, είμαι άρρωστη, όλο το Σαββατοκύριακο είχα πυρετό. (δεν είχα, ήμουν όμως εξαντλημένη από την ίωση, αλλά αυτό δεν νομίζω ότι πιάνει. ο πυρετός παρόλ' αυτά συγκινεί τους πάντες. όχι όμως και αυτήν!)
- Χτες να ξέρεις μας την είπε ο καθηγητής και να ξέρεις πήρε τηλέφωνο και η κόρη του δικού σου... (ο "δικός μου" είναι ένας παππούς που υποτίθεται έχω αναλάβει. και λέω υποτίθεται, γιατί πάω μαζί με ένα ειδικευόμενο ψυχίατρο και για τον παππού τι πάω, τι όχι, το ίδιο του κάνει. για του λόγου το αληθές, όταν ρώτησα τον καθηγητή αν πήρε όντως τηλέφωνο ούτε καν θυμόταν για ποιον άνθρωπο του μιλάω)
- Και τι δηλαδή, δεν έχουμε δικαίωμα ούτε να αρρωστήσουμε;;
- Ε, δεν ξέρω... Απλώς αν δεν είναι κάτι σημαντικό ρε παιδί μου να μη λείπεις...
- Καλά θα πάρω ένα ταξί και θα έρθω αν είναι. 

Σηκώνομαι με γενναιοψυχία. Η μαμά μου αναρωτιέται πως αποφάσισα τελικά να πάω, εγώ της εξήγησα πως οι συμφοιτητές μου ζηλεύουν που αυτοί πήγαν και εγώ δεν πήγα και μου κάνουν ψυχολογικό πόλεμο- τρου ντατ. 

Πάω εν τέλει, λέω στον καθηγητή πως είμαι άρρωστη, μου λέει αν είσαι άρρωστη γιατί ήρθες, οι άρρωστοι έχουν δικαιολογημένη απουσία. Κοιτάω τη συμφοιτήτρια μου με βλέμμα "το ήξερα μωρή μουσίτσα πως τσάμπα με κουβάλησες ως εδώ". Είχαν δε το θράσος να μου κάνουν αστειάκια του τύπου "μην τυχόν και μας κολλήσεις". Μέσα στο στόμα σας έπρεπε να βήχω κανονικά μαλακιστήρια, που με κουβαλήσατε τσάμπα πρωί πρωί μεσημέρι. 

Μαζευόμαστε μετά στο δωματιάκι της πρακτικής και γίνεται το εξής ωραίο. Η προαναφερθείσα συμφοιτήτρια- πολύ καλό κορίτσι κατά τ' άλλα, πολύ την συμπαθώ, μην κοιτάτε, ε και αν είπα και μια κουβέντα παραπάνω νερό και αλάτι- παίρνει ένα φίλο της τηλέφωνο και έπιασαν ψιλή κουβέντα. Και αρχίζει τα "είσαι ερωτευμένος; έλα ρε φίλε και ο τάδε ερωτευμένος; και ο δείνα ερωτευμένος;" τέτοιου τύπου κουβέντα. Όλοι άντρες αυτοί. Τι είναι ρε ο έρωτας, μην αρχίσω να βαράω φάπες; Όλοι οι τύποι εν τω μεταξύ αν κρίνω από το τηλεφώνημα, δεσμευμένοι με παράνομες σχέσεις. Δηλαδή να το πάθω τώρα το εγκεφαλικό ή να το αφήσω για όταν θα μου περάσει η ίωση; Πως ερωτεύτηκαν δηλαδή όλοι αυτοί; Και τι σκατά κάνουν και είναι ερωτευμένοι; Πως νιώθουν; Πως διάολο ορίζουν τον έρωτα μερικοί άνθρωποι; Ο ενθουσιασμός δεν είναι έρωτας. Ούτε ο πληγωμένος εγωισμός είναι έρωτας. Ντάξει; Όταν βλέπεις τον άλλον και τον λατρεύεις και θέλεις να τον προσέχεις και να τον αγαπάς για πάντα και κάνετε το υπεργαμάτο σεξ και γελάτε μέχρι δακρύων τότε σου επιτρέπω να δηλώσεις ερωτευμένος και μόνο τότε. 

Λοιπόν, επειδή πρέπει να πάω και στον γιατρό να με ακροαστεί: Δύο chick flicks - εμμονή - παντελώς ψέμα ασφαλώς 1. Going the distance και 2. Easy A με την απλώς εκθαμβωτική-πανέμορφη-θέλωναείμαισανκαιαυτήτώρα Emma Stone. 

Σήμερα έχουμε και τραγούδι. 



12 σχόλια:

kathysteras είπε...

Γειά σου flonsκάτι είμαι ο καθυστέρας και σου αφήνω σχόλιο στο γαμάτο μπλόγκ σου ώστε να γνωριστούμε διαδυκτιακά και γιατί όχι να σε κάνω add στο facebook άμα τα βρούμε(sorry ένοιωσα την ανάγκη να μαλακιστώ λίγο, έχει πέσει δουλειά).
Ωραία η emma. Όποτε την βλέπω θυμάμαι την σκηνή στο superbad με το μάθημα μαγειρικής.

Flonsavardu είπε...

γεια σου κάθυ. θα έπρεπε να ξέρεις ότι εγώ δεν κάνω εύκολα ιντερνετικούς φίλους, αλλά αν θα κάνω μια εξαίρεση για σένα... oh no, wait a minute, i'm sorry i can't. την τελευταία φορά που το έκανα αυτό συνέβησαν πολλές ασχημιές. επιστροφή στις παλιές και σωστές μας συνήθειες. (not so inside joke)

Jerry Jedelou είπε...

Ριπίτ άφτερ μι :"Όταν βλέπεις τον άλλον και τον λατρεύεις και θέλεις να τον προσέχεις και να τον αγαπάς για πάντα και κάνετε το υπεργαμάτο σεξ και γελάτε μέχρι δακρύων τότε σου επιτρέπω να δηλώσεις ερωτευμένος και μόνο τότε."
Μπράβο φλονς για την υπεργαμάουα σύνοψη του έρωτος.
Πραγματικά υποκλίνομαι..

Gogoth είπε...

εγω νομιζω οτι αυτο το ερωτετοιος πως το λετε, ειναι καποια ιωση που κυκλοφορει παρομοια με τη δικη σας δεσποινις.

επισης, not so inside joke, χαχαχα καλο, καλο.

amalthia είπε...

τζένερους σήμερα και κερνάς τραγούδι!

δεν έπρεπε να πας,έτσι δεν θα προβληματιζόσουν τώρα για τον έρωτα. κάποια πράγματα είναι καλύτερα να μην τα συζητάμε. έρωτας.θέμα ταμπού.
μόνο για σεξ θα μιλάμε.

είναι η εβδομάδα ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ

amalthia είπε...

Αμα είχε Like απο κάτω απο το σχόλιο της Γωγούς θα το πατούσα.

Flonsavardu είπε...

jerry δεν ξέρω αν έχω δίκιο... πολλές φορές εύχομαι να μπορούσα να ήμουν τρομπαδούρος. γι' αυτούς τα πράγματα είναι απλούστερα.

τζοάκι κυκλοφορεί και είναι ιδιαιτέρως μολυσματική. φυλαχτείτε.

αμάλθεια- κάθε μα κάθε φορά που σε λέω αμάλθεια, μέσα μου γελάω- καλώς ήρθες. εδώ αγαπάμε να μισούμε τον έρωτα.

λού είπε...

χαχαχαχαχα μικρή θεά! τι ωραίο μπλογκ! σε διαβάζω! ένα μεγάλο φιλί....

Flonsavardu είπε...

εσύ είσαι η μικρή θεά, για την τελευταία σου ανάρτηση. :) φιλί επίσης.

Crazy Tourists είπε...

Ε ναι λοιπόν!! Είμαι ερωτευμένη!!! Τρελά όμως!!!
Λέμε και ψεμματάκια πονηρή ε; Την άλλη φορά να έχεις κάτι κολλητικό, όχι απλό πυρετούλη, να μη σε κουβαλήσουν χωρίς λόγο!!
Είσαι Θεά!!
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια

Crazy Tourists είπε...

Α! Ναι, εγώ πάλι!
Αυτό το "νι" από πού βγαίνει; Ζουζουνί-νι, μωρουλί-νι, γκομενί-νι, πιπί-νι (δε μπορώ να σκεφτώ κάτι έξυπνο τώρα...)

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

:) εγώ ψέματα; ποτέ! (και αυτό είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχω πει και μάλιστα με πιστεύει πολύ κόσμος)

το νι βγαίνει από το νινί. όχι δύσκολο, ε; :)

φιλιά!!