Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2010

Ύπνος. Θάνατος. Τίποτ' άλλο.

(καταρχάς θυμάστε το προηγούμενο ποστ; την γουστάρει, εντάξει. ξέρω ότι είχατε μεγάλη καούρα)

Για να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή, δεν είμαι ο άνθρωπος που πάνω απ' όλα θα βάλω τον ύπνο. Στις απολαύσεις της ζωής θα έβαζα πρώτα το σεξ και το γέλιο και ύστερα το φαγητό και τον ύπνο. Αλλά και το φαγητό και τον ύπνο, όποτε τα έχω ανάγκη με πιάνει το κατοχικό μου σύνδρομο. Δεν θα στερηθώ για κανένα λόγο τον ύπνο μου και αν τολμήσεις να πάρεις από το φαγητό μου πριν χορτάσω θα τ' ακούσεις. (φλονς ντάζντ σέαρ φουντ!)

Αυτό συμβαίνει υποθέτω γιατί ποτέ δεν τα πήγαινα καλά μ' αυτά τα δύο. Από μικρή με έπιαναν οι ανορεξίες μου και από μικρή φοβόμουν να κοιμηθώ. Σαν παιδί δηλαδή φοβόμουν να κοιμηθώ μόνη μέχρι και έφηβη. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα καταφέρω να κοιμάμαι μόνη μου και να το απολαμβάνω. Θυμάμαι πως ανυπομονούσα να παντρευτώ ώστε να μην χρειαστεί να κοιμηθώ ποτέ ξανά μόνη. 

Τέλος πάντων, τώρα που πρέπει να ξυπνάω κάθε πρωί το αργότερο στις 8, μετά από πολύ καιρό, θυμήθηκα γιατί η κολλητή/ συμφοιτήτρια μου μ' έχει στο κινητό της ως "κουρασμένη". Προπτυχιακά είχαμε αρκετά μαθήματα τα οποία ήταν στις 8:30 και αν όχι όλα, πολλά από αυτά τα παρακολουθούσα. Που σημαίνει ότι έπρεπε να ξυπνάω γύρω στις 7:30. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό για ένα φοιτητή και δη εμένα που κοιμόμουν στις 9 το πρωί; (όχι, δεν έβγαινα. μέσα καθόμουν και έβλεπα ταινίες) Ότι όλη την υπόλοιπη μέρα ήμουν μ' ένα περίλυπο ύφος, λέγοντας συνεχώς "είμαι πολύ κουρασμένη...". 

Τώρα λοιπόν που κάνω πρακτική στο μεταπτυχιακό μ' έχει πάρει χαμπάρι η κοπέλα που κάνουμε μαζί πρακτική και με κοροιδεύει. Π.χ. μια μέρα δεν πήγα από το πρωί και μετά όταν πήγα έμαθα ότι ούτε ο υπεύθυνος καθηγητής είχε πάει εκείνη τη μέρα, αλλά ούτε και είχαμε παραπεμπτικά στην πρώτη επίσκεψη, αυτή που έχασα δηλαδή- που σημαίνει δεν μας κάλεσαν από το νοσοκομείο να πάμε να "εξετάσουμε". Και ένιωσα τρομερή αγαλλίαση που δεν είχα ξυπνήσει πιο νωρίς. Και στο γυρισμό μου λέει η συμφοιτήτρια μου "πάντως Φλονς καλό θα ήταν να αρχίσεις να γίνεσαι πιο συνεπής- σημειωτέον μόνο άλλη μια φορά δεν είχα πάει, κατά τ' άλλα είμαι πιο πολύ στην ώρα μου απ' αυτήν, αλλά έχε χάρη που αυτή κάνει και άλλες δυο δουλειές και είναι ένα χρόνο μόνο μεγαλύτερη από μένα, οπότε το μουγκώνω η μουλάρα- θα δεις θα αρχίσεις να νιώθεις και καλύτερα για τον εαυτό σου". Πήγα να της πω ότι εγώ μια χαρά ένιωθα μέχρι που μου την είπες, αλλά είπαμε αυτή άλλες δυο δουλειές, εγώ μετά βίας σέρνω το κουφάρι μου στην πρακτική κάθε πρωί. 

Στην πενταήμερη εκδρομή, εκεί όπου όσοι είχαν την "τύχη" - εντελώς ειρωνικά όμως- να πάνε, ξενυχτούν και τις 5 μέρες, εγώ κοιμόμουν κάθε βράδυ και μάλιστα από πολύ νωρίς. Η κολλητή μου ακόμα μου λέει την ατάκα "Νένα, άμα δεν κοιμηθώ ΘΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΩ!" που της έλεγα έπειτα από τα παρακάλια της να πάω στο "κλαμπ" του ξενοδοχείου. 

Το σάββατο, περιμένοντας την αγαπημένη μου Φ. που άργησε να έρθει, βρέθηκα με μία εκ των φιλενάδων της στο μετρό και συζητούσαμε μέχρι να έρθει. Η κοπέλα δεν είχε κοιμηθεί για δυο μέρες, γιατί διασκέδαζε για δυο μέρες. Εγώ αυτό δεν μπορώ να το κάνω! Να μείνω ξάγρυπνη ένα βράδυ το έχω κάνει. Και να κοιμηθώ αργά το επόμενο, και αυτό. Αλλά στο κρεβάτι μου! Δεν διασκέδαζα. Δεν είναι διασκέδαση να μένεις ξύπνιος κύριοι! Είναι μαρτύριο!

Γενικά εγώ και το κρεβάτι μου έχουμε μια σχέση πάθους. Μου έχει σταθεί σε πολύ δύσκολες στιγμές και του το αναγνωρίζω. Είναι παντοτινός μου σύντροφος και στις χαρές μου (ελάτε τώρα, ξέρετε τι εννοώ) και στις λύπες μου (αυτό που πέφτεις με λυγμούς και σηκώνεσαι μετά από 2 ώρες; αυτό.) 

Υπάρχουν άνθρωποι, οι λεγόμενοι light sleepers, που κοιμούνται 4-6 ώρες και είναι μια χαρά. Εγώ αν δεν κοιμηθώ τουλάχιστον 8 δεν είμαι εντάξει μετά. Βέβαια, είτε 8 κοιμηθώ είτε 18 το σύνηθες είναι να χασμουριέμαι μέχρι να ξαναπάω για ύπνο. Πολύ πιθανό να ήμουν γάτα στην προηγούμενη ζωή μου, όπως ο Φέι Φέι που τηρεί τις μελέτες όπου βγάζουν στις γάτες 16 ώρες ύπνο κατά μέσο όρο. Αν με δείτε πάντως να χασμουριέμαι, μην παρεξηγηθείτε. Δεν βαριέμαι, απλώς είμαι χουζούρης. 

Αυτή τη βδομάδα αναδιαμόρφωνα το δωμάτιο μου. Δεν είχα ασχοληθεί τον χρόνο που μας πέρασε, από τότε που ήρθα από το Ρέθυμνο, αλλά από τότε που συνειδητοποίησα πως όμορφο δωμάτιο= καλή διάθεση= όρεξη για ζωή βάλθηκα να το κάνω ομορφούλικο. Και το κατάφερα νομίζω. (τον πίνακα δεν τον έχω κρεμάσει ακόμη)

Αυτά. 




21 σχόλια:

Sourotiri είπε...

Φαντασου δηλαδη να εβαζες πρωτη απολαυση τον υπνο τι κειμενο θα μας εγραφες.

Ωραια λοιπον. Περιμενουμε τα κειμενα με το σεξ, το γελιο και το φαγητο :)

kathysteras είπε...

Αααα ο υπνάκος πάνω απ'όλα. Βρε όλη μέρα θα έπρεπε να κοιμάστε εκεί στην αθήνα ξυπνάς άλλος άνθρωπος. Εδώ στην κωλοπόλη ξυπνάω και είμαι λες και με δείραν πέντε. Μη σου πω μου σφυρίξαν και έναν. Πλάκα, πλάκα δεν το είχα αφήσει το παράθυρο ανοιχτό...
Να τέτοιες μαλακίες λέω όταν δεν κοιμάμαι. Ήθελα και προ στην ηλικία μου μεσημεριάτικα.

Gogoth είπε...

ρε... τι τιτλος ειναι αυτος μαναρα μου;;;
σκιαχτηκα ρε!!!

Crazy Tourists είπε...

Πού να δεις τον τρελοτουρίστα! Κοιμάται 5ωρο και μετά είναι όλη μέρα (αλλά όλη μέρα!) μες στην ενέργεια! Μου σπάει τα νεύρα!! Εγώ πάλι, ένα 8ωρο τουλάχιστον το χρειάζομαι!!
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια

spooky loner είπε...

υπνος, αχ αυτος ο υπνος.
μου λειπει συνεχεια.
ακομα και αν εχω μολις ξυπνησει.
τον αγαπαω!

stefanos maximos είπε...

τι βαρετο ποστ.

Flonsavardu είπε...

sourotiri θα έγραφα ένα κείμενο για το σεξ, αλλά θα παρεξηγηθώ. περισσότερο απ' όσο έχω ήδη.

καθυστέρα δεν ξέρω για το παράθυρο, αλλά εκεί έχω ακούσει ότι πρέπει να προσέχετε και τις ντουλάπες!

τζο είναι από τον άμλετ του σαίξπηρ. σου έχω στείλει το ηχητικό απόσπασμα παλαιότερα.

τρελοτουριστάκι εμένα το νι κοιμάται περισσότερο και από μένα. ναι, γίνεται. φιλιά!!

στέφανε μάξιμε συμφωνώ. αλλά και τι ηλίθιο νικνέημ που έχεις.

kathysteras είπε...

Χαχαχα όντως. Καλά μου έλεγε η γιαγιά άμα ξυπνήσεις και δεις ανοιχτή ντουλάπα παρήγγειλε τσίγκινο βρακάκι...

Ρε αμάν θέλω και εγώ να παίξω.... Σε μένα δεν έχει καθόλου δράση.
Πάω να ξεκλειδώσω τα ανώνυμα σχόλια.

Flonsavardu είπε...

για τον μάξιμο λες; αφού αυτός είναι επώνυμος να ούμε.

SPOOKAKI σε ξέχασα πριν, μην παρεξηγείς είναι η κούραση της ημέρας. σ' έχω καταλάβει, δικιά μου είσαι και εσύ!

kathysteras είπε...

Ναι αλλά εμένα ούτε επώνυμοι δεν μου την λένε.

Flonsavardu είπε...

γιατί σε σέβονται...

θα μπεις μσν ή θα αποκαλύψω σε όλους το μυστικό σου;; χαρ χαρ χαρ.

kathysteras είπε...

Δουλεύω ρε.
Ακούς Τζο; Δουλεύω.
:)
Μισό θα μπω.

Flonsavardu είπε...

δουλεύει τώρα, που λέει ο λόγος... έχει μπει και μιλάμε πόση ώρα. κατάλαβες δουλειά που κάνει.

kathysteras είπε...

Ναι αλλά ψυχολογικά με έχει διαλύσει...

Jerry Jedelou είπε...

πολύ όμορφες φωτό από το δωμάτιό σου..

Flonsavardu είπε...

σ' ευχαριστώ! :)

kwlogria είπε...

Κι εγώ άμα δεν φάω όταν πεινάω και δεν κοιμηθώ όταν νυστάζω, ανατινάζω όρχεις στον αέρα!! Σμμμμουτς!!

Flonsavardu είπε...

κωλογριάκι έτσι είναι το σωστό!!! σμουυυτς!

amalthia είπε...

Μα άκου τι έτυχε! τώρα που σουλεύω απο τις 7.30 το πρωί ως τις 8 το βράδυ να μιλάς για ύπνο!(για λίγες μέρες μόνο θα το κάνω αυτό)

Ρε μαλάκα λυπήσου με...ή όχι μη με λυπηθείς, εγώ νιώθω σα να κοιμάμαι τώρα,τόση ενέργεια έχω!

Flonsavardu είπε...

και διαβάζω "σουλεύω" και λέω να δεις τοπική διάλεκτος θα είναι αυτή (δεν λέμε από που!) ...

μετά κατάλαβα ότι εννοείς "δουλεύω". δεν σε λυπάμαι, να μην δούλευες! αφού είσαι μια καριερίστα εσύ, δεν σε φοβάμαι!

Crazy Tourists είπε...

Η γάτα είναι Θεά!!

Τρελοτουρίστρια