Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου 2010

Μια μέρα θα γίνω πάνσοφη!

Μέχρι τότε μπορώ να γράφω εδώ πέρα. Άκου να δεις τι γίνεται. Κλείνω τα 25 σε λίγους μήνες. Αν με δεις σου μοιάζω ακριβώς για τόσο- εκτός και αν είσαι πάνω από 40, τότε μπορεί και να μου πεις "24, καλέ δεν σου φαίνεται, φαίνεσαι για 18!", αλλά εσύ είσαι 40, οπότε blow me, η γνώμη σου δεν μετράει. 

Τι κάνω στη ζωή μου; Γράφω αυτό το ρημαδοblog, που όποτε λέω ότι θα το παρατήσω, λες και αντιστέκεται ο εγκέφαλος και θέλει να αναρτήσει και κάθε πότε πήγα τουαλέτα (πριν λίγο). Η διορατικότητα μου όσον αφορά τους ανθρώπους δεν έχει μειωθεί, συνάμα με την κυνική μου φύση. Παρόλ' αυτά άκου να δεις τι γίνεται. Δεν μπορώ πλέον να αντιμετωπίζω τον κόσμο σαν μαλάκα, γιατί τότε θα έμενα μόνη μου. Το έχω δοκιμάσει και αυτό, αλλά δεν έχει τόσο πλάκα και δεν πα να λέτε ότι θέλετε. Οπότε προσπαθώ πάντα να δω τα θετικά στον κόσμο τούτο (κόσμος= άνθρωποι). 

Γίνομαι 25 τον Απρίλιο και ακόμα δεν έχω δουλέψει ούτε μια μέρα στη ζωή μου. Ο αριθμός των αντρών που έχω κάνει σεξ είναι μικρότερος από 5- αρκετά μικρότερος. Με γυναίκα δεν έχω πάει. Δεν έχω δίπλωμα οδήγησης. Ξέρω μόνο Αγγλικά- δεν μπορώ να μάθω άλλες γλώσσες, οπότε γι' αυτό ας πούμε δεν πειράζει. Δεν μπορώ να μάθω κανένα μουσικό όργανο- είναι όπως με τις γλώσσες και αυτό, δεν πειράζει.  Δεν έχω γυρίσει ακόμα ούτε ταινία μικρού μήκους. Δεν έχω γράψει ούτε βιβλίο, ούτε σενάριο. 

Μου μένουν 4 μήνες και 12 μέρες μέχρι να πάρω δίπλωμα οδήγησης, γυρίσω ταινία μικρού μήκους, γράψω βιβλίο ή σενάριο. 

Am I with me? 

32 σχόλια:

amalthia είπε...

σε 4 μήνες και 12 ημέρες δεν ξέρω αν θα προλάβεις να τα κάνεις όλα αυτά που γράφεις στο τέλος...

αλλά...στάνταρ θα έχεις προλάβει να πας με άλλους 20 γκόμενους και 5 γυναίκες. το σεξ έχει καταντήσει το πιο εύκολο...

εγώ που έχω δουλέψει,έχω μάθει ξένες γλώσσες,έχω γράψει βιβλίο(παιδικό),οδηγώ(λέμε τώρα),έχω έχω έχω έχω...και πάλι φαίνομαι 16!

βέβαια,δεν έχω πάρει πτυχίο,τι τα θες? τι τα ψάχνεις? οι συμμαθήτριες μου γυρίζουν με τακούνι,χαρτοφύλακα και αρραβωνιάρη.

kathysteras είπε...

Εγώ πάντως που είμαι πάνσοφος σε βοηθάω άμα θες. Επίσης την ταινία μου θα την γυρίσω βρέξει χιονίσει και μπορώ να σε χώσω κάπου άμα θες.

Flonsavardu είπε...

αμάλθεια- μα τω θεώ δεν μπορώ να το γράφω, πονάω- εγώ που πήρα πτυχίο και νόμιζα πως κάτι έκανα; άσε ρέι. ποτέ σου να μην το πάρεις- αλλά να έρθεις να δώσεις το μάθημα πόρνη για να σε δω.

κάθυ κοίτα ήδη έχω πει να γράψω ένα βιβλίο με την κοπέλα από πάνω- στη φαντασία μας. αν θέλεις να κάνουμε την ταινία, κάτι γίνεται. αλλά θα αλλάξουμε σενάριο. αλλιώς θα βγει ο βιτρούβιος άνδρας από το πανό και θα μας πλακώσει στις φάπες.

sarper? είπε...

Εγώ που θέλω να κάνω τόσα πολλά πράγματα, όπως να γράψω βιβλίο, να γυρίσω ταινία [γαμώτο κι εσύ τα ίδια θες?] αλλά βαριέμαι του κερατά και δεν έχω δουλέψει ποτέ μου, τι να πω? Είμαι ακόμα σε μια σχολή που αποκαλείται μπούρδελο, είμαι 24, είμαι άντρας αλλά εξακολουθώ να νιώθω έφηβος. Ναι, οι έφηβοι πηδάνε πολύ.
Μάλλον προτιμώ να περνάω καλά.
Όπως όλοι μας.

ephee είπε...

Καλό είναι να δουλέψεις. Γνώμη μου, όχι και τόσο εύκολο στην εφαρμογή θα μου πεις.. πάσο!
Κάνε σεξ, αλλά μην κερατώνεις, και μην κάνεις συμβιβασμούς. (άκου τη γριά)
Με γυναίκα μην πας, είναι βαρετά.
Δίπλωμα οδήγησης να πάρεις, αμάξι να μην πάρεις.
Στα 36 μου προσπαθώ να μάθω Γερμανικά. Ή μάλλον να τα θυμηθώ.. πιο εύκολο, από το μπάσο που προσπάθησα να μάθω στα 33 μου, και μου έγινε το χέρι σα μπετούγια από την κράμπα. Ήθελα και πεντάχορδο τρομάρα μου!
Ταινία γιατί να γυρίσεις; Αφού θα στη θάψω, δεν το γλιτώνεις!
Γράψε βιβλίο που θα γίνει σενάριο για το Hollywood, να επενδύσεις και στα σχέδια της Αμάλθειας.
Ορίστε ρε, σας έλυσα το πρόβλημα!

Y.Γ. Έλα ρε, 24 είσαι;
Μια χαρά κρατιέσαι!

Ανώνυμος είπε...

Tπτ..τι περικαλάς?Απλά ήθελα να πω οτι νόμιζα πως είμαι η μόνη σε αυτή την ηλικία που (δεν) έχω καταφέρει τόσα!!

Ναύτης είπε...

βιάζεστε
πολυ βιάζεστε...

:)

καλημέρα!

mahler76 είπε...

ποιός τις χέζει τις ταινίες και τα βιβλία. Σου μένουν 4 μήνες και 12 μέρες για να ξεπατωθείς στο άγριο σέξ και να τους εκατοστή σεις χαχαχαχα (είμαι 34ων, σε gay χρόνια 70άρης δηλαδή, οπότε η γνώμη μου δεν πιάνει και πολύ).

Gogoth είπε...

εγω ξερεις οτι εχω προσφερθει να συνδραμω σε ενα απο τ'αποπανω αλλα μου αντιστεκεσαι και βλεπω τωρα οτι μοιραζεις προσφορες σχετικα δεξια αριστερα μοιχαλιδα!!!!!!!!

αλλα σ'αγαπω κι ας εισαι τετοια :)

Flonsavardu είπε...

sarper και εγώ από τη βαρεμάρα μου δεν κάνω τίποτα, αλλά η πολύ βαρεμάρα τρώει τον αφέντη... τώρα επιτρέπεται να παρουσιάζω αύριο 10' με 15' για τη μετατρεπτική διαταραχή και να μην έχω διαβάσει καθόλου;

έφη αμάξι έχω, δίπλωμα δεν έχω! :p καλά ας γυρίσω εγώ ταινία και ας μου την θάψεις... έλα, που ξέρεις, μπορεί και να σ αρέσει!

ανώνυμη ?

ναύτη ο χρόνος βιάζεται, όχι εγώ. :)

mahler76 το μόνο που δεν με καίει... έχω καλά γονίδιο, πιστεύω έχω χρόνο ακόμα ώστε να περνάει η μπογιά μου.

τζοάκι τι μας λες κυρία μου; εγώ κοίτα να δεις, θέλω πολύ και τις τελευταίες βδομάδες το σκέφτομαι εντόνως να στο ζητήσω, αλλά τρέχεις με άλλα σημαντικά, οπότε δεν παίρνω το θάρρος. αλλά δεν θα με ξεφτιλίζεις εμένα έτσι! ε, όχι λοιπόν, το επόμενο σουκού θα έρθω να με κάνεις πρωταγωνίστρια να μάθεις!!!

χιχι.

sarper? είπε...

Συγγνώμην αλλά έχετε σχολή αύριο?
Αν η απάντηση είναι θετική, τότε καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η σχολή μας είναι η μοναδική που κλείνει κάθε φορά που γίνονται πορείες.
Σκατά.
Και όχι δεν επιτρέπεται να παρουσιάσεις χωρίς να διαβάσεις. Χα!

Flonsavardu είπε...

πρακτική έχω στο μεταπτυχιακο. όχι μάθημα. ευτυχώς την παρουσίαση τη σκαπουλαρα για σήμερα. πάλι καλα γιατί θα τους κοιτουσα με μάτια λυπημενου κουταβιου και θα έλεγα συνέχεια "εεεε". :p

mahler76 είπε...

το Ε.Μ.Π. πρώτο κλείνει και τελευταίο ανοίγει.

Flonsavardu είπε...

γι' αυτό δεν έγινα αρχιτέκτων. μην ακούσω τίποτα για το ότι δεν ήμουν καλή στη φυσική.

Gogoth είπε...

ναι κυρια μου αλλα τωρα μπηκε δεκεμβρης και πως θα τριγυρισετε στα δαση με το ασπρο το φουστανακι το καλοκαιρινο που σας εχω φανταστει εγω ε;;;

αιθερια και μπουφαν παει; δεν παει.

Flonsavardu είπε...

δικαιολογίες... να εγώ τώρα βλέπω τα next top model, βρέχονται και κρυώνουν, όλα για τη δόξα!

spooky loner είπε...

εγω παλι θελω να ξεκινησω επανασταση και να αλλαξω τον κοσμο.

spooky loner είπε...

μηπως ενδιαφερεσαι να το γυρισεις ταινια;

Flonsavardu είπε...

μου έχεις έτοιμο σενάριο; :D

spooky loner είπε...

μα δεν χρειαζεται σεναριο.
θα παρεις μια καμερα, το γκογκο θα σκηνοθετει και εγω θα τρεχω απο εδω και απο εκει με εσας στο κατοπι μου και θα προσπαθω να συντονισω την επανασταση.
και μετα θα αλλαξει ο κοσμος.
ιν μαι ντριμς.

Flonsavardu είπε...

ντάξει τότε! πες το έτσιιι.

Gogoth είπε...

αμα κατσει το σπουκιδιο να το τραβηξουμε με την καμερα εγω ειμαι μεσα!

spooky loner είπε...

μωρε θα καθομουν αλλα....
βγαινω ασχημη και μετα που θα το βλεπω θα μου πεσει το ηθικο.
και θα πρεπει να αρχισω την επανασταση αλλα τελικα παλι σαν το μαλακα θα βρεθω να τρεχω μονη με αλλες δυο τρελλες στο κατοπι μου (εσας) που μονοεναςαγνωστοςτυποςστονουρανοπου καποιοιαποκαλουνθεο θα ξερει γιατι ερχονται μαζι μου.

Flonsavardu είπε...

βλακείες λέει- βγαίνει ωραία!! ωραία παιδιά, οι λήψεις αν γίνεται να είναι μεταμεσονυχτιες, γιατί έχω κάτι αυπνιες τελευταία. :)

Randy Marsh είπε...

Χαχα! Ντάξει υπάρχουν και χειρότερα.
Εγώ πχ έκανα δυο χρόνια γαλλικά, δεν έμαθα τίποτα. Δύο χρόνια κιθάρα, δεν έμαθα τίποτα. Δύο χρόνια τένις, δεν έμαθα τίποτα. Ξέρω να οδηγώ αλλά έχω ξεχάσει να παρκάρω ενώ δεν έχω σκεφτεί ποτέ να γυρίσω ταινία μικρού μήκους.
Θες να γίνουμε φίλοι?

Flonsavardu είπε...

εγώ έκανα ένα χρόνο γαλλικά και δεν έμαθα τίποτα. με αυτόν τον τρόπο όμως γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου.

να γίνουμε φίλοι ξέρω γω, γιατί όχι. αν δεν μου την πέσεις.

Randy Marsh είπε...

Ε τότε άστο. Damn!

Crazy Tourists είπε...

Γίνομαι 28 το Φλεβάρη, είμαι ήδη πάνσοφη (χαχα, ναι καλά...), έχω κάνει σεξ με πολύ κόσμο (τον τρελοτουρίστα, ναι μόνο!), δίπλωμα οδήγησης δεν έχω (και δε νομίζω να αποκτήσω ποτέ), προσπάθησα κάποτε να μάθω κιθάρα αλλά ήμουν ανεπίδεκτη, δεν έχω δουλέψει ποτέ σε κανονική δουλειά (εννοείται ότι εξαιρείται το διδακτορικό και η εργαστηριακή άσκηση που επιβλέπω...), ευτυχώς μιλάω 3 γλώσσες!! Εννοείται πως ταινία δεν έχω γυρίσει, ούτε μικρού ούτε μεγάλου μήκους, αλλά μακάρι να έγραφα κάποτε ένα βιβλίο...Αυτά!! Άρα; Μέχρι να κλείσεις τα 28 έχεις ουουουουουουουου, πολύ χρόνο!
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

randy σαν δεν ντρέπεσαι.

τρελοτουριστάκι εντάξει έχω χρόνο δηλαδή :)) (κάνεις διδακτορικό όμως!)

Randy Marsh είπε...

Εγώ ή εσύ που αμέσως άρχισες τα πονηρά σχόλια?

Flonsavardu είπε...

μα δεν είπα τίποτα, απλώς προειδοποίησα.

Randy Marsh είπε...

Κρίμα όμως γιατί αν με έβλεπες θα μου την έπεφτες εσύ. Δεν μπορείς να φανταστείς τι θραύση κάνει το μουστάκι!