Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010

Γαμήσου, γαμήσου, γαμήσου.

(Προσοχή ακολουθεί σκληρό πορνό)

Τι φέρνει τη Φλονς στα όρια της κατάρρευσης; Τι την εκνευρίζει τόσο που θέλει να σου χώσει ένα λέγκο μες το ρουθούνι; Για ποιον λόγο είναι ικανή να ξεκόψει φίλες- που λέει ο λόγος, ποτέ δεν θα είναι ικανή να ξεκόψει φίλες- και να μην ξαναμιλήσει στον μανάβη της γειτονιάς; 

Η ΚΡΙΤΙΚΗ. Δεν με ενδιαφέρει αν για κάποιους η κριτική είναι ο τρόπος τους να σε οδηγήσουν σε ένα καλύτερο αύριο, αλλά σας έχω νέα: Πρώτον δεν με ενδιαφέρει η άποψη σας και δεύτερον κοιτάξτε τη γαμημένη καμπούρα σας. 

Έχω μαλώσει μέχρι τελευταία ρανίδος αίματος με τον φίλο μου επειδή μ' έχει "μαλώσει" για κάτι. Ακόμα και αν έχω κάνει στ' αλήθεια μαλακία. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είμαι τόσο κλινικά ανάπηρη που δεν καταλαβαίνω μόνη μου πότε έχω κάνει μαλακία και σε καθιστά υπεύθυνο να μου το υπενθυμίσεις; 

Έχω δει πίπες να συντελούνται μπροστά στα μάτια μου και δεν ανοίγω το στόμα μου. Έχω δει να γίνονται μαλακίες, να λέγονται μαλακίες, φίλες μου να κάνουν πουστιές στους γκόμενους τους και πάλι ουδέποτε δεν θα γυρίσω να πω "αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό!". Και όμως το έχω ακούσει, διότι μην τολμήσω και κάνω εγώ πουστιά, θα πέσουν όλοι πάνω μου να με πλακώσουν. Δεν έχω κρίνει αν μου κουτσομπολεύεις τρίτο, δεν έχω κρίνει τη ζωή τρίτων μπροστά τους... Γενικά δεν ασκώ κριτική, παρά μόνο πια και αν έχω τρομερό θάρρος με τον άνθρωπο που θα την ασκήσω και ξέρω πως δεν θα τον στεναχωρήσω. 

Για να είμαστε με τα σωστά μας, δεν έχω πρόβλημα με όλες τις κριτικές. Υπάρχουν και οι καλοπροαίρετες κριτικές, υπάρχουν και αυτές. Ναι, όταν ο άλλος πλένει το στόμα του με ροδόνερο και ντρέπεται πιο πολύ από σένα που τολμάει να σου κάνει κριτική, αλλά τι να κάνουμε που τον έφερε η μοίρα σ' αυτή τη δύσκολη θέση και κυρίως δεν σε κάνει να αισθάνεσαι σκουπίδι, τότε επιτρέπεται να κάνει κριτική.

Τέλος πάντων δεν θα παπαρολογήσω άλλο, στο προκείμενο. Στο βασίλειο των κριτικών, αυτές που δεν αντέχω με τίποτα, με τίποτα όμως, θέλω να σουβλίσω τον άλλον ωσάν τον θανάση τον διάκο, είναι όταν προέρχονται από συμφοιτητές μου. Δεν ήταν τυχαίο το παραλήρημα  με την συμφοιτήτρια που μου την είπε επειδή ήμουν άρρωστη και δεν πήγαινα. Η οποία λείπει μια βδομάδα και καλά δικαιολογημένη επειδή έχει δουλειά και δεν ήρθε ούτε σήμερα. Της την είπα σήμερα που δεν ήρθε; Όχι. Την έκανα να νιώσει άσχημα; Όχι. Θα μου παίξει το χαρτί ότι δούλευε και δεν ήταν στο κρεβάτι; Γάμησε με, άρρωστη ήμουν, κοιμόμουν στις 6 το ξημέρωμα από το βήχα, πως να ξυπνήσω να έρθω στην πρακτική μωρή μαλάκω; 

Σήμερα λοιπόν, μετά από μια άθλια παρουσίαση μου για τη μετατρεπτική διαταραχή, η οποία ήταν να γίνει την προηγούμενη δευτέρα, αλλά αναβλήθηκε (και στην πορεία ξενέρωσα που επέλεξα αυτό το θέμα και μου έγιναν τα νεύρα κρόσσια, και επιτέλους αποφασίστε αν υπάρχει υστερία ή όχι, και ΟΧΙ, δεν πρόκειται να εμπιστευτώ κάποιες σημειώσεις που έχουν στηριχθεί στο DSMIII, αν είναι έτσι να θεωρούμε και την ομοφυλοφιλία διαταραχή κύριε καθηγητά, γιατί όχι, αφού το '94 στην τελευταία αναθεώρηση βγήκε εντελώς από τις διαταραχές μη γαμήσω), μου λέει ο συμφοιτητής μου, αρχικά "μου τη λέει" ο συμφοιτητής μου, επειδή δεν ανέφερα και τις αποσυνδετικές διαταραχές όπως μου είχε πει ο καθηγητής (γιατί εγώ είπα ότι θα μιλήσω για την μετατρεπτική διαταραχή duh, και στην τελική δεν μας ενδιαφέρουν σαν ομάδα οι αποσυνδετικές διαταραχές γιατί δεν συναντώνται στο γενικό νοσοκομείο τόσο συχνά και το ΠΙΟ σημαντικό δεν είχα όρεξη να τις αναφέρω) και αργότερα όταν μαζευτήκαμε στο δωματιάκι μου έκανε την εξής φρικιαστική ερώτηση "Φλον διαβάζεις;". 

-Όχι ιδιαίτερα είναι η αλήθεια. 
-Ναι, αλλά θα έπρεπε να διαβάζεις, δηλαδή ξέρεις πως είναι η ψυχολογία...
-Ναι, το ξέρω, αλλά ποτέ στη ζωή μου δεν διάβαζα και το μεταπτυχιακό είναι τόσο χαλαρό που δεν σε ωθεί να διαβάσεις. Δεν είναι όπως προπτυχιακά που είχαμε στάνταρ εξετάσεις κτλ κτλ
-Εντάξει, αλλά ο καθηγητής μας είπε π.χ. να διαβάσουμε για το τάδε, δεν μας το είπε για πλάκα.
-....
-Εγώ δεν ήρθα από το τάδε μέρος να κάνω την πλάκα μου...

Τέλος πάντων σ' αυτό το κλίμα ήταν η συζήτηση, μέχρι που μπήκε μια κοπελίτσα και μας διέκοψε, όταν ευγενικά του έλεγα αυτά που θα του πω τώρα όχι και τόσο ευγενικά.

ΓΑΜΗΜΕΝΕ. Είσαι 31 χρονών, όχι 24. Δεν μπορείς να μου λες ότι εσύ ήθελες την ψυχολογία όσο και εγώ, όταν εσύ ξεσκίζεσαι να δώσεις κατατακτήριες για δεύτερο πτυχίο, ενώ εμένα ήταν απλώς η πιο λογική επιλογή όταν τέλειωνα το σχολείο. Δεν μπορείς να μου λες ότι θα ήσουν στη βολή σου και 24 χρονών, χωρίς τον χρόνο ή τις καταστάσεις να σε πιέζουν και θα διάβαζες. Δεν μπορείς να μου πεις ότι τέλειωσες τη σχολή στα 3,5 χρόνια, γιατί και εγώ τυπικά στα 4 την τέλειωσα, ασχέτως που το κωλοβάρεσα ένα χρόνο για να κάνω και καλά την πτυχιακή μου, γιατί είχα την πολυτέλεια να το κάνω. Δεν μπορείς να μου κάνεις κριτική για το αν μου αρέσει το μεταπτυχιακό ή όχι, γιατί αυτό που για μένα είναι απλώς η λογική συνέχεια, για σένα ήταν αναγκαιότητα, όταν το πολύ σε 2-3 χρόνια πρέπει να βγάζεις λεφτά από αυτό που επέλεξες να θυσιάσεις τα χρόνια που πέρασαν μετά το πρώτο πτυχίο. 

Έχω σκυλοβαρεθεί με τις ταξινομήσεις τους. Ένα δοχείο με σκατά. Ονομάζουν το κάθε μπλιμπλίκι διαφορετικά και εγώ θα πρέπει να κάθομαι να το ξέρω, λες και έχει καμιά διαφορά, λες και είμαι γιατρός και πρέπει να γράφω φάρμακα. Όταν όλοι οι γαμημένοι ψυχίατροι κάνουν το μυαλό τους κουρκούτι από αυτές τις μαλακίες, για να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια κάθε μέρα και να τα αντιμετωπίζουν και με άθλιο τρόπο. Δεν νοώ ότι θα κάθομαι να μάθω όλες αυτές τις μαλακίες. Αν πρέπει να το κάνω παραιτούμαι. Αυτή τη στιγμή. Θα πάω να γίνω σκηνοθέτης ρε μουνιά. 

Άνεργη θα είμαι και στη μία περίπτωση, άνεργη και στην άλλη. Μόνο που αν δηλώνω σκηνοθέτης θα είναι σούπερ γαμάτο και δεν θα ακούσω ποτέ ξανά την ατάκα από υποψήφιο γκόμενο "Δηλαδή εσύ τώρα μπορείς να με ψυχολογήσεις;". 

14 σχόλια:

Jerry Jedelou είπε...

σε γουστάρω τρελά όμως!!!

alex from planet Mab είπε...

Ναι, νεύρα γενικώς. Δεν είναι καλές οι μέρες, λίγο ο καιρός.. Λίγο που τα 3/4 των συμφοιτητών μας τυχαίνει να είναι μαλακοπίτουρες -τι εκεί, τι εδώ, μια απ' τα ίδια-... Δεν είναι που δεν μπορώ να χαλαρώσω, κύριος. Είναι που δεν θέλω!

Besixdouze είπε...

πω πω, τρελές αναμνήσεις από τα φοιτητικά μου χρόνια! Τώρα έχω ηρεμήσει ευτυχώς οπότε κάνε λίγο υπομονή και θα περάσει!

ephee είπε...

1. Κριτική κάνουν οι πάντες ακόμα κι εσύ γράφοντας αυτό
2. Πάλι καλά να λες, εμένα μου τη δίνουν οι κρητικοί!
3. Το παιδάκι που στην είπε για το διάβασμα, ως τι σου έκανε κριτική;
4. Προσωπικά, και "σκηνοθέτης" να δήλωνες, εξίσου ντούκου θα το πέρναγα
5. Δηλαδή εσύ τώρα μπορείς να με ψυχολογήσεις; ΧΑ!

..οι οξύμωροι είπε...

Δες τη θετική πλευρά της κριτικής. Αυτοί που σου την κάνουν είναι ίσως άτομα που έχουν το θάρρος και σε νιώθουν πολύ κοντά τους.

Ας μιλήσω όμως και λίγο πιο σοβαρά. Είμαι ακριβώς σαν εσένα. Δε θέλω ποτέ να φέρνω σε δύσκολη θέση κάποιον απλά και μόνο κρίνοντας τον. Μου το κάνουν συνέχεια και ξέρω πώς είναι.

Τώρα βαριέμαι να συνεχίσω.
Πάμε στο άλλο που θέλω να σε ρωτήσω..

Τι μου κάνεις;
Νιώθω πως έχω να σας διαβάσω κανένα χρόνο..
Φεύγω όπου να' ναι για τη δουλειά, επομένως, Φιλιά πολλά!

mahler76 είπε...

να πω την αλήθεια εγώ δεν μπορώ να κρατήσω το στώμα μου κλειστό, ιδικά όταν βλέπω να συντελούνται πίπες μπροστά στα μάτια μου χαχαχα. Καλή σου μέρα βρε και μήν σκάς :)

kathysteras είπε...

Έτσι γαμώ την πουτάνα μου. Καιρός να πουλήσουμε και εμεις τις γελοίες μούρες μας. Να φορέσουμε τις καμπαρντίνες μας και τα κουλτουριάρικα κασκολ μας χειμώνα καλοκαίρι. Άντε σημείωσε ιδέες θα σημειώσω και γω να τις ενώσουμε επειδή πολύ καιρό καταπιέζω την καλλιτεχνική μου φύση.
Λοιπόν στόχος μέσα στο 2011 τουλάχιστον μία ταινία.

mfukar είπε...

και γιατι δεν του το λες και καταμουτρα.

να μη μας χαλαει και ο καθε τελευταιος μαλακας δηλαδης.

amalthia είπε...

εμένα δεν με πειράζει η κριτική καθόλου,αν σε έχω γραμμένο λέγε ότι θες. στα αρχίδια μου κανονικά.

μη νομίζεις ότι δεν μου αξίζει η κριτική,μπορείς να βρεις πολλά για να μου την πεις αλλά εγώ δεν θα την ακούσω. όχι απο εγωισμό και μαλακίες αλλά επειδή ξέρω καλύτερα απο εσένα την μαλακία που με δέρνει.

αγάπη σου έχω κάνει και εγώ κριτική πάντως,ριμέμπερ?ήμουν αθώα και άβγαλτη τότε..

επίσης ζηλεύω που σε εσένα έρχεται και γράφει η Άλεξ!!

Flonsavardu είπε...

ωραία, τώρα που τα σχόλια έχουν μονό αριθμό, μπορώ να απαντήσω. ευχαριστώ αμάλθεια!

jerry και εγώ σε γουστάρω, γουσταριζόμαστε πολύ εδώ μέσα όλοι και αυτό βγαίνει και στο κοινό! :D

alex μωρέ εγώ μια χαρά είμαι, εντάξει, όχι και τόσο πολλά νεύρα... (όχι και τόσο πολλά νεύρα για μένα=πολλά νεύρα για τον υπόλοιπο φυσιολογικό κόσμο) απλώς μου την έδωσε αυτός.

besixdouze νομίζω πως μετά θα είναι χειρότερο, τρέμω τη μέρα που στην ανάρτηση θα λέω "αν κάτι όμως δεν αντέχω με τίποτα, είναι η κριτική των συναδέλφων". μπρρρ την τρέμω αλήθεια!

ephee 1. καλέ με έχεις εμένα άτομο που δεν κριτικάρω, την πρώτη κουτσομπόλα της γειτονιάς; εννοείται πως το κάνω, αλλά ποτέ μες τη μούρη του άλλου. 2. εγώ τους συνήθισα. 3. ως τι μου έκανε κριτική; εννοείς οποία η θέση του να μιλήσει για μένα; έλα μου ντε! (ή εννοείς ότι με ποιον τρόπο μου έκανε κριτική; γιατί αυτό είναι σαφές νομίζω) 4. καλά δεν λέω για σένα, εσύ είσαι υπεράνω, λέω για τον λαουτζίκο :D, και 5. όχι, αλήθεια λέω!!!

οξύμωρη δεν έχω πρόβλημα με την κριτική αν στοχεύει κάπου μωρέ και αν γίνεται από δικά μου άτομα. το πρόβλημα μου είναι με αυτούς που προσπαθούν να δείξουν υπεράνω κρίνοντας σε. καλά είμαι, τι να κάνω. η ζωή μου δεν είναι και τόσο συναρπαστική...

mahler76 χαχαχαχαχαχαχαχα τέλειο!!!

kathy έτσι ναι, έτσι και χειρότερα! ξέχασες τα ζιβάγκο.

mfukar μωρέ σου λέω πήγα να του τα πω ευγενικά, αλλά μπήκαν και μας διέκοψαν.

amalthia μαρή, αν μου έκανες εσύ κριτική δεν θα είχα πρόβλημα... το ζήτημα είναι πως κάνει κριτική ο καθένας ρε συ. το πως νιώθει όταν κάνει κριτική, τι σκέψεις έχει, αυτό φαίνεται. αν ο άλλος σου την λέει για να νιώσει καλύτερα και υπεράνω μπορεί ευχαρίστως να φάει τις κουράδες του φέι φέι που καθάρισα πριν λίγο. οι υπόλοιποι ευπρόσδεκτοι.

nana είπε...

Ρε γελάω πολύ.. φαντάσου μια τρελή μπροστά στο πισι να έχει γαμηθεί στο γέλιο.Βασικά ζω για την στιγμή που οι φλονς αυτού του πλανήτη θα απενοχοποιηθούν και θα τα χώνουν ακριβώς έτσι όπως τα διαβάζω χωρίς ευγένειες να τις μπλοκάρουν!

Δραπέτης είπε...

Η κριτική είναι αναπόφευκτη..


@Mahler Κέντησες!

Manouli είπε...

Α όχι! Κάθεσαι και σκας για τον κάθε πίπα που κάνει την κριτική του; Με απογοητεύεις γλυκιά μου!

Εγώ γουστάρω τρελά. Διότι οποιαδήποτε στιγμή αποφασίσει ο εκάστοτε παπάρας να με κριτικάρει παίρνει την απάντηση-κριτική-ειρωνία-εξευτελισμό που του αρμόζει και το βουλώνει δια παντώς! Σου το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Flonsavardu είπε...

επιτέλους κάποιος σχολίασε και μπορω να απαντήσω- σιχαινομαι το μόνο αριθμό σχολίων.

nana αχ για να ρθει αυτη η μέρα πρέπει ν αλλάξω διαπαιδαγώγηση. και να φανταστείς πως μ έχουν πει και αγενη! χαίρομαι που σε κάνω να γελας!

δραπετη την προτιμώ πίσω απο την πλάτη μου.

μανουλι ναι σκαω η χαζοβιολα. ξέρεις πως ηρεμησα μόνο; αφου τον έθαψα σε σας και σε μια συνάδελφο. αυτός και να του τα λεγα δεν πρόκειται να καταλαβαινε. ασε που θα με λέγε και κακία!