Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010

Εμίλια Γκαλότι και κάτι ψιλά

Πήγαμε χτες με την κολλητή και παλαιά συμμαθήτρια- εκτός από τα 25 φέτος, κλείνουμε και 10 χρόνια φιλίας- Νένα να δούμε την Εμίλια Γκαλότι στο εθνικό. Σωστή απόφαση για ανήμερα Χριστουγέννων. Θέατρο είχα να πάω από το καλοκαίρι του '09. Όσο και να λέω πως θέλω να πηγαίνω συχνά. Τέλος πάντων, φτάνω αργοπορημένη στο εθνικό, η καρδιά του Εβραίου μέσα μου σκίρτησε που θα έδινα μόνο 13 ευρουλάκια για να δω θέατρο- φυσικά όταν ο κινηματογράφος στα village έχει 9, δεν μπορείς παρά να κάνεις ένα μικρό πάρτι που θα δεις θέατρο με 13 ευρώ, ακόμα και αν είναι χάλια, που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν- πίνω τη σοκολάτα μου, βλέπουμε τη Λέχου, η οποία ήταν πανέμορφη, και μπαίνουμε μέσα. 

Αρχίζει η παράσταση και αυτό που θα σας μεταφέρω είναι απλώς μία άποψη ενός ανθρώπου που δεν βλέπει θέατρο, εσείς άμα θέτε την ακούτε και πάτε και το βλέπετε. Ξεκινάει λοιπόν και νιώθω κάπως άβολα, διότι πες μου εμένα τι δουλειά έχω να βλέπω την πρωταγωνίστρια να κάνει σαν επιληπτική υπό τους ήχους του sway, σε έργο του 18ου αιώνα. Εντάξει ξέρω γω κύριε Χουβαρδά, είπαμε να το κάνουμε σημερινό το εργάκι, αλλά μπάστα. Μετά κάνει τα ίδια και ο Κουρής με τους άλλους τρεις κυριούληδες που κάτι συμβολίζανε τώρα αυτοί, αλλά δεν το χω μετά το χθεσινό μεθύσι, και λέω οκ. Ήταν αν μη τι άλλο σαφώς πιο όμορφος από την πρωταγωνίστρια και όπως αποδείχτηκε και στην πορεία, ήξερε να παίζει. 

Τέλος πάντων το sway θα βαρεθείτε να το ακούτε λίγο, αλλά το κολλάει κάπως καλύτερα στην πορεία. Μπαίνεις και στο νόημα της σκηνοθεσίας μετά το πρώτο δεκάλεπτο και δεν σου φαίνεται τόσο άβολο. Το έργο σαν έργο δεν ήταν πρωτότυπο. Ούτε αυτά που έλεγε. Το πως το έλεγε όμως, με την φαντάζομαι πολύ καλή μετάφραση του, ήταν κάποιες φορές συγκλονιστικά, στην απλότητα τους. Φυσικά όλοι οι ηθοποιοί, πλην της πρωταγωνίστριας στάθηκαν στο ύψος του ρόλου τους, με τη συγκλονιστική Στεφανία Γουλιώτη, στο ρόλο της απατημένης κόμισσας, να δίνει μια τέλεια ερμηνεία και τον Κουρή να μη μου θυμίζει πλέον ευτυχώς τίποτα ως αδερφός του Παπακαλιάτη- καταραμένο live blogging, πόσο χαμηλά με έχεις ρίξει τέλος πάντων. 

Η πρωταγωνίστρια τώρα. Εντάξει ότι δεν μ' άρεσε, δεν μ' άρεσε. Τώρα αυτό το πράγμα, που λίγο ήθελε να δείχνει την καθυστερημένη- αθώα, λίγο σαν τη σελήνη στη λάμψη ένα πράγμα, σκηνοθετική οδηγία μου μυρίζεται, σαφώς, αλλά άλλο να της είπαν και να μην μπορούσε να το αποδώσει; Να της είπαν να τα λέει όντως έτσι, ενώ αυτή μπορούσε και καλύτερα; Δεν ξέρω, τι να πω, δεν ξέρω. Κρίμα είναι, γιατί εγώ σου λέω κάθεται το κοριτσάκι και διαβάζει την κριτική εμένας της άχρηστης, και πως θα αισθάνεται που εκθειάζω όλους τους υπόλοιπους και αυτή την κράζω; Όχι, καταλαβαίνω. Αλλά ψέματα να πω; Ήθελα κάτι καλύτερο σε πρωταγωνίστρια. 

Τέλος πάντων, μην το ψυρίζω, ήταν ωραίο. Να πάτε να το δείτε. 

Πάμε μετά για ποτό. Στο huge. Μικρό βλαχάκι εγώ, δεν είχα ξαναπάει. Παίρνουμε τα ποτά μας, να σου δυο νεαροί χαριτωμένοι στην κυριολεξία που ήθελαν να βάλουν τα πανωφόρια τους στα κρεμαστράκια που είχαμε βάλει τα δικά μας. Και να 'σου οι χαριτωμενιές και να 'σου τα γελάκια. Γυρνάω και λέω στη Νένα:

-Αυτοί που μας την ψιλοπέφτουν γκέι ζευγάρι δεν είναι;
-Ναι, μου λέει, με την πιο απόλυτη φυσικότητα.

Ε, δεν ήταν. Εκεί που της ανέλυα την τελευταία μου θεωρία, πως δηλαδή μετά από σεβαστό χρονικό διάστημα μέσα σε μια σχέση βαριέσαι και πως το σεξ όσο ωραίο και αν συνεχίζει να είναι, μοιάζει με τη μαλακία που κάνεις από τα 12, και ύστερα τι κάνεις, χωρίζεις ή όχι και αν χωρίζεις έτσι και αλλιώς δεν θα γίνεται πάντα το ίδιο και τέλος πάντων τι θα γίνει σ' αυτή τη ζωή, δεν γίνεται να χωρίζεις επειδή βαριέσαι, ήρθαν και μας έπιασαν την κουβέντα. Ο "δικός" μου, πολύ ωραίο "παιδάκι" (οκ, το ξέρω ότι μιλάω σαν χαζογκόμενα, αλλά θέλετε να μου εξηγήσετε πως να τους πεις αυτούς που είναι κοντά 30 χρονών και μοιάζουν με παιδάκια; ε, τι να πω τώρα; πολύ ωραίος άντρας; μόνο άντρας δεν ήταν. σταύρε, ελπίζω να μη με διαβάζεις, αλλά που να με βρεις να με διαβάσεις με 3 ώρες μπροστά στον υπολογιστή το πολύ), όχι την αλήθεια μου θα την πω, αν δεν είχα σχέση και αν ταυτόχρονα με μένα, κατά διαστήματα δεν την έπεφτε σε όλο το μαγαζί, θα του καθόμουν. Αλλά ένα, έχω σχέση και δύο, ταυτόχρονα με εμένα αντάλλαζε αβρότητες και με την γκαρσόνα και με μια άλλη κοπελίτσα. Το λέω στη Νένα μου λέει "εσύ μαλάκα αρχίζεις τις ζήλιες από το one night stand;" και γελούσαμε. Μα όχι, δηλαδή κάτσε ρε φίλε. Όταν στην πέφτει κάποιος δεν πρέπει να την πέφτει μόνο σ' εσένα; Δεν είναι βασικό; Να μην τα πολυλέω, γίναμε λιάρδα (πιο μεθυσμένη πέφτω σε κώμα), λέγαμε ψιθυριστά μαλακιούλες η μία στην άλλη και σκάγαμε στα γέλια (τύπου: τώρα εγώ πρέπει να του κάτσω αυτουνού; ποια είναι η πολιτική του φλερτ τη σήμερον ημέρα; τι θα έλεγε ο ζαμπούνης αν ήταν εδώ;) μετά μας ζήτησαν να πάμε σπίτι τους, αλλά εμείς πήραμε το πολυαγαπημένο 040 και πήγαμε στα δικά μας. 

Εγώ τώρα, το ξέρω ότι είμαι διαρκώς "παντρεμένη" από τα 19 μου και είμαι και λίγο βόδι σ' αυτά, αλλά έχω άδικο που νόμιζα ότι τα one night stands ήταν μόδα που πέρασε και ότι τώρα παίζουν μόνο στις σειρές του Παπακαλιάτη; Κάνει ακόμα ο κόσμος one night stands; Και στην τελική δεν είμαστε λίγο μεγάλοι γι' αυτά τα πράγματα; Είμαι πολύ παρθενόπη; Υπάρχει κάποιος ειδικός να μου απαντήσει σ' αυτά τα φλέγοντα ερωτήματα; 

υ.γ. αυτός ο κύριος χτες μου είπε ότι ασχολείται με το θέατρο και ύστερα όταν του ζήτησα να γίνει πιο συγκεκριμένος που είπε ότι είναι ηθοποιός. αλλά στην πραγματικότητα δουλεύει σ' ένα φαρμακείο. ερώτηση: εγώ να λέω πως είμαι ψυχολόγος; τζο να λες εσύ πως είσαι σκηνοθέτης; τέλος πάντων που είναι το κράτος; 

21 σχόλια:

mahler76 είπε...

ήταν γκέι και στην έπεσε? κάτω τα χέρια από τους άντρες μας λέμε. χαχαχαχαχα

Besixdouze είπε...

Μα στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις, γιατί να μην είσαι ψυχολόγος λοιπόν;
Αν θέλεις γίνεσαι και νταλικέρης σε μία μέρα!

ephee είπε...

Δεν πιστεύω να περιμένεις να σχολιάσει κανείς την παράσταση!.. κι εγώ για το καμάκι ήρθα :p
Λοιπόν: Όπως όλα περνάνε κρίση, έτσι και το καμάκι και το one night stand. Από τη μία έχεις την epic fail ατάκα της Κοκκίνου "Έχω κάνει one night stand με φίλο μου" (ΚΟΠΕΛΙΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΝΕ "ΕΧΩ FUCK BUDDY"), κι από την άλλη, έχεις κάτι τραγιά (να πως τα λένε τα "παιδάκια") που δεν καταλαβαίνουν πως όταν ασχολούνται με μία γυναίκα, αυτό ακριβώς που τους δίνει πιθανότητες, είναι η ενασχόλησή τους με ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΜΙΑ!
Δε θα ψάχνετε και για νυφικό, αλλά όταν λειτουργείς irl όπως στο facebook προσπαθώντας να βγάλεις 45 γκόμενες κι όποια κάτσει, αφ'ενός γίνεσαι πουτάνος, αφ'ετέρου έχεις εξασφαλίσει πως γι απόψε, πίπα δεν έχει!
Όσο για το τι δηλώνει καθείς, μην το ψάχνεις.. Εδώ ο κάφρος ο ίδιος, δηλώνει "παιδαγωγός" (στην προτελευταία μου ανάρτηση)

Περαστικά..

Nenou είπε...

Mahler δεν ήταν γκέι, απλά ήταν πολύ χαρούμενοι που ξαναβρέθηκαν μαζί με το φίλο του- για τον οποίο πολύ κρίμα που δεν γίνεται καμία αναφορά στο ποστακι αλλά το προσπερνώ. Ο φίλος λοιπόν ο αόρατος μόλις είχε γυρίσει από Βαρκελώνη που ζούσε 4 χρόνια και ήρθε μόνιμα, όταν λέω μόλις εννοώ χθες στις 5 το απόγευμα πάτησε Ελλάδα και εμείς τους είδαμε έτσι στις 11 το βράδυ, γι'αυτό τους περάσαμε για γκέι από τη χαρά τους. Από την άλλη τώρα που είμαι ξεμέθυστη και πονάει μόνο λίγο το κεφάλι μου θέλω να πω οτι έχει δίκιο η Φλονς που ψιλοξενέρωσε με τον τυπά που χαζολογούσε με άλλες 4. Από την άλλη δε στοιχειοθετείται one night stand, γιατί αφενός μόνο καβλεντιζόμασταν χαριτωμένα και αφετέρου, αν και δεν ξέρω εκ πείρας πώς είναι το one night stand, αν είναι έτσι γιατί αυτές που το κάΝΟΥΝ χτυπάνε το κεφάλι τους την άλλη μέρα από απογοήτευση ή ανησυχία;
Αρά, καταλήγω στο οτι δεν είναι.
Η Γουλιώτη είναι ηθοποιάρα, γκραντίλα και να μη σου πω οτι σημαίνει και φως. Αμέ.

Flonsavardu είπε...

χαχαχα έμοιαζε γκέι, δεν ήντουνα.

besix και αυτός τέλειωσε του κουν. την είχε τελειωμένη τη σχολή του. αλλά ξέρω γω ρε παιδί μου, άμα δεν το δουλεύεις...

έφη τα λες σωστά, συμφωνάω. αυτό με τους τύπους που προσπαθούν να βγάλουν γκόμενα από το ίντερνετ, θέλω πολύ να το κάνω ανάρτηση.

φίλη μου να με συγχωράς, αυτό χτες δεν ήντουνα οne night stand ασφαλώς, αλλά εγώ νομίζω πως αν πηγαίναμε σπίτι του σταύρακα θα ήντουνα, νο; δηλαδή θα γινότανε. στην τελική εμένα μισές δουλειές δεν μ' αρέσει να κάνω. αυτό θα με φάει εμένανε. τον άλλονα τον κυριούλη δεν τον ανέφερα, γιατί ήταν συμπαθής και δεν έκανε κάτι αξιοπερίεργο. επίσης ήθελε να ρίξει εσένα και καβλαντιζόταν μόνο με σένα. αντρίκια πράματα.

ephee είπε...

Για να μην παρεξηγηθώ, τον άντρα μου τον γνώρισα σε p2p κατεβάζοντας μουσική, και στην αρχή τσακωνόμασταν κιόλας!
Αυτά όταν τυχαίνουν έχουν πλάκα. Αλλά να'χεις κλειστεί στο σπίτι και να σερφάρεις φωτογραφίες με κριτήριο "single" or not, ξεφεύγει τελείως.
Κάπου είδα κι ένα σοφό που έλεγε "facebook is to socializing, what jerking off is to sex".. νομίζω;

Flonsavardu είπε...

ναι καλέ, εγώ δεν θέλω να κάνω ανάρτηση για τέτοιες περιπτώσεις. θέλω να κάνω ανάρτηση για έναν τύπο π.χ. που μου είχε στείλει μήνυμα στο φέις μπουκ, εμένα και μιας κολλητής μου με διαφορά 5' το εξής: kalimera
ti kaneis?
eisiai poli glikia stin foto me iperoxo prosopaki..

αντιλαμβάνεσαι.

Gogoth είπε...

λοιπον εχω να πω πολλα.

πρωτον, εγω γιατι ακομα φοβαμαι πως αν δηλωσω οτι ειμαι σκηνοθετης (μουαχαχαχα), θα με παρει ο κοσμος για χιπισα παλαβωμενη τρηχαγκερ;

δευτερον ε λοιπον αμα σου πω οτι χτες που ειχα βγει επεσα πανω σε δυο τετοιους ιδιους με τους δικους σου τι θα μου πεις; βεβαια εμενα δε μου ειπαν να παω σπιτι τους. βλεπεις εγω ξερω το πρωτοκολλο του one night stand και πως να αποφυγω προτασεις που θα φερουν ολους σε δυσκολη θεση.

τριτον μια φορα μας ειχε στειλει καποιος στο μαησπεης μυνημα, εμενα και της αδελφης μου με διαφορα 5 λεπτων: "eisai poli omorfi thelw na mou patiseis ti mouri me to takouni sou".

αυτα ειχα να πω. τα υπολοιπα πριβε. :)

Flonsavardu είπε...

"eisai poli omorfi thelw na mou patiseis ti mouri me to takouni sou"????????????

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!

ρε παιδί μου, είπαμε, όλοι κάτι σπουδάσαμε, δεν είναι θέμα. είναι τι του αρέσει του καθενός εν τέλει; δηλαδή οκ, είχε πάρει ένα πτυχίο- που αν το εξασκούσε θα χεζόταν στο τάλιρο- πήγε μετά "έγινε" ηθοποιός, αλλά δεν δούλευε σαν ηθοποιός, δούλευε σε κάτι άλλο. οπότε; μπερδεμένα πράγματα αυτά. να μου πεις, ναι, γιατί όχι;

α, τζο, του είπα ότι θέλω να γίνω σκηνοθέτης και με είπε ματαιόδοξη. και επίσης του είπα ότι θέλω να γράψω βιβλίο, με είπε επίσης ματαιόδοξη. αυτό δεν το συμπεριέλαβα στην ανάρτηση, γιατί άνθρωπος που δηλώνει ηθοποιός, ενώ δεν εξασκεί το επάγγελμα, να με πει εμένα ματαιόξη, είναι κομματάκι αστείο, νο; (όχι ότι δεν είμαι όσον αφορά την τέχνη)

kathysteras είπε...

Λοιπόν πρέπει να καταλάβετε ότι όταν είμαστε με πολύ αγαπημένους φίλους όλοι είμαστε λίγο γκει. Επειδή εντάξει το έχετε ξεφτιλίσει το θέμα. Ποιές εσείς που όλο χεράκι χεράκι είστε με τις φίλες και φιλάκια και αγκαλιές και αηδίες.
Και ναι για one night stand είμαστε πολύ μεγάλοι επειδή και εγώ πλεόν απορρίπτω πολλά περισσότερα λόγω της ωριμότητας που επιβάλλει η ηλικία μου.

Flonsavardu είπε...

ισχύει παιδιά. εγώ τώρα που βγήκα με τον κάθυ το είδα με τα ίδια μου τα μάτια. ερχόντουσαν οι γυναίκες δέκα δέκα και έσκιζαν τα ρούχα τους μπροστά του και αυτός εκεί βράχος. τους έλεγε "αυτά είναι παιδαριώδη πράγματα" και έφευγε.

Jerry Jedelou είπε...

Προσκυνώ Γουλιώτη από τότε που την είδα ως Ηλέκτρα το 2007 στην Επίδαυρο και έμεινα με το στόμα ανοιχτό.. για πάντα!!

Νομίζω ότι υπάρχουν τύποι one night stand και τύποι που δεν μπορούν να το κάνουν με τίποτα.

Κατά τα άλλα ο κάθυ είναι πολύ βράχος!!!

Flonsavardu είπε...

ήταν φανταστική ναι. και να σκεφτεί κανείς ότι είναι μικρότερη από μένα... (όχι, δεν το σκέφτομαι, το ξέχασα κιόλας)

εγώ νόμιζα ότι είμαι τύπος που μπορώ να κάνω τέτοια πράγματα δυνητικά, αλλά να πω την αλήθεια μάλλον τελικά δεν είμαι.

amalthia είπε...

ρε μαλάκα ρε μαλάκα ρε μαλάκα και τι δεν θα δινα να έπινα τα χαλαρά ποτάκια μου μαζί σου(γιατι για χορούς δεν κάνεις,το ξέρω).

ρε μαλάκα τι ωραία που τα λες και τα δένεις όλα και αυτοκοροιδεύεσαι...ρε μαλάκα σε θέλω για φίλη μου!

Flonsavardu είπε...

τώρα ατύχησες... είσαι ήδη φίλη μου. να... απλώς πρέπει κάποια στιγμή να βρεθούμε και από κοντά! :p

Crazy Tourists είπε...

Συμφωνώ συμφωνώ συμφωνώ!! Στο πέσιμο θέλω αποκλειστικότητα! Άσχετο που δε θα σου κάτσω τελικά (τον τρελοτουρίστα μου εγώ δεν τον αλλάζω) αλλά αν είναι να μου την πέσεις να μην ξενοκοιτάς!! Ε μα πια!!
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

έτσι είναι. εμ!

φιλιά, χρόνια πολλά! :)

Randy Marsh είπε...

Θέατρο; Τι ζωάκι είναι αυτο;

(αν μου ξαναπροβοκάρεις τα ποστ μου θα δεις τι θα πάθεις :P)

Flonsavardu είπε...

το ζωάκι της ημέρας. :p

(μη με απειλείς εμένα)

λού είπε...

το θεό του δεν είχε. γουρούνι

Flonsavardu είπε...

έτσι κ χειρότερα.