Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011

Facts

  1. 4 ντόνατς με επικάλυψη σοκολάτας στις 9 η ώρα το πρωί Σαββάτου είναι πολλά. 
  2. Ο μόνος τρόπος για να αντιδράσεις cool όταν κάποιος σου καταστρέφει τον σκληρό σου δίσκο με όλες τις αναμνήσεις των φοιτητικών σου χρόνων, είναι να είσαι ερωτευμένος.
  3. Το βιβλίο «άντρες από τον άρη- γυναίκες από την αφροδίτη» είναι το πιο σωβινιστικό δημιούργημα που έχει πέσει στα χέρια μου.
Και επειδή δεν το έχω με τις λίστες πρωί πρωί ξημέρωμα, ας πούμε για το βιβλίο. Η Μ. την προηγούμενη βδομάδα είχε ακεφιές. Στα όρια της κατάθλιψης. Ήταν η τελευταία μέρα που θα ήταν εδώ και ήθελα να της φτιάξω το κέφι. Επειδή οι ακεφιές της στα όρια της κατάθλιψης ήταν εξαιτίας των αντρών, αποφάσισα να πάρουμε το μεγαλειώδες αριστούργημα «why men love bitches», το οποίο είχε πέσει στα χέρια μου πριν κάτι χρόνια και το θεώρησα άκρως χιουμοριστικό- δεν θα συμβούλευα να πάρετε στα σοβαρά αυτά που λέει η συγγραφέας. Φευ, είχε εξαντληθεί- το φευ άραγε χρησιμοποιείται και σκέτο ή μόνο «φευ!»; πόσο πριτένσιους είναι να έγραφα «alas»;- οπότε αγοράσαμε το άντρες από τον άρη, γυναίκες από την αφροδίτη. Το λίγο που διαβάσαμε- η κολλητή μου δεν άντεχε άλλο- ο συγγραφέας προσπαθούσε να μάθει εμάς τις γυναίκες πως να συμπεριφερόμαστε στους άντρες, αν θέλουμε να τα πάμε καλά. Τι σκατά; Δεν είδα πουθενά κανένα βιβλίο για το πως να συμπεριφέρονται οι άντρες στις γυναίκες αν θέλουν να τα πηγαίνουμε καλά. Θα το έγραφα εγώ, αν ήξερα τι πρέπει να κάνετε.
(είμαι στο 5ο ντόνατ σοκολάτας, αυτά τα άτιμα είναι εθισμός. Ο φέι φέι νομίζει πως είναι σκύλος, και προσπαθεί να κρύψει κάτω από το χαλί ένα κουτάκι με οδοντικό νήμα)
Χτες έβαλα σιδεράκια. Και πονάω σαν πούστης. Φορούσα όλα τα χρόνια του γυμνασίου, αλλά μετά δεν φορούσα το μασελάκι και μου στράβωσε ένα δόντι μπροστά. Έχω ολοκληρώσει το στυλ «Πάττυ» με τεράστια επιτυχία. Εντάξει, μέχρι το καλοκαίρι θα τα έχω βγάλει πιστεύω. Πάντως και τώρα να έπαιρνα μια τανάλια και να τα έβγαζα δεν θα με χαλούσε καθόλου. Σαν πούστης μιλάμε. Τώρα που το σκέφτομαι- και ομολογώ ότι μου πέρασε για πρώτη φορά από το μυαλό- λέμε «πονάω σαν πούστης» εξαιτίας του πρωκτικού σεξ; Γιατί αν είναι έτσι, γράψε λάθος, πονάω πολύ περισσότερο.

       4. Σιχαίνομαι τους δήθεν. 

Παρόλ’ αυτά είμαι ο πιο δήθεν άνθρωπος στην παρέα των φίλων μου. Όλοι μου οι φίλοι είναι λίγο πολύ φυσιολογικοί άνθρωποι. Επίσης είμαι η πιο τρελή από όλους μου τους φίλους πλέον. Μέχρι και η Φ. είναι λιγότερο τρελή από μένα. Είμαι επίσης ο μόνος άνθρωπος που ξέρω που κάθεται τόσες ώρες μπροστά στον υπολογιστή, ο μόνος άνθρωπος που γνωρίζει ανθρώπους μέσω του ίντερνετ- από τους φίλους μου πάντα- και προσπαθώ να εξηγήσω στο νι πως δεν είναι όλοι loser που γράφουν blog, η γκόμενα του είναι μόνο.

        5.   Ξέχασα να σας πω. Την προηγούμενη βδομάδα μου έκλεψαν από το ταχυδρομικό κουτί της πολυκατοικίας, μια αλυσίδα 4,5 μέτρων που είχα παραγγείλει από το ebay, η οποία κόστιζε 16 ευρώ. Η καρδιά του χίμπρου πόνεσε. Μου είχαν ανοίξει όλους τους φακέλους, αλλά τα υπόλοιπα δεν τους άρεσαν, πήραν μόνο την αλυσίδα. Όποιος το έκανε γαμιέται η μανούλα του.
            6.       Τελευταία μου έχει τύχει δυο φορές και πολύ έχω εκνευριστεί. Τύποι στο λεωφορείο και στον ηλεκτρικό που απλώνονται δίχως αύριο. Σε φάση ο αγκώνας τους μέσα στο στομάχι μου. Ίσα ρε φίλε, σιγά και θα σου πατήσω τους όρχεις, μαζέψου και λίγο. Είμαι σίγουρη ότι το κάνουν επίτηδες, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τι προσπαθούν να πετύχουν.
             7.       Τελευταία κοιμάμαι αηδιαστικά πολύ. Όποτε συμβαίνει αυτό νομίζω πως έχω aids. Γιατί να νομίζεις βέβαια ότι έχεις aids επειδή κοιμάσαι πολύ, δεν ξέρω, ρωτήστε τον φίλο μου τον woody allen, τόσα χρόνια νευρωσικός κάτι θα ξέρει. Μα τώρα είναι πράγματα αυτά; Είναι τώρα κάτι μέρες αυτή η κατάσταση, κοιμάμαι ξέρω γω στις 7 το απόγευμα, ξυπνάω στις 3:30 το ξημέρωμα, ξανακοιμάμαι στις 7 το πρωί, ξυπνάω στις 12 το μεσημέρι, ξανακοιμάμαι στις 8 το βράδυ κτλ κτλ. Χτες δε έσπασα ρεκόρ. Κοιμήθηκα στις 8:30 και ξύπνησα στις 7 το πρωί. Μέσα σ’ όλα αυτά απλά να σας ενημερώσω ότι δεν κάνω κάτι την υπόλοιπη μέρα για να χρειάζομαι αυτόν τον ύπνο. Οπότε; Aids γιατρέ μου;
              8.       Η μαμά χτες μου είπε «τι θα γίνει με το δίπλωμα οδήγησης;». Η αλήθεια είναι ότι έχω πει ότι μέχρι τα γενέθλια μου θα το πάρω, αλλά κάτσε ρε μαμά, χτες έβαλα τα σιδεράκια. Α, τώρα που το θυμήθηκα, ο ειδικευόμενος ψυχίατρος στο νοσοκομείο είχε ρωτήσει ένα παιδάκι στην ηλικία μου γιατί φοράει σιδεράκια και «δεν είναι κάπως μεγάλος;». Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε αν με έβλεπε τώρα.
              9.       Είναι Σάββατο, σήμερα δεν υπάρχει περίπτωση να διαβάσω, δεν έχω ανοίξει βιβλίο και την Πέμπτη γράφω. Τώρα έχω αρχίσει να αγχώνομαι κάπως. Κάπως.
             10.       Έχω χρόνο ακόμη μέχρι τα γενέθλια μου, να βάλω σε τάξη μερικά πράγματα. Αρκεί να μην πεθάνω. Αλλά αν πεθάνω εδώ που τα λέμε δεν θα με νοιάζει και πολύ, οπότε, έχω χρόνο ακόμα μέχρι τα γενέθλια μου να βάλω σε τάξη μερικά πράγματα. 


p.s. Όσοι με διαβάζετε: Βάλτε τα σχόλια σε αναδυόμενο παράθυρο, είναι πολύ πιο εύχρηστο έτσι και επίσης βγάλτε τη λεκτική επαλήθευση, απ' όσο ξέρω δεν χρησιμεύει πουθενά. 
p.s. 2 Έκανα να γράψω αυτό το ποστ μια ώρα. 
p.s. 3 Αυτό το αριστούργημα πάνω εγώ το τράβηξα. My ass αριστούργημα. Θέλω dslr. 

24 σχόλια:

ΕρασιτέχνηςΚλόουν είπε...

η λεκτική επαλήθευση είναι για τα ιντερνετ μποτς (μαζικός σχολιασμός σπαααααμ).. μάλλον ουσιαστικά είναι άχρηστη.. σε νιώθω για το δίσκο. χάνεις την κληρονομιά σου legacy που λένε και οι αρχαίοι έλληνες. και ο λόγος που ενθουσιάστηκα και σου κάνω κόμεντ (γιατι σε διαβάζω αλλά δεν κάνω κομμεντ συνήθως) είναι ότι την προηγούμενη βδομάδα πείρα dslr και είναι Gαύλα! επίσης δε γνωρίζω αν έχεις γνώσεις πάνω στη manual φωτογραφία αλλά μπορείς να βρεις σπουδαία πράματα στο διαδίκτυο και από ένα θέλω η dslr να καταντήσει εμμονή.. αν πρόκειται να σκάσεις τόσα λεφτά ψάξτο πρώτα γίνεται τις πουτάνας!

Flonsavardu είπε...

ποια πήρες; εγώ πάντως θα ήθελα μια nikon... αχ. αχ. κατά προτίμηση μια d7000. :p και το :p γιατί που να βρω τόσα λεφτά!

Jerry Jedelou είπε...

μα φυσικά και δεν είναι losers όσοι γράφουν blog..
πάρε για παράδειγμα εμάς:-)

μια γάτα που μαθαίνει ξένες γλώσσες είπε...

5o donuts? Σταμάτα κακούργα, λυπήσου κ εμάς που δν μπορούμε να μασήσουμε λόγω φρονιμίτη - α όχι έβαλες σιδεράκια άρα συνεννοούμαστε (btw, αυτό το μασελάκι κ εγώ "ξεχνούσα" να το φοράω - ΩΧ!)
Πειράζει εγώ που σε διαβάζω να μη βάλω τα σχόλια σε αναδυόμενο παράθυρο; To tell the truth, βρίσκω πιο βολικό αυτό που έχω αφού έτσι κ αλλιώς πάντα ανοίγω τις σελίδες σε νέες καρτέλες (άσε το τι γίνεται στο browser της καρτέλας το κάγκελο)
Αν δν έχεις ιδέες για το βιβλίο, σου δανείζω μια φίλη μου που όποιον άντρα βλέπει που της αρέσει λέει "αυτός δεμένος κ φιμωμένος θα ήταν ο τέλειος άντρας" Οπότε δεν υφίσταται καν βιβλίο για μια σειρά!

ΥΓ. Το AIDS προκαλεί υπνηλία; Αν είναι να πάω να κάνω εξετάσεις. Ορίστε τώρα θα μου δημιουργήσεις νέους νευροψυχαναγκασμούς κ δε θέλω!

ephee είπε...

To να τρως ντόνατς με σιδεράκια, μου κάνει λίγο "πεταμένα λεφτά".. εκτός αν δε βαριέσαι να ψάχνεις τα υπόλοιπα στα κενά.

liou-B είπε...

και γω που ειμαι αρρωστη καιρο τωρα,ειντς λεω οτι εχω. ναι ναι
ειμαστε πολλοι που κανουμε ηλιθιες σκεψεις.
και γω δεν εβαζα το γαμημενο το μασελακι αλλα νομιζω σιδερακια δεν θα ξαναεβαζα. οχι για τον πονο αλλα για τις τροφες που καθονται! δεν μπορεις να δαγκωσεις σαν ανθρωπος με τα μπροστινα δοντια. απτο πλαι παντα...
πιασε μου ενα ντονατς (με σ στο τελος μαρεσει να το λεω! και ας ειναι ενα!)

ΕρασιτέχνηςΚλόουν είπε...

εγώ συμβιβάστηκα και με τη d3100 :)

alex from planet Mab είπε...

Αυτός ο σαχλο-ύπνος που κάνεις είναι σύμπτωμα κατάθλιψης, να ξέρεις. Κακό.
Επίσης, τα ντόνατς, με το που σου περνάει η ζαχαροεπίδραση, χειροτερεύουν την ψυχολογία σου.
Ακόμη, κι εμένα στράβωσαν τα δόντια μου διότι μασελάκι δεεεεεν... αλλά δεν είχα το δικό σου κουράγιο. Αντίθετα, υιοθέτησα τη γελοία φιλοσοφία ότι τα στραβά δόντια έχουν τη δική τους προσωπικότητα.
Χέστο το δίπλωμα οδήγησης. Μέσα μαζικής μεταφοράς και αγάπη για το περιβάλλον (εγώ δεν οδηγώ γιατί αγαπώ τους πεζούς και θέλω να μείνουν ζωντανοί).
Αυτοί που κλέβουν γράμματα,ε!, να τους πάρει ο διάολος.
Τα βιβλία που διαβάσατε είναι αισχρά και το ξέρεις. Προτείνω το "Στη δευτέρα παρουσία ας μας βάλουν απουσία" του Χωμενίδη. Παίρνει ένα 6.5 στα 10 (10 παίρνουν τα κλασσικά αριστουργήματα, οπότε μια χαρά είναι).
Αυτά.

Flonsavardu είπε...

jerry ασφαλώς και δεν είμαστε losers... απλώς ζηλεύει αυτό είναι όλο... :p

γάτα που μαθαίνεις τι να κάνω, είμαι λιχούδω! ναι, εγώ όμως όταν μπαίνω στο blog σου και θέλω να σχολιάσω και σ' αυτή και στην επόμενη ανάρτηση βαριέμαι να πηγαίνω μπρος πίσω! :))

ephee εντάξει είναι μόνο 6 μπροστινά και περιέργως δεν κολλάνε φαγητά ακόμα. αλλά όπως και να έχει εγώ τα ντόνατς θα τα έτρωγα!

liou-b αχ τι καλά που υπάρχει άνθρωπος που με καταλαβαίνει. ναι, και εγώ όταν ήμουν άρρωστη για 3 βδομάδες έιτζ έλεγα ότι είχα- έκανα και εξετάσεις, δεν είχα, φιου- και αν έχω πολλές μέρες πονοκέφαλο έχω όγκο στο κεφάλι. μόλις έφαγα το τελευταίο ντόνατς! :p

ερασιτέχνη κλόουν πωπω συμβιβασμός! :p

αλέξ δεν νιώθω καθόλου καταθλιμμένη όμως- εκτός του ότι μου λείπεις, χιχι- αλλιώς θα ήμουν η πρώτη που θα το έλεγα. μάλλον είναι επειδή δίνω την πέμπτη και δεν θέλω να διαβάσω. εσένα στράβωσαν τα κάτω δόντια, που πραγματικά δεν ξέρω άνθρωπο χωρίς κάτω στραβά δόντια, οπότε στράβωσαν my ass. τέλεια ήταν τα δόντια σου. ρε συ, σκέφτομαι σοβαρά να πάω να το αλλάξω τώρα, αλλά ντρέπομαι γιατί το αγόρασα από αλλαγή δώρου- σιγά μην έδινα λεφτά. αλλά μάλλον θα πάω. :p

Διπρόσωπος είπε...

φευ [féf] επιφ. : (λόγ.) δηλώνει οδύνη, θλίψη, δυσάρεστη έκπληξη ή εντύπωση· αλίμονο. [λόγ. < αρχ. φεῦ]

Ετσι, να μην ξεχνιόμεθα.

amalthia είπε...

facts fuck my dear.ποζερού. και το Ps 1 είναι του γούστου μου.

και το χω διαβάσει αυτο το άντρες αγαπούν σκύλες..δεν θέλω σχόλια,την ώρα που χέζω διαβάζω μέχρι και Ζαμπούνη,αυτό θα άφηνα απόξω?!

kathysteras είπε...

Το φει παντως σημαινει χοντρος. Εξου και ο φει φει.
Επισης για το πως να συμπεριφερονται ο αντρες δεν εχουν γραφτει βιβλια αλλα εχουν γυριστει δεκαδες σιχαμενες ταινίες με την τζουλια ρομπερτς με αποτελεσμα προτυπο αντρα να ειναι ο ριτσαρντ γκιρ που για να εκφρασει την υπερβολικη αγαπη και αφοσιωση του μπορει να δεσει και το πουλι του κομπο. Και δεν εχω τοσο γκρι μαλλι ακομα που να με παρει.

Flonsavardu είπε...

διπρόσωπε μπήκες μόνο και μόνο για να μας υποδείξεις τις γραμματικές σου γνώσεις; τς τς τς. σε θέλουμε πίσω! :D

αμάλθεια το ξέρω ότι είναι του γούστου σου αγάπη μου, αφού έχουμε τα ίδια γούστα. και είμαστε και πρακτικά μυαλά. και εγώ έχω διαβάσει ζαμπούνη στη λεκάνη. τόσο μακριά μα τόσο κοντά.

καθυστέρα έχεις όμως τόσο μεγάλο πουλί για να το δέσεις κόμπο;

kathysteras είπε...

χαχαχαχα.Ρε δεν ντρεπεσαι; Ακομα και για ναυτικο κομπο φτανει μονο αυτο σου λεω...

Flonsavardu είπε...

νιομ νιομ νιομ.

kathysteras είπε...

Μη σου πω και κομποσχοίνι...

amalthia είπε...

κάπου εδώ ξερνάω.
να έχει κάποιος τόσο μεγάλο πουλί και να το χρησιμοποιεί για να το κάνει κόμπους.

dah? με αυτό βγάζεις λεφτά!

Flonsavardu είπε...

κοίταξε, θα έμπαινε στην εταιρία σου παραγωγής πορνό, αλλα δεν υπάρχουν τόσο μεγάλα προφυλακτικά.

Crazy Tourists είπε...

Κι εγώ θέλω dslr!! Ο τρελοτουρίστας όμως με γειώνει!!
"-Μωρό μου να πάρουμε μια καινούρια μηχανούλα dslr κι εμείς; ε;ε;ε;ε;
-ΟΧΙ!"
Τι να κάνεις; Άντρες!!!

Τρελοτουρίστρια

Ferdinand+Miranda είπε...

ta siderakia einai polu cool kai prepei na vallw kai gv :P kai diplwma episis kai i mama ixei kapws san ti diki sou ****

Angeliki είπε...

Nta3ei eisai to eidwlo mou liwnw sta gelia me ta post sou!Emeis prepei na kanoume team.

Flonsavardu είπε...

τρελοτουρίστρια να πατήσεις πόδι! μια dslr είναι πάντα χρήσιμη, ειδικά σε τρελοτουρίστες σαν και εσάς! :)

ferninand&miranda μια ιδέα είναι και τα σιδεράκια και το δίπλωμα... αχ. το δίπλωμα. όταν θα το πάρω μέχρι και που θα ανοίξω μπουκάλι στα μπουζούκια (νοτ). :p

αγγελική :):):) να κάνουμε, γιατί να μην κάνουμε! θα σε ζηλεύω όμως γιατί ζωγραφίζεις τόσο τέλεια!!!

kaede είπε...

hah! you sound like me! λοιπόν έχουμε και λέμε:
1.πραγματικά, λυπήσου τους αναγνώστες σου:( εγώ το μόνο που έχω είναι ρεβίθια! (όχι ότι με χαλάνε)
2.το χειρότερο μακράν ο σκληρός δίσκος. Χτυπάω ξύλο μη μου τύχει ποτέ.
3.προτείνω Εύα Χέλερ!εξίσου χιουμοριστικό, αλλά τουλάχιστον στο τέλος των βιβλίων της οι γυναίκες παίρνουν ΕΚΔΙΚΗΣΗ:P duh.
4. αυτό περί ίντερνετς και παρέας, είμαι επίσης η μόνη, μμφ, σιγά!
5,6 συμφωνώ, 7. η υπνηλία μάλλον είναι η νέα μάστιγα της εποχής. Το μόνο που κάνω όλη μέρα στο δωμάτιο μου είναι να ρίχνω λάγνες ματιές στο πάπλωμα!
8. μη μασάς, εγώ το λιβάνιζα 7 χρόνια, και έχω κι έναν φίλο που το πήρε με την 7η, λαδώνοντας
9. έχω ούτε 2 βδομάδες για να κάνω τις πτυχιακές μου και αφήνω comments σε άγνωστα blogs:P
;D ohai!

Flonsavardu είπε...

γεια σου kaede. τέλεια είναι τα ρεβύθια. επίσης και εγώ μέσα σ' ένα μήνα την έκανα την πτυχιακή μου, not bad. :)