Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Καλημέρα με κέφι και όρεξη για ζωή! (not)

Σήμερα δεν κοιμήθηκα, γιατί κοιμήθηκα όλη την προηγούμενη μέρα, οπότε do the math. Βρίσκομαι σε μια ηλίθια διάθεση απαρχής του χρόνου, αλλά δεν δίνω σημασία, κοιτάζω γενικά (ακούω ένα τραγούδι που γουστάρω από παλιά; όχι.)

Σήμερα δεν έχω να πάω στην πρακτική και το ξέρω ότι όσο είχα πρακτική πέθαινα κάθε ξημέρωμα, αλλά τώρα μου λείπει. Typical. Λέω στη μαμά "πρέπει να δω πως θα αντιμετωπίσω το οικονομικό αδιέξοδο που μου ανοίγεται". Δεν έχω οικονομικό αδιέξοδο, ακόμα. Αλλά το πορτοφόλι που συνδέεται με την τσέπη του μπαμπά δεν θα ζει για πάντα και εκτός των άλλων είπαμε, τον απρίλιο γίνομαι 25 και δεν έχω δουλέψει ούτε μια μέρα στη ζωή μου. Η μαμά θύμωσε, είπε ότι δημιουργώ προβλήματα για να υπερκαλύψω άλλα πιο άμεσα ζητήματα που θα έπρεπε να με απασχολούν- όχι μαμά, οι 40 multiple choice στις 27 Γενάρη δεν είναι κάτι που με απασχολεί, χέσε μας- και ότι μου κολλάει μια ιδέα στο μυαλό και πρέπει όλοι να τρέχουμε. Όλα αυτά εξαπολύθηκαν με μόνο μία φράση μου: "πρέπει να αντιμετωπίσω το οικονομικό αδιέξοδο που μου ανοίγεται". Δεν ξέρω αν έφταιξε ότι η ώρα ήταν 7 και νύσταζε ή αν με ξέρει ίσως περισσότερο απ' όσο νομίζω. 

Και είπε και άλλα, ότι δεν ενδιαφέρομαι, δεν κάνω γνωριμίες, δεν είχα π.χ. από κοντά τον καθηγητή μου τώρα. My ass, θα πω εγώ. Αφού δεν με συμπαθούσε ή τέλος πάντων μάλλον χεσμένη και με είχε. Και θα τον είχα από κοντά αν ήθελα ακόμα να κάνω διδακτορικό, αλλά κάπου στην πορεία σταμάτησα να θέλω. Όσο νομίζω πως σταμάτησα να ενδιαφέρομαι για την ψυχολογία και άρχισα να ονειροβατώ για τις τέχνες πάλι, λες και είμαι 15. 

Όταν μεγαλώσω θα γίνω ζωγράφος. Σκηνοθέτης. Συγγραφέας. Φωτογράφος. Διακοσμήτρια. Αρχιτέκτων. Τελευταία και σχεδιάστρια μόδας. Μάλιστα, ευσεβείς πόθοι.

Το τελευταίο πράμα που ακούω είναι τα καινούργια τραγούδια του Φοίβου (του Δεληβοριά, όχι τον άλλονα της Βανδή). Δεν συνηθίζω να κρίνω δίσκους, γιατί δεν ξέρω από μουσική (μαλάκα μου πότε θα σταματήσω αυτό το κακό συνήθειο να απολογούμαι για κάθε τι που δεν ξέρω τέλεια; χέσε με δηλαδή), αλλά τον Φοίβο τον ακούω χρόνια και έχω ακούσει όλους τους τους δίσκους και είναι το μόνο ελληνικό άκουσμα που δεν ξεπερνάω και μ' αρέσει και τον αγαπώ, ναι. Και ας είναι λίγο τρομπαδούρος- μάλλον. 

Φοίβος Δεληβοριάς- Ο αόρατος άνθρωπος
1. Bolero- ωραίο και εντάξει, ως συνήθως το ξανάκανε, μίλησε στην καρδιά μου ο μπούστης. 
2. Θα 'θελα να 'μουνα εκεί- κλασικό ευχάριστο τραγούδι φοίβου
3. Η άλλη καρδιά- ή πως αλλιώς ο Φοίβος επηρεάζεται από τους Depeche Mode. Nice.  
4. Ωροσκόπιο- τραγουδάει η Αρλέτα. Μ' αρέσει, ωραία μουσική.
5. Αμφιβολία- το αγαπημένο τραγούδι του δίσκου, αυτοί οι στίχοι... αυτοί οι στίχοι, είμαι εγώ. 
6. Το σκοτάδι των δύο- η ρένα μόρφη έκλεψε τη φωνή της μπάμπαλη (τρομακτική ομοιότητα). ντάξ. μόνο το θέρεμιν άξιζε. 
7. Χωρίς- Μετά το bolero και το αμφιβολία, το επόμενο αγαπημένο μου κομμάτι. 
8. Μηδέν εισερχόμενα- Είναι λες και είναι απόρροια jammin', παρά ότι κάθισε και το έγραψε κανονικά αυτό το κομμάτι, αλλά τέλος πάντων. Είναι καλύτερο από το 10. :p
9. Αποκηρυγμένο- ευχάριστο.
10. Το φεγγάρι- Όχι θε μου. γιατί φοίβο; δεν ξέρω τι με ενόχλησε περισσότερο. ήταν λες και ήταν τραγούδι του θηβαίου. 
11. Το καταφύγιο- ό,τι πρέπει για να κλείσει ο δίσκος, τι γλυκούλι. 


Σαν να λιγοστέψατε εδώ μέσα; Κατάθλιψη έχετε; Δηλαδή μην πω τίποτα σοβαρό, μόνο να κράζω θέτε, τι κακό και αυτό! 

Κράξιμο θέλετε; Τέλος πάντων. Για πείτε μου λοιπόν, τι παίζει με τους ανθρώπους που θέλουν να αρέσουν εμφανισιακά; Θέλω να πω, έβρισκα φούλφιλινγκ το γεγονός ότι με κοίταζαν στον δρόμο και άρεσα τις πρώτες 10 φορές που συνέβη. Τώρα έχει καταντήσει από αδιάφορο έως και εκνευριστικό. Βασικά ψέματα, πάντα ήταν εκνευριστικό να μου "σφυρίζουν" στον δρόμο- μερικές φορές όχι και τόσο κομψά πράματα. Πως γίνεται να αρέσει αυτό σε κάποιες γυναίκες; Ή έστω, πως γίνεται να ασχολούνται; Ωραία σε κοιτάζουν στον δρόμο, και; Κακά τα ψέματα, η σκάρλετ γιόχανσον δεν είσαι και ούτε πρόκειται να γίνεις. Επομένως τη σημασία έχει αν σε κοιτάνε στον δρόμο; Κοιτάνε το κάθε κοντοπούτανο, έτσι είναι φτιαγμένοι να κάνουν. Και οι γυναίκες κοιτάνε τα πάντα, δεν σε κοιτάνε επειδή είσαι ο Brad Pitt, μπορεί να από μέσα τους να σχολιάζουν τη μεγάλη σου μύτη, σιγά το πράγμα. 

Εγώ πάντως όταν με κοιτάνε έντονα στον δρόμο ή στα μ.μ.μ, ακόμα δεν έχω καταλάβει τι κοιτάνε. Σε φάση οκ, μου έχει φύγει πόντος; Έχω μουτζουρωθεί με το κραγιόν; Τέτοια πράγματα σκέφτομαι, όχι "μα πόσο γκόμενα είμαι επιτέλους". Ιτς όκουορντ, πως το λένε. 

p.s. εξαιρούνται αυτοί που σε κοιτάνε και επιχειρούν να σε γνωρίσουν εν τέλει. έχει τουλάχιστον κάποιο νόημα. αρκεί να μην χρησιμοποιούν εκφράσεις όπως "είσαι όμορφη σαν συναισθηματική καταιγίδα". 

(δεν άντεξα, το είπα)

27 σχόλια:

Αμέλια η τέλεια είπε...

Ξέρεις τι θα σου έλεγε η θ.Τ : Κούρντις τον κώλο σου για να δεις απο που βγαίνει ο ήλιος! Και μετά θα δούλευες.

Ανώνυμος είπε...

Στείλτε το παντού!!!!!!

Σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνον!!!!





Ψηφίστε ΟΛΟΙ!


Στην παρακάτω Αμερικανική τοποθεσία, γίνεται «δημοσκόπηση» για το αν η Μακεδονία είναι Ελληνική ή όχι. Μπείτε, ψηφίστε και διαδώστε το σε όσους ξέρετε!

http://www.topix.com/forum/world/macedonia/TAAAAFN23PMGMJ147

Είναι πολύ απλό. Ούτε όνομα πρέπει να βάλετε, ούτε στοιχεία, ούτε τίποτε. Μόνο επιλέγετε το Yes και μετά βλέπετε το ως τώρα αποτέλεσμα.
Έχουν μπει οι Σκοπιανοί και έχουν σαρώσει.
GO!!!!

Αμέλια η τέλεια είπε...

OOOO μπήκαν οι ελληνάρες στο blog σου flons! χαχαχαχαχαχαχαχα

sarper? είπε...

Bρε λες να μοιάζουμε? Ούτε εγώ δεν έχω δουλέψει ποτέ μου αλλά τον τελευταίο καιρό όλο στρυφογυρνάει στο μυαλό μου γιατί δε μπορώ να φτάσω να γίνω στα 28 μου παπάρας που ακόμη παλεύει με τη σχολή του.
Τεσπά.
Κι εγώ απορούσα παλιότερα κάθε φορά που με κοίταγαν επίμονα. Και όχι μόνο οι γκόμενες. Αλλά και άντρες και μούλικα και μαμάδες και μπαμπάδες, απ'όλα σου λεω κι έλεγα μέσα μου τι στο καλό έχω πάνω μου? Φαίνομαι ότι έχω κάτι πάνω μου?
Στο τέλος κατέληξα ότι πρέπει να τα εκλάβεις όλα σαν κοπλιμέντο και αυτόματα η ζωή σου γίνεται πολύ πιο ευχάριστη. Ξέρω ότι σίγουρα δεν είμαι κανά γκόμενος θεός αλλά σίγουρα έχω κάτι περίεργο πάνω μου που όλος περιέργως είναι σεξι. Να γιατί οι ουλές είναι σέξι.

amalthia είπε...

εγώ είμαι όμορφη σαν χρυσή βροχή.

δώσε μπούτι στον λαό και θα το κοιτάξει,ακόμα και αν είναι μοσχαρίσιο.

και δούλεψε επιτέλους να πάψεις να μας πρήζεις. βρες μια part time job να τελειώνουμε.

σ'αγαπώ πολύ και ναι.έχω κατάθλιψη.
*η μαμά σου είναι έξυπνη

liou-B είπε...

εγω ενα ξερω και το καταλαβα τωρα που τελειωσα το ποστ σου ή βασικα τωρα το παραδεχομαι.

υπαρχουν δυο ομαδες
αυτοι που γκρινιαζουν-τα λενε να ξεσκασουν (εγω δλδ)
και αυτοι που κανουν κατι

δυστυχως ετσι ειναι

υγ: ολοι θελουν ν αρεσουν.καποιοι πιο πολυ καποιοι πιο λιγο. εεε και προφανως δεν θες να αρεσεις σ αυτον που σου σφυραει στο δρομο ή στους επιβατες του τραμ. θες κατι παραπανω οπως ολοι. νομιζω. παντα το νομιζω στο τελος.

mits είπε...

ολο το cd γαματο ειναι!
προ ημερων, ενας φιλος μου μού τα χε πρηξει με το μπολερο και το μπολερο και ειναι πολυ γαμαουα το μπολερο και μπλαμπλα (γιατι μονο αυτο ειχε ακουσει και αυτο ηταν το πιο προωθημενο) και τελικα του αρεσαν πιο πολυ τα υπολοιπα.

kathysteras είπε...

Ο Δεληβοριάς πρωτον είναι βλακας και απο τα αγαπημενα μου αντικειμενα δουλεματος. Οποτε κατα καποιο τροπο μπορεις να πεις οτι αγαπαω να τον μισω.

Εμεις εδώ στο βόλο ούτε τις κοιτάμε ούτε μας κοιτάνε και έχουμε έτσι μία σχέση αλληλοσεβασμού, αλληλοκατανόησης και αλληλογραψίματος. Θες που είναι ψωνάρες του κερατά, θες που έχω πολυ σοβαρή και ισορροπημένη προσωπικότητα, θες που είμαι και πολύ πιστός στην τελική τα επίμονα κοιτάγματα τα εκοψα λιγο μετα την εφηβεια. Τώρα απλα με κοιτανε και λιωνουν.
Και αυτη ειναι η τιμωρια τους...

Ανώνυμος είπε...

σιριουσλι τωρα.ξοδεψα 5 ωρες απο τη ζωη μου να διαβαζω το μπλογκ σου.δεν παιζει.ξυπναω τα βραδια και ανοιγω πισι και γραφω!ειναι λιγο σκερι να σκεφτομαστε τα ιδια..θα σε εχω υποψη μου

Flonsavardu είπε...

αμέλια να πεις της θ.τ. ότι δεν υπάρχουν δουλειές!

ανώνυμε seriously? σου φαίνομαι άτομο που ασχολούμαι με τέτοια;

sarper μπορεί και να μοιάζουμε... εγώ πάντως παλαιότερα σου λέω είχα τεράστια ανασφάλεια με την εμφάνιση μου, όποτε με κοιτούσαν σκεφτόμουν αποκλείεται να είναι για καλό. ύστερα κατάλαβα ότι κοιτούσαν για καλό. στην αρχή απόρησα. (βασικά ακόμα απορώ :p) αλλά γενικά δεν δίνω σημασία. ααα, η κολλητή μου είναι παλιά σου συμμαθήτρια! :p

amalthiaaaa δεν μπορώ να σε λέω έτσι, θα το πω ξανά! είσαι το άλλο μου μισό, αυτή η ταύτισης απόψεων με τρελαίνει. ίσια φρατζούλα-κατσαρό μαλλάκι ftw! love u big time!

liou-b α, ναι, το παραδέχομαι. είμαι από αυτούς. που γκρινιάζουν. αλλά καμιά φορά προσπαθώ να κάνω και κάτι. όσο για το αν θέλω να αρέσω, όχι με νοιάζει, με νοιάζει και με κόφτει, αλλά ναι, σε αυτούς που με ενδιαφέρουν άμεσα. όχι στον κάθε κάγκουρα.

mits είπαμε... το φεγγάρι... το φεγγάρι; όχι το φεγγάρι!

κάθυ ο δεληβοριάς δεν είναι βλάκας. τον αγαπώ. όσο για τα υπόλοιπα... όταν θα σε επισκεφτώ και θα δεις όλα τα ανδρικά βλέμματα να γυρνάνε στο πέρασμα μου θα καταλάβεις για τι μαρτύριο μιλάω.

ανώνυμε/η αυτό το θα με έχεις στα υπόψη σου μου ακούστηκε κατάτι απειλητικό. ελπίζω όχι για να με δολοφονήσεις... :)

Haradrim23 είπε...

Ωραίος δίσκος!
Ωραίο ποστ!

Jerry Jedelou είπε...

αααααχ, καλέ εγώ είμαι όμορφη σαν ουράνιο τόξο που βγαίνει μετά τη συναισθηματική καταιγίδα και τη χρυσή βροχή...!!

εγώ πάντως λέω να μη δουλέψεις.. και γιατί περικαλώ; κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό, γιατί να ταλαιπωρείσαι μία ώρα αρχίτερα; ε;;;;;;;

τρομπαδούρος; και γαμώ τις λέξεις!!

αυτά είχα να δηλώσω

Flonsavardu είπε...

haradrim23 πράγματι ωραίος δίσκος. και σ' ευχαριστώ. :)

jerry είσαι είσαι τόσο όμορφη! (τώρα ξέρω! χαρ-χαρ-χαρ, σατανικό γέλιο) αχ, ναι, ωραία θα ήταν να μη δουλέψω, πόσο ωραία. να μη δουλέψω ποτέεεε.

amalthia είπε...

ναι ναι η Jerry είναι όμορφη και ο Καθυστέρας είναι είναι είναι αχ δεν μπορώ! με κάνει και κατουριέμαι απο τα γέλια...δεν με λένε άδικα χρυσή βροχή!

μια γάτα που μαθαίνει ξένες γλώσσες είπε...

Ντροπή σου ΦΑΙνια (είδες το θυμάμαι) αντί να ασχολείσαι με αυτά που λέει ο πρώτος ανώνυμος να ασχολείσαι με το οικονομικό σου αδιέξοδο κ με το αν σε κοιτάνε στο δρόμο :-Ρ
Αυτός που είπε για τη συναισθηματική καταιγίδα επέζησε; Κάπου εδώ αρχίζω και αναρωτιέμαι αν υπάρχει μια μέση κατάσταση του παραπάνω και του "τι κωλάρα είναι αυτή μάνα μου!"
Για το Φοίβο δε λέω τπτ γιατί παραδέχομαι ότι δεν έχω ιδέα -I apologize!

sarper? είπε...

Η κολλητή σου είναι παλιά συμμαθήτριά μου? Από που εως που και πώς με ανακάλυψε? Κοίτα μωρέ πράγματα!

anisixos είπε...

Σε τι κανεις πρακτικη;

Flonsavardu είπε...

αμάλθεια είσαι η χρυσή βροχή της καρδιάς μου.

γάτα που μαθαίνεις η πλάκα είναι ότι μετά μου είπε ότι ευχαρίστως θα έτρωγε άις κριμ φρομ μαη ας, οπότε δεν μπορώ να έχω παράπονο. δοκίμασε και τα δύο άκρα. πάντως γέλασα πολύ με το σχόλιο σου, λόγω σύμπτωσης!

σάρπερ η αμάλθεια το κατάλαβε... επειδή έβγαζε πάνω πάνω τους κοινούς φίλους. και μετά ρώτησα την κολλητή μου από που σε ξέρει και μου είπε :) από το φέις μπουκ όλα αυτά... :)

ανήσυχε δεν κάνω πια πρακτική :( σε νοσοκομείο έκανα. δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες.

Jerry Jedelou είπε...

εγώ αν πω ότι είσαι όμορφη σαν άγγελος θα με πάρεις για λιγούρι??????
:-)

Flonsavardu είπε...

για λιγουρι όχι, αλλα θα σε πω ψευτρα... είναι οι φωτογραφίες που παραπλανούν, απο κοντά είμαι ένα συνηθισμένο καθυστερημενο πλάσμα, ο,τι θα περίμενε δηλαδή κανεις για φλονς.

ρωτήστε τον καθυ αν δεν πιστεύετε!

Jerry Jedelou είπε...

και θα ρωτήσουμε τον κάθυ και... ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ!!

Angeliki είπε...

Hahahaha eliwsa sto gelio sto telos me ta mesa metaforas!Egw otan me koitane sini8ws i 8a kanw gkrimatsa h an eimai stis kakes mou 8a rwtisw ti koitas. :PP Epi8etiki taktiki!Mexri wras den exei tixei na mou milisoun gia kalo.Mono gia na mpinelikw8oume antalassoume kouventes:c Les na ftaiw egw?:PPP

Flonsavardu είπε...

jerry πίστευε και μη, ερέυνα! :p

αγγελική όχι, τι να φταις εσύ! αυτοί φταίνε, αυτοί όλοι εκεί έξω... :):) πόσες φορές δεν έχω ονειρευτεί να πω "τι κοιτάς ρε;", αλλά ντρέπομαι.

Angeliki είπε...

Kai gw ntrepomoun stin arxi alla meta apofasisa afou de me sevontai as me fovountai! Kai me prosvaleis! Den eipa RE:P Tha itan ageneia! hahahaha
;ppp

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχα! ε, εγώ ή που θα ρωτήσω αγενώς ή που θα κάτσω στ' αυγά μου!

kathysteras είπε...

Οχι αγγελος ειναι. Μπορει να μην το βλέπουν ολοι. Αλλα ειναι.

Flonsavardu είπε...

για όσους αναρωτιούνται, τον πλήρωσα τώρα που τον είδα, γι' αυτό. :)