Κυριακή, 2 Ιανουαρίου 2011

To 2011 είναι για μένα ό,τι ήταν και το 2010 ένα χρόνο πριν.

Ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω τώρα, γιατί μ' έχει πιάσει λυγκουδία (λέξη με ισχυρό copy right από τη μαμά της Alex, που είναι από κοντά πιο απολαυστική ακόμα). Ή τουλάχιστον έτσι θέλω να λέω, μην τυχόν και είναι καμιά κατάθλιψη και τρέχομε και δεν φτάνομε- για την ακρίβεια quite the opossite. 

Περνάω υπέροχα. Φιλοξενώ την αγαπημένη μου φίλη Μ. εκ Ρεθύμνης. Ανυπομονώ να τελειώσει η εξεταστική για να ξανακατέβω- σ' αυτό το μέρος που ισχυριζόμουν ότι δεν θα ξαναπατήσω για 10 χρόνια (τουσέ). 

Παραμονή Πρωτοχρονιάς: Για κανένα λόγο δεν βγαίνω έξω, παρά μόνο αν προβλέπεται έξοδος με το λιγότερο ψυχικό κόστος. Αυτή τη χρονιά ήταν το "καφέ των αισθήσεων"- αν βρεθείτε ποτέ Πειραιά, να πάτε. Πήγαμε για τον τελευταίο καφέ του χρόνου, ρωτάω τον νόστιμο γκαρσόν "θα είστε ανοιχτά;", "ναι θα είμαστε". Ωραία, it's a date. Πήγα μεθυσμένη και συνέχισα με μεγάλη επιτυχία αυτό που άρχισα. Ήταν αξιοπρεπέστατα για πρωτοχρονιά. Δούλευε και ο κολλητός μου του γυμνασίου, χάρηκα που τον είδα. Ήταν ωραία. 

Η επόμενη μέρα: Θλιβερή διαπίστωση εμμονών. Καθώς και της αιτίας αυτών. Οι φίλες μου με λένε τρελή. Διαφωνώ μέχρι να συμφωνήσω. Ασφαλώς δεν θα μπορούσα να είμαι ποτέ "χαριτωμένα τρελή". Let's face it, είμαι εγώ. Οπότε σε σύγκριση π.χ. με κάποιον που είναι εμμονικός με κάποιο άτομο επειδή είναι ερωτευμένος μαζί του- πιθανή περίπτωση, για να μην πω και δικαιολογημένη- εγώ είμαι εμμονική επειδή δεν ανέχομαι λέει, άτομα που θεωρώ κατώτερα και για κάποιο διάστημα, στοιχεία του χαρακτήρα αυτών ή συγκυρίες τους επέτρεψαν να βρίσκονται στη ζωή μου- θενκ γιου βερι ματς- αρνούνται να μου μιλήσουν. Να με αποθεώσουν. Να με λατρέψουν. Τα ταπεινά σκουλήκια. Πλήρης αποτυχία του πλάνου "ωριμότητα", επιτακτική επίσκεψη σε "συνάδελφο". 

Συνομιλία με Φ. στο μσν. Βαριέμαι. Και εσύ. Το ξέρω. Να πάμε βόλτα. Βαριέμαι. Να πάρω τη μηχανή να γυρίσουμε ταινία με θέμα την εμμονή. Ό,τι πιο ποπ και έτζι έχω να σου προσφέρω αυτή τη στιγμή. Κοίταξα στην αποθήκη και στα στοκ, δεν μας έχει μείνει κάτι άλλο. Θα έρθει.

Συνομιλία με νι στο τηλέφωνο. "Ο πατέρας μου θέλει να ανέβω να δούμε τι θα κάνω με τη ζωή μου. Ταξίδι στο εξωτερικό; Τσεκ. Να κάνω το χατήρι της γυναίκας μου; Τσεκ. Η δουλειά; Τσεκ. Pretend to be a good parent? Uncheck."

Υπάρχουν και χειρότερα, true story. 

Τραπέζια με αγαπημένα πρόσωπα, φαγητό μέχρι σκασμού- για τους άλλους. Πανηγύρι κυτταρίτιδας από την κόκα κόλα που έχει καταναλωθεί, να θυμηθώ να πάω κολυμβητήριο. 

Σε 4 μέρες έχω τη γιορτή μου, ναι, f(αίνια), lon(don), sa(ndiago de compostella), var(κελώνη), du(blin). Φωτεινή, γι' αυτό και αι, και ουέ και αλίμονο σου αν το γράψεις λάθος. Φαίνομαι, φαινότυπος, φαινόμενο. Θα μου πεις και φέγγω, φεγγάρι, φέξη. Αλλά θα σου πω ότι δεν με λένε ούτε φέγγια, ούτε φέξια. Τραπέζι σε αγαπημένα πρόσωπα ξανά μανά, buzz contest- it's an annual event- φαγητό μαμάς. Σουφλέ. Κουβέντα. Το αγαπημένο μου.

Η ζωή μου είναι πολύ ωραία. Έχω φίλους και έναν φέι φέι να χουρχουρίζει στην αγκαλιά μου. Πρέπει να το πάρω απόφαση πως μερικά πράγματα δεν μπορούν να γίνουν όπως τα θέλω. Δεν φέρονται όλοι όπως τους θέλω. Δεν νιώθουν όλοι όπως τους θέλω. 

Εύχομαι να έχουμε καλό καλοκαίρι. Όχι, δεν είναι κακό αστείο, τύπου "καλή ανάσταση". Το εννοώ ντε, αυτό είναι που φτιάχνει τον χρόνο. Και άλλωστε για μένα ο χρόνος αλλάζει ακαδημαϊκά- και κάθε 16 απριλίου σαφώς.

Αλλά για εσάς, καλή χρονιά! :)


bonus:


25 σχόλια:

zoi είπε...

Κατ'αρχάς καλή χρονιά και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου όταν έρθει!

Για συνέχεια, τι περίεργο που είναι που από 'δω και πέρα έχεις κι εσύ όνομα κανονικό και όχι διαδικτυακό ψευδώνυμο...

Και για τέλος:
"Δεν φέρονται όλοι όπως τους θέλω. Δεν νιώθουν όλοι όπως τους θέλω. "
Μεγάλη κουβέντα ξεστομίσατε δεσποινίς και πολύ ορθώς ειπωμένη.

Flonsavardu είπε...

ε, καλά. οι περισσότεροι το ήξεραν. θαρρώ πως δεν νόμιζες πως με λένε στ' αλήθεια φλονς, έτσι; :)

μα το ζήτημα δεν είναι να ξεστομίσω μεγάλη κουβέντα... το ζήτημα είναι να αρχίσουν να νιώθουν και να φέρονται όπως τους θέλω... χεχ. (είμαι λίγο, μόνο τόσοδα κακομαθημένη)

kathysteras είπε...

Μεθύσια, φαι, φίλοι, σοι, δώρα και ενοχλητικές θείτσες, όλοι θυμούνται ξαφνικά να βγουν έξω στον βόλο (μεχρι και αμαξι σταμάτησε να περάσω!!) ααααχ έτσι είναι οι γιορτές. Άντε και καλή blogoχρονιάαα!!

Άσχετο αλλά πόσο σπαστικές είναι αυτές οι εναλλακτικές εξυπνάδες και ευχές του τύπου '' ευτυχισμένος ο καινούριος πάσχας''; Ρε φίλε νταξ μπορεί πριν καμιά δεκαρία χρόνια σε ένα εναλλακτικό σύμπαν να εμπεριείχε μία μικρή δόση εξυπνάδας και αστείου για την ηλίθια παρέα σου αλλά πάει έληξε πια,τέλος.

amalthia είπε...

αχ Φλονς μου σε έπιασε το πνεύμα των εορτών! πες του να φύγει να πάει στο δγιάλα μην έρθω εκεί και το διώξω εγώ!!

Crazy Tourists είπε...

Καλή χρονιά τρελοκόριτσο!!
Φιλιάαααααααα!!!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

καθούλι μου, αγάπη μου γλυκιά- παιδιά ο κάθυ δεν είναι γκέι, μη λέμε ό,τι θέλουμε, ολόκληρο αφιέρωμα είχε σε πορνοστάρ!- καλή μπλογκοχρονιάαα (εμετός τώρα με την τόση λατρεία ή μετά;) να πεθάνουν αυτού του είδους τα αστεία.

amalthia δεν του λέω. να έρθεις. χα.

τρελοτουρίστρια καλή χρονιάαα!

Stewie Griffin είπε...

μου πρότειναν το μπλογκ σου,και είδα οτι είναι αλήθεια!Είσαι ένα ξωτικό των Χριστουγέννων!

Flonsavardu είπε...

ντάξει, ό,τι μπορεί ο καθένας. καιρός κρίσης βλέπεις.

:)

Ανώνυμος είπε...

ειναι τραγικο κ καμενο που χαιρομαι που ανακαλυπτω οτι ειναι και καποιος αλλος (αγνωστος)ξυπνιος στις 6 το πρωι απο την εμφανιση του τουιτερ του στο μπλογκ του????

αν σε 5 λεπτα δεν τρεξει ο αλγοριθμος θα αρχισω να μιλαω στους τοιχους. (η γατα μου κοιμαται)

σορρυ για τα κουλα, συνηθως ειμαι νορμαλ-τωρα ειμαι απελπισμενη...

πολυ ωραιο μπλογκ παρ ολα αυτα, ελιωσα στο γελιο κ με κρατησε ξυπνια... Εχω μια απορια ομως: εσεις ολοι στα μπλογκ που γραφετε αυτα τα φοβερα πραγματα κ τις γαματες ατακες τα σκεφτεστε αμεσως? ομολογω πως οταν σας διαβαζω νιωθω λιγο χαζη.

Flonsavardu είπε...

χα! είμαι ξυπνια ακόμα.

δεν ξέρω για τους άλλους, εγω απλώς μεταφέρω αυτόματα τις σκέψεις μου στο πληκτρολόγιο, γι αυτο άλλωστε πολλές φορές δεν βγάζω νόημα- τρου στορυ, μου το έχουν πει πολλοί.

γιατί είσαι απελπισμένη. μην είσαι απελπισμένη, να σου πω αστεία να γελασεις;

άκου. μια φορα ήταν ο πεστο και ο ξαναπεστο και ο πέστο ανέβηκε σ ένα δέντρο, ποιος έμεινε απο κάτω;

αυτο μου είχε πει ο αδερφός μου περί τις 15 φορές μια μέρα, πανε καμία εικοσαρια χρόνια απο τότε και καμία στιγμη γυρναω κουρασμένη και του λέω "ο Φασούλας!". τώρα που τον ήξερα εγω τον Φασούλα μωρό πράμα θα σε γελάσω.

κοιμηθηκες;

kathysteras είπε...

(γαμώτο έκανα λάθος σε μια ανοησία και πρέπει να το ξαναγράψω τέλος πάντων δεν δουλευούμε που δεν δουλεύουμε)

Όλοι ξέραμε τον Φασούλα επειδή έχει αστέιο όνομα. Τον σκεφτόμασταν στο ντο ρε μι φασολλα σι και γελούσαμε. Επίσης κοροιδεύαμε τα κοριτσάκια, λέγαμε το ανέκδοτο με το φάντασμα με το μαυρισμένο μάτι και τραγουδούσαμε το αχ μελισσούλα μελισσάκι.

Ξέραμε να διασκεδάζουμε εμείς... Όχι σαν σήμερα πάνε σε αυτά τα κλαμπς και τους ρίχνουν μεσα χαπακια και ακουνε μπάπα μπούπα ντιοπ μουσική και πονάνε μετά τα κεφάλια τους.

Α σε ευχαριστώ κιόλας που αποκατέστησες την ανδρική μου τιμή.

(ελπίζω να τα έγραψα όλα ίδια)

kathysteras είπε...

Τωρα δεν το εμφανιζει το γαμωμπλογκερ, εκεί να μου χαλασει την βλακειαα!!! Τέλος πάντων όλοι τον ξέρουν τον papa bouba diop.

Flonsavardu είπε...

εγώ δεν τον ήξερα!

και κρίμα γιατί ήταν από τα καλά σου αστεία... όχι σαν τα άλλα, τα ξέρεις εσύ. που τα λες σήμερα και τα πιάνω αύριο.

liou-B είπε...

αυτο με το καλοκαιρι...
να χα τωρα 2-3 μερες καλοκαιρι δεν θα ζητουσα τι πο τα αλλο!

Ανώνυμος είπε...

Που πηγε η χτεσινη μου απαντηση??? πφφφφ δε το χω με τα σχολια τελικα.
Τελος παντων βαριεμαι να ξανααπαντησω αλλα πρεπει να πω πως εγω μικρη τον φασουλα τον φανταζομουν κατι αναμεσα σε μπαμπουλα-γιγαντα κ κουασιμοδο.... γιατι θα σε γελασω. Αλλα ο αδερφος που ειναι πολυ μπασκετοφαν μου τη λεει ακομα.

Flonsavardu είπε...

liou-b όχι μόνο δυο μέρες, καλοκαίρι για οκτω μήνες θέλω!

ανώνυμη εγω νομίζω ότι απλά ήξεραπως ήταν ένας ψηλός άνθρωπος. τι κανεις σήμερα; καιρο έχω να πιάσω κουβέντα εδω μέσα.

Ανώνυμος είπε...

χαζευω φουλ, κ ακουω κουλες ατακες πεσιματος απο το how i met your mother που παρακολουθει φανατικα ενας φιλος μου κ μου κανει αναπαρασταση μεσω μσν.... πολυ σοβαρα πραγματα δηλαδη!

παντως σημερα θα κοιμηθω πιο νωρις!

Ανώνυμος είπε...

να ρωτησω κ κατι αλλο? οταν καποιος σου γραφει κομεντ ερχεται και ειδοποιηση?? η το τσεκαρεις συνεχεια κ το βλεπεις?

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχα, έρχεται ειδοποίηση εννοείται. όχι, ούτε καν εγω δεν είμαι τόσο πολυ στον υπολογιστή. :D

Ανώνυμος είπε...

ααααα πες το ετσι! αλλιως θα ηταν εντυπωσιακοτατο παντως!

Flonsavardu είπε...

α, ασε, μόνο αυτο μου έλειπε πια για να με
κλείσουν στο ψυχιατρειο. να ανανεωνω τη σελίδα στο blog μου.

φυσικά, επειδή δεν είμαι εντελώς φυσιολογική, πριν σου απάντησα απο τον δρόμο- καταραμένο αη φον, μου χεις φάει τη ζωη μου χεις φάει. να λες καλα που δεν σου απάντησα απο το six dogs- απο εκει εκανα μόνο τουητς.

DinDinaki Koudounaki είπε...

λοιπόν λοιπόν γκούχου γκούχου..οταν πέφτω πάνω σε ανθρώπους που επιζητούν 8 μήνες καλοκαίρι το χρόνο νιώθω σαν το γύφτο..ξέρεις εκείνο ποου βρήκε τη γενιά του.Χρόνια σου φωτεινά σαν εκείνο τον ήλιο που βγαίνει τα καλοκαίρια και σου δίνει την ενέργεια να να τρέξεις με φόρα ν'αρπάξεις τα όνειρα σου,να τα στίψεις και να τα πίεις μονοκοπανιά.

Flonsavardu είπε...

τι ωραία ευχή!!! σ' ευχαριστώ πολύ! ζήτω τα καλοκαιρινά κορίτσια! :)

μια γάτα που μαθαίνει ξένες γλώσσες είπε...

Επίσης δε σε λένε ούτε φαίνομαι, ούτε φαινότυπο, ούτε φαινόμενο :-Ρ
Χρόνια πολλά τρελοκομείο κ καλή χρονιά! Το καλό καλοκαίρι μ'άρεσε ειδικά τώρα που γύρισα από τη ζέστη κ δεν μπορώ να προσαρμοστώ :-Ρ

Flonsavardu είπε...

με λένε όμως φαίν-ια. ;)

ευχαριστώωω, καλή χρονιά και από δω!