Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Νυστάζω συνέχεια


Και έχω γαμηθεί να τρώω ντόνατς σοκολάτα. Και η μαμά έκανε τούρτα όρεο που είναι πιο ωραία και από της Κυβέλης ακόμα.

Η ξαδέρφη μου νομίζει ότι είμαι διάσημη.

Και ο randy marsh προσπαθεί να με κάνει διάσημη.

Το αττικό πάρκο είναι γεμάτο κουνέλια.

Η μαμά κάνει υπερβολική κατανάλωση πορτοκαλιών.

Ο αδερφός μου είναι για ακόμη μια φορά μπαστακωμένος στο δωμάτιο μου.

Το νι λείπει- τι πρωτοτυπία!

Η amalthia φλερτάρει με τον αδερφό μου- και καλά, όχι στα σοβαρά.

Βαρέθηκα το μεταπτυχιακό και δεν έχω κάνει την πτυχιακή ακόμα.

Και τέλος κάνω διάφορες χαζομαρούλες με polymer clay, αυτή είναι η τελευταία ασχολία μου.


10 σχόλια:

amalthia είπε...

και καλά...σου λέμε...

Μια Χαρά είπε...

Τρως συνέχεια ντόνατς, η μαμά σου σου έφτιαξε τούρτα και το Αττικό πάρκο είναι γεμάτο κουνέλια. Όλο στο φαΐ το έχεις το μυαλό σου και δεν σε βλέπω να παίρνεις πτυχίο με τίποτα.

Αμέλια η τέλεια είπε...

...επειδή έχεις μαλακό κρεβάτι!

Flonsavardu είπε...

amalthia το ήξερα!!!

μια χαρά έλα όχι, γιατί το λες αυτό. θα πάρω πτυχίο, μη με γρουσουζεύεις.

αμέλια αχ ναι, έχω το πιο μαλακό και γλυκό κρεβατάκι του κόσμου. το λατρεύω.

astakoulis είπε...

Εγώ έχω πάθει κάτι με το τσιζ κέικ, και επίσης χρωστάω την πτυχιακή μου, ελπίζω να σε βοήθησα να αράξεις λίγο ακόμα.. :P

arte είπε...

καλύτερη απ'της κυβέλης;;;

πόσταρε συνταγη σε εκλιπαρω!

-εγώ δεν έχω παραδώσει πτυχιακή προπτυχιακου ακόμα, οπότε τι να λεμε..

vodka caramela είπε...

A συνεχίζεις με τα donuts! Πόσο σε μισώ :-))))

Jerry Jedelou είπε...

δεν είσαι διάσημη;
κι εμείς γιατί σε κάνουμε παρέα;;;;;

Flonsavardu είπε...

αστακούλη και να μη μου το έλεγες, έχει πέσει τόση σπαρίλα... :)

arte ξέρω πως άργησα, λοιπόν τι έκανε η μαμά: έβαλε κάτω τριμμένα μπισκότα ορεο- στο μούλτι- όλα μαζί, με το άσπρο μέσα, και τα μούσκεψε με γάλα για να γίνει σαν πολτός. αυτό για βάση. πάνω έβαλε: 1 κρέμα μόρφατ- νομίζω- 2 κουτιά φιλαδέλφεια, 1 κρέμα γάλακτος και όλα αυτά τα χτύπησε στο μπολ που πριν είχε το υπόλοιπο από τη βάση- δλδ δεν το ξέπλυνε το μπολ- έτσι και το αποπάνω είχε μια ελαφριά καφετιά απόχρωση αλλά και μπισκοτένια γεύση. σαν συνταγή δεν ακούγεται κάτι ουάο, το αποτέλεσμα όμως ήταν :)

vodka caramela συνεχίζω, αλλά από δευτέρα το κόβω, δεν πάει άλλο!

jerry είμαι καλέ, αλλά εντάξει η προώθηση δεν έβλαψε ποτέ κανένα! :p

arte είπε...

flon σ' αγαπώ στ' αλήθεια!
και τη μαμα σου επισης.
αμα γίνω χοντρή βεβαια εσένα θα κατηγορω. (αλλα θα είμαι ευτυχισμένη με τη τούρτα μου)