Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά

Λοιπόν ξέρω ότι σ' αυτό το blog ασχολούμαστε μόνο με σοβαρά θέματα (νοτ), αλλά θα ρίξουμε λίγο το επίπεδο τώρα, γιατί παρίσταται ανάγκη. 

Η αγαπημένη μου φίλη Μ. έχει ένα σημαντικό ζήτημα. Κανονικά δεν είναι σημαντικό, αλλά αυτή δεν μπορεί να φάει, να κοιμηθεί, να χαρεί τη ζωή βρε αδελφέ. 

Η Μ. ας τη λέμε Μαριέτα, γιατί έτσι λέγεται άλλωστε, είχε μια ξανθιά πλούσια κόμη. Σαντρέ. Με ανταύγειες. Το φυσικό της μαλλάκι ήταν σαντρέ ανοιχτό ξανθό, πέρασε από πάνω ανταύγειες, ξέρετε πως πάνε αυτά.

Μια μέρα η Μαριέτα πήγε στο κομμωτήριο που πηγαίναμε συνήθως στο Ρέθυμνο, που πάντα χάλια δουλειά κάνει, αλλά εμείς είμαστε μαζοχίστριες και από τα 50 κομμωτήρια που έχει, εμείς πηγαίνουμε σ' αυτό, και κατέληξε με ελαφρώς κοκκινίζουσα ρίζα. Με ξανθά μαλλιά. (έχω βγει με μαλλί κατράμι και κούρεμα πανκ από αυτό το κομμωτήριο, μιλάμε έχουν συντελεστεί απίθανες επιτυχίες)

Μήνες μετά και αφ' ότου έχουν περαστεί τα πάνδεινα στη δόλια αυτή τρίχα, το μαλλί κάτω από αδιευκρίνιστες αλχημείες αθηναϊκού κομμωτηρίου κατέληξε χάλκινο. Φιάσκο ολκής. Πας για να σου βγάλουν το κόκκινο και λένε τι θα κάνουμε για να μην έχει κόκκινη ρίζα και ξανθό μαλλί; Θα το βάψουμε όλο κόκκινο ωρέ! 

Το πρόβλημα ποιο είναι αγαπητοί μου; Είπαμε το κορίτσι μου δεν μπορεί να ησυχάσει. Εγώ από κομμωτήρια δεν ξέρω, γιατί όποτε αποφασίζω να κάνω αλλαγή στα μαλλιά μου ή την κάνω μόνη μου ή πηγαίνω στο κομμωτήριο κάτω από το σπίτι μου που πηγαίνουν γιαγιάδες και θείτσες. Γιατί βασικά χέστηκα, τα μαλλιά μου έχουν περάσει τα μαρτύρια του Αβραάμ και του Ισαάκ όλα τα χρόνια της ζωής μου- δεν θα ξεχάσω το σοκ της Μαριέτας όταν είδε φωτογραφίες με μαλλί αγορέ 2α γυμνασίου, σιδεράκια και ακαταμάχητη γοητεία. Νομίζω η ατάκα "ΗΣΟΥΝ ΑΣΧΗΜΗ!!!" μπορεί να περιγράψει ελάχιστα την αντίδραση της. 

Οπότε το ποστ αυτό γράφετε για να σπεύσετε εσείς, να κάνετε repost- όπως λέμε retweet- και να συμβάλλετε με τη γνώση σας πάνω σε καλά αθηναϊκά- και περιχώρων- κομμωτήρια που μπορούν να μετατρέψουν το χάλκινο μαλλί σε ξανθό. 

Η κατάσταση είναι σοβαρή. Ευχαριστώ. 

5 σχόλια:

Jerry Jedelou είπε...

την αναλαμβάνω με ένα ξούρισμα ολκής και τζάμπα.. σε λίγους μήνες θα έχει πάλι μαλλί να το κάνει ό,τι γουστάρει!!!!!!!!!!!!!


πλάκα πλάκα ας πάει σε κανα γνωστό και που θεωρείται καλό- και ακριβό συνάμα- αλλά από την πείρα που έχω, που κανείς δεν ξερει αν είναι μεγάλη, σταδιακά μάλλον θα επανέλθει το χρώμα της... όπως το θέλει.. λέω εγώ τώρα..

(ας ξανασκεφτεί το ξουράφι πάντως..)
μαριέτα δεν είναι τίποτα.. σε όλους έχει συμβεί (όχι και σε όλους αλλά άντε να την παρηγορήσεις)

astakoulis είπε...

Πες της να μην στεναχωριέται για τρίχες.. Εδώ ο κόσμος καίγεται και η Μαριέτα χτενίζεται και βάφεται. Ας τα αφήσει όπως είναι και μπορεί να λανσάρει τη νέα μόδα του 2011 και να γίνει διάσημη. Αλλιώς ας βάλει και μια περούκα στην τελική, αν δεν της αρέσει η λύση ξούρισμα. Τόσες λύσεις της προτείναμε. Δεν νομίζω να έχει παράπονο... Περαστικούλια

Gogoth είπε...

η λυση ειναι μια. εγω η παθουσα και χαμηλου επιπεδου θα στην πω.

θα περιμενει. θα περιμενει μεχρι να ξερασει τελειως αυτο το κωλοχρωμα. θα περιμενει και θα περιμενει (νταξει δε θα περιμενει και τοσο πολυ) κι οταν θα φτασει στο σημειο που το χρωμα δεν θα μεταβαλλεται σε καθε λουσιμο, θα παει και θα τα βαψει ξανθα. οχι στο κομμωτηριο. μη τους εμπιστευεστε αυτους τους χερ σταηλιστς, η δουλεια τους ειναι να μας γεμιζουν ανασφαλειες. θα παρει μια ωραιοτατη βαφη και θα τα βαψει μονη της. και θα γινουν ξανθα.

αη τελ γιου ιτ γουορκς εβρι ταημ.

σπαταλησα το ελαχιστο πολυτιμο προσωρινο μου ιντερνετ μεχρι να μου βαλουν τη νεα συνδεση για να μοιραστω αυτην τη μακροχρονια σοφια. θελω να σημειωθει αυτο παρακαλω.

Αμέλια η τέλεια είπε...

Μα καλά γιατί δε ρωτάς εμένα; Είχα πάθει ακριβώς το ίδιο. Για να μην καεί κι άλλο δε θα το πειράξει μέχρι να κατέβει αυτή η ρίζα που έχει τώρα χαμηλά και μετά θα αρχίσει να κάνει σταδιακά ανταύγειες ξανθές. Μόνο έτσι αλλιώς θα τα κάψει και θα τη δείρω πες της το κι αυτό. Πατσιούρα, πατσιούρα.

Flonsavardu είπε...

ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές, αλλά έχουμε φύγει για όνειρο του αδερφού μου, δεν κρατιέμαι να το δημοσιεύσω. :D