Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

He did it again.

Ο αδερφός μου ξαναείδε όνειρο. Παραθέτω αυτολεξεί το μέηλ του. (για παλαιότερες περιπέτειες, κλικ εδώ. για όνειρα γενικά, κάτω στο tag "όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάρικα")


Όνειρο που είδα εχθές βράδυ....



Ξεκίνησε σαν διαφήμιση της Heineken.. και λέει ήμουν σε κάτι πλακώστρωτα στενά σε ένα γραφικό χωριουδάκι της Ελβετίας..όπου ήταν ανηφόρα...
αρχικά συναντώ ένα κινέζο...(με τα κοτσιδάκια του.. καντονέζο) ο οποίος οδηγούσε ένα ποδήλατο...το οποίο μπροστά είχε ενσωματωμένο ένα καρότσι μωρού..
το οποιό ήταν στο χρώμα κόκκινο της Ferrari και είχε αεροδυναμικό σχήμα..
Του λέω του κινέζου ..πολύ ωραίο όχημα έχεις εκεί αεροδυναμικό...
Μου λέει για αυτό το πήρα επειδη΄είναι γρήγορο...
Φεύγει.
Μετά συναντώ μια τύπισα..Ολλανδέζα με ένα ποδήλατο ..στο οποίο στο πίσω μέρο αυτή τη φορά είχε ένα κουβούκλιο με 3 παιδάκια... όχι καρότσα..κουβούκλιο...σαν μπαγκαζιέρα μηχανακίου.
Πιάνουμε την κουβέντα λέμε καμια μαλακία ..
και αυτή κατηφόρισε...και την πήρα λέει από πίσω...

Όπως αυτή πέρναγε τα στενά....
περνάγαμε από ανθρώπους...

σε κάποια φάση φτάνει στην πλατεία του χωριού όπου είναι 2 γιαγιάδες και πίνουν καφέ...
Αυτή περνάει σίφουνας από δίπλα τους και τις ενοχλεί ... Οπότε η μια γιαγιά γυρνάει το βλέμμα της και την κοιτάει...
(Σε αυτή τη φάση αναρωτιέμαι τι σχέση έχει η Heineken με όλα αυτά )
Οπότε εκεί που πάει να φύγει η Ολλανδέζα με παντιλίκια σε μια στροφή..με τα παιδιά πίσω να πάνε δεξιά αριστερά...
η πίσω αριστερή ρόδα του ποδηλάτου...στριφογύριζε τόσο γρήγορα...
όπου άρχισε να αποκολλείται από το ποδήλατο
και να πέρνει το χρώμα πράσινο της Heineken...
όπου έγινε ιπτάμενος δίσκος...ο οποίος αιωρήθηκε πάνω από τη γιαγιά ...η οποία παρακολουθούσε χεσμένη το συμβάν...
έρχεται από πάνω της ..και βεντουζώνει στο στήθος της....
και της τραβάει ψηλά στον ουρανό
όπου ανοίγει ένα πορτάκι ...και την ρουφάει μέσα...
Εκείνη τη στιγμή εγώ τρομοκατήθηκα όσο δεν πάει .....

Και πέφτει μια μαυρίλα ...και με άσπρα γράμματα ... " O Βοb Grill ΞΕΡΕΙ"
----ΤΕΛΟΣ-----

4 σχόλια:

Nenou είπε...

Φίλε προφητικό ήταν. Χθες βράδυ μου έκλεψαν το ποδήλατο από την αυλή. Το πρωί που κατέβηκα στη γιαγιά μου να πιω καφέ, ήταν μέσα και μια φίλη της η κυρα- Σοφία και έλεγε οτι ο εγγονός της έχει γίνει σαν εξωγήινος τώρα που έβαψε τα μαλλιά του πράσινα. Κι ακόμη, εχθές το βράδυ είδα στον ύπνο μου το Ντίνο.
Ντούντ, νομίζω οτι οι συμπτώσεις είναι ανατριχιαστικές.

Crazy Tourists είπε...

Ο Βοb Grill ποιός είναι ρε κοπελιά; Θα μας τρελάνεις τελείως;
Μήπως να έκανε ένα ταξιδάκι στις Κίνες ο αδερφός; Μια χαρά θα περάσει αν και δεν έχει Heineken...

Τρελοτουρίστρια

anisixos είπε...

Αν θες διαβασε την εκ βαθεων συγκλονιστικη εξομολογηση του Τηλεμαχου στο μπλογκ μου :

http://anisixos.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html

kathysteras είπε...

Το διαστημόπλοιο μου θύμισε λίγο monty python. Κατα τ'άλλα το έχεις καταστρέψει το καημένο το παλικάρι φαντάσου τι τραύματα από την παιδική ηλικία θα έχει.