Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

3 κιλά σε 2 εβδομάδες

Κανονικοί άνθρωποι, με κανονικά κιλά παρακαλούνται να ανεχτούν το γεγονός πως η φύση με γέννησε ένα αδύνατο πλάσμα που ό,τι αηδίες καταβροχθίζει δεν αφήνουν σημάδι στο πέρασμα τους. 

Είμαι 1.67 και γύρω στα 47 με 49 κιλά, αναλόγως τα κέφια. Χρόοοονια τώρα. Τρώω ό,τι αηδία μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους, εντάξει όχι του σκασμού, αλλά τα τρώω. Και όμως παραμένω σ' αυτά τα κιλά, με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Τα πιο πολλά κιλά που έχω φτάσει ποτέ μου είναι τα 52. Θυμάμαι τον τρόμο μου στη ζυγαριά του φαρμακείου που με ενημέρωσε για τα μαντάτα. Οκ, εγώ το λέω πάντα ότι θέλω να παχύνω, αλλά καθήστε ρε παιδιά, ειδοποιάτε πρώτα, άιντε άιντε 52 κιλά από τη μια μέρα στην άλλη;

Έτσι ένιωσα και προχτές όταν ανέβηκα και ενημερώθηκα για τα 51,300. Δεν ξέρω αν παρακολουθείτε την εκστρατεία που γινόταν τελευταία υπέρ των ντόνατς του φούρνου της γωνίας... Υποτίθεται είχαμε αρχίσει ο αδερφός μου και εγώ "διατροφή", οπότε και πήρα ότι πιο υγιεινό σε δημητριακό μπορούσα να ανεχτώ- κλάστερς- και είπα να του κάνω συμπαράσταση.

Αμ δε! Θέλω να αγιάσω και δεν μ' αφήνουν- βασικά ήθελα να πω πως "θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει", αλλά ξέρω πως δεν κολλάει. 

Καλά πέρα από το γεγονός ότι ναι μεν τα ντόνατς τα έκοψα, αλλά η εκστρατεία υπέρ των kfc δεν λήγει ποτέ, έγινε και ένα άλλο κακό. Το οποίο υπόσχομαι λήγει σήμερα, πάλι καλά που το mall του αγ. δημητρίου είναι στου διαόλου. Μια λέξη θα πω μονάχα: Cinnabon. Μαγεία. Το πάρτυ του ουρανίσκου, το ρεβεγιόν των νευρικών απολήξεων της γλώσσας, και δεν συμμαζεύεται. Το μόνο που θα πω είναι ότι έχω φάει περίπου 10-12 minibon τις τελευταίες 3 μέρες- πήρα 18, έδωσα και σε κάποιους άλλους με πόνο ψυχής, κάπου εκεί τα υπολογίζω. 

Αφού το νι λέει πως είμαι παχύσαρκη. Τον διορθώνω: Παχύσαρκη στην ψυχή. Μετά με διορθώνει αυτός: Κοιλιόδουλη είσαι. Δεν έχω δει πιο κοιλιόδουλο πλάσμα από σένα. 

Αυτό είναι αλήθεια... Απόδειξη αυτού είναι πως όταν δεν έχω φάει έχω φοβερά νεύρα και πως δεν μοιράζομαι το φαγητό μου αν δεν χορτάσω σε ικανοποιητικό βαθμό. 

Τέλος πάντων, τα κιλάκια αυτά τα υποδέχομαι με χαρά, και ας είναι η κατάσταση στον κώλο μου η χειρότερη από ποτέ. Διότι έχω σχέδιο, ω, ναι! Έχω ποδήλατο, έχω μαγιό, έχουμε δημοτικό κολυμβητήριο, ναι ναι, θα παίρνω το ποδήλατο, θα πηγαίνω κολυμβητήριο, θα γυρνώ με το ποδήλατο, του πούστη, τι θα κάνει αυτή η πουτάνα η κυτταρίτιδα, στο χέρι της είναι; Στην τελική αν δω ότι φτάνει Μάιος και δεν λέει να φύγει παίρνω καμιά κρέμα, το 'χω ξανακάνει. (το ξέρω πως επιθυμία μου να γυμναστώ έχει αποβεί φρούδα τα τελευταία 7 συναπτά έτη, αλλά φέτος θα το κάνω. λέω δηλαδή. ναι ξέρω, και πέρσι τα ίδια έλεγα)

Παρακάτω. Τις τελευταίες μέρες είχα φοβερούς πονοκεφάλους. Είχα μια υποψία ότι ευθύνεται η αποπνικτική ζέστη στο σπίτι, αλλά σήμερα βεβαιώθηκα που είχα τέντα το παράθυρο όλο το βράδυ. Και μου έφτιαξε και το κέφι γιατί νόμιζα πως ήταν καλοκαίρι και το καλοριφέρ το βάζουν τόοοσο στο φουλ που δεν κρύωνα. Αφού τώρα που σας γράφω από το κρεβάτι και έχω κλείσει το παράθυρο, σαν να με πιάνει το κεφάλι μου πάλι- ιδεοψυχαναγκαστική, με φώναξε κανείς παρακαλώ; 
Τέλος. Η "τέχνη" είναι ψυχοθεραπευτική. Τελευταία το 'χω ρίξει στο πόλυμερ κλέι. Δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ στη ζωή μου, γλυκούλι είναι. Σήμερα έφτιαξα όλα αυτά τα χαζά που εμένα μ' αρέσουν γιατί τα έφτιαξα εγώ. 

Ναι, τα cupcakes ο θεός να τα κάνει έχουν διάφορα χρώματα και το καρπούζι- η πρώτη απόπειρα μου να κάνω καρπούζι- ήταν λίγο αποτυχημένο. Αλλά έκανα ωραίο hot dog- ήταν πολύ δύσκολο :p

Και εις άλλα με υγεία.

υ.γ. το σούσι- είναι αυτό που είναι αριστερά- είναι δημιουργία του νι. 

13 σχόλια:

liou-B είπε...

Ρεεεεεεε σε παω τοσο πολυ:P
χαχαχα κοιτα τι εφτιαξε. παιδακιιι.
οσο για τα κιλα μια χαρα εισαι.στο λεω γω που ειμαι στα κυβικα σου.
και η κυτταριτιδα,ειναι ψεμα που λενε οτι δε φευγει.αμα εχεις λιγο φευγει.και ξαναρχεται βεβαια.αλλα νταξ :D

Flonsavardu είπε...

χιχι, είμαι παιδάκι ναι, μικρόοοο (τώρα αν ήμασταν στο μσν θα σου έβαζα τη φατσούλα που πανηγυρίζει)

για τα κιλά όλα οκ, το 'χω. σήμερα έφτιαξα μακαρόνια με κρέμα γάλακτος και διάφορες αηδίες μέσα. hurray.

mahler76 είπε...

θέλω να σε βρίσω για αυτό με τα κιλά αλλά βλέπω την χειροτεχνία και στο χαρίζω...(αυτή την φορά).

Flonsavardu είπε...

επειδή είναι σαν πεντάχρονου με ειδικές ανάγκες και με λυπάσαι; :D

mahler76 είπε...

όχι επειδή είναι νόστιμα και πεινάω χαχαχαχα

JoaN είπε...

ax polymer clay... posoys exei katastrepsei... wres xaras k dhmiourgias sta paidika mas xronia!

8a antigrapsw ayto to kafeti loyloydiko...

niceeeee

sarper? είπε...

Ε όχι και στου διάολου τη μάνα το mall στον Αγ Δημήτριο...
Είναι σε απόσταση ενός τσιγάρου από δω που είμαι οπότε μην λες βλακείες!
Γιατί άραγε όλοι έγραφαν ότι η θέση του είναι άπειρη βολική λόγω του μετρό? Νααα!

Flonsavardu είπε...

joan εγώ δεν έκανα polymer clay ως παιδάκι, οπότε κάνω τώρα, χιχι. :)

sarper εγώ μένω πειραιά δόξα τον θεό! οπότε μου πέφτει ένα σαραντάλεπτο μακριά με τα μέσα. πάλι καλά!

Μικρός Μπετόβεν είπε...

Ρε μη μιλάς ρε...μη μιλάς!! Είσαι αξιολάτρευτη αλλά απλά μη μιλάς γιατί θα γίνεις σαν την Goop!!
Ακου εκει εκστρατεια ντονατς και kfc! Κι εγω έχω παει κυρια μου στο mall! Κι εγω περασα απο το μαγαζι! Κι εγω έχω βγαλει χαρτια για το δημοτικο κολυμβητηριο που ποτε δεν πηγα! (μαλλον το ίδιο λέμε κιόλας, ειν'ανοιχτό το δικό σου?). Αλλά μην ξαναμιλήσιες για κιλά γιατί απο αδύνατους κάνει ΤΖΙΖ.

Randy Marsh είπε...

Ένα polymer που όλο clay.

Flonsavardu είπε...

μικρέ μπετόβεν ναι ανοιχτό, είναι, και εσύ πειραιώτισσα; :) καλά δεν μιλάω, ξέρω, ξέρω, κλαιν οι χήρες κλαιν και οι παντρεμένες είμαι! :p

randy τι πλάκα! (νοτ)

Αμέλια η τέλεια είπε...

Είναι τόσο τέλεια!!!!!!!!!!!!! Σουλού χαλιμπούτ!

amalthia είπε...

έφτασα τα 50 κιλά! ρε μαλάκα και σε αυτό παρέα πάμε?!