Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

A tribute to emotional storm

Ή πως αυτό το πλάσμα που γράφει εδώ πέρα είναι κακό, μοχθηρό, αγενές. Και κάφρος. 

Το άρθρο αυτό δεν έχει σκοπό να προσβάλλει κανένα, παρά μόνο τον εαυτό μου και για όσους δεν διακρίνουν την ειρωνεία πίσω από τούτο, κακό του κεφαλιού τους. 

Λοιπόν έχω ξαναγράψει και παλαιότερα ότι ενώ γενικώς είμαι πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός άνθρωπος, βοηθάω γριούλες στο δρόμο και στα σούπερ μάρκετ, είμαι πάντα μελιστάλαχτη στους ξένους και άλλα τέτοια, έχω υπάρξει πολλές φορές στη ζωή μου τρομερά αγενής. Από εκείνη τη συμμαθήτρια που ερχόταν κάθε πρωί με μαλλί αφάνα και της έλεγα "έι α. δεν έχετε πιστολάκι σπίτι σας;" (ατάκα που ενώ έχει πραγματικά ειπωθεί, θέλω να χτυπήσω τη δεκαεξάχρονη γκόμενα τόσο άσχημα που να της φύγει η μασέλα, φευ αυτή η γκόμενα είμαι εγώ), μέχρι τον κάθε κακομοίρη που θα τυγχάνει να μου κάνει ένα όμορφο σχόλιο για την εμφάνιση μου και εγώ θα τον κοροϊδέψω μέσα στη μάπα του- ή όχι και τόσο μέσα στη μάπα του. 

Πραγματικότητα είναι ότι δεν εκτιμώ τίποτα περισσότερο στη ζωή μου από την ευγένεια. Μα τίποτα όμως. Μόνο που την ορίζω μάλλον διαφορετικά από τον υπόλοιπο κόσμο. Δεν θεωρώ αγένεια να βρίσεις κάποιον πάνω στα νεύρα σου, όσο άσχημα και αν το κάνεις. Τελευταία ενημερώθηκα πως αν πεις σε κάποιον πως έχει μικρό πέος, ξεφεύγεις από τα όρια της αγένειας, θεωρείσαι κακός άνθρωπος και πρέπει να καείς στην κόλαση. Εγώ πάλι θεωρώ πως είναι απλώς μια βρισιά όπως όλες οι άλλες, σιγά το πράγμα στην τελική, πωωωω. 

Αγένεια θεωρώ π.χ. πως ενώ έκανα γιορτή, στο τέλος ήμουν κλεισμένη μια ώρα και μάλωνα με το αγόρι μου στο δωμάτιο μου, ενώ έξω είχε μείνει ακόμα κόσμος. Αγένεια θεωρώ να σου φωνάζουν αηδίες μέσα από τα αμάξια ή ενώ περνάς από μπροστά τους στον δρόμο. Αγενείς θεωρώ τους υπαλλήλους που δεν εξυπηρετούν σωστά. Αγένεια θεωρώ να σε βλέπει η υποτιθέμενη κολλητή του γκόμενου σου και να σε αγνοεί- uber αγένεια. The list could go on, αλλά δεν θέλω να σας τρομάξω, υπάρχουν πολλά αλλόκοτα πράγματα που θεωρώ αγένεια. 

Οκ, το παραδέχομαι. Αγένεια είναι και αυτό που πάω να κάνω τώρα. Αλλά ίσως, ενδεχομένως, αν διαθέτει ο καθένας το απαραίτητο απόθεμα χιούμορ να το θεωρήσει αστείο, όπως και εγώ. 

Έχω ένα ζήτημα, δεν μπορώ τις φιλοφρονήσεις του κώλου. Και το αισθηματικό φλερτ. Θέλω να πω πως δεν μπορώ παρά να κοροϊδέψω κάποιον που ενώ προσπαθεί να με ρίξει μου λέει πως αν ήμουν εκεί θα μου έλεγε παραμύθια μέχρι να κοιμηθώ πάνω σε αυτοφουσκωτό στρωματάκι. LAME ALERT. Και νομίζω πως το πρόβλημα μου γίνεται μεγαλύτερο τη στιγμή που όταν εγώ θέλω αυτός ο κάποιος να μου πει παραμύθια πάνω σε αυτοφουσκωτό στρωματάκι μέχρι να κοιμηθώ, αυτός ο κάποιος λέει τέτοιες λέημ ατάκες σε κάποια άλλη γκόμενα.

Εναλλακτική ατάκα: Θα ήθελα πολύ να ήσουν εδώ. Τελεία. 

Γνωρίζεις κάποιον. Σου λέει για παράδειγμα "είσαι όμορφη σαν συναισθηματική καταιγίδα". WHAT THE FUCK? Φίλε έχεις καταλάβει πως ό,τι και αν πήγαινες να κάνεις έχεις χάσει το παιχνίδι; Πως εγώ εκείνη τη στιγμή μπορεί να σε θεωρώ γαμάτο π.χ. και αστείο και ενδιαφέροντα και να θέλω ξέρω γω να κάνουμε παρέα. Δεν γίνεται να μου λες αυτό το πράγμα. Μη μου λες αυτό το πράγμα. Ήταν πολύ πιο έντιμο να μου πεις πως θα έτρωγες παγωτό από τον κώλο μου... (μου το είπες, αλλά πρώτα μου είχες πει πως είμαι όμορφη σαν συναισθηματική καταιγίδα, οπότε in my world doesn't count). 

Εναλλακτική ατάκα: Είσαι πολύ όμορφη. (είσαι καύλα, έχεις τον πιο ωραίο κώλο που έχω δει ποτέ, etc κράτα τες για τον εαυτό σου ή κόλλησε της με την παρακάτω εναλλακτική ατάκα. και μόνο.)

Έρχεται η κολλητή μου προχτές από επίσκεψη σε γκόμενο ο οποίος την γουστάρει και προσπαθεί να την (ξανά)ρίξει στο κρεβάτι και μου λέει "αχ, δεν ξέρω και εγώ πως κρατήθηκα... μου έλεγε τόσο γλυκά πράγματα...". Και επειδή εγώ ξέρω ότι η κολλητή μου είναι χαζοβιόλα τη ρωτάω "τι σου έλεγε; να κάνετε έρωτα;". Ναι, παιδιά. Αλήθεια είναι. Της έλεγε να κάνουν έρωτα. DUDE. Come fuckin' on. Are you for real? Εμένα που με βλέπετε είμαι πολύ ρομαντικός άνθρωπος και γλυκός και ζουζουνιάρης και μιλάω και με υποκοριστικά ζώων και άλλα πράγματα που αν θέλεις μπορείς να ξεράσεις, δεν έχω πρόβλημα. Αλλά το σεξ είναι σεξ. Είναι βρώμικη υπόθεση. Δεν γίνεται να καυλώνεις με την ατάκα "θέλω να κάνουμε έρωτα". "Θέλω να σου ξεσκίσω την τέλεια κωλάρα σου" δεκτόν. "Είσαι η μεγαλύτερη καύλα που έχω δει και δεν μπορώ να σου αντισταθώ"; Και αυτό οκ. Δεν είναι τυχαίο που ο Σάκης λέει "κάνουμε έρωτα, σαν αυτό που κάνουν τα παιδιά, αληθινάαααα". Το λέει γιατί η ατάκα "θέλω να κάνουμε έρωτα" συνήθως χρησιμοποιείται από 15χρονο που θέλει να πηδήξει επιτέλους τη συμμαθήτρια του. Ο αληθινός ο άντρας δεν θα υποπέσει ποτέ σ' αυτό το επίπεδο και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ερωτευμένος, σε καμία περίπτωση.

Εναλλακτική ατάκα: Θέλω να σε γαμήσω. Απλά και καθαρά, όχι ψιθυριστά σαν να ντρέπεσαι και μαλακίες.

Και κλείνουμε με το χειρότερο όλων. "Είμαι ερωτευμένος μαζί σου" πριν την παρέλευση τουλάχιστον τριών μηνών. Ξέρεις, δεν είναι ότι μπορεί να μην είσαι ρε παιδί μου, έστω και ότι είσαι. Και αν θες σώνει καλά πες το κιόλας, εγώ δεν θα σου πω όχι, μπορεί και να μ' αρέσει στην τελική. Αλλά μην περιμένεις να σε πιστέψω. Και για την ακρίβεια όσο πιο νωρίς το πεις τόσο περισσότερο αμφιβολία θα έχω ότι ισχύει και μετά τους τρεις μήνες, γιατί μετά δεν θα ξέρω αν το εννοείς ή αν απλά συνήθισες να νομίζεις ότι είσαι. Είναι που αυτός ο ρημάδης ο έρωτας δεν είναι ωραίο πράγμα, είναι πολύ πονετικό και άσχημο και μη υποφερτό και δεν το δέχομαι ότι εσύ τον καλοδέχτηκες έτσι, τόσο σύντομα μάλιστα και γουστάρεις και μου το λες και από πάνω. Πρέπει να προηγείται μια εσωτερική πάλη, ένα "είμαι στ' αλήθεια ή νομίζω ότι είμαι;", κάτι τις τέλος πάντων. Παρόλ' αυτά και ξέρω πως θα φανεί τρομερά παράξενο, δέχομαι καλύτερα το να πει κάποιος "σ' αγαπώ", δεδομένου ότι εγώ είμαι "i love you" slut, κάποιους ανθρώπους τους αγαπώ ιδιαίτερα εύκολα, με μια χριστιανική φυσικά διάσταση και όχι απαραίτητα ερωτικά ή "για πάντα".

Εναλλακτική ατάκα: "Έχω αρχίσει να νιώθω πράγματα για σένα." Απλό και λιτό, δεν προσδιορίζεις τι, μπορεί να εννοείς πως έχεις αρχίσει να αισθάνεσαι πως θα ήταν πολύ καλή ιδέα να την πνίξεις στον ύπνο της, ποτέ δεν θα μάθουμε τι εννοούσες.

Αυτά είχα να πω, καλή mc σαρακοστή.

update: το γεγονός ότι το τραγούδι του Σάκη λέει "κάνουμε όνειρα" και όχι "κάνουμε έρωτα", γεγονός που μου ήρθε σε φλας σήμερα το πρωί που έστυβα πορτοκαλάδα τι έχει να μου πει για τους αναγνώστες μου που δεν με διόρθωσαν; είστε πολύ ευγενικοί; δεν ακούτε τραγούδια του σάκη; δεν διαβάζετε όλες τις αναρτήσεις μου, αλλά πηδάτε τις γραμμές; όλα τα παραπάνω; 

40 σχόλια:

zoi είπε...

Το να λέει ο άλλος χαζές ατάκες και να νομίζει ότι η κοπέλα θα πέσει τέζα από τη χαρά της, δεν είναι απλώς αγένεια αλλά και υποτίμηση της νοημοσύνης της. "Είσαι συναισθηματική καταιγίδα";;;; πού τους βρίσκετε;;

Υ.Γ.: τι είναι το αυτοφουσκωτό στρωματάκι;

liou-B είπε...

θελω το μσν σου

Flonsavardu είπε...

zoi δεν ξέρω που τους βρίσκω, αλλά κάτι τέτοιοι τύποι είναι σαν τους μυθομανείς φίλους. ακίνδυνοι και αστείοι.

liou-b δεν γίνεται να το βάλω εδώ φάτσα φόρα, στείλε μου στο flonsavardu@gmail.com να σε το δώσω :)

Gogoth είπε...

αυτο το πλασμα που γραφει εδω μεσα ειναι μια αυτοφωτη πεταλουδιτσα που θελω να της τσιμπισω τα μαγουλακια.

επισης αυτο το ποστ θα μπορουσα να το εχω γραψει ανετα κι εγω, χα;

πολυ με αρεσε. :)

Flonsavardu είπε...

ντάξ, εσύ θα το είχες γράψει πολύυυ καλύτερα όμως :)

να μου τσιμπήσεις τα μαγουλάκια, θέλω πολύ να μου τα τσιμπήσεις, χιχι!

Ανώνυμος είπε...

Καπου παλια σε ενα forum ειχα διαβασει οτι για να πεσει ταβλα η γκομενα αρκει να την πας καπου ρομαντικα, νυχτα με πανσεληνο ξερω γω, και εκει που σε εχει γουσταρισει τρελα, να της ψιθυρισεις στο αυτι:
"ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ?"


Would THAT work?

quaintrelle dandy είπε...

λοιπόν, εγώ δεν θα διαφωνήσω γενικώς, αλλά θέλω να πω ότι ο άλλος μόνο αν πει πριν το εξάμηνο ότι είναι ερωτευμένος το εννοεί. Διότι μετά περνάει. Οπότε, εγώ μετά θα τον πιστέψω πιο δύσκολα. Αν πάλι μου πει "σ' αγαπώ" νωρίς, ΤΟΤΕ δεν θα τον πιστέψω. έχω καμιά βίδα ανάποδα, γιατρέ μου; Επίσης, το λέει ο Τανάσης, "όποιος αγάπησε δεν ξέρει να το πει". Αυτά. Κατά τα λοιπά, ωραία τα λες Φλονς, όπως πάντα. Καιναι, αλήθεια αγαπητοί αναγνώστες, έχει πολύ ωραίο κώλο.

Flonsavardu είπε...

ανώνυμε... :) όχι, ασφαλώς και όχι. λέω τη μόνη και σωστότερη ατάκα που πιάνει σε σωστές και συνειδητοποιημένες γυναίκες και αυτή είναι "θέλω να σε γαμήσω". το "θες να σε γαμήσω;" είναι εφάμιλλο του θέλω να σου κάνω έρωτα. το νικάει στην αηδία μόνο το "θέλεις να σου κάνω έρωτα;" και αυτό με τη σειρά του νικιέται μόνο από το "θέλεις να κάνουμε έρωτα;" (σωστή απάντηση:προτιμώ καλύτερα να μου πεις πότε κατάλαβες για πρώτη φορά ότι είσαι γκέι). αυτά.

quaintrelle dandy καμία βίδα ανάποδα, σ' αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν κανόνες, αλλά παρόλ' αυτά δεν συμφωνώ, ειδικά με τον έρωτα. αλλά ούτε και διαφωνώ. βασικά άκου, ο αληθινός έρωτας αν βρει ανταπόκριση μπορεί να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση περίπου 1,5 χρόνο πριν αρχίσουν οι ασχημιές. εγώ αυτό που λέω είναι ότι θέλω ο άλλος να το ζυμώσει μέσα του πριν μου το πετάξει στη μάπα, δεν θέλω να μου το πει στον μήνα πάνω. δεν θα τον πιστέψω. άλλωστε ο ερωτευμένος φαίνεται...

mfukar είπε...

η αληθεια δεν ειναι βρισια. λεω τωρα 'γω.

Tripokaridos είπε...

Χαιρετώ σας!
Βγαίνω λοιπόν απ'το καβούκι μου και σχολιάζω για πρώτη φορά διότι πολύ μου άρεσε το ποστ και τυχαίνει αυτή την περίοδο που διανύω να με αφορά πολύ άμεσα.

Θα σταθώ λίγο στην ατάκα, "θέλω να σε γαμήσω". Κατ'αρχας για να λειτουργήσει αυτή η ατάκα και να μην καταλήξει η τσάντα/το ποτήρι ή ό,τι άλλο κρατάει η τύπισσα εκείνη την ώρα στο κεφάλι του τύπου, πιστεύω πως πρέπει να ισχύουν 2 πολύ βασικές και θεμελιώδεις προυποθέσεις. Να είναι αυτή σωστή και συνειδητοποιημένη γυναίκα όπως λες και να είναι και αυτός σωστός, σοβαρός άντρας με 3 κιλά cohones. Να το λέει και να το εννοεί εκείνη την ώρα και με το βλέμμα του και με το body language του ότι: "ξέρεις κάτι...εγώ εσένα σήμερα θα σε γαμήσω. Δεν είναι στο χέρι σου να αρνηθείς. Εγώ ορίζω το παιχνίδι".

Όλα καλά, όλα ωραία μέχρι εδώ...Αλλά...χαίρω πολύ χαιρόπουλος...Αν ήταν όλοι οι άντρες έτσι, δεν θα προλαβαίναμε να σφουγγαρίζουμε τα πατώματα γιατί θα είσασταν όλες σας μονίμως μουσκεμένες κι αν ήταν όλες οι γυναίκες έτσι δεν θα υπήρχαν μπουρδέλα γιατί όλοι οι άντρες θα γαμούσανε τσάμπα και άκοπα. Οπότε το θέμα είναι τι κάνουμε σε Κ.Σ. (Κανονικές Συνθήκες) που ο συνδυασμός αυτών των δύο ιδανικών αν και όχι αδύνατος είναι κομματάκι απίθανος ή έστω δύσκολος;

Δηλαδή άντε και πίνω μονορόύφι 2 σφηνάκια, φοράω και το σίδερα-μασάει-ο-κουταλιανός υφάκι μου και πάω στη γκόμενα και της λέω: Θέλω να σε γαμήσω. Πού ξέρω πως δεν θα πέσω στην υστερική, αγάμητη, θεοσεβούμενη, τρελοπαντιέρα που θα βγάλει αφρούς από το στόμα με το που τ'ακούσει;

Απο την άλλη βέβαια ποτέ δεν θα μάθω αν δεν δοκιμάσω...σωστά;

Flonsavardu είπε...

mfukar ναι, μάλιστα, συμφωνώ! αλλά νταξ, η αλήθεια είναι ότι η αλήθεια καμιά φορά μπορεί να είναι τεράστια αγένεια.

tripokaride κάτσε πήρες φόρα από τον ενθουσιασμό και δεν ξέρεις τι λες :)
λέω εγώ καλέ πουθενά ότι το "θέλω να σε γαμήσω" είναι ατάκα για να ρίχνετε γκόμενες;;;;; απαπαπαπαπαπα, δηλαδή απορώ πως έκανες αυτή την υπόθεση. τέλος πάντων, επειδή σε συμπάθησα και επειδή φαίνεται να σε καίει το θέμα, η σωστότερη πρώτη ατάκα που λες σε μια γκόμενα είναι το "γεια σου, είμαι ο τάδε, πως σε λένε;". θυμίζει το γεια σου κοριτσάκι, θέλεις να γίνουμε φίλες και ναι δεν είναι τυχαίο, όλα τα κοριτσάκια ήθελαν να γίνουν φίλες μαζί μου. :):)

Jerry Jedelou είπε...

να σου πω κάτι;
και πολύ γαμάτα τα λες
και ακριβώς μα ακριβώς μα ακριβώς ρε πούστη μου είναι ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!

provato είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

....Δεν είναι τυχαίο που ο Σάκης λέει "κάνουμε έρωτα, σαν αυτό που κάνουν τα παιδιά, αληθινάαααα"....

provato είπε...

δεν το έγραψες αυτό όχι δεν το έγραψεεεεεεεεεεεεεεες!

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

provato είπε...

εντάξει, πεθαίνω, αυτό ήταν δεν θα ξαναγελάσω ποτέ πια, τίποτε τίποτε δεν θα μου ξαναφανεί αστείο μετά από αυτήν την ατάκα

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

Flonsavardu είπε...

όχι, το έγραψα, αληθινά! :p

το γεγονός ότι κανένας δεν με διόρθωσε όμως, πως σου φαίνεται;

γι' αυτό γελάς έτσι; επειδή είναι λάθος, έτσι;

αχ, προβατάκι μου πολύ χάρηκα που σε έκανα να γελάσεις :):):)

(έπρεπε να έχεις αδερφό τον αδερφό μου, που δεν λέει ΤΙΠΟΤΑ σωστά από στίχους, δεν θυμάται όσες φορές και αν ακούσει κάτι και βγάζει δικούς του)

Flonsavardu είπε...

jerry με τους γέλωτες του πρόβατου επισκιάστηκες και ξεχάστηκα.

το ξέρω ότι έχω ΠΑΝΤΑ δίκιο. ώρες ώρες καταντάει κουραστικό...

Tripokaridos είπε...

Ok my bad...δεν είναι ατάκα για να ρίξεις γκόμενα. Και δεν θα την έλεγα και ποτέ, μεταξύ μας, σε κάποια που μόλις γνώρισα. Εκτός αν αυτή ήταν σκνίπα κι εγώ κουνουπίδι (από το μεθύσι...)

Το ερώτημα παραμένει όμως...Σε ποιον και πότε την λες; Διότι αν είναι να την πεις στην κοπέλα σου, δεν πιάνεται.

Επίσης πείτε μας κι εμάς ποιο είναι το σωστό να γελάσουμε κι εμείς. Με έχει φάει η περιέργεια...

Flonsavardu είπε...

ποιο είναι το σωστό στο update. αμάν κανείς δεν διαβάζει τις αναρτήσεις μου πια... :(

η ατάκα ευδοκιμεί όταν χαμουρεύεις την γκόμενα. και θέλεις να την πηδήξεις. απλά πράγματα.

λαμδα. είπε...

το "γαμήσω" δε μ αρεσει! προτιμώ το "πηδηξω". απ' το "απαυτώσω" ομως που ακούω τελευταία όλα καλύτερα ειναι! ;ρ

Flonsavardu είπε...

απαυτώσω; έχει πλάκα! εγώ θα του καθόμουνα. ;p

Διπρόσωπος είπε...

Εγώ θέλω να φάω παγωτό απ' τον κώλο σου. Την είδα έτσι, ρε παιδί μου, με έφτιαξε αυτή η φάση. Τώρα τη γεύση διάλεξέ την εσύ.

Και μη μου πεις ότι θα τσακωθούμε αν είναι στρατσιατέλα ή οτιδήποτε ας 'ούμε.

Εδώ ξεπεράσαμε τα βασικά προβλήματα, στη γεύση θα τα χαλάσουμε;

Nice post.

Ferdinand+Miranda είπε...

de kserw ti na pw, eisai wraia!!

Flonsavardu είπε...

καλέ διπρόσωπε τι πράγματα είναι αυτά που λες, σαν δεν ντρέπεσαι, είσαι και δεσμευμένος άνθρωπος, τσ τσ τσ ντροπή σου! όχι τίποτις άλλο, τα βλέπει και το νι και μου συγχύζεται. :)

ferninand+miranda ευχαριστώ!

anisixos είπε...

http://anisixos.blogspot.com/2011/03/blog-post_13.html

ΟΜΑΔΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

nagia είπε...

η πιο τελεια ατακα είναι :
1. είσαι ο πιο σημαντικος ανθρωπος της ζωης μου, 2.εισαι το πιο κουλ ατομο που εχω γνωρισει,
3.και απιστευτη, σεξοπαγιδα ειναι, οχι δεν θελω να σε χασω.

το να σου πει τι σκεφτεται οντως ο αλλος το θεωρω απιθανο. απλα χρησιμοποιει κλισε. τωρα τι κλισε? αναλογα την παρεα και την καύλα που έχει

Crazy Tourists είπε...

Έχεις τρελαθεί και γουστάρω τρελά!!
Είδα στα σχόλια και γενικά με ενοχλεί, να μπαίνει χρονικό όριο στον έρωτα και στην αγάπη κλπ. Αυτός ο έρωτας που κρατάει 6 μήνες ή 3 μήνες ή 1,5 χρόνο...Δε χρειάζεται να βάζουμε όρια...Για αυτό δε ζούμε τη στιγμή, γιατί βάζουμε deadline. Ο έρωτας δεν είναι επιστήμη, τρέλα είναι, και όσο το πιστεύουμε αυτό τόσο κρατάει!
Φιλιά πολλά!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Αγένεια είναι και τα κουλά-διαφημιστικά κλπ σχόλια...

Flonsavardu είπε...

nagia πως πως, μην είσαι άδικη. υπάρχουν και κάποιοι που πρωτοτυπούν μωρέ. σου λένε π.χ. δεν ενδιαφέρομαι για σένα, εγώ θέλω να περνάμε καλά αυτές τις 2-3 ώρες που περνάμε. τρου στόρυ.

τρελοτουριστάκι μου στα άκυρα σχόλια απλώς δεν απαντάω! :) όσον αφορά δε τον έρωτα, εγώ δεν είπα ότι κρατάει κάποιον συγκεκριμένο χρόνο. εγώ πιστεύω ότι μπορεί να ανανεώνεται επ άπειρον- όχι στην αρχική μορφή του βέβαια. αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι εύκολο κατά τη γνώμη μου να φτάσεις στο σημείο να αποδεχτείς πως είσαι ερωτευμένη/ος με κάποιον/α.

Crazy Tourists είπε...

Ε τότε συμφωνούμε!! :) Και στα δύο!

Τρελοτουρίστρια

amalthia είπε...

συμφωνώ.συμφωνώ.αυτό όλο είναι και κατηγορία "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα".

με αγάπη(πολλή αγάπη)
η Χρυσή Βροχούλα σου


(μαλάκα είχα μπει με λογαριασμό του ξαδελφού μου,καλέ ξέμαθα!)

Flonsavardu είπε...

βλάκα μου και βλέπω θύρσος και χρυσή βροχούλα και λέω "πλάκα με κάνει η αγάπη μου;".

α λοβ γιου μπιγκ ταημ. <3

Manouli είπε...

Αγένεια είναι να μη σε συστήνει ο (νεοαποκτηθέν) γκόμενός σου σε παρέα του που τυχαία πετυχαίνετε σε μαγαζί.
Αγένεια είναι να αφήνεις μία έγκυο με την κοιλιά στο στόμα να περιμένει στην ουρά (οποιαδήποτε ουρά) επειδή δε θέλεις να καθυστερήσεις 5 λεπτά παραπάνω (και το χειρότερο είναι ότι κάνεις ότι δεν τη βλέπεις!!!).
Αγένεια είναι να σε προσκαλεί ο κολλητός σου σπίτι του γιατί έχει γεννέθλια και επειδή η γκόμενα/γυναίκα σου δεν τον πάει να μην πηγαίνεις (και να λες και την πιο παπαροδικαιολογία που υπάρχει).

Όσον αφορά στα άλλα θα πω ένα μόνο: Μακάρι οι άντρες να προσπαθούσαν να είναι ΤΟΣΟ ευρηματικοί (έστω και αν αποτυγχάνουν τις περισσότερες φορές) σε όλες τις καταστάσεις της ζωής τους..

p.s. μα "συναισθηματική καταιγίδα";;;;;;;!!!!!!!!! Γελάω ακόμα!

Flonsavardu είπε...

μανούλι αγένεια είναι σίγουρα το 2 και το 3. το 1 είναι αγένεια μεν, αλλά εγώ με τις συστάσεις είμαι λίγο ζώον οπότε δεν παρεξηγώ αν ο άλλος αισθανθεί αμήχανα.. εκτός και αν η παρέα είναι θηλυκιά... τότε θα γίνει χαμός! :p