Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

25 χρόνια επιτυχίες (νοτ)

"με αφορμή τα γενέθλια που έχω το Σάββατο και καθώς κλείνω λίγο πολυ το ένα τρίτο του προσδοκιμου ηλικίας αποφάσισα να κάνω μια ανάρτηση στο blog μου που να μιλάτε εσείς για μένα. 


αυτή η φαεινή ιδέα μου ήρθε κάνοντας μπάνιο, όπως οι περισσότερες- δουλεύει και με πλύσιμο πιάτων και πλένοντας τα δόντια σου.

πρέπει λοιπόν να μου στείλετε ένα πράγμα που αγαπάτε στη συμπεριφορά μου και ένα πράγμα που μισειτε. ναι, δυστυχώς ένα που μισείτε. :p (γιατί κάτι μου λέει ότι η ομοφωνία θα με βγάλει υστερικη;)

λοιπόν μη με κλάσετε, ξέρω τώρα σκέφτεστε "δεν μας χεζεις ρε Νταλάρα", αλλα εσάς έχω στη ζωη γι αυτο βουλώνετε και πείτε."

"βουλώνετε και πείτε. μαλιστα. καλα καταλάβατε τι εννοώ. α, μην στείλετε εδω, σε ξεχωριστό μήνυμα η κάθε μια!"

φ.φ. (τρίτη χρονολογικά φίλη μου, αν και απείχε σχολικές ημέρες σε σύγκριση με τη ν.δ. και την α.φ. παρακάτω η αληθινή της απάντηση που προήλθε κατόπιν πιέσεως, αυτή ήταν η πρώτη της αντίδραση)

 "ti malakies einai aytes?? kane k leukwma reee!!!!!elattwse ta bania giati kanei gloup o egefalos!!!....k nai ...de mas xezeis re dalara!!?? :P oxi edw!!rezili 8a se kanoume...ena omadiko 8apsimo!!!"

α.φ. (δεύτερη χρονολογικά φίλη μου, σε απόσταση αναπνοής από την ν.δ. οικονομολόγος, το φυτό της παρέας. πιθανό μότο ζωής "πάντα ξεσκίζομαι στο διάβασμα με δίχως κέρδος κέρατα". απολύτως ισορροπημένη, κάτι ανάμεσα σε cyborg και νεκρό, η πιο αξιοπρεπής φίλη που έχω σύμφωνα με τις κοινωνικές νόρμες, μία πραγματική αγία. εκτός και αν φέρει το φτυάρι μαζί της. σισισισισις.) 

"kalo: gelas poly tha elega! kako: tsirizeis mesa sto ayti mou!!!!!  are these good enough??"

β.δ. (δεύτερη φίλη παν/μίου, ο άνθρωπος που μου απέδειξε ότι δεν είναι όλοι οι χωριάτες βλάχοι, μεγάλη μου αγάπη. σχεδόν πάντα γλυκύτατη, ακούραστη, cool. χέστηκα από τη χαρά μου όταν μου είπε ότι θα πιάσει δουλειά στην Αθήνα. τη βλέπω σπανιότερα απ' ότι όταν ζούσε στα τρίκαλα, τρου στόρυ.)

"Agaphmenh moy filenada! giati etsi soy aresei tha soy pw! Apo th mia ginesai xali gia toys alloys kai den les oxi ki ap thn allh griniazeis an einai na kaneis kati poy dn to theleis , alla tha to kaneis etsi kai alliws." 

ν.δ. (σημείωση προς ν: μαλάκα τα αρχικά σου σημαίνουν νέα δημοκρατία. συνεχίζω: πρώτη μου σχολική φίλη που έχει μείνει μέχρι και σήμερα, δημοσιογράφος στο επάγγελμα, wannabe chef, προς το παρόν συντάκτης γαστρονομίας. μιλάμε για κεραυνοβόλο έρωτα. το γέλιο που έχω ρίξει με τη νένα δεν το έχω ρίξει με κανένα. η μόνη μου φίλη που επιτυγχάνει ότι βάλει στο μυαλό της, very proud of her)

"Ότι γίνεσαι 25 σημαίνει ότι είμαστε φίλες σχεδόν δέκα χρόνια. Μ' αρέσει το κοριτσίστικο γέλιο σου μέχρι θανάτου και οι παλάμες σου παρόλο που ανήκουν σε άλλον. Δεν μ αρέσουν οι ανασφάλειες και οι υστερίες που απέκτησες με τα χρόνια. Σ' αγαπώ για το πρώτο μας ραντεβού που είχε μυρωδιά μιλκσέικ και δροσερή εφηβεία"

φ.φ. ξανά (η τρίτη όπως είπαμε σχολική μου φίλη, το πιο απρόβλεπτο άτομο που ξέρω. ποτέ δεν ξέρεις αν λέει αλήθεια ή όχι- δεν είναι ότι λέει ψέματα, απλώς κάνει συνέχεια πλάκες- ζει παράλληλες ζωές, την πραγματική και άλλες μέσα στο κεφάλι της. παραλίγο να την χάσω τελείως μετά το σχολείο, αλλά τελικά αποφάσισε να μου ξαναμιλήσει στο τρίτο έτος. τώρα κάνει την πτυχιακή της- λέει, τάχα μου- για να γίνει ότι γίνεσαι από το τεί ανακαίνισης και αποκατάστασης κτηρίων- i google that- στην πάτρα, όπου έζησε τα πιο wild φοιτητικά χρόνια απ' όλες μας. είναι εκεί για μένα όποτε θέλω να χορέψω και να τα σπάσω, δυστυχώς γι' αυτήν είμαι περισσότερο γριά απ' ότι θα έπρεπε και αυτό συμβαίνει σπάνια.)

"maresei to adifatiko s.... mia xazoviola oreksath xorophdiara xaxaoula gelopordaklou-8limmenh, downiara.
klapsomouna variestimenh,griniara, agapw th muth s giati einai to pio kainourgi panw s, k misw ta siderakia giati 8a kanoun ta dodia s pio kainourgia apo th muth s !! sa to kwlarini tipota vevaia!!"

μ.σ. (η τελευταία φίλη χρονολογικά, και αυτή του παν/μιου, αλλά έχουμε περάσει αρκετό καιρό μαζί ώστε να με έχει δει στα πολύ κακά μου- και η Α. τα ίδια περνούσε, δεν την είδα να παραπονιέται, άντε, το μόνο που είπε είναι τσιρίζω μέσα στ' αυτί της, ενώ είχε να πει, ουουουουου- είναι μετά από μένα η πιο κομπλέξα γκόμενα που ξέρω, αλλά όπως πάντα σ' αυτές τις περιπτώσεις με τους κομπλεξικούς, τρυφερή σαν την καρδιά ενός μαρουλιού, αρκεί να μην την αγκαλιάσεις, γιατί δεν μπορεί τις πολλές αβρότητες. όπως περιγράφει και παρακάτω η φιλία αυτή δεν εξηγείται, εγώ είμαι υστέρω, αυτή είναι ήσυχη, εγώ είμαι αγκαλίτσας, αυτή σταυρωτό φιλί και πολύ μου και καλά μου. είναι ο άνθρωπος που έχω για παρηγοριά, γιατί το χάλι μας στη ζωή περπατάει παράλληλα- γράφτηκα όμως πρώτη στο ταμείο ανεργίας, που θα μου πεις ότι είμαι αναβλητική, how about that bitch? με τρώει και την τρώω στη μάπα big time, αφού την φιλοξενώ και με φιλοξενεί, αλλά αγαπιόμαστε σφόδρα. για να ακούσουμε λοιπόν τι μας λέει-όλα αλήθεια είναι)

"Θα ξεκινήσω απο τα αρνητικα που τα εχω κ ευκολα! :D  Εισαι απο τα πιο ανοργανωτα, απρογραμματιστα κ αναβλητικά ατομα που γνωριζω..χαρακτηριστικα τα οποια απεχθανομαι, αλλα τα ελκω ανεκαθεν! Με νευριαζει απίστευτα οταν λες κατι κ δεν το κανεις..κ αυτο εχει να κανει κ με τα παραπανω..δλδ ξερω εκ των προτερων οτι οι πιθανότητες να κανουμε κατι που εχεις "υποσχεθει" την προηγουμενη μερα ειναι 60 να μη γινει, 40 να γινει! Μιλάμε για δεδομένα πράγματα!:P Επίσης ξερεις οτι εισαι αποτομη και αγενης εκει που δεν πρεπει, δλδ στους οικειους σου..αντι να εισαι στον υπολοιπο άγνωστο κοσμο, οπου εκει συνηθως κοτευεις, ακομα κ αν ενοχλεισαι.... Είσαι βαριεστημενο ατομο γενικα..κ στο λεω εγω! Φαντασου σε τι επιπεδα μουχλας και καταθλιψης πεφτεις κατα καιρούς.... Επίσης εισαι εξαρτημενη απο το ιντερνετ κ το i phone...Τι σπαστικο θεε μου...Κ καλα στο σπιτι σου, κανεις οτι γουστάρεις υπο το καθεστος της μουχλας σου..Οταν βγαινουμε ομως εξω με καποιον ΔΕ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ και ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ γιατι κατι τετοια δειχνουν στον αλλο οτι βαριεσαι!!!!! Αν ισχυει κατι τετοιο κανε κάτι (αλλο) γι αυτο! :P  Καλά το οτι εισαι υστερω τα ξερεις, δε χρειαζεται αναλυση! Και πορναρα εισαι, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια! Αυτα νομίζω ειχα να πω στα αρνητικα..αααα εχω κ ενα τελευταιο..Καποιες φορες εισαι υπεραναλυτικη- too much information- κ αυτό το εχεις κυριως οταν μιλας με ξενους ανθρωπους..ω θεε..τι ανωμαλία..! Από κει κ περα..οπως βλεπεις συμβιβαζομαι! Χαχα! Κολλήσαμε ανευ λογου κ αιτιας..ηταν μοιραια αυτη η σχέση! :P Για μένα εισαι ο πρωτος ανθρωπος μετα το γκομενο που θα στραφω (κ αν προκειται για γκομενικο κ κλάψα, πραγματικά ο πρωτος!) γιατι (συνηθως) θα με ακουσεις κ γιατι κυριως θα με παρηγορησεις..Ειναι ο καφες της παρηγοριάς κ ειναι κ ο ανθρωπος της παρηγοριας! :P Εσυ για μενα εισαι αυτος! Και με σπιτωνεις κιολας! Οσα ευχαριστώ κ να πω γι αυτο δε φτανουν. Αδερφή μου σε νιωθω μαρη..τι να λεμε τωρα..αυτο τα συμπεριλαμβανει ολα! Κ επισης εγω σε εχω μια..! Πουλους τωρα..πολυ σε εκθειασα! :P"

Λείπει η Ν.Μ., απ' ότι ενημερώθηκα από το κοντρόλ είναι στην Πάτρα που ορκίζεται η αδερφή της. Δεν υπάρχει άλλο άτομο που να έχω θελήσει να βρω στο τηλέφωνο και να έχω δυσκολευτεί όσο η Ν. Κάπου το παρατάει και το ξεχνάει- έχει τύχει να συμβεί και για ολάκερες διακοπές χριστουγέννων. Την αγαπάμε γιατί της κολλάνε έμμονες ιδέες, τις οποίες δεν θα ντραπεί να σου τις ενσωματώσει και να τις κάνεις τμήμα σου, με τη γλυκύτατη και τσιριχτή φωνή της. Μονίμως αγχωμένη ότι κάτι δεν πρόλαβε, τις περισσότερες φορές βγαίνει αληθινή- λίγες μέρες πριν δώσει τα χαρτιά της για πτυχίο, ανακάλυψε ότι της λείπει ένα επιλεγόμενο, τελικά το έδωσε την επόμενη μέρα, ευτυχώς ήταν εξεταστική. Δουλεύει στην πόλη μου, αλλά τη βλέπω σπανιότατα καθώς μένει στου διαόλου. Λατρεύω να την αποκαλώ "οικογενειάκια", γιατί η οικογένεια της είναι η προέκταση του εαυτού της. Πως είμαι εγώ, καμία σχέση. 

Εννοείται ότι έχω και άλλους ανθρώπους στη ζωή μου που θεωρώ φίλους μου ή που υπερλατρεύω, όπως η ξαδέρφη μου που είναι σαν αδερφή μου και οι άλλες μου ξαδέρφες, ή ο πόρδακλος ο αδερφός μου, όμως αυτοί δεν μπορούν να είναι αντικειμενικοί, νομίζω ότι η ξαδέρφες μου θα ντραπούν να πουν κακά πράγματα και ο αδερφός μου δεν θα ξέρει που να τελειώσει...  Έχω επίσης νέες φίλες, όπως η αγαπημένη Jo, ή η Κ. που όμως δεν με ξέρουν ακόμα τόσο καλά ώστε να ξέρουν πολλά αρνητικά μου (ΕΛΠΙΖΩ). Και τέλος όπως όλοι ξέρουμε είναι και το νι, αλλά αυτό με έγραψε στα παλιά του παπουτσάκια όπως πάντα. 

Λοιπόν, happy 25 me, with ups and downs. 

18 σχόλια:

Gogoth είπε...

εμενα ξερεις οτι αυτες οι ετοιματζιδικες τσαχπινιες δεν ειναι του τυπου μου και ποσο γουσταρω να το παιζω ιστορια τωρα κι ετσι... αλλα γενεθλια εχεις, ας το παρει το ποταμι.
λατρευω την ειλικρινια σου. το ξερεις. ειναι ελαφρια και τσαχπινικη, σαν χορευτικη φιγουρα. και μισω αυτο το πραγμα που εχεις που ειναι μεταμφιεσμενο σε ανασφαλεια αλλα δεν ειναι ακριβως ανασφαλεια κι εσυ το λειτουργεις λιγο σαν δεκανικι αλλα ειναι και λιγο φονικο οπλο κι αλοιμονο μας αν το χρησιμοποιησεις!

αλλα εδω που τα λεμε πλακα εχει κι αυτο! :)

χαπι μπερθντεη σουητχαρτ. θα σε παρω τηλεφωνο για τα επισημως πιο μετα που δεν θα βηχω σαν πουστης. (ειμαι αρρωστη)

alex from planet Mab είπε...

Φλονς, εγώ μια φορά σ' έχω δει από κοντά όλη κι όλη αλλά ήταν αρκετή.
Σίγουρα λατρεύω αυτό το υπεραναλυτικό για το οποίο σε κατηγόρησε κάποια από τις φίλες σου και τα υπέροχα, μεγάλα, επεξηγηματικά μέηλ σου.
Και επίσης, παρ' ότι δίνεις τόσο καλές και παθιασμένες συμβουλές, δεν αντιλαμβάνομαι πως τα κάνεις η ίδια τόσο σκατά. Βέβαια αυτό το έχουμε πολύς κόσμος εδώ μέσα, οπότε μη χάσεις χρόνο νιώθωντας άσχημα.
Υστέρω δεν ξέρω αν είσαι, αλλά είσαι μια μεγαλοπρεπέστατη ντράμα κουίν με τα όλα σου!

Χρόνια Πολλά :)

dsquared είπε...

''...λοιπόν μη με κλάσετε''
"δεν μας χεζεις ρε Νταλάρα"

Na na αυτο δεν μπορω σε εσενα, που φερνεις την κουβεντα γυρω απο τον καμπινε χα χα!

Να τα 100 ''στήσεις''!

din

Uri Teller είπε...

Δηλαδή θες να μας πεις ότι αυτό το απερίγραπτο μουτράκι στις φωτό είσαι εσύ;; Αν ήμουν σκιτσογράφος ήδη θα είχα εμπνευστεί για το επόμενο κόμικ μου :p.
Κακά τα ψέμματα, τα γενέθλια είναι η πιο αντιφατική μέρα του χρόνου, κάτι μεταξύ σε "η ζωή που δεν έζησα" (όταν σκέφτεσαι ότι ο χρόνος περνά), "μια ζωή την έχουμε" (το βράδυ που θα βγεις να το κάψεις με τις φίλες σου) και "η ζωή συνεχίζεται" (το επόμενο πρωί ). Όπως και να 'χει, είσαι νιάνιαρο ακόμα και σου εύχομαι να κάνεις όλα τα λάθη που ονειρεύτηκες, όλα τα ταξίδια στα μέρη που σε περιμένουν και να γνωρίσεις έναν ανόητο άντρα που θα σου λέει σ' αγαπώ και θα στεγνώνει το στόμα του. Αυτά. Καλά να περάσεις απόψε :).

Ανώνυμος είπε...

εγω θελω το μειλ σου,
μετα θα σου πω οτι θες.
και της τζερι επισης
και σορυ που το γραφω εδω
δεν δεχεται ανωνυμους.
Ζου.

Flonsavardu είπε...

τζοάκι μου ευχαριστώ και συγκινούμαι σφόδρα! αυτό το δεύτερο θα μου το αναλύσεις από κοντά καλύτερα, δεν μου τη γλυτώνεις! :p

αλέξ είσαι εσύ μια ψυχολόοοογα- αρχιτέκτων. χαχα. τα χω όλα αυτά και συμφέρω!

din ευχαριστώ! και ναι, το χέσιμο είναι κλασσικό θέμα συζήτησης με τις μισές μου φίλες, ακόμα και στο τραπέζι.

uri καλέ τι γλυκύτατες ευχές ήντουνα αυτές; ευχαριστώ πολύ πολύ.

ανώνυμε ζου, το μέηλ μου το έχει στο προφίλ. της τζέρυ, θα στο πει η τζέρυ ;)

Τρυποκάρυδος είπε...

Χρόνια καλά, καλέσε γιορτέσε κι άλλα 25 χρόνια επιτυχίεσε εύχομαι.

Flonsavardu είπε...

δεν ξέρω πως να απαντήσω σ αυτή τη γλώσσα, αλλά ευχαριστώ πολύ! :)

Ανώνυμος είπε...

εεε.. δεν το χει
ζου

Flonsavardu είπε...

καλε πως δεν το χει! κάτω απο τη φωτογραφία... όπως κ να χει, flonsavardu@gmail.com

Αυτος είπε...

Χρόνια πολλά.
Καλές ανάσες.

Flonsavardu είπε...

:) ευχαριστω αυτε.

Αμέλια η τέλεια είπε...

Τι ωραίο :) Καλέ και τις φωτογραφίες δεν τις είχα δει όλες! Ασύλληπτο.

provato είπε...

λατρεύω που είσαι ειλικρινής και δεν σε νοιάζει που θα μπει το όνομά σου στο μπουζουξίδικο

μισώ την τελειομανία σου και που είσαι καλή και κάποιοι σε εκμεταλλεύονται χεχεχε

χρόνια πολλά και καλά καοτόνικ μου! xxxxx

Flonsavardu είπε...

καλέ αμέλια τέλεια πες μου και εσύ τι σ αρέσει και τι σου τι σπάει, που με ξέρς κιόλας. η πρώτη φωτογραφία- πρεζάκι all the money.

πρόβατο αγαπημένο χαχαχα! τι τέλειο (άργησα λίγο, αλλά το κατάλαβα, χιχι)
ευχαριστώ!!!

amalthia είπε...

έχει γενέθλια μωρέ το κοριτσάκι μου?? μα πως??? έχεις προλάβει όλα αυτά που ήθελες να κάνεις εως τώρα? με τι μούτρα θα λες πως είσαι 25 χρονώνε,χωρίς δουλειά και δίπλωμα κλπ κλπ κλπ??

Αμέλια η τέλεια είπε...

Μου αρέσει που όταν μοιράζεσαι και πράγματα και σκέψεις με τον άλλο και σου αρέσει να δίνεις, μαζί σου ποτέ δεν αισθάνομαι άσχημα που σα χοντρή πάντα τρώω τους λουκουμάδες της μαμάς σου ή ό,τι βρω. Κάνεις τον άλλο να νιώθει άνετα.
Από την άλλη μου τη δίνει που είσαι παρεξηγησιάρα και στενοχωριέσαι εύκολα για μια βλακεία που μπορεί να σου πουν.

Flonsavardu είπε...

αμάλθεια απαξιώ και να σου απαντήσω!

αμέλια δεν είσαι εσύ χοντρή, οι λουκουμάδες της μαμάς είναι τέλειοι :p χιχι.