Τρίτη, 26 Απριλίου 2011

HIV, αρέσει πολύ

Περπατούσα στην Ερμού με την κολλητή μου και χαζεύαμε στα μαγαζιά, zara, mara και κακό συναπάντημα, όταν ένα βήμα πριν μπούμε στο pull and bear μας σταματάει εντόνως ένας κύριος, γύρω στα 35-40, κάπως ταλαιπωρημένος, με τεράστια γυαλιά ηλίου και χωρίς δόντια και μας αρχίζει το τροπάρι με φωνή πρεζάκι:

-Γεια σας κορίτσια, 10'' από τον χρόνο σας θέλω, πουλάω εδώ κάποια φυλλάδια για τους οροθετικούς... Καταρχάς γνωρίζεται τον όρο;
- Ναι, φυσικά.
-Ωραία, εγώ δεν θα σας πω ψέματα, και εγώ οροθετικός είμαι και πουλάω αυτά τα φυλλάδια για να μπορέσω να ζήσω... Ήμουν σεφ και τώρα δεν μπορώ να δουλέψω πουθενά, καταλαβαίνετε, το κάνω αυτό για να μην ζητιανεύω... 
- (Γνέψιμο του κεφαλιού σε στυλ "good for you my good man")
-Παρεμπιπτόντως τέλειες οι μπαλαρίνες σου κοπελιά- απευθυνόμενος προς τα μένα
-Ευχαριστώ, να 'σαι καλά.
-Που λέτε, έχουν 4 με 5 ευρώ, δεν είναι ακριβά, και έτσι όπως είστε δύο, μπορείτε να πάρετε ένα, έχουν 4-5 ευρώ, δεν είναι ακριβά ... etc etc

Ας κάνουμε εδώ μια παρένθεση. Πρώτον εγώ μεγάλωσα στην Σωτήρος. Η Σωτήρος είναι ο αντίστοιχη Ερμού του Πειραιά. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: 1. Αυτούς τους ανθρώπους με τα φυλλάδια παντός περιεχομένου τους συναντούσα ακόμα και στην καθημερινή μου επίσκεψη στο ψιλικατζίδικο, 2. Είμαι προγραμματισμένη να τους αγνοώ, ακόμα και αν έχουν κάτι που πραγματικά χρειάζομαι, που εδώ που τα λέμε, hello, το ίντερνετ έχει εφευρεθεί εδώ και μια δεκαπενταετία, δεν έχεις να μου πουλήσεις τίποτα που δεν μπορώ να βρω εκεί. Παρακάτω.

- (η κολλητή μου) Εγώ δεν έχω καθόλου χρήματα μαζί μου. 

Όλοι ξέρουμε ότι είχε χρήματα μαζί της. Γυρνάει και σε μένα. Ας κάνουμε άλλη μια μικρή παρένθεση για να σας ενημερώσω πως το νι την τελευταία φορά που είχαμε βγει έξω μου είχε πει πως ένας ευγενικός τρόπος να απωθείς του επαίτες είναι να λες πως "δεν σου περισσεύουν", γιατί τότε λες την αλήθεια. Το θεώρησα brilliant ιδέα, όταν μάλιστα πράγματι δεν μου περισσεύουν και ο πατέρας μου με χρηματοδοτεί με το στανιό και δουλειές δεν υπάρχουν, you know φίλοι μου, δεν ξέρω αν το θυμάστε αλλά πριν κάτι χρόνια είχα τη φαεινή ιδέα να σπουδάσω ψυχολόγος. Οπότε απαντάω, με περισσή ειλικρίνεια:

-Και εμένα δεν μου περισσεύουν, φοιτήτρια είμαι, δεν έχω δουλειά και ότι χρήματα έχω μου τα δίνει ο πατέρας μου...

Κάπου εκεί κάτι πρέπει να πήγε πραγματικά λάθος. Κάτι είπα που δεν του άρεσε καθόλου. Το ύφος του έγινε ξαφνικά πολύ θυμωμένο και μου απαντάει μετά από παύση δύο δευτερολέπτων:

-Να σου πω κάτι;.... Χέστηκα που είσαι φοιτήτρια και χέστηκα που σου δίνει λεφτά ο πατέρας σου! Εμένα η μάνα μου αυτοκτόνησε το '93 και ο πατέρας μου το '97, που θα μου πεις κιόλας ότι σου δίνει λεφτά ο πατέρας σου! Χέστηκα! Τι με κοιτάς έτσι;

-Σε κοιτάω, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου μιλάς έτσι, ενώ έχεις την ανάγκη μου...

-Δεν έχω καμία ανάγκη σου!!! Σκύλα!!! (το τελευταίο δεν το άκουσα, μου το είπε η φίλη μου, εγώ είχα μπει ήδη στο μαγαζί)

Τέλος πάντων, υποθέτω ότι αυτά είναι τα αστεία του πολέμου, που θα τα θυμόμαστε μετά και θα γελάμε. Εννοείται ότι έκλασα μέντες ωστόσο και δεν βγήκα από το μαγαζί παρά μόνο όταν δεν ήταν στο οπτικό μου πεδίο. 

Σήμερα πρέπει να είστε πολύ περήφανοι για μένα, γιατί πήγα κολυμβητήριο. Για κάτι που λέω εδώ και 1 χρόνο πως θα κάνω- το νι λέει πως έχω πει τη λέξη "κολυμβητήριο" περισσότερο από όλους τους Έλληνες μαζεμένους, χωρίς να έχω πάει ποτέ- ε, όσο να 'ναι μπράβο μου. Εντάξει, έκανα ένα τέταρτο και ψόφησα βέβαια. Αλλά πρέπει να λάβετε υπόψη σας πως πήγα με το ποδήλατο, οπότε έκανα έξτρα γυμναστική. Εγώ πάντως τις τελευταίες μέρες έχω βρει μία νέα άσκηση για τα χέρια που είναι και πάρα πολύ εύκολη, και δένεσαι με το κατοικίδιο σου, και δεν στοιχίζει τίποτα! Θα χρειαστείτε ένα γάτο 7 κιλών και τίποτα άλλο.



Επίσης τελευταία ασχολούμαι με το φτιάχνω κοσμήματα από cernit- "κανονικά", όχι σαν εκείνα που είχα κάνει πριν κάτι βδομάδες liou-b :p- και από υγρό γυαλί- όχι μαζί αυτά τα δύο υλικά, απλώς με αυτά τα δύο υλικά- και ο περίγυρος είναι κάπως ενθουσιασμένος και με προτρέπει να αρχίσω να τα πουλάω. Εγώ πάλι αισθάνομαι πως βρωμάει ο τόπος. 

Αυτά.

38 σχόλια:

Αμέλια η τέλεια είπε...

1. Το μαλλί μες στη μούρη μ'αρέσει. Γέλασα πολύ παλιοπορδούλι με το βίντεο.
2. Βάλε και καμιά φωτογραφία να δουν και οι άλλοι πόσο ωραία κοσμήματα φτιάχνεις. Τέλειωνε.
3. θέλω τα woody allen μου, χθες είδα στον ύπνο μου ότι τα χάρισες σε μια άσχετη blogger. It's true.

sarper? είπε...

Παρε βαράκια ρε είναι και σταθερά και δεν νιαουριζουν. Κι επίσης η σοβαρή γυμναστική θέλει σοβαρή ενασχόληση, όχι μαλακίες.
Δεύτερον, μια φίλη μου με έχει τρομοκρατήσει με τους ιους και τέτοια. Επιμένει να με πάει σε ουρολόγο. Προφανώς για να δει αν ειμαι καθαρός για να βεβαιωθεί αν θα το κάνει μαζί μου. Είναι πράγματα αυτά?

mits είπε...

Αυτος ειναι πολυ καιρο εκει περα, εμενα με εχει σταματησει 3-4 φορες, εκπλησσομαι που τον βλεπεις για πρωτη φορα...
Και ναι, ειναι μονιμως τσιτωμενος και παρα πολυ επιμονος.

Uri Teller είπε...

Μου αρέσει που φοβάσαι τον HIV αλλά εν τούτοις πας στο κολυμβητήριο όπου δεκάδες άνθρωποι πετάνε βρακιά και μαγιώ (μαγιά ρε, αφού είναι πληθυντικός! που λέει ένας θειός μου) από δω κι από κει και κατουράνε αδιακρίτως όποτε τους κάτσει (χλώριο- ξεχλώριο δε με νοιάζει!).
Επίσης, τι θα έλεγες να έδινες μερικά από τα κοσμήματα που φτιάχνεις στον HIV man να τα πουλάει στην Ερμού και να μοιράζεστε τα κέρδη; Εσύ έχεις το ταλέντο κι εκείνος το μπλα μπλα. "Πάρτε ένα κολιέ γαμώ το σταυρό σας!". Τέλειο!

marta fiord είπε...

sarper?: δεν κολλάει και τόσο εύκολα. Εγώ δούλεψα δυο καλοκαίρια στα νιάτα μου εθελοντικά με οροθετικούς σε ένα κεντρο περίθαλψης (το βήμα πριν τον ταφο δηλ), τους έπλενα, ξεσκάτιζα κτλ, δεν κόλλησα ούτε κανείς από τους εκεί εργαζόμενους για χρόνια. Άρα με το μαγιό..τσου. Αλλά με σεξουαλική επαφή είναι σχεδόν βέβαιο άρα δώσε στην κοπελιά τη "χαρά" να κάνετε εξετάσεις. Αν και υπάρχουν άλλα πράγματα που δε φαίνονται στους άντρες και τα περνάνε στις γυναίκες χωρίς να το ξερουν (π.χ.HPV).Γι'αυτό καλό είναι πάντα με προφυλακτικό! Έτσι εξηγείται πώς οι ασθενείς όσο στη μία αρρώστια όσο και στην άλλη που ανέφερα αυξάνονται κάθε χρόνο αντί να μειώνονται....

Το βάρυνα,ε?

Flonsavardu είπε...

αμέλια το μαλλί είναι για να μη με αναγνωρίσουν και με λιντσάρουν. τα σκουλαρίκια σου θα σου έρθουν όταν έρθουν τα κατάλληλα κρεμαστάρια. be patient.

sarper η φίλη σου σωστά στα λέει, αλλά δεν χρειάζεται να πάτε σε ουρολόγο. πρώτον χρειάζεται ένα δερματολόγος-αφροδισιολόγος για να δεις αν έχεις hpv. συμπτωματικά είναι ο συνηθέστερος τρόπος να ελέγξεις τον ιό των κονδυλωμάτων, που για να ενημερώνεσαι συναντάται 8 στους 10. και για τα υπόλοιπα σοβαρά χρειάζονται εξετάσεις αίματος. δεν είναι δουλειά του ουρολόγου.

mits μη μου πεις ότι υπάρχει κίνδυνος να τον ξαναπετύχω! (σιγά μη με θυμάται)

uri ο hiv κολλάει κυρίως με το αίμα και με τα σωματικά υγρά. σε περίπτωση που δεν κάνω σεξ με κάποιον ή κάποια από το κολυμβητήριο δεν θα έχω πρόβλημα! :p το πολύ πολύ να κολλήσω μύκητες, αλλά αυτό είναι σύνηθες απόκτημα του μπάνιου έτσι και αλλιώς, τι να γίνει, αγαπούν την υγρασία. γέλασα πολύ με το σχόλιο στο τέλος. :p

marta ο uri τα λέει αυτά και όχι ο sarper. άλλο το hpv, άσε με, και αυτό το τρέμω...

sarper? είπε...

Χωρίς πλάκα τώρα, πάντα φοράω προφυλακτικό για να μην έχουμε θέμα μετά. Εκτός κι αν με πιπώσουν και κολλήσω από εκεί αλλά τι λέω τώρα, αυτό είναι απίθανο. Αλλά η ίδια φίλη μου έλεγε για μια που κόλλησε κονδυλώματα από έναν που φόραγε προφυλακτικό. Πάει, τώρα τρόμαξα κι εγώ.

Flonsavardu είπε...

γενικά από τον στοματικό έρωτα δεν κολλάς παρά μόνο αν έχεις ουλές. γενικά αν την δεις την άλλη και τρέχει αίμα από τα δόντια της μην την αφήσεις, χαχαχα! :p εντάξει, όσον αφορά τα κονδυλώματα, τι να γίνει, όντως μπορείς να κολλήσεις, γιατί αυτά βγαίνουν πολύ συχνά σε περιοχές που δεν σε προστατεύει το προφυλακτικό- για την ακρίβεια στο σημείο που ακουμπάει η κλειτορίδα. και επειδή μοιάζουν με ελίτσες ή μπορεί η άλλη να μην είναι ενημερωμένη ή μπορεί να τις κρύβουν οι τρίχες, όπως και να έχει, μπορείς να κολλήσεις και έτσι.

Gogoth είπε...

εμενα πολυ μου γουσταριζουνε τα κοσμηματα σου και θελω να μου φτιαξεις κι αλλα.

κι αυτο ειναι το μονο που εχω να σχολιασω!

Flonsavardu είπε...

εσύ δεσποινίς μου χρωστάς ένα μέηλ!

mfukar είπε...

ευτυχως δεν ειμαι μονος. κι εγω κανω (εκανα;) τεστ κι ας μην εκανα καμια εκλυτη ζωη. αυτους που δεν εχουν κανει ποτε εξετασεις τους κοιταω καπως ετσι: Ο.ο

kathysteras είπε...

Greg are you pro or anti AIDS ?

Τρυποκάρυδος είπε...

Εγώ έχω λάβει τα καλύτερα κι αποτελεσματικότερα μέτρα εναντίων των STD's. Έκοψα το σεξ. Χα! Τώρα πια είμαι ήσυχος. Λίγο στη τσίτα βέβαια -εξ ου και αναγκάζομαι να καταναλώνω μεγάλες ποσότητες ινδικής κάνναβης για να χαλαρώνω - άλλα τουλάχιστον δεν ανησυχώ για τέτοια πράματα. Άσε το γαμήσι και γύρισε στη φύση ένα πράμα...Ταμάμ!

liou-B είπε...

γω δεν εχω κανει αλλα νομιζω ειναι καλη ιδεα.
απο την αρχη που διαβαζα το ποστ ειχα στ μυαλο μου οτι θα αναφερθω,ειλικρινα δεν ξερω γιατι:P
να φτιαξεις σκουλαρικια! (τρυπησα προσφατα τα αυτια μου)
οσο για την ασκηση δεν εχω να πω κατι..:P:P το γατι σκεφτομαιιι

Flonsavardu είπε...

mfukar δεν είσαι όχι, είμαστε πολύ οι υποχόνδριοι στον τόπο τούτο! :p (και καλά, απολύτως λογικοί είμαστε) (και εγώ έτσι τους κοιτάω)

kathy anybody pro-AIDS?

τρυποκάρυδε και εγώ εκεί νομίζω θα καταλήξω! χωρίς το χασίσι όμως, μου φέρνει πονοκέφαλο.

liou-b να κάνεις, είναι καλή ιδέα indeed για όλους όσους έχουν κάνει σεξ έστω και μια φορά χωρίς προφύλαξη. φτιάχνω σκουλαρίκια πάρα πολλά. σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ανοίξω έστω και μια σελιδούλα στο facebook... θα δούμε.

Gogoth είπε...

ρε τι διαολο λετε εδω χαμω;...

θα στο στειλω μανα μου. περιμενω να μου'ρθει εμπνευση πρωτα :)

Flonsavardu είπε...

τους έχω χώσει για τα καλά! όλοι στο νοσοκομείο αύριο για ειτζο-εξετάσεις, χαρ χαρ χαρ!

Marina είπε...

Τι μανία-κόλλημα με το AIDs! Αν προσέχεις και οι σύντροφοί σου προσέχουν, δεν τίθεται θέμα. Ποτέ δεν έχω κάνει εξετάσεις παρόλλες τις γνωριμίες μου. Ολα γίνονται με προφυλακτικό, that's it. Σε όποιον δεν αρέσει να το φοράει, ας πάει σε άλλη πορτοκαλιά..

Οσο για τον επαίτη..απλά ήταν γάϊδαρος.

ephee είπε...

Sorry ρε Φλο, αλλά αυτός που σου ζητάει να αγοράσεις κάτι για να ζήσει, την ανάγκη σου έχει, δεν έχει φαγούρα στην πλάτη!
Όσο για τη γυμναστική σου, έχω να διαμαρτυρηθώ εκ μέρους της γαλής!
Α, όλα κι όλα.. εγώ την άφηνα απλά να κάθεται πάνω στην πλάτη μου όταν είχα πάθει ψύξη. (αν δεν το ξέρεις, οι γάτες κάθονται μόνες τους εκεί που πονάς)..όχι να τη βάλω να μου πλύνει και τα πιάτα!

Flonsavardu είπε...

μαρίνα το ζήτημα είναι αν δεν προσέχεις πάντα! και όταν είσαι σε νεαρή ηλικία δεν το προσέχεις πάντα, γιατί δεν έχεις τα μυαλά πάνω στο κεφάλι σου. :)

έφη αυτό του είπα και εγώ... δηλαδή πραγματικά, δεν τον θεώρησα επαίτη, απλώς όντως είχε την ανάγκη μου και δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι με προσέβαλε έτσι, σιγά και τι του είπα δηλαδή; εμένα ο φέις όχι μόνο δεν κάθεται εκεί που πονάω, αλλά απλώνεται φαρδύς πλατύς στο κρεβάτι και κάθε πρωί ξυπνάω με πονεμένα πλευρά από το στρίμωγμα!

Haradrim23 είπε...

μπαχαχαχαχαχχα είχε πλάκα στο τέλος του βίντεο έτσι που του κούνησες τα πόδια του γοριλάκου!

Jerry Jedelou είπε...

η ως άνω συζήτηση είναι απερίγραπτου και απαράμιλλου κάλλους!!!

spooky loner είπε...

Εγώ είμαι αιμοδότης και ανα τρείς μήνες που δίνω αίμα εξετάζουν το δείγμα αίματος μου για τα πάντα.
Επιτελώ κοινωνικό έργο λοιπόν και τρέχουν άλλοι για να εξετάσουν αν πάσχω ή όχι απο κάτι.

Επίσης έχω να δηλώσω ότι κάνω το κλασσικό λάθος να πιστεύω ότι επειδή είμαι συνέχεια σε μακροχρόνιες σχέσεις δεν κινδυνεύω.

Αυτόν τον τύπο τον έχω πετύχει και εγώ νομίζω, η καλύτερη μέθοδος είναι να τον αποφύγεις με ένα "όχι ευχαριστώ".

spooky loner είπε...

υ.σ. αυτό με την γάτα το είχα δοκιμάσει κάπως έτσι και εγώ κάποτε, αλλά κατέληξα με την γάτα καρφωμένη στα μαλλιά μου.

Roadartist είπε...

Έλιωσα με τη γάτα! :) :)
Τέλειο, γέλασα, πολύ γλύκα !

Flonsavardu είπε...

haradrim καλέ, γάτος είναι! :p:p

jerry πάλι καλά που υπάρχουν και αυτά.

spooky το έχω σκεφτεί να το κάνω, είναι και τσάμπα και συνεισφέρω μάλιστα. είναι πολύ καλός γατούλης ο φέι, δεν γρατζουνά ποτέ! :)

roadartist καλώς ήρθες καταρχήν και δεύτερον ευχαριστούμε πολύ!

Randy Marsh είπε...

Σιγά την αρρώστια.
http://www.youtube.com/watch?v=6szE_qmzavQ

Flonsavardu είπε...

τόση ώρα γι' αυτό; http://www.youtube.com/watch?v=OiRqNbtZnno&feature=related

(από κάμερα -.-)

quaintrelle dandy είπε...

μακριά μαλλιά, θέλω. Τώρα. Κι εγώ. ΤΩΡΑ.

Flonsavardu είπε...

χα! και εγώ ήθελα και προσπαθούσα χρόνια για να πετύχω το αποτέλεσμα "άβαφο μακρύ μαλλί". :p

dsquared είπε...

άσχετο... απο τα Benetton ti ψωνισες?

din

Tanila είπε...

σιγά μην έχει την ανάγκη σου, βολεμένο φλωράκι που το τρέφει ο μπαμπάκας. θα βρει κορόιδα να πουλήσει. χα!
ποτέ μην δικαιολογείσαι σε κανέναν μωρή επειδή δε δίνεις λεφτά. πες απλά "όχι", ξερό, χωρίς αιτιολογία. κι όταν επιμείνει ξαναλές όχι. καμία άλλη λέξη, μόνο "οχι" σαν αυτιστικό. δεν μπορεί να το διαπραγματευτεί και να το αντικρούσει αυτό.
είσαι μεγάλη χεστρού όμως, που ταμπουρώθηκες μεσ'το μαγαζί.

Flonsavardu είπε...

din είναι ένα φουλαρι δώρο για τα γενέθλια μου, από την κολλητή μου.

tanila χεστρου δεν λες τίποτα. που ξέρω εγώ ότι δεν είχε καμία συριγγα μολυσμένη να μου χωσει; δεν το ρισκαρω! :p

provato είπε...

αχ πέθανα με το μαυρογατοβαράκι, θέλω κ εγώ!

μπράβο με το κολυμβητήριο, γιου γκο γκέρλ! μην το παρατήσεις και εγώ όταν ξεκίνησα έκανα 50 μέτρα και με βγάλαν σκασμένο από το πισινάκι αλλά τώρα κολυμπάω 1 χλμ σερί σε 40 λεπτά και 38 σέξ (σημαρινή μέτρηση, χιχιχιχι)

(μην τον σκέφτεσαι τον οροθετικό, ήταν επιθετικός πολύ, κρίμα αλλά μπορεί και να μην φταίει) xxx

mahler76 είπε...

έχεις πάει με 5 άτομα και έχει κάνει 6 φορές εξέταση??? γιατί χωρίς καπότα γαμιόσουν???

Flonsavardu είπε...

προβατάκι γιου γκόου γκερλ δεν λες τίποτα! το 'χω βάλει σκοπό, θα κάνω σώμα φοβερό! :p (μαυραγατοβαράκι, χαχαχα)

mahler έχω πάει με λιγότερα από 5 άτομα- αρκετά λιγότερα για την ακρίβεια- και πηγαίνω πάντα χωρίς γιατί ήταν σταθερές μου σχέσεις. (δεν είναι δικαιολογία αυτό, αλλά θα είχα χτίσει τη manix, αν κάθε φορά που έκανα σεξ έβαζα και προφυλακτικό :p)

mahler76 είπε...

χμ και κάπου εδώ μου έρχεται η ιδέα με τα επαναχρησιμοποιούμενα προφυλακτικά και γίνομαι πλούσιος και διάσημος!!!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.erepublik.com/en/referrer/Xitiroglou