Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

Απογράψου λοιπόν, άνευ όρων μωρό μου

(το έβγαλα, το ξαναβάζω, πλέον τελειωμένο)

Μην προβάλεις αντίσταση, μπορεί να χρεωθείς. 

Έτσι λένε τουλάχιστον.

Όπως βγαίνει από τα συμφραζόμενα η απουσία των δύο εβδομάδων έγκειται στο ότι ήμουν απογραφέας. Η σκρόφα η ανεργία με έριξε σ' αυτή την φοβερή εμπειρία του να χτυπάς κουδούνια δύο εβδομάδες για να απογράφεις τον κοσμάκη. Πάμε λοιπόν να δούμε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι.

  • Η επόπτης μου είναι εντελώς ζώον ολκής. Θα έλεγα ότι περισσότερο μας ταλαιπώρησε, παρά μας βοήθησε. 
  • Ο περισσότερος κόσμος είναι ευχάριστος και σου ανοίγει την πόρτα με χαρά. Σχεδόν πάντα θα σου προσφέρει κάτι, ένα νερό, ένα αναψυκτικό, ένα χυμό. Σχεδόν πάντα έλεγα όχι, αν και αποκόμισα κάτι σοκολατάκια, ένα αναψυκτικό, ένα νερό και ένα ποτήρι πορτοκαλάδα- αλλά το τελευταίο ήταν από παλιά μου καθηγήτρια, δεν πιάνεται :p
  • Συνάντησα που λέτε μια παλιά μου καθηγήτρια, που πήγαινα μάλιστα και μου έκανε ιδιαίτερο. Πόσο μεγάλη διαφορά είχε με τότε... Συνταξιούχος αυτή τώρα πια, την πληροφόρησα ότι ποτέ μου τελικά δεν έμαθα αρχαία, μου λέει "καλά έκανες!" με χαμόγελο. Μπαίνοντας στο σπίτι, της λέω "με συγχωρείτε είστε καθηγήτρια;" Και γυρίζει και μου λέει "χριστός και παναγία, η φ.....", ενώ έχει να με δει από 2α γυμνασίου. :) 
  • Είδα επίσης μια άλλη καθηγήτρια, που έκανε ακόμα μάθημα όμως, δεν την ήξερα, αυτή όμως ήξερε τον μπαμπά μου- όλοι οι καθηγητές στον Πειραιά ξέρουν τον μπαμπά μου :p Περιττό να πω ότι ίδρωσε ο κώλος μου, όπως συμβαίνει με όλες τις φιλολόγους εν ενεργεία, είναι βλοσυρές, ακόμα και αν χαμογελάνε. 
  • Πέτυχα μια Γερμανίδα από το Βερολίνο, όπου συνεννοηθήκαμε στα άπταιστα (νοτ) αγγλικά μου. Την ρώτησα "καλά αφήσατε το βερολίνο για να έρθετε εδώ;" και μου αποκρίθηκε πως έχει βαρεθεί να το ακούει και πως και εκεί δεν είναι καλύτερα και πως έχει πεθάνει δυο χρόνια ο πατέρας της και ακόμα συμπληρώνει χαρτιά, κοντεύουν να την τρελάνουν. Δεν με έπεισε, αλλά περί ορέξεως... Μας είχαν δώσει να αφήνουμε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο για τη δωρεά οργάνων, ήταν η μόνη που μου είπε ότι το έχει κάνει ήδη και πως τι να τα κάνει τα όργανα της εφ' όσον θα πεθάνει. 
  • Σε αντίθεση με όλους τους Έλληνες που ήταν είτε αδιάφοροι είτε θύμωναν μάλιστα, με αντιδράσεις όπως "να δούμε τι άλλα θα μας πάρουν" και τέτοιες αηδίες.
  • Στην ίδια πολυκατοικία συνάντησα επίσης μια άλλη κοπέλα που μόλις μου είπε ότι είναι γεννημένη το '70 μου έφυγε το κλαπέτο. I mean, dude, come on. Εγώ θα είμαι έτσι σε 5 χρόνια. Κορμάρα, πανέμορφη, μιλφάρα ολκής τι να λέμε τώρα. Αξιαγάπητη επίσης, με έναν γάτο 19 χρονών δίδυμος του Φέι φέι- κοίτα και εγώ το σκέφτηκα ότι κάτι δεν πάει σωστά σ' αυτό το σπίτι που αυτή μοιάζει με 30 και είναι 40 και ο γάτος είναι 19. Με συμβούλεψε να μην τρώω τηγανιτά και γλυκά, να γυμνάζομαι και να πίνω πολύ πράσινο τσάι. Χαίρω πολύ, ευχαριστώ δεν θα πάρω :p
  • Συνάντησα μόνο έναν αξιόλογο νεαρό εργένη- από τους δύο όλους και όλους, όλο κάτι γερόντια και οικογένειες και γεροντοκόρες μου τύχαιναν. Και αυτός μην φανταστείτε. Απλώς ξέρεις... στους στραβούς, ο μονόφθαλμος. Update: Χτες συνάντησα τρελό πιπίνι, πρωτοετάκι, με μεζονέτα :p
  • Εντύπωση μου έκανε επίσης μια κυρία ανύπαντρη, πάνω από 65, που μου περιέγραφε πόσο χάρηκε τη ζωή της και πόσο δεν της έλειψε ποτέ το να κάνει παιδιά ή να παντρευτεί. Μου έδωσε κουράγιο.
  • Το τελειότερο όλων, μια κυρία που ενώ στην αρχή με ρωτούσε κανονικά "ναι; ναι; ποιος είναι;" όταν της έλεγα "για την απογραφή, μου απαντούσε με φωνή παιδάκι "η μαμά μου δεν είναι εδώ!". 
  • Επιτέλους έμαθα πως λέγεται αυτό το άσχημο σκυλάκι, το μπουλ τεριέ. Και μετά λένε για τη σφίγγα. -.-
  • Οι Βούλγαροι είναι πιο ευχάριστοι τύποι από τους Αλβανούς. Οι τελευταίοι είναι κάπως πιο σοβαροί και απότομοι, ενώ οι πρώτοι ευδιάθετοι και ευγενικοί. 
  • Σήμερα, τελευταία μέρα απέγραψα ένα πακιστανό. Ναι, το σπίτι μύριζε πακιστανίλα. Μου έχουν ξανατύχει άλλη μια φουρνιά πακιστανούς, αλλά η σπιτονοικοκυρά μου είπε ότι δεν θα αντέξω την μπόχα και επίσης ότι είναι μια ντουζίνα που πάνε και έρχονται και δεν ξέρουν ελληνικά. Το ξέρω ότι είχα χρέος να τους απογράψω, αλλά ευχαριστώ, σάμπως και δεν θα μπορέσω. 
  • Σήμερα για τρίτη φορά δεν με εξυπηρέτησαν, σε μια οικογένεια, που πάντα τους πετυχαίνω μέσα. Μου άνοιξε πάλι ο ορισμός του βουβαλόπαιδου, που με προέτρεψε να περάσω στις 10 το βράδυ, όταν του είπα ότι είναι η τελευταία μέρα. Γιατί αγάπη μου να περάσω 4η φορά; Πέρασα και την Κυριακή και η μάνα σου μου είπε πως δεν γίνεται τώρα και να περάσω άλλη στιγμή, δεν μου είπε όμως ποια. Εσύ, ολόκληρος μαντράχαλος, δεν ξέρεις να μου πεις τα της οικογενείας σου; Και άντε και πες ότι δεν ξέρεις που γεννήθηκε η μαμά και ο μπαμπάς- ποιος δεν το ξέρει αυτό άραγε;- τηλέφωνο δεν έχουν να τους πάρεις; Βρε ουστ. 
  • Χτες για πρώτη φορά με έβαλαν να τους απογράψω στην εξώπορτα. Μία φιλιππινέζα, που μάλιστα μου άρπαξε το έγγραφο για να το δει, μου έκλεισε την πόρτα πίσω της και το περιεργαζόταν περί τα 3' με μένα να την περιμένω απ' έξω. 
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους που μου λένε ότι κάνουν αυτή τη δουλειά και 2η φορά. Επίσης δεν καταλαβαίνω την ιδέα της απογραφής, όταν θα μπορούσαν να ορίσουν ένα χρονικό όριο που μέσα σ' αυτό θα ήταν π.χ. υποχρεωτικό ο καθένας να καταθέσει τα χαρτιά αυτά συμπληρωμένα σε ένα κεντρικό σημείο κάθε πόλης και από εκεί να έπαιρνε ένα αποδεικτικό, το οποίο π.χ. θα κατέθετε στην εφορία. Θα μου πεις, οι μετανάστες.... Να, εμένα π.χ. μου ξέφυγαν τουλάχιστον μια ντουζίνα πακιστανοί, για να μην συζητήσω τους Έλληνες που δεν βρήκα ποτέ, επειδή δουλεύουν μέχρι τις 10-11 το βράδυ. Δεν ξέρω ποια θα ήταν η πιο ευφυής λύση για να μετρήσουν τον εθνικό πληθυσμό, αλλά η μέθοδος πόρτα-πόρτα μου φαίνεται εντελώς ηλίθια και ανώφελη. 

15 σχόλια:

Gogoth είπε...

εμενα ηρθανε εχτες. 10 η ωρα το πρωι, ειμαι με το ματι καφεμπλε απ'το ξενυχτι, το κρανος στο χερι, τ'ακουστικα στ'αυτια, ανοιγω να φυγω για το γραφειο φουριοζα και τσουπ μια συνεσταλμενη κοπελιτσα στην πορτα. "που εισαι ρε μανα μου τοσες μερες" τη ρωταω και κομπλαρε η καημενη, "τωρα βρηκες που εχω αργησει στη δουλεια;"
"10 λεπτακια θα παρει, σας το υποσχομαι" μου λεει, και της απανταω, "να σου πω, εχω 3 φιλους στην απογραφη, αμα δεν με απογραψεις καλα εσυ, πειραζει να με απογραψουνε αυτοι που ξερω οτι θα μ'αρεσει κιολας;" αλλα δυστυχως ητανε πολυ ντροπαλη και δεν τη δουλεψα πολυ.
ε φυσικα της ειπα να περασει γιατι λυπομουνα να την ξανατραβολογησω το βραδυ. σε μια φαση κατα την απογραφη με ρωταει "μενετε μονη εδω;" και της απανταω "πως το εννοεις;" και την ξανακομπλαρα την καψερη.

παντως χαρα στο κουραγιο σου. εγω δεν θα μπορουσα ποτε των ποτων να κανω τετοια δουλεια. ομως ποτε ομως. εγω μεχρι πριν λιγα χρονια ντρεπομουνα να παρω τηλεφωνο να παραγγειλω πιτσα! :)

Gogoth είπε...

α, επισης, να σε ρωτησω κατι; για ποιο λογο με ρωτησε τις διαστασεις της κουζινας μου;

μου εκανε φοβερη εντυπωση αυτη η ερωτηση. γιατι συγκεκριμενα της κουζινας; σκεφτομουν φοβερα καφρικα πραματα να της απαντησω, αλλα ειπαμε, ητανε ντροπαλη...

Flonsavardu είπε...

έλα σάμπως δεν με ξέρεις. εγώ την πρώτη φορά που είχα αποφασίσει πως θα έρθω να σε γνωρίσω... απλώς δεν ήρθα, γιατί με είχε πιάσει το στομάχι μου από την αγωνία ότι θα πάω σ' ένα μπαρ- δεν είχα καταλάβει ότι δεν δουλεύεις στο καταγώγι- και θα σε γνώριζα από κοντά. όπως σου ξανάπα ήσουν ο καθοριστικός άνθρωπος, ο ξε-κλειδωτής! από την άλλη βέβαια θυμάμαι πάντα τον πρώην μου να με λέει "γιαγιά" γιατί έπιανα την κουβέντα στον φούρνο, στο φαρμακείο, στην ταβέρνα κοκ. υποθέτω πως είμαι με τις ώρες μου!

δεν έχω ιδέα γιατί ρωτάνε για τις διαστάσεις της κουζίνας. όπως επίσης γιατί ρωτάνε που κοιμήθηκες στις 9/5.

Gogoth είπε...

πλακα κανεις!! ρωτανε τετοιο πραμα;!! ρε πουστη εμενα δε με ρωτησε. ποσο θα ηθελα να με ρωτουσε! τοτε θα ειχα καθε δικαιολογια!

ελα τωρα, εσυ εισαι κοινωνικοτατο πλασμα. στο'χω ξαναπει, εχεις αυτα τα γλυκα παιδικα ματακια.

ελα μη γλυφομαστε μεταξυ μας τωρα και δε γουσταρω τις γκομενες!

Τρυποκάρυδος είπε...

Εμένανε με απέγραψε κανείς άραγες που είμαι εδώ στα εξωτερικά; Εμείς δεν μετράμε για έλληνες; Ρε Φλονς κάνε τη καλή και πες τους ότι στο νούμερο που βγάλανε να προσθέσουν άλλον έναν. Ένα παλικάρι όμορφο σα τα κρύα τα νερά που μένει στας Βρυξέλας πες τους. Θα καταλάβουνε ;)

Flonsavardu είπε...

ρωτάνε ναι, και εγώ μη φανταστείς, δεν το ρωτούσα πάντα, μόνο όταν είχα κέφια. όσο για τα άλλα... χιχιχι.

τρυποκάρυδε θα τους το πω! θα πω, μαζί με τους 20 πακιστανούς που δεν απέγραψα, βάλτε και ένα όμορφο παλικάρι, πατουσολάγνο. :p

Gogoth είπε...

δηλαδη συγνωμη, μου λες οτι σας ειχανε βαλει να ρωτατε αυτο το πραμα, αυτου του τυπου την ερωτηση, και δεν σας ειχαν εξηγησει για ποιο λογο θα το ρωτατε; κι αν αναρωτιοταν καποιος απογραφομενος; αν σας το εκανε θεμα;

που κοιμηθηκα στις 9/5;;;

παω τωρα αμεσως να βρω ενα φορουμ αλαφροϊσκιωτων που πιστευουν σε μασσονους, συνωμοσιολογιες και νεφελιμ να το ποσταρω!

ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΑΜΑΤΑ!

Τρυποκάρυδος είπε...

Ναι, ναι αυτό να τους πεις! Μη σου πω να τους πεις να σε στείλουνε Βρυξέλλες με εξοδα του δημοσίου για να κάνεις τη δουλειά σου σωστά και ευσεινήδητα. Δε σε χάλασε τσάμπα ταξιδάκι ;)

Όσο για την αγαπητή Gogoth έχει απολυτο δίκιο που εξενίσταται. Η σωστή ερώτηση θα ήτω "Με ποιόν/α κοιμηθήκατε στις 9/5;" και έχω και αιτιολόγηση. Αν πρόκειται περι δημογραφικού ζητήματος θα έπρεπε να τους νοιάζει με ποίον/ποιά έκανες σεξ στις 9/5, αν χρησιμοποίησες προφυλάξεις κτλ. ώστε να μπορούν να κάνουν εκτιμήσεις για τον μελλοντικό πληθυσμό της ελλάδος. Το που κοιμήθηκες είναι εκτός θέματος και άρα μόνο ως αγνή αδιακρισία μπορώ να το χαρακτηρίσω. Gogoth είμαστε μαζί σου! Λιανισέ τους!

Flonsavardu είπε...

είναι αλήθεια, το ρωτούσαμε. βασικά εγώ σου είπα, αναλόγως τα κέφια... σίγουρα θα μας είχαν πει τον λόγο, και τώρα που διαβάζω το πορτοκαλί εγχειρίδιο σαν να τα μπερδεύει λίγο... και καλά διευκρίνιση για τους φιλοξενούμενους ή κάτι τέτοιο, αλλά αυτό είναι τραγικό ψέμα, γιατί υπάρχει άλλο κουτάκι γι' αυτό. θα σε γελάσω! (πι ες, πολλοί με ρωτήσανε, μάλιστα πολλοί μου το επισήμαναν χωρίς να τους ρωτήσω, τύπου "έχετε μια ερώτηση που λέει που κοιμήθηκα στις 9/5; και γελούσαμε παρέα.)

τρυποκάρυδε νο.37 :p

Τρυποκάρυδος είπε...

Το νούμερο του παπουτσιού σου; Τι να το κάνω; Θες να σου αγοράσω παπά; Μόνο πέδιλα αν θες.

Jerry Jedelou είπε...

εισαι η θεα μου- u r my goddess!!!

Flonsavardu είπε...

έλα έλα έναν αστεισμό είπαμε να κάνωμε, έχω παπούτσα ευχαριστώ :)

jerry :)) με συγκινείς!

Τρυποκάρυδος είπε...

Πάντως 37 είναι το ιδανικό μέγεθος για γυναικείο πόδι να ξέρεις. (Σου μιλάει ο ειδικός τώρα). Επίσης είναι και το τυχερό μου νούμερο. Η γυναίκα που θα με παντρευτεί -εγώ δεν πρόκειται να την παντρευτώ, τρου στόρι- θα φοράει νούμερο 37.

Flonsavardu είπε...

πολύ χαίρομαι, και εγώ αυτό νομίζω, άσε που είναι από τα πιο εύκολα νούμερα.

mahler76 είπε...

οι Βούλγαροι είναι επίσης καλύτεροι στο κρεβάτι από τους Αλβανούς χαχαχαχα