Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

Η Φλονς σε τίτλους

Αγανακτισμένοι παντού:

Δεν κρύβω ότι αυτή τη φορά πήγαν να με ξεγελάσουν. Ίσως γιατί αυτή τη φορά με αφορά, ίσως γιατί δεν ήταν "πορεία", αλλά απλή ορθοστασία σ' ένα μέρος, δεν έχω ιδέα για ποιον λόγο, αλλά μέχρι και που θεώρησα ότι είναι έξυπνη κίνηση. Μετά θυμήθηκα ότι ποτέ στην ιστορία κανένας δεν κατάφερε τίποτα με αυτές τις χαζομάρες και ότι τίποτα δεν είναι πραγματικά στο χέρι μας και ησύχασα. Όχι ότι θα πήγαινα δηλαδή, αλλά ντάξει. It's a good way to meet new people though.

Καλοκαίρι:

Έφτασε επιτέλους και εγώ ανυπομονώ να τελειώσω με τα χαρτιά της απογραφής, για να κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα, να κάθομαι. Και να πηγαίνω στο κολυμβητήριο, άντε. Τώρα που είπα για κολυμβητήριο, πηγαίνοντας, βλέπω τον κόσμο που κάνει μπάνιο στα βοτσαλάκια. Έχω ξαναεκφράσει την απορία μου γι' αυτό; Δεν σιχαίνονται; Εντάξει και εγώ είχα κάνει μπάνιο εκεί, όταν ήμουν 1η γυμνασίου, αλλά ας πούμε ότι τότε ήταν επιοικώς καλά. (χάλια ήταν και τότε, απλώς έκανε μια φίλη μου και πήγα και εγώ) Όσον αφορά το κολυμπητήριο, όλα βαίνουν καλώς, και τελευταία κάνω την εξάσκηση μου και στα μακροβούτια, που εκτός από το φόρτε μου είναι και το καλύτερο πράμα στο νερό. Αισίως χτες διέσχισα και τα 25 μέτρα της πισίνας.

Patrick Wilson:

Δεν ξέρω γιατί αντιπαθώ τόσο πολύ αυτόν τον τύπο. Θαρρώ πρώτη φορά τον είδα στο little children, που είναι ταινιάρα ολκής από τις λίγες. Μετά έπαιξε τον μαλακοκαύλη στον σωρό με τους γαμάω και δέρνω στο watchmen και γενικά πάντα παίζει ή κάποιον σπαστικό, όπως στο hard candy, που μην αρχίσω τώρα (την συγκαταλέγω στο σωρό "εμπρός στον δρόμο που χάραξε το funny games", ταινίες δηλαδή που δεν υπάρχει λόγος να δεις) ή τον εντελώς αδιάφορο όπως στο evening, στο switch, στο morning glory. Το πως έχω δει πάνω από τη μισή φιλμογραφία του δε, εξηγείται μόνο στο ότι χώνει την τσουτσού του όπου βρει (ώπα, σόρρυ, ξέρω, αυτός είναι ο Σαμιουέλ Ελ Τζάκσον, που λέγεται πως έχει κάνει περισσότερες εμφανίσεις σε ταινίες απ' όλους τους ηθοποιούς μαζί. προσπάθησε να θυμηθείς ταινία που να μην έχει παίξει... την βρήκες; είσαι σίγουρος ότι δεν έκανε έστω και μια εμφάνιση; there you go.)

Ταινιάρα της βδομάδας:


Και του μήνα άμα το θες, για να μην πω για το εξάμηνο που μας πέρασε. Wild target. Είχα να γελάσω τόσο πολύ από το Hot fuzz. Περιέργως η σκηνοθεσία μοιάζει με Edgar Wright, αλλά δεν είναι.

Νι της εβδομάδας:


Τσολιάς στ' ανάκτορα. Στην προεδρική φρουρά. Είναι και 2 μέτρα παλικάρι το καλό μου το νι. Περιμένω πως και πως να πηγαίνω και να του λέω αστεία και να μην μπορεί να γελάσει. Φήμες λένε ότι οι τουρίστριες αφήνουν τηλέφωνα στους φύλακες. Εσείς τι ξέρετε περί αυτού;

Αγανακτισμένη Φλονς:


Συμβαίνει να με κατηγορούν ότι δεν έχω τρόπους. Από την άλλη μπορεί να μην είμαι ο πιο χαρμόσυνος άνθρωπος της υφηλίου, αλλά έχω τρόπους! Γνωρίζω τι θα πει φιλοξενία π.χ. και την ανταπόδοση αυτού, γνωρίζω τι πάει να πει να στέκομαι στο ύψος των υποχρεώσεων μου και να μην κρεμάω άλλους ή να φορτώνω τη δουλειά μου σε άτομα που δεν είναι της αρμοδιότητας τους και άλλα πολλά που άλλοι αγνοούν. Το να μην είμαι γλυκομίλητη πάντοτε δεν είναι ζήτημα ανατροφής, είναι ζήτημα διάθεσης και εγώ δεν έχω καλή διάθεση σχεδόν ποτέ, πόσο μάλλον με άτομα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ. Είμαι γλυκομίλητη σε άτομα που δεν με εκμεταλλεύονται σε βάθος χρόνου, που οι πράξεις τους δεν επηρεάζουν τη ζωή μου σε βάθος χρόνου, δηλαδή σε άτομα που είτε δεν σκέφτονται μόνο την ατομάρα τους και βρίσκονται στη ζωή μου ή άτομα που σκέφτονται μόνο την ατομάρα τους, αλλά θα τους δω μια φορά στο σούπερ μάρκετ, στην τράπεζα, στη σχολή, ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ και δεν θα τους βρίσω. Εσένα που μου τρως το μεδούλι κάθε μέρα, όχι δεν θα σου μιλήσω ευγενικά αν δεν έχω κέφια και αυτό δεν είναι ζήτημα τρόπων. Είναι ζήτημα δούναι και λαβείν, και σύστημα μη σου πω, το οποίο έχω σκοπό να θέσω σε εφαρμογή. (Πολύ απογοητεύομαι όταν αγαπημένα μου άτομα με κάνουν να σκέφτομαι παραπάνω από μια φορά ένα καλό που έχω κάνει γι' αυτούς, αλλά και με άτομα που φορτώνουν τις ευθύνες σε άλλους επικαλούμενοι τις δικές τους δουλειές)

Διακοπές:

Το βλέπω εγώ να έρχεται, πάλι εντός θα μείνω. Τσάμπα τα λεφτά που μαζεύω.

Γέλιο:


Το ξέρετε, αυτό που γελάω μόνη μου στον δρόμο, τελευταία γίνεται συνέχεια. Αν και σήμερα έκλαιγα σε όλη τη διαδρομή Χαϊδάρι-Πειραιάς. Ναι βασικά, θα είμαι είτε η τρελή που γελάει μόνη της στα λεωφορεία είτε η τρελή που κλαίει μόνη της στα λεωφορεία. Σήμερα έβρεχε κιόλας, ήταν πολύ κινηματογραφικό. Και μιας που λέμε για κινηματογραφικό, σήμερα στο πήγαινε σκεφτόμουν αυτό και γελούσα.



Αν έχετε κάτι λιγότερο από 8' για να χάσετε και με συμπαθείτε δηλαδή, δείτε το, μπορεί και να γελάσετε. Εγώ είμαι η εντελώς άγαρμπη, ατσούμπαλη με στραβές γάμπες- Τζο, μήπως να το ξανασκεφτούμε για την ταινία, βλέπεις τι κάνω;; Καλά τα λέω εγώ πως πρέπει να βρίσκομαι πίσω από το γυαλί, δεν είναι θεάματα για μικρά παιδιά αυτά. Η άλλη είναι η Φαίδρα που κάποια μέρα πρέπει να γίνει ηθοποιός και να την σκηνοθετώ. Ας της ευχηθούμε χρόνια πολλά, μιας και σήμερα έχει γενέθλια, καλή τύχη μιας και τις τελευταίες δύο εβδομάδες βρίσκεται σε συνεχές deadline την πτυχιακής της και ας της αφιερώσουμε τούτη την ανάρτηση με αγάπη πολύ πολύ αγάπη!

υ.γ. 1: συντόμως θα αναρτήσω ένα ποστ, που είναι εντελώς τετριμμένο και είναι σαν να κλέβω παγκάρι εκκλησίας, αλλά θέλω πολύ να το γράψω, με θέμα dogs vs cats.
υ.γ. 2: δεν υπάρχει, απλώς πρέπει να βγούνε 10 πράγματα, για να βάλω το tag.


30 σχόλια:

mfukar είπε...

εγω ξευρω οτι και οι ντοπιες αφηνουν τηλεφωνα στους τσολιαδες. ειναι λιγο φιφτυ-φιφτυ παντως: οι μισες λιωνουν και οι αλλες μισες τους φερονται λες και τους σκοτωσαν τη μανα.

οι αλλες μισες ειναι αδιαφορες.

Flonsavardu είπε...

χα, για καλό σε βάλαμε εσένα; άκου και οι ντόπιες! γιατί πες η ξένη, άντε ήρθε είδε απήλθε... (το πρόσεξα αυτός με τις μισές εις τριπλούν, αλλά είναι πολύ πρωί ακόμα για να γελάσω λίγο. :p)

kathysteras είπε...

Οι αγανακτισμένοι είχαν πλάκα ρε συ. Πρώτον έβλεπες κανά γνωστό και τον φώναζες ''γειά σου βρε αγανακτισμένε'' ξερωγω. Δεύτερον ήταν η πρώτη πραγματικά δυναμική συγκέντρωση. Δηλαδή κατέβαινες για καφέ δεν έβρισκες πάρκινγκ και αυτομάτως αγανακτούσες και γινόσουν μέλος του αγανακτισμένου όχλου. Και τρίτον ήταν ευκαιρία για πιασάρικες ατάκες του τύπου ''να σου ξηγήσω μια αγανάκτηση;'' , ''Μετά θες να αγανακτίσουμε σπίτι μου;'' κτλ.

Flonsavardu είπε...

καθυ είχατε και εκεί αγανακτισμένους;

kathysteras είπε...

Ε,ναι γιατι εμείς στην επαρχεία δεν αγανακτούμε; Δεν έχουμε ένα μέρος να πιούμε μία μπύρα, ένα μέρος να φάμε φτηνά. Δεν περνάμε και εμείς λίγα. Άσε με αγανακτησα τώρα πάω να σταθώ όρθιος.

Gogoth είπε...

εγω παντως λεω να κανεις ενα ποστ dog people vs cat people.

και φυσικα θα χασετε.

Flonsavardu είπε...

kathy έχετε χώρο για ποδήλατο όμως, σους.

τζο, όχι δα!!! ίσα ίσα κιόλας, η εκπομπή από την οποία επηρεάστηκα είχε dog people vs cat people, με τους πρώτους να είναι λίγο ανώμαλοι και τους 2ους εντελώς ισορροπημένους. εγώ πάντως αγαπάω όλα τα ζωάκια, αμέ. απλώς οι γατούλες μωρέ είναι καλύτερες, πως να το κάνουμε :p

spooky loner είπε...

πολλές αφήνουν τηλέφωνα, όχι μόνο ξένες.
κατ πιπλ ρουλς.
και τέλος ωραίο το βιντεάκι αλλά πολύ με συγχίζεις που είσαι τόσο αδύνατη.

Flonsavardu είπε...

καλή σύγχυση ή κακή σύγχυση; :p πάχυνα τώρα πάντως, δεν είμαι τόσο κοκκαλιάρα, είμαι απλώς πολύ αδύνατη, χαχα. θα στήσω αντίσκηνο έξω από τη βουλή και θα τις κατατροπώσω όλες!

Διπρόσωπος είπε...

Εδώ μέσα και στα μπλογκς γενικότερα έχουμε κάνει πολύ χαβαλέ και γουστάρω. Αλλά όσον αφορά τους αγανακτισμένους έχεις κάνει τρομερό φάουλ κατά τη γνώμη μου. Αυτό που προβάλλεις είναι νοοτροπία τύπου «αφού μας γαμάνε που μας γαμάνε, ας κάτσουμε να το ευχαριστηθούμε. Ετσι κι αλλιώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα». Η αγανάκτηση πολιτών που κατεβαίνουν στους δρόμους χωρίς κομματική προκάλυψη είναι κάτι που στην Ελλάδα συμβαίνει ιστορικά για πρώτη φορά. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει τα πράγματα, αλλά, διάολε, είναι ένα πρώτο βήμα αντίδρασης. Και όταν από νέους ανθρώπους ακούω κουβέντες του στυλ «δεν θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς», απογοητεύομαι οικτρά. Δηλαδή εγώ που κοντεύω να φτάσω τα 40 θα επαναστατήσω και οι νέοι θα τρώνε μπέργκερ και θα λένε μαλακίες στο δίκτυο όσο η χώρα τρώει πούτσα και οδηγούμαστε στην εξαθλίωση; Ελεος.
Σόρι που χαλάω το εύθυμο κλίμα του μπλογκ σου, αλλά με χάλασες πολύ σήμερα, πραγματικά.

Flonsavardu είπε...

δεν χρειάζεται καθόλου να ζητάς συγγνώμη. η άποψη μου είναι πως δεν γίνεται μία "εξέγερση", αντίδραση ή όπως αλλιώς θέλεις πες το, να φέρει οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αν δεν υπάρχει το αντίπαλον δέος. δηλαδή οκ, κάτω οι πολιτικοί, αλλά πάνω τι; δεν υπάρχει ένας ικανός ηγέτης, δεν υπάρχει ουδεμία καθοδήγηση. από την άλλη τα πράγματα είναι όντως σκατά, φταίνε οι πολιτικοί και εμείς γι' αυτό- είναι δικές μας επιλογές, όταν ο καθένας συγκαλύπτει την προσωπική του τσατσιά και κοροιδεύει τον συνάνθρωπο, δεν μπορεί να βγαίνει και να διαμαρτύρεται για την κοροϊδία των πολιτικών, απλώς οι πολιτικοί είναι σε θέση να φάνε περισσότερα. η νοοτροπία του νεοέλληνα δεν μου έχει δείξει τίποτα λιγότερο, απ το γεγονός πως ο καθένας αν γινόταν πολιτικός θα δρούσε έτσι. από την άλλη, βρισκόμαστε σε τέτοια κατάντια σε σύγκριση με τα παλαιότερα χρόνια, που πλέον δεν είναι στο χέρι μας να βελτιώσουμε την οικονομία της χώρας και αυτό δεν χρειάζεται να ξημεροβραδιάζομαι στις ειδήσεις για να το ξέρω. αν βρισκόταν ένας ικανός ηγέτης, ένα κόμμα, κάτι, που να πρότεινε κάποιες ρεαλιστικές λύσεις για να διευκολύνει την κατάσταση της χώρας, ευχαρίστως να έβγαινα και στους δρόμους γι' αυτό, ευχαρίστως να τον στήριζα, μη σου πω θα γινόμουν και τσιράκι αλά κνίτης. αλλά συγγνώμη, δεν θα βγω στον δρόμο απλώς για να φωνάξω αγανακτισμένη, χωρίς να έχω να προτείνω μια σαφή λύση στο πρόβλημα μου.

Gogoth είπε...

τωρα εγω μαναρα μου ξερεις οτι το'χω αρχη να μη σχολιαζω τετοια πραματα στα μπλογκς, αλλα μ'αυτο που εγραψες μου'ρθε κατιτις. σκεψου οτι καθομαι κι αφηνω κομεντ απο ξενο πισι να πουμε. ειχα να το κανω αυτο απο τον καιρο που ημανε πρεζακι των ιντερνετς.

και αυτο το κατιτις που ηθελα να σχολιασω ειναι μονο αυτο.

ν'αγιασει το στομα σου μαναρα μου.

δε ξερω τι σημαινει ακριβως αυτη η εκφραση εντωμεταξυ. παντα με παρεπεμπε σε κατι πονηρο.

Flonsavardu είπε...

:):):)

χαίρομαι δηλαδής με άτομα που αγαπώ και εκτιμώ να έχουμε μία ταύτιση απόψεων ένα πράμα. ε, μα, γενικά εγώ δεν είμαι της πολιτικής και δεν συζητάω τέτοια πράγματα του διαβόλου, αλλά κλήθηκα να υποστηρίξω τη γνώμη μου, δατς γουάι.

Chaosophe® είπε...

Γειά σου Flons/έλα μια βόλτα από την πλατεία αυριο/και μην μου πεις ότι όλες σου οι προσπάθειες είχαν πάντα αποτέλεσμα γιατί δεν θα σε πιστέψω/ηγέτες χρειάζονται τα πρόβατα και εσύ όπως ολοι θα ερθεις να εκπροσωπήσεις τον εαυτό σου κ αυτην την άποψη που εχεις/μην κοιτας δεξια ή αριστερα κανεις δεν θα μας σωσει/τα κομματα είναι αυτο που λένε~κομματια/αλλα καλυτερα Ολοκληροι/το ποιος φταίει είναι φανερό/καθε πρωί μου το θυμίζει ο καθρεπτης/Αγανακτισμένος είμαι με μένα/γι αυτό λέω να κανω αυτό που δεν εκανα μέχρι τώρα~το λοιπόν ελα εκεί/υπαρχουν όλοι και όλα/το αν αυτο θα καταλήξει κάπου απο εμας εξαρτάται/το οτι εχουμε blog και γραφουμε οτι θέλουμε είναι κατι που κερδίθηκε απο ανθρωπους που πιστεψαν κάποια στιγμή οτι πολλά περνάνε απο τα χέρια τους/και μην μου πεις ότι όλες οι προσπάθειες σου είχαν πάντα αποτέλεσμα γιατί δεν θα σε πιστέψω/άλλωστε οι πιο γοητευτικές προσπάθειες είναι οι μάταιες///

Flonsavardu είπε...

:):)

πολύ γλυκό, ειλικρινά.

αλλά

είμαι ένα βαθύτατα απολιτικό ον. δεν έχω κατέβει σε πορεία ποτέ στη ζωή μου, ούτε για τον πόλεμο στο ιράκ, ούτε για τον αλέξη, ούτε για χίλια άλλα δυο που με προβλημάτισαν, με εξόργισαν, με ενόχλησαν.

οι προσπάθειες της ζωής μου δεν είναι ποτέ μάταιες. δεν έφεραν πάντα αποτέλεσμα, αλλά ήταν όλες πράξεις που πίστευα ότι θα φέρουν αποτέλεσμα. δυο πράγματα έχω αποτύχει στη ζωή μου και αυτό με κυνηγάει ως σήμερα.

θα γυρίσει να πει κάποιος ότι "για να μην έχει αποτύχει περισσότερες φορές, πάει να πει ότι δεν προσπάθησε για περισσότερα". δίκαιο. δεν θέλω να προσπαθήσω για περισσότερα. δεν θέλω να βιάζω τις καταστάσεις. πιστεύω ότι οι προσωπικές προσπάθειες φέρνουν καλό αποτέλεσμα μόνο όταν δεν μοιάζουν με προσπάθειες.

πολύ παπαρολόγησα. το ζητούμενο είναι ένα. δεν θέλω να κατέβω, από πεποίθηση. χρειάζομαι ηγέτη, γιατί δεν είμαι ιδιαίτερα φαν της αναρχίας, χωρίς να αισθάνομαι πρόβατο. λέω το εξής: δεν έχουμε ικανούς ηγέτες, δεν έχουμε καλά συγκροτημένη χώρα, και την επόμενη φορά που θα είναι να ψηφίσω θα ενημερωθώ με ποιον τρόπο θα καταφέρω να δείξω τη δυσαρέσκεια μου (αποχή; λευκό;) ή θα ψηφίσω κάποιον που θα θεωρώ ικανό- μέχρι στιγμής κανένα. δεν μπορώ να σπαταλήσω ενέργεια για να φωνάζω σε τοίχους (ή στον γάμο του καραγκιόζη αν το θες).

και επίσης ξεχνάς κάτι. μου λες πως όλες οι προσπάθειες δεν έχουν επιτυχία. συμφωνώ. μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ ποιο είναι το ζητούμενο στην παρούσα φάση; μπορείς να μου πεις με ποιον τρόπο μπορεί κάποιος να το καταφέρει; προτείνει ο κόσμος κάποιες ρεαλιστικές λύσεις για την κατάσταση; ή απλώς διαμαρτύρεται; γιατί αν συμβαίνει το τελευταίο δεν ξέρω αν πρέπει να το χαρακτηρίσω ανώριμο ή κατάλοιπο της προϊστορικής εποχής.

Chaosophe® είπε...

Flons:) Κανένα πρόβλημα που δεν θες να κατέβεις/δεν θεωρώ οτι άμα δεν κατέβεις σημαίνει οτι είσαι αδιαφορη/είναι η επιλογή σου και εδω τελειώνουν όλα. Ωστόσο, για την ενημερωσή σου/κατα παράξενο τρόπο οι άνθρωποι συζητάνε μεταξύ τους/προσπαθούν να φτάσουν κάπου/στην συνελευση που γινεται καθε μέρα στο κεντρο της πλατείας κρατούνται πρακτικά με τις προτάσεις του καθένα/σε ενα 3ωρο μιλησαν γυρω στα 87 ατομα/απο ανεργους μεχρι πυρινους επιστήμονες/αυτό που εγω βλέπω να βγαίνει απο τα λεγόμενα των περισσοτέρων είναι δυο πράγματα/1ον αλλαγη πολιτικού σκηνικού-οχι αντιπροσωπευτική δημοκρατία πλεον αλλα εκτελεστική/2ον δημοψηφισματα γαι τα μεγαλυτερα θεματα σε στυλ Δανιας,κάνουν 5-6 δημοψιφησματα το χρόνο/προτάθηκε ακόμα και κόμμα Αγανακτισμένων/αυτο που λέω είναι οτι η λύση μπορεί να μην υπάρχει αλλά πρέπει να δημθιουργηθεί/εν κατακλείδι υπάρχει μια ζύμωση/αυτό είναι που συμβαίνει/

ps για την ωρα δεν ειδα αναρχικούς, αλλά οικογενειαρχες,παιδιά, πολλά παιδια,ηλικιωμενους και ποζερατους καθε μορφής/και οι περισσοτεροι δηλωνουν απολιτικ!το εξαιρετικό στην όλη περιπτωση είναι οτι κανεις δεν εχει ταμπέλα.

Όπως κ να χει είναι κατι που δεν εθιζει στην μαζα και για την ώρα επιτρεπει στον καθενα να διατηρεί την ταυτότητα του όποια και αν ειναι αυτη/πράγμα σπάνιο για τις μερες μας/

Flons:)

quaintrelle dandy είπε...

Flons, δεν θέλω να σε ταράξω, αλλά συμφωνώ με τον προλαλήσαντα (αν γράφεται έτσι). Άσε που ΈΧΟΥΝ γίνει αλλαγές έτσι στην ιστορία (και 'γω τώρα τα μαθα, δεν τα ξερα, μη στο παίζω έξυπνη).
Βαθύτατα απολιτίκ κι εγώ, αλλά ιδιαίτερα ρομαντίκ από την άλλη. Γι αυτό και πιστεύω λυσσαλέα ότι κάτι θα γίνει αυτή τη φορά.
Θέλω να κάνω κι ένα άλλο σχόλιο για το περασμένο ποστ, μπορώ? Μπορώ.
Λίγο ρατσιστικούλι μου φάνηκε αυτό περί Αλβανών κλπ σαλαλα σαλαλα. Και επειδή εδώ στα ξένα μπαίνω στο τσουβάλι "Έλληνες", έχω πάθει μια ιδιαίτερη ευαισθητοποίηση με το θέμα. Βέβαια, ποιά είμαι εγώ που θα πει τι είναι πολίτικλι κορέκτ? Καμία. Απλώς λέω ότι μερικά πράγματα πονάνε.
Πλας, εξακολουθώ να σε συμπαθώ απεριόριστα κι όλα αυτά, αλλά στους φίλους μας πρέπει να λέμε και ότι μας ενοχλεί, ράητ?

Flonsavardu είπε...

καλέ ράητ αναμφισβήτητα, αλλά αν ρατσισμό εννοείς το να χαρακτηρολογείς τους ανθρώπους και να τους βάζεις σε κατηγορίες, τότε εγώ είμαι ρατσίστρια σε κάθε πτυχή της ζωής μου. ε, δεν τους είπα και δολοφόνους, ότι ήταν καχύποπτοι και απότομοι και λίγο βαριεστημένοι και όλα αυτά... ααα μήπως το εννοείς που το ανέφερα (καν); διότι και για τη γερμανίδα ανέφερα π.χ. ό,τι μου έκανε εντύπωση. άσε που αυτό που είπα για τον πακιστανό ήταν όντως ρατσιστικό- αν και αλήθεια! οι γιαγιάδες ήταν επίσης καχύποπτες και περίεργες στην πλειοψηφία τους, αλλά αυτό δεν το ανέφερα γιατί το ήξερα :p
όσον αφορά τα παραπάνω, όταν μου αναφέρουν περιστατικά που τέτοιες εξεγέρσεις είχαν αποτελέσματα πραγματικά από τις εξεγέρσεις και όχι γιατί ήταν το timing να γίνει η αλλαγή/ συνέφερε καλύτερα αυτούς που είναι στην εξουσία κ.ο.κ. ίσως λέγω ίσως και να πειστώ. επίσης δεν με ταράζεις ρομαντικό ον! δεν σε ξέρω δα τι χαζοβιολάκι είσαι; :p

quaintrelle dandy είπε...

τρου :)

spooky loner είπε...

η απάντηση σου αφοπλιστική, δεν μπορείς παρά να συμφωνήσεις.
εγώ πήγα τρεις μέρες συνεχόμενες, γιατί δεν ένιωθα καλά να μην είμαι εκεί.
αλλά δεν έχω προτάσεις, δεν έχω απαντήσεις, δεν έχω τίποτα.
οπότε δεν μπορώ να μην θαυμάσω την λογικότατη και ορθή τοποθέτηση σου.
δεν υπάρχει "πρέπει" στο αν θα είσαι εκεί ή όχι.
αν θέλεις είσαι αν δεν θέλεις όχι και καμία θέση δεν μπορεί να ειναι κατακριτέα.

όσο για την σύγχιση περί του αδύνατου,καλή σύγχιση, αλλά ξέρεις...ζηλεύω λίγο.

Αμέλια η τέλεια είπε...

Είναι μιας νέας μορφής "γιορτή" και πραγματικά θαυμάζω το γεγονός ότι δεν είναι κομματικά χρωματισμένοι όσοι κατεβαίνουν. Θα απογοητευτώ αν αποτελέσει όλο αυτό τα προεόρτια κάποιων καταστροφών στο κέντρο της Αθήνας σαν αυτές που είχαμε δει. Πιστεύω πως αυτή τη φορά δεν στήνεται σκηνικό για να αλλάξει κάτι αλλά για να δείξουμε το μέγεθος της αγανάκτησης. Και, ξέρεις, μπορεί εμείς που έχουμε το φαγάκι μας να είμαστε ικανοποιημένοι, να την βγάζουμε καλά. Αν όμως ήμουν στα αλήθεια αγανακτισμένη, άνεργη και μόνη ανάμεσά τους θα έστηνα αντίσκοινο και θα καθόμουν όρθια όσο χρειαζόταν γιατί ακριβώς κάτι θα περίμενα να αλλάξει. Η αλήθεια είναι πως δε θα αλλάξει κάτι άμεσα. Δεν γίνεται όσο κι αν το θέλουμε. Ίσως το πιο "ουάου" που θα μπορούσε να γίνει, να ήταν το κόμμα αγανακτισμένων, να ψηφιστεί για μια διαολεμένη φορά και κάτι άλλο (πράγμα δύσκολο διότι είμαστε και ζώα εμείς οι Έλληνες και έχουμε τον τρίτο μακρυνό ξάδερφο να βάζει κάθε φορά υποψηφιότητα-μπουλσιτ) και να μη φοβηθεί να τα πάρει από αυτούς που τα έφαγαν. Να τους βάλει στο Σύνταγμα να στέκονται όρθιοι και να τους πετάμε αυγά. Αν μου υποσχεθούν ότι θα γίνει, θα τους φτιάξω ντολμαδάκια για να μην είναι άδειες οι κατσαρόλες όπως στην Αργεντινή..!
Αυτό το βίντεο μ'αρέσει πολύ. Μου θυμίζει τοπίο από τα φτηνά τσιγάρα. Έβαλες εφέ όταν τραβούσες;Είναι με απλή ψηφιακή;

Gogoth είπε...

ναι ητανε ωραια γιορτη. τα σταντς με τα χοτ ντογκς και τα σουβλακια ηταν σχεδον περισσοτερα απ'τους αγανακτισμενους.

γιατι ξερετε ρε παιδακια, κι εμεις που δηλωνουμε απολιτικ και μηδενιστες και δεν πιστευουμε σε τετοια, και μεις πηγαμε. συγκεκριμενα με τη διδα φλονς πηγαμε και μαζι. αυτο ειναι ο ρομαντισμος του πραγματος. να πηγαινεις χωρις αυταπατες οτι κανεις κατι. ετσι για την ψυχη της μανας σου, για το γαμωτο, για το ροκ. το να το βροντοφωναζεις οτι πηγες και να κανεις καποιον να αισθανεται δειλος ή ανενεργος ή μη σκεπτομενος ή δεν ξερω κι εγω τι, επειδη δεν θελει να παει, και στο τελος να του βαζεις και προηγουμενες επαναστασεις για γαρνιτουρα για να γινει πιο ευκολοχωνευτο, αυτο ειναι αυταπατη κι αυταρεσκεια.

ας ειμαστε λοιπον εμεις ρομαντικοι κι εσεις ενεργοι. δε λεω αλλα γιατι η φλο τα λεει καλυτερα απο μενα. αρκετα παρασυρθηκα.

Jerry Jedelou είπε...

εγω θελω να πω μπραβο στη συζητηση που εγινε απο πανω και να πω οτι σπανια βλεπεις τετοιο διαλογο σε διαμετρικα αντιθετες αποψεις. εξαλλου συνηθως δεν είναι σωστό ή λάθος, επιχειρήματα υπάρχουν και για τις δυο πλευρες, συνηθως κάποιος καταληγει στην προσωπικη του αποψη ζυγίζοντάς τα, ή μετρώτας τα υπέρ και τα κατά κλπ.

εγω το ειδα το βιντεάκι και θα αφησω και κόμμεντ!

Flonsavardu είπε...

spooky, αναμφισβήτητα, όποιος ήθελε να είναι εκεί, θα πρέπει να είναι, με την ευχή μου. άλλωστε, εφ' όσον δεν συνθέτουν πολιτικές παρατάξεις ή συνδικάτα όσοι μαζεύονται και η φιλοσοφία είναι "κατέβα για σένα", δεν καταλαβαίνω τον φασισμό της δημιουργίας τύψεων γύρω από το ζήτημα- ποτέ μου δεν το κατάλαβα έτσι και αλλιώς την πίεση ή την πρόταση του να κατέβει κάποιος σε μια διαδήλωση/πορεία/συνάντηση.(προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν ασκήθηκε οποιαδήποτε πίεση μέσω των δηλώσεων εδώ, αναφέρομαι σε άλλες πηγές) ειδήσεις δεν βλέπω, αλλά το έμαθα αμέσως, άμα θέλω θα πάω, άμα δεν θέλω δεν θα πάω. βρε μπελάς :p μου άρεσε όμως η διαλεκτική που έγινε εδώ μέσα.

αμέλια δεν μου φτιάχνεις λέω εγώ εμένα ντολμαδάκια; :p ναι, με την απλή, την υποβρύχια το τράβηξα. φχαρστώ πολύ.

τζο δεν ξέρω τι χοτ ντογκς μου λες, αλλά μια μέρα που θα πεινάς θα πάμε τα δυο μας στο τρελό βιολί να το λιανίσουμε!

jerry και μένα μου άρεσε η συζήτηση, διότι δεν ήταν φανατισμένη ή προσβλητική και εκφράστηκαν ωραίες απόψεις, ασχέτως αν συμφωνώ. ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να δεις το βίντεο, χιχι.

Gogoth είπε...

ναι γαμωτο!

Αμέλια η τέλεια είπε...

φλονς, θα σου φτιάξει η γιαγιά όποτε θες, το ίδο είναι. Κοίτα να δεις η ψηφιακή πράματα και θάματα!

gogoth, φαντάζομαι δεν απαντάς σε μένα στο σχόλιο σου γιατί δεν δήλωσα στην ουσία κάτι, μόνο σκέψη έχω παραθέσει, δεν τάσσομαι ούτε υπέρ ούτε κατά ούτε ξέρω τι μου γίνεται :p. Όσο για την ειρωνεία στο θέμα τον σταντς, σου ξαναγράφω ότι είναι γιορτή. Και να τραγουδούσαν και να έτρωγαν όλη την ώρα ακόμη καλύτερα. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο οι διαδηλωτές πρέπει να είναι ντε και καλά ή φτωχοί ή αναρχικοί ή να μην τρώνε χοτ ντογκ και να πίνουν μπύρες. Και επειδή είμαι και φαγανή, δε το θεωρώ κακό. Κακό είναι που το παρατήρησες πιστεύω σα να ήταν κάτι αρνητικό. Καλά κάνατε και πήγατε και "παρέσυρες" και την απολίτικ φλονς, έτσι για να δείτε την εμπειρία του πράγματος. Ρομαντικά, πάντα.

Flonsavardu είπε...

για να λυθεί η παρεξήγηση, εννοείται και δεν πήγαμε :p η σωστοτερη έκφραση είναι ότι "βρεθήκαμε" εκει, και είδαμε τα τεκταινόμενα.

το αστείο με τα σταντς- διότι περί αστείου πρόκειται- είναι ότι ή αγανακτισμένος θα είσαι ή χαρούμενος. δεν γίνεται να παρομοιαζεις την συγκέντρωση αυτη με
πανηγύρι. ούτε με συναυλία. αλλα τι να κάνουν και τα πακμανς, μάθανε πως ...

τι ακριβώς γιορτάζουμε στην τελική; :p

Gogoth είπε...

οχι βρε αμελια δεν απαντησα σε σενα. απαντησα γενικα. κυριως απαντησα γιατι ειπε το καημενο το γλυκο μου το φλο οτι δε θελει να παει και βγηκανε ολοι να την εφανε, και αυτο το σκηνικο το εχω δει απειρες φορες. το βλεπω στις εκλογες, το βλεπω στις πορειες και σε παντως ειδους γλεντια και συναξεις-μαθανε-πως-γαμιομαστε κτλ κτλ κι ολοι παντα ερχονται να πουλησουνε πολιτικο φρονημα σε τιμη ευκαιριας. και εγω δηλαδη να πουμε που εχω παει σε σαρανταδωδεκα φανταστικομυριες πορειες να πουμε, δεν εχω καταλαβει ακομα για ποιο λογο να μη μπορει να θεωρηθει ακομα και η αποστασιοποιηση η ιδια, ενεργη σταση.

και ναι, δεν πηγαμε. βρεθηκαμε. ετσι σαν μητινγκ ποιντ ρε παιδι μου. αμα ητανε πορεια δεν θα πηγαιναμε γιατι η φλο φοραγε κατι τακουνια ναααα με το συμπαθιο κι εγω κατι μαλακοπαπουτσα που με κοψανε στη φτερνα.

και δεν εφαγα και χοτ ντογκ και το μετανιωσα.

και επισης που και που κανω και χιουμορ :)

Flonsavardu είπε...

yeaaa, we will be unemployed for a lifetime, free donuts to everyone!

A Girl Called Clementine είπε...

για αυτό s'αγάπησα κ εγώ ήδη... είχα που είχα αϋπνίες χτες με αποτελείωσες! :P (αποσιωπητικά δεν ξέρω πως μπαίνουν (ούτε καν πως γράφονται, το είχα στον αυτόματο, το παραδέχομαι)