Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011

Random

  • Τι παίζει με τις δεσποινίδες που βάζουν μεταξύ τους "in a relationship" στο facebook; Ιτ σαπόζντ του μπι φάνι;
  • Όταν αποφασίζεις να γυμναστείς πρέπει να βάλεις πρόγραμμα. Εγώ έχω καταλήξει ότι αν δεν πάω μεταξύ 3-4 στο κολυμβητήριο, δεν θα πάω άλλη ώρα. Μια φορά πήγα στις 7 και ξέχασα την πετσέτα μου. 
  • Πάνω σ' αυτό το μοτίβο, προχτές ξέχασα δύο φορές το κινητό μου. Δηλαδή, έφυγα από το σπίτι, αντιλαμβάνομαι ότι το ξέχασα, επέστρεψα, καθυστέρησα για να βάλω μια ζώνη και το ξαναξέχασα.  
  • Τελευταία έχω restless leg syndrome. Δηλαδή γενικά έχω, αλλά συνήθως με πιάνει όταν αγχώνομαι για κάτι. Εννοείται δεν ξέρω αν είναι restless leg syndrome. Έτσι λέω. 
  • Τα καινούργια mcdonalds στο Σύνταγμα μ' αρέσουν πάρα πολύ. Χτες έφαγα μόνη μου και είναι νομίζω η πρώτη φορά που τρώω κάτι μόνη μου έξω στην Ελλάδα. Πάντα ντρεπόμουν, ακόμα και αν πρόκειται για γρήγορο φαγητό. Αλλά το "μπαρ" που έχει βάλει είναι τέλειο, σε προσκαλεί να φας μόνος σου και να χαζεύεις τον κόσμο που περνάει βιαστικός το φανάρι. Επίσης πολύ έξυπνη κίνηση η κλειδωμένη τουαλέτα- αν και μπορείς να περιμένεις να βγει κάποιος για να μπεις.
  • Στο χθεσινό μάθημα ο καθηγητής που μας μιλούσε για την ορθοπαιδική- τραυματιολογία, είχε επί 5' την εικόνα του Freud, αναλύοντας το αν ο Freud θα αισθανόταν ικανοποιημένος που μετά από τόσα χρόνια μιλάμε γι' αυτόν και πως αφού αυτός είναι ο τρόπος που περνάει κάποιος άνθρωπος στην αθανασία, αν εν τέλει το χαίρεται. What the fuck dude, he's dead.
  • Πριν λίγο καιρό το νι έκανε παράπονα ότι δεν προσέχω καθόλου το φυτό που μου έχει πάρει- ένα κίτρο μάλλον, είχε κάτι μικρά πορτοκαλάκια όταν μου το έφερε- και ότι δεν το αγαπάω. Για να το αγαπάω και να το φροντίζω, πήγα στη λαική και αγόρασα μία τριανταφυλλιά, μια γαρδένια, έναν πανσέ, ένα σκυλάκι και δύο βασιλικούς, να τα προσέχω όλα μαζί. Να ομορφύνει και το μπαλκόνι λίγο. 


  • Μετά πήγα στο jumbo και πήρα αυτή την πορτοκαλί πολυθρόνα, να κάθομαι στο μπαλκόνι και να τα χαζεύω. 

  • Αλλά επειδή από το πολύ το χάζεμα θα βαριόμουν, χτες έκανα φορμάτ στο μικρό μοβ νετμπουκ, για να χαζεύω και εκεί. Απάρεντλι το φορμάτ θα γίνεται πλέον και από μογγόλους, αφού έτρεξα τα καινούργια windows κανονικά, μέσα από τα προηγούμενα που είχα μέσα- δηλαδή δεν έκανα μπουτ από την αρχή. 
  • Χτες επίσης που μεταφερόμουν όλη μέρα με το μετρό αντιλήφθηκα ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν ξέρουν ότι πρέπει να καθόμαστε δεξιά στις σκάλες. 
  • Δεν θυμάμαι πως το έφερε η κουβέντα, αλλά έλεγα στη μαμά μου για το νι και πως ξέρει γενικά για όλα τα πράγματα, για τη φύση π.χ. και τα φυτά και τα πουλιά και μου λέει "ε, αφού έχει μεγαλώσει βόρεια" και συνέχισα λέγοντας της πως ξέρει όμως και ψάρεμα και πως γι' αυτό τον ερωτεύτηκα, επειδή τα ξέρει όλα. Και μου είπε για εκείνη τη φορά που είχε μαλώσει πολύ με τον μπαμπά μου όταν τα είχαν ακόμα και είχε πάει διακοπές με τους γονείς της κάπου και τη φλέρταρε ένας. Τον ρωτούσα, ξέρεις από ψάρεμα; Όχι, μου έλεγε. Ξέρεις από φωτογραφία; Ούτε. Ε, τι σκατά ξέρεις- θα του έλεγε αν της το επέτρεπαν οι τρόποι της. Έτσι και ο μπαμπάς σου τα ήξερε όλα. Ναι, και είδες που καταλήξατε, της είπα. 
  • Τέλος, το σουκού που μας πέρασε τραγουδούσε ο αγαπημένος Φοίβος στο Passport, ένα συναυλιακό χώρο που άνοιξαν σε ένα παλιό σινεμά. Ήθελα να πάω, αλλά πήγα μια φορά να τον δω φέτος, φτάνει. Αν πήγαινα όμως, είχα αποφασίσει να του γράψω επιτέλους ένα γράμμα που μέσα σ' όλα θα τον ρωτούσα αν είναι τρομπαδούρος. Don't ask. 
  • Σήμερα στον οδοντίατρο όσο διάβαζα τη συνέντευξη της προέδρου του σωματείου των εκδιδομένων σ' ένα παλιό Έψιλον, η Λαμπίρη είχε ένα θέμα για την ταφή του Βέγγου. Ρώτησα περί τίνος τη μαμά μου και μου είπε ότι μάλλον ήθελε να τον κάψουν γιατί μεταφέρουν τη σωρό του στη Βουλγαρία- δεν ορκίζομαι γι' αυτές τις πληροφορίες, όταν διαβάζω κατεβάζω ρολά. Μια μεσήλικη κυρία ρώτησε και αυτή περί τίνος και χώθηκε στη συζήτηση. Άρχισε να ενίσταται και να αναρωτιέται "γιατί τότε τον έψαλλαν αφού ήθελε να καεί, αφού δεν το επιτρέπει ο θεός" και άλλα τέτοια. Ήθελα να της πω καμιά κουβέντα, αλλά κρατήθηκα. Αν υπήρχε κόλαση, κάτι τέτοιες κυράτσες θα έκοβαν εισιτήριο πρώτες πρώτες. 

19 σχόλια:

Αμέλια η τέλεια είπε...

- Θέλουν να μπαίνουν οι θαυμάστριες του καλού τους και να σκέφτονται ότι "αυτή τον έβαλε στο βρακύ της" ά προφανώς χαίρονται τόσο πολύ που επιτέλους έχουν γκόμενο και αυτός τις αφήνει να το δηλώνουν και στο facebook
- πάντα όταν γυρνάω με 040 παίρνω ένα chickenburger
- ήταν μέσα στα πόδια μας, όσο σκέφτομαι ότι τότε τρέχαμε σαν τις βουρλισμένες για τον Φοίωο στο Μετρό, συφιλιάζομαι!

mahler76 είπε...

αγάπη μου τι χείμαρρος. Τι να προτοσχολιάσω. Το μόνο που θα πώ είναι ότι πείνασα σκεπτόμενος Μακντόναλντς μπουχουχου

Nenou είπε...

Το ποστ σου μου άνοιξε την όρεξη για μαλακίες εφηβικής περιόδου- τύπου να ρωτάμε τα περίπτερα που πουλάνε πατατούλες με αλατάκι. Ψήνεσαι για κατούρημα από γέλιο το σκ?

amalthia είπε...

α καλά.παλάβωσες...γλάστρες και τα λοιπά...κάθε φορά που η μάνα μου πάει ταξείδι μαραίνονται τα φυτά της.τι πα να πει?δεν την αγαπάω??ε??

Stewie Griffin είπε...

Εγώ αν δεν το δω γραμμένο κάπου θα κάθομαι πάντα αριστερά στις σκάλες.Γιατί είναι άδεια και ωραία!

Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είπε...

Restless leg syndrome; Τι είναι αυτό; Σύνδρομον κατά το οποίο το πόδι κλωτσάει, όποτε η τηλεόρασις δείχνει Ατίθασα Νιάτα (Young and the Restless);

sarper? είπε...

Τι σκατά κοπέλα είσαι εσύ? Χαχα
Οι κοπέλες που βάζουν δεσμό μεταξύ τους είναι είτε πουτανες είτε αγάμητες. Αλλά παίζει και να το βάζουν για τον χαβαλέ. Έχω δει άντρες να το κάνουν μεταξύ τους αλλά αυτό έχει πολύ πλάκα.
Και κόψε τις μαλακίες με τη γυμναστική. Κούνα τον κώλο σου και πήγαινε. Η γυμναστική είναι σοβαρή υπόθεση. Και δεν θέλω αστεία.
Τα υπόλοιπα ασχολίαστα.
Πολλά είπα, καλό σου βράδυ!

dsquared είπε...

Α πα πα και προλαβαινεις να κατσεις στην πορτοκαλοκαρεκλα και να χαζευεις?

din

Uri Teller είπε...

-Ο Φοιβος ΔΕΝ παιζει να υπηρξε ποτε τρομπαδουρος. Ηταν ο κλασικος φλωρος εκ πεποιθησεως (κατα τον ιδιο) και σιγουρα αν επιανε ποτε κιθαρα για να τραγουδησει σε κοριτσι θα το εννοουσε απολυτα.
-Κανενας αντρας δεν τα ξερει ολα. Απλα μιλαμε λες και τα ξερουμε ολα. Αυτο ερωτευεστε και ακομα απορουμε :D
-Οι ανθρωποι που εχουν κολλημα με τη θρησκεια συχνα πιστευουν οτι αυτο και μονο το γεγονος τους κανει αγιους. Και συνηθως γι αυτο ειναι και οι χειροτεροι ανθρωποι που γνωριζω.

quaintrelle dandy είπε...

Στο διάλα η θειά στον οδοντίατρο. Αυτό.
Και κάτι άλλο. Είμαι με το μέρος του ν., διότι κι εμένα με πιάνει η ψυχή μου άμα μαραίνονται τα μυρωδικά μου και επιπλέον ο μόνος τρόπος να κρατήσω ζωντανά αυτά που έχω στο σπίτι του Ν. είναι να τα ποτίζω η ίδια. Άντε!

Flonsavardu είπε...

αμέλια λέω για τις κοπελίτσες που βάζουν μεταξύ τους, η μία με την άλλη δλδ. επίσης είναι mcchicken :p. τέλος, όχι μόνο αυτό, αλλά πιστεύω ότι στο πάσπορτ θα ήταν πολύ καλύτερα.

μάλερ ένα μακ είναι πάντα επίκαιρο.

νενού δυστυχώς μας έφαγε η τούρτα καρότο.

αμάλθεια όχι δα, ντάξει τώρα, κάνει κάνα παράπονο έτσι τάχα μου.

στιούι κακώς, πολύ κακώς, μην είσαι ΤΜΒ. (τεράστιο μικρό βλαχάκι, το πρόβατο το λέει)

κ.κ. :p όχι, αλλά παρόλο που λέω ότι το έχω, ούτε εγώ καλά καλά ξέρω τι είναι.

σάρπερ στους άντρες έχει πλάκα και μια κάποια τρυφερότητα. δεδομένου ότι οι περισσότερες φίλες που βάζουν in a relationship είναι φιλίες του εξαμήνου- όπως και οι σχέσεις που το κάνουν αυτό- δεν είναι αστείο καν.

din έλα μου ντε. μου πήρε 2 μέρες να απαντήσω αυτά εδώ τα σχόλια, ποια εγώ!

uri δεν λέω σαν προσωπικότητα με όλη τη σημασία της λέξεως... απλώς αναρωτιέμαι αν δύναται να συγκρατήσει μακροχρόνιες σχέσεις ή αν παρασύρεται από τις πιτσιρίκες που του την πέφτουν. εκτός και αν είμαι η μόνη που ενδιαφέρομαι να τον παντρευτώ, από το κοινό του :p

dandy καλά κάνεις και είσαι με το μέρος του, και εγώ με το μέρος του είμαι, δεν είδες, ολόκληρη ανθοστόλιση έκανα για να φροντίζω το φυτό.

Αμέλια η τέλεια είπε...

Ναι, μετά το πιασα. Ένδειξη της φιλίας τους μάλλον. Δεν είναι μόνο mc chicken είναι ΚΑΙ chickenburger και φυσικά προτιμώ αυτό διότι έχει μόνο ένα ευρώ :p αμ,τι νόμιζες;!

kathysteras είπε...

Έχει χωρίστρα ρε το άχαρο ον,τι σκατά τρομπαδούρος να είσαι με χωρίστρα; Άσε δεν μπορώ σκέφτομαι την ανόητη φάτσα του και θέλω να τον κοροιδέψω πάλι. Θέλω να τον ξεπεράσω μα δεν γίνεται...

Flonsavardu είπε...

αμέλια ισχύει.

κάθυ οι τρομπαδούροι δεν είναι ωραίοι. είναι οριακά εμφανίσιμοι. αν ήταν ωραίοι δεν θα χρειαζόταν να είναι τρομπαδούροι. οι γκόμενες θα έπεφταν έτσι κ αλλιώς.

Crazy Tourists είπε...

Και ο τρελοτουρίστας μου όλα τα ξέρει (και να μαγειρεύει φυσικά!)!! Και έχει και χιούμορ!!! Αμέ!! Αμέ!!
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

provato είπε...

α μπράβο που πας σουήμ σουήμ εντατίκ, να προσπαθήσεις 3-4 φορές την βδαμάδα, αύξηση στο σέξινες 100% σε 3 μήνες :-)

(λατρεύω μεκντήζ, μπήγκ τέηστη ρουλζ)

αλήθεια, που κατέληξαν η μαμά και ο μπαμπάς; (γκόσιπ γκόσιπ εντατίκ)

Flonsavardu είπε...

τρελοτουριστάκι χεχε :))

προβατάκι γλυκό ναι, θα γίνω μεγάλη κολυμβήτρια, ω, ναι.

που να κατέληξαν; όπου καταλήγουν όλα τα παθιασμένα ζευγάρια. :p αφού έτρωγαν τα μουστάκια τους συνεχώς και αδιαλείπτως ενοχλώντας εμένα και τον αδερφό μου, αισίως αποφάσισαν να χωρίσουν. :)

Kaede είπε...

Πολύ με εκνευρίζουν αυτοί που κάθονται αριστερά. Και θέλω και γω να πάρω γλαστράκιααααα (και να φάω στα macdonalds xD) !
Όσο για τα γκομενάκια και το in relationship, μάλλον είναι οι ίδιες που κρατιούνται χέρι χέρι στο δρόμο. :vomitting: Πφφφ!
Καιρό είχα να σας επισκεφτώ!

Flonsavardu είπε...

αυτό το χέρι χέρι στο δρόμο, μέχρι πρότινος το θεωρούσα χαριτωμένο. όχι ότι το έχω κάνει ποτέ δηλαδή, δεν με άφησε καμιά φίλη μου :p αλλά είναι καλύτερο από το αγκαζέ :p