Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Γάτες VS Dogs

Λοιπόν τον άρθρο που όλοι (νοτ) περιμέναμε είναι εδώ. Γάτες εναντίον σκύλων σε μία μάχη δίχως έλεος, όπου ένας θα είναι ο νικητής! 

Καταρχάς, ας σημειώσω εδώ πως αγαπώ όλα τα ζώα εξίσου, πως μεγαλώνοντας μεγαλύτερη επαφή είχα με σκυλιά παρά με γάτες και πως πάντα είχα αδυναμία στους σκύλους, μέχρι που απέκτησα γάτες. Ας πω κάτι τρομερά βασικό. Αυτός ο διαγωνισμός γίνεται βάσει κάποιων λεπτομερειών. Δηλαδή θεωρούμε δεδομένο πως αν έχεις 5 στρέμματα κήπο/οικόπεδο, εννοείται ότι θα έχεις σκυλιά, είσαι βλάκας αν δεν έχεις, γιατί είναι αξιολάτρευτα ζώα και θα έχεις και γατούλες άμα λάχει πολλές πολλές πάρα πολλές γιατί ποτέ ποτέ δεν είναι αρκετές. Αλλά αν ζεις σε διαμέρισμα, όπως ζούμε οι περισσότεροι εδώ πέρα, θα επιλέξεις είτε γάτα είτε σκύλο- ή και τα δύο, δεν είναι θέμα. Αν επιλέξεις έναν μεγάλο σκύλο, όσο μεγάλο διαμέρισμα και να έχεις, απλώς δεν είσαι με τα καλά σου, αν επιλέξεις μικρό σκύλο.... Ε, ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ, ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΚΥΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΓΑΤΑ; Αρχίζουμε. 

Καθαριότητα:

Ο σκύλος βρωμάει. Φακτ. Έχουμε βέβαια την επιλογή να τον πλύνουμε. Αλλά και πάλι θα βρωμίσει σε λίγο καιρό και μετά πρέπει να τον ξαναπλύνουμε και πάει λέγοντας και είναι πολύ κουραστική αυτή η δουλειά, γιατί έχουμε και δουλειές, και άντε πλύσου μόνος σου τέλος πάντων. Δεν είναι όμως ότι βρωμάει μόνο ο σκύλος, βρωμάει και το σπίτι. Θα ήθελα εδώ ειλικρινά να δηλώσουμε πόσα σπίτια ξέρουμε που οι κάτοχοι τους έχουν σκύλο, αλλά δεν βρωμάει σκυλίλας. Εγώ προσωπικά κανένα. Εκτός από τη θεία μου, η οποία όμως έχει 5 στρέμματα κήπο και είχε πάντα τεράστια πολυαγαπημένα σκυλιά που κυλιόμουν μαζί τους στο γκαζόν σαν διαφήμιση απορρυπαντικού- γιατί έχεζαν στο γκαζόν. Η γάτα πάλι, πλένεται μόνη της. Δεν μπορείς βέβαια να την πλύνεις εσύ- εκτός από κάποιους που ρισκάρουν για τη ζωή τους- αλλά πλένεται η καψερή μόνη της και πάντοτε μυρίζει υπέροχα ή δεν μυρίζει τίποτα. Δεν έχω να πω κάτι άλλο πάνω σ' αυτό, το ζωντανό είναι αυτοκαθαριζόμενο. 

Γενικά έξοδα:

Όσον αφορά το φαγητό τα ζώα είναι όμως τα μάθεις. Δεν έχω να πω πολλά πάνω σ' αυτό τον τομέα, γιατί μπορούν να φάνε και σένα που λέει ο λόγος αν πεινάνε. Πιστεύω ωστόσο πως αν πρόκειται για ειδική τροφή, του σκυλιού θα βγαίνει ακριβότερα, γιατί το σκυλί τρώει πιο πολύ. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Όσον αφορά τα υπόλοιπα έξοδα, κυμαίνονται στα βασικά, εμβόλια και στείρωση, για να μην υποφέρει το ζωντανό στο διαμέρισμα και πηδάει το πόδι σου ή πηδάει από το μπαλκόνι για να φύγει (αντιστοιχία σκύλος-γάτα) που στον σκύλο πάλι θαρρώ είναι λίγο πιο ακριβά. 

Συμπεριφορά ζώου:

Αχά! Ένα καυτό θέμα που έχει απασχολήσει κόσμο και κοσμάκη. Ειλικρινά δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω με τις βλακείες που έχουν ειπωθεί για τις γάτες. Και εδώ ξαναλέω: τα ζώα είναι όπως τα μάθεις. Αναπτύσσουν χαρακτήρα και συμπεριφορές που όσο είναι μικρά πρέπει να εκπαιδεύσεις ώστε να "χάσουν" τις συμπεριφορές που δεν θέλεις. Οκ, παραδέχομαι, κανένας γάτος δεν είναι πιο ήρεμος, πιο καλοκάγαθος και γλυκός και υπάκουος και παιχνιδιάρης και χαδιάρης από τον Φέι φέι, και πως ναι, κάποιες γάτες είναι κάπως απότομες και δεν γουστάρουν πολλά πολλά. Αλλά αυτός ο μύθος ότι τάχα μου τα σκυλιά έχουν καλύτερη συμπεριφορά από τις γάτες είναι άνευ προηγουμένου. Εξαρτάται δηλαδή, αν εσύ γουστάρεις να βλέπεις ένα υστερικό σκυλί να γαυγίζει, να πηδάει δεξιά και αριστερά γιατί κοντεύει να τα παίξει μες τους 4 τοίχους και περιμένει πως και πως για τη ρημάδα τη βόλτα του, ή που για να σου δείξει ότι χαίρεται λολοπηδάει σαν το παρλιακό και σε γλύφει παντού και σε κάνει σίσκατο, be my guest. Τέλος πάντων, όσες γάτες έχω δει, καμία δεν θα σου ορμήξει να σε νυχιάσει αν δεν της κάνεις κάτι που δεν της αρέσει και εδώ που τα λέμε δεν κατάλαβα κύριος, δεν έχει δικαίωμα το ζωντανό σε προτιμήσεις; 

Υπακοή: 

Δεν είναι ότι οι γάτες δεν ακούνε. Ούτε ότι δεν μπορούν να εκπαιδευτούν. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ. Εγώ φωνάζω τον φέι από το μέσα δωμάτιο. Αν γουσταρίζει έρχεται, αν όχι σε γράφει στα άδεια από την στείρωση μπαλάκια του και πολύ μ' αρέσει που το ζώο μου δεν κάνει ό,τι του πω και έχει χαρακτήρα. Όποτε μου τη δώσει εμένα δηλαδή θα το φωνάζω και θα έρχεται; Τι αηδίες είναι αυτές. Ο σκύλος τώρα ξέρετε, τάχα μου είναι το πιο υπάκουο ζώο και σαχλαμάρες. Πέραν του ότι είναι μύθος αυτό, όπως προείπα δεν γουστάρω τέτοια αβουλία. Από την άλλη, σε αντίστοιχη εκπομπή που είχα δει στην τβ, όταν στη δοκιμασία τα σκυλιά και τα γατιά είχαν να επιλέξουν ανάμεσα στα αφεντικά τους και σε φαγητό, τα σκυλιά επέλεξαν το φαγητό και οι γάτες τα αφεντικά τους. Suck that dog lovers!

Αγάπη προς το αφεντικό:

Άλλος μύθος τώρα τάχα μου. Οι σκύλοι αγαπούν τα αφεντικά τους ενώ οι γάτες τα έχουν χεσμένα και δεν έχουν αφεντικά και ξύστ' τ' αρχίδια σου. Λυπάμαι που θα σας το χαλάσω, αλλά οι γάτες δένονται όσο και οι σκύλοι στα σωστά αφεντικά. Και εξηγώ. Ένας σκύλος θα δεθεί έτσι και αλλιώς με το αφεντικό του- και αναγνωρίζει ένα αφεντικό, αυτό που το ταίζει, γι' αυτό και τα σκυλιά που υποτίθεται είναι των παιδιών, αναγνωρίζουν πάντα ως αφεντικό τη μάνα του σπιτιού, είναι επειδή αυτή η δόλια τα φροντίζει- ενώ σε μια γάτα πρέπει να φέρεσαι ωραία και όχι να της πετάς ένα πιάτο φαγητό και εντάξει "είναι γάτα μου". Πρέπει να την χαϊδεύεις, να της δείχνεις αγάπη, αλλιώς θα πάει αλλού και δεν θα την κατηγορήσει ποτέ κανένας γι' αυτό. Σόρρυ, αλλά έχω τον γάτο μου χεσμένο και φύγει και πάει αλλού θα του το αναγνωρίσω, έτσι πάει. 

Επικινδυνότητα για ασθένειες και υγιεινή:

Α, εδώ αγάπες μου γλυκές κερδίζουμε πανηγυρικά και δεν πα να λέτε για τοξοπλάσματα και να χτυπάτε τον κώλο σας κάτω. Μία γάτα φέρει σαφώς λιγότερα μικρόβια από τον σκύλο. Ψάχνοντας βέβαια στοιχεία για να αποδείξω το παραπάνω, βρήκα ότι κάποιοι σ' ένα πανεπιστήμιο βρήκαν ότι αυτοί που έχουν σκύλους είναι πιο υγιείς από αυτούς που έχουν γάτες. Αυτοί δεν ξέρουν τι λένε και σόρρυ τώρα, γιατί βιάζομαι να πάω στο μάθημα, οπότε πάμε παρακάτω. Πάντως αυτοί που έχουν γάτες παγκοσμίως σύμφωνα με μια άλλη μελέτη, φαίνονται να είναι περισσότερο μορφωμένοι και καλλιεργημένοι... (τσομπανόβλαχοι dog owners :p)

Ομορφιά: 

Αυτό είναι ζήτημα προτίμησης και δεν έχω να πω πολλά. Κάποιοι βρίσκουν όλα τα σκυλιά γλυκούλικα, ακόμα και αυτά που είναι άσχημα, ή που το τρίχωμα τους είναι πενταβρώμικο και όλο κόμπους, που εγώ τα σιχαίνομαι, και εγώ βρίσκω όλες τις γάτες πανέμορφες, εκτός βέβαια από τις σφίγγες που νομίζω απλά ότι θέλουν το αίμα μου. 
      Bull terrier and Sphynx cat









Εκπαίδευση:

Εντάξει, δεν έχω να πω κάτι πάνω σ' αυτό. Δεν έχω ιδέα αν είναι ζήτημα νοημοσύνης των σκυλιών ή απλώς αδιαφορίας και χαρακτήρα των γατών, αλλά οι γάτες μαθαίνουν περιοριστικά λίγα, όσον αφορά βέβαια το αν θα σηκωθεί να χορέψει καρσιλαμά, όχι στα βασικά. Τα βασικά τα μαθαίνουν και τα δύο ζώα αν τα εκπαιδεύσεις. Απλώς ο σκύλος μπορεί να σου φέρει την εφημερίδα σου και να την διαβάζει άμα λάχει, ενώ η γάτα όχι, κυρίως φυσικά γιατί η εφημερίδα είναι μεγαλύτερη της :p Βέβαια τα χαρτιά μου εδώ μου λένε πως δεν έχουν όλοι οι σκύλοι την ίδια εξυπνάδα (οι ράτσες δλδ), ενώ όλες οι γάτες έχουν περίπου την ίδια εξυπνάδα. 

ΚΑΚΑΚΙΑ: 

Γάτες: Άμμος, αλλαγή ανά βδομάδα/δεκαπενθήμερο/μήνα, αναλόγως το πόσο χέζει ή κατουράει η γάτα σας, πόσες γάτες έχετε, πόσο συχνά την καθαρίζετε με το ειδικό φτυαράκι. Κατά προτίμηση εδρεύει στο μπαλκόνι, αν δεν έχετε μπαλκόνι, υπάρχει ειδική κλειστή αμμολεκάνη που συγκρατεί κατά πολύ τις μυρωδιές, έως και δεν έχει καθόλου μυρωδιές αν την προσέχετε τακτικά. Σκύλοι: Βόλτα 3 φορές τη μέρα απαραιτήτως, μάζεμα κουράδων από τα πεζοδρόμια και τα πάρκα αν θέλετε να λέγεστε πολίτες και όχι τσομπάνηδες. Σε περίπτωση που είστε από αυτούς που αφήνουν το ζωντανό να χέζει στο μπαλκόνι, τότε παρακαλώ μη με καλέσετε σπίτι σας ή φροντίστε να έχετε μάσκα οξυγόνου. 

Παιχνίδι και τελειώσαμε:

Μια γάτα παίζει εξίσου μ' ένα σκύλο, θέλω να πω έχει τη δυνατότητα. Δεν είναι τόσο καθυστερημένη  ώστε να παίξει αν δεν έχει όρεξη, αλλά αν έχει όρεξη θα παίξει. Το κακό π.χ. είναι ότι ο φέι φέι μου φέρνει καμιά φορά το μπαλάκι του στις 4 το ξημέρωμα, μεταξύ τρίτου και τέταρτου ονείρου. Και όχι δεν φτάνει να του το πετάξω, μετά από 10'' θα το ξαναφέρει. Ναι, ουάο dog lovers η γάτα μου μου φέρνει πίσω το μπαλάκι της κάθε φορά που της το πετάω. Μιλάμε για φοβερό κατόρθωμα έτσι δεν είναι; ΟΧΙ. 362 μελέτες έδειξαν πως κανένας δεν βρήκε κανένα επιπλέον καλό όταν ο σκύλος του του έφερε πίσω αυτό που του είχε πετάξει, δεν πήρε προαγωγή ούτε του πέτυχε η εμφύτευση. Γι' αυτό σταματάτε να καμαρώνετε σαν γύφτικα σκερπάνια. 

Θα μπορούσα να πω και άλλα, αλλά σε μία ώρα πρέπει να βρίσκομαι στην καρδιά της δυτικής αττικής και να κάνω μάθημα, οπότε αυτά ήταν για τώρα, τα υπόλοιπα στα σχόλια με ιδέες δικές σας. 

Το κείμενο αυτό αφιερώνεται σ' έναν από τους πιο όμορφους γάτους που έχω δει ποτέ στη ζωή μου, που έχασε τη ζωούλα του αυτή τη βδομάδα και στη μανούλα του που ξέρω ότι θα είναι απαρηγόρητη και της στέλνω την αμέριστη συμπαράσταση μου. 

Όσον αφορά αυτό, δεν υπάρχουν διαχωρισμοί. Όταν χάνεις το κατοικίδιο σου ο πόνος σου είναι ο ίδιος, ό,τι κατοικίδιο και αν ήταν αυτό. 


28 σχόλια:

#FN$# είπε...

Το άρθρο ήταν ξεκαρδιστικό {αν και στο τέλος μου κόπηκε το χαμόγελο...} και νομίζω πως συμφωνώ μαζί σου απόλυτα!

ephee είπε...

Respect μωρή!
Κάτι στο οποίο δεν αναφέρεσαι, (μάλλον κατά το παιχνίδι και τα χάδια) είναι πως το σκυλί δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να γλείψει τα αρχίδια του ακριβώς πριν σου γλείψει τα μούτρα.. Κι εγώ, όχι.. πίπες σε σκυλιά, δεν έκανα ποτέ!

Υ.Γ. "Sphynx"

Ανώνυμος είπε...

Αγαπώ αυτό το ποστ. Επίσης, υπήρξε μια περίοδος στη ζωή της γάτας μου που έμπαινε στο σκαφάκι της για τουαλέτα και έπρεπε να της δώσω εντολή ΣΚΑΨΕ! για να τα κάνει. (με το συμπάθειο)
Όλες έχουν τις ιδιαιτερότητες τους και γι αυτό είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ!

kathysteras είπε...

Οι σκύλοι είναι σιχαμένοι, χαζοχαρούμενοι, μυρίζουν και δύο με έχουν δαγκώσει. Γάτες από την άλλη με έχουν δαγκώσει άπειρες φορές αλλά ποτέ χωρίς λόγο, εκτός από τον μαλάκα δηλαδή που εξαιρείται, οπότε τις συγχωρώ .

Το πιο αστείο όλων πάντως είναι οι άνθρωποι που φοβούνται τις γάτες (άσχετα αν κάποιοι από αυτούς είναι ξανθιές γυμνασμένες θεές). Νομίζουν ότι άμα κάτσουν δίπλα σε γάτα ή τους πλησιάσει με μία αστραπιαία νίντζα κίνηση θα τους βγάλει κανά μάτι ή θα τους ξεκοιλιάσει. Έλεος δηλαδή γάτες είναι δεν είναι σαν τις υποχθόνιες μηχανές εξολόθρευσης τις ακρίδες. Μιλάμε τα σιχαμένα τέρατα έχουν την απόλυτη απρόβλεπτη κίνηση. Την μία είναι στου διάολου την μάνα και με έναν πήδο πάρτην στο κεφάλι σου την σκρόφα. Και έχουν αυτά τα άθλια πόδια και ήχο και άμα αρχίσω ιστορίες για το πως έχει η παρέα μου πέσει θύμα άνανδρων επιθέσων σε ταβέρνες, γήπεδα τένις δεν θα τελειώσω ποτέ.

E είπε...

Ρε ο σκύλος ξέρει ότι το φαγητό είναι απ'τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής και γι'αυτό δεν το χαλαλίζει για κανένα μαλάκα άνθρωπο :Ρ

Ένιγουέι, διαφωνώ καθέτως γιατί αγαπώ τα σκυλιά, αλλά 'ντάξει όλα τα ζωάκια είναι του θεού και τ'αγαπάω. Αυτό που μισώ είναι οι άνθρωποι που δε χωνεύουν τα κατοικίδια γενικώς, γιατί 'είναι βρώμικα και κουβαλάνε αρρώστιες'. Γιατί ως γνωστόν, οι περισσότεροι απ'τους ανθρώπους που ερχόμαστε σε επαφή κάθε μέρα (θέλοντας και μη, βλέπε λεωφορείο) είναι υποδείγματα καθαριότητας μη χέσω.

Βγήκα εκτός θέματος. Σε διαβάζω συχνά και σε πάω. Αυτά.

Flonsavardu είπε...

fns χαίρομαι να γνωρίζω γατόφιλους!

έφη δικιά μας και εσύ, ναιαιαιιι (όσο για το λάθος, όσο το έγραφα ήξερα ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά ας όψεται το προσεχές μάθημα και η πίεση χρόνου)

ανώνυμε συμφωνώ :) (αν δεν της έλεγες να σκάψει, τι έκανε η καημένη; :p)

κάθυ πρέπει να πάρουμε την ξανθιά γυμνασμένη θεά και να τη βάλουμε σ ένα κλουβί με 20 γάτες.

Ε γενικώς σωστά τα λες. κάτι που ξέχασα να αναφέρω, αλλά που δεν έχει να κάνει με τα ζωάκια, αλλά με τους ανθρώπους που τα προτιμούν, είναι ότι συνήθως οι σκυλόφιλοι δεν συμπαθούν τόσο τις γάτες (δεν ξέρω αν είναι μόνο στους φίλους μου αυτό), σε αντίθεση με τους γατόφιλους που έχουν γενικότερα ζωοφιλικά συναισθήματα.

sarper? είπε...

Απολαυστική Φλονς.
Γέλασα πολύ, είναι η αλήθεια.
Εγώ ένα πράγμα ξέρω, ότι οι γάτες είναι πιο δύσκολο να εκπαιδευτούν. Και το άλλο που είπες, ότι σε γράφουν στα παπάρια τους.
Δεν με έχει δαγκώσει σκύλος ενώ με έχουν γρατσουνίσει άπειρες γάτες.
Κατα τ'άλλα γουστάρω το ποστ σου!

Flonsavardu είπε...

:):) αφού είσαι από αυτούς που αγαπούν τις γάτες με τα ελαττώματα τους, συγχωρείσαι εντάξει... εμένα ούτε σκύλοι με έχουν δαγκώσει, ούτε γάτες με έχουν γρατζουνίσει- μια φορά ο φέι, αλλά ντάξει, ήταν ειδική περίπτωση.

και χαίρομαι που μερικοί είδατε την χιουμοριστική πλευρά του ποστ!

Gogoth είπε...

φυσικα και οι σκυλοφιλοι δεν συμπαθουμε τις γατες.

ειναι σα να ειχες κολλητο χρονια τον οβελιξ και ξαφνου μια μερα να ξεμεινεις να κανεις παρεα με τον τεν τεν.


βεβαια υπαρχουν παντα ο γκαρφιλντ και αυτη η καβλωμενη γκομενα του καστρατο, αλλα μετα ποιος θα γαυγιζει στους ρωμαιους;

αη φακιν ρεστ μαη κεης

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα! υπάρχει σαφώς η γάτα που χαϊδεύει το χέρι του κακού στον αστυνόμο σαΐνι. και ο γάτος στην αλίκη στη χώρα των θαυμάτων που ούτε να του κλάσει τ' αρχίδια ο ιντεφίξ.

επίσης βρίσκω τον γκάρφιλντ μισητό.

mfukar είπε...

σκυλοφιλος οβερ χιαρ. εννοειται οτι τις γατες τις μισω πιο πολυ κι απ'τη μουχλα αλλα αφου δεν ειναι σοβαρο το ποστ τι αλλο σχολιο να κανω. :P

και by the way, o ιντεφιξ βρηκε πως να βγει απο πυραμιδα. τι να λεμε τωρα.

Ανώνυμος είπε...

γουσταρίζει...λολ...νόμιζα ότι μόνο εγω με τον αδερφό μου το λέγαμε αυτό σε κρίσεις βλακείας...αλλά ξέχασα έχεις κι εσύ αδερφό (μικρότερο μεγαλύτερο δεν θυμάμαι) και καταλαβαίνεις...!you scored some point with me def!

lalena2g

Gogoth είπε...

πρεπει να εξηγηθω τωρα ε; νομιζα οτι ειχα στησει καλο αντισκοινο επιχειρηματων αλλα οι ενορκοι με κοιτανε λιγο μπερδεμενοι.

εννοω σουητι οτι ο τεν τεν ας πουμε, ειναι πολυ ξυπνιος κι ετσι, διελευκανει εγκληματα, ειναι ανεξαρτητος, ταξιδευει, εχει τροπους, ειμαι σιγουρη οτι γλειφεται και μονος του και τα ρεστα. ειναι ενας πολυ κλιν κατ χαρακτηρας, αλλα σοβαρα τωρα, θα ηθελες ποτε να τον κανεις παρεα; τι θα λεγατε; ειναι πανεξυπνος και λαμπρο παραδειγμα αλλα δεν παυει να ειναι πατιφλωρος, γκεη και βελγος.

ο οβελιξ απο την αλλη πλευρα. ποιος δεν θα ηθελε ν'αραζει παρεα με τον οβελιξ;;;;;ειναι χοντροκομενος και αξεστος και αδεξιος και μεταξυ μας, χμ, he's not the brightest star in the sky, αλλα ειναι γαματος! χρειαζεται να επιχειρηματολογησω στο γιατι ο οβελιξ ειναι γαματος; οχι.

οι γατες εχουν την προσωπικοτητα του τεν τεν κι οι σκυλοι του οβελιξ. και μη μου αρχισεις αυτα τα περι διαφορετικης προσωπικοτητας του καθε ζωου γιατι εγω δεν εχω δει ποτε γατα να κουρνιαζει στα ποδια μου οταν ειμαι στεναχωρημενη και να μου γλυφει πεισματικα τα δαχτυλα μεχρι να με κανει να χαμογελασω κι υστερα ν'αφηνει μια πορδιτσα και να με κοιταει κουνωντας την ουρα τσαχπινικα.

αη ρεστ μαη κεης αγκεην.

Flonsavardu είπε...

mfukar μια χαρά σοβαρό ποστ είναι και να με συγχωράτε! απλά τα λέω χαριτωμένα :p

lalena2g δεν το λέω με τον αδερφό μου- μεγαλύτερος είναι- αλλά μη με ρωτήσεις και που το έχω ακούσει.

τζο με μπέρδεψες μανίτσα με όλα αυτά τα ζώα από τα καρτούν, τι να κάνω και εγώ άνθρωπος είμαι. και για να επιχειρηματολογήσω, δεν θα ήθελα ποτέ να μου γλύψει τα δάχτυλα γάτα- αν και το έχει κάνει- γιατί η γλώσσα της είναι πιο σαγρέ και από γυαλόχαρτο νο.8 (δεν έχω ιδέα αν υπάρχει τέτοιο γυαλόχαρτο, εννοώ σαν ένα χοντρό γυαλόχαρτο). από την άλλη ούτε σκύλος θα ήθελα να μου γλύφει τα χέρια, ούτε επίσης να με κλάσει μες τη μάπα, αρκετή στεναχώρια έχω! :p μου φτάνει που θα με κοιτάει στα μάτια και θα κάθεται να κάνουμε αγκαλίτσες.

ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΟΛΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΕΤΣΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΓΟΥΤΣΟΥ ΓΟΥΤΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΑ. υπάρχουν και σκυλιά που είναι στ' αρχίδια τους. τρου στόρυ.

Gogoth είπε...

ΔΙΑΟΛΕ ποτε δεν εχω γνωρισει σκυλι που να'ναι στ'αρχιδια του. καποτε ειχα ενα που ητανε καπως εντελως παρανοϊκο και μερα παραμερα πηδουσε απ'το μπαλκονι, προσγειωνοταν δυο οροφους με κωλοτουμπα, ανεβαινε τις σκαλες, πηδουσε και κουτουλαγε το κεφαλι του πανω στο κουδουνι κι οταν του ανοιγα ετρεχε στο μπαλκονι και ξαναεπεφτε, αλλα ακομα κι αυτος ο σκυλος δεν ηταν στ'αρχιδια του!

Flonsavardu είπε...

ούτε εγώ γάτα. νια νια νια νια.

spooky loner είπε...

Eίχα και σκύλους και γάτες, αλλά η σχέση με τις γάτες ήταν πάντα ένα επίπεδο πιο πάνω.
Ειδικά με μια γατούλα μου, που ήμασταν 12 χρόνια μαζί το δέσιμο ήταν απίστευτο. Ηταν λές και έμπαινε μέσα στο μυαλό μου, ήξερε πότε ήμουν στεναχωρημένη η χαρούμενη και συμμετείχε, μην πω με παρηγορούσε καλύτερα απο φίλο.
Δεν μπορώ καν να αρχίσω να λέω ιστορίες γιατί δεν θα τελειώσω ποτέ.
Και ισως γκογκόθι να ήταν τεν τεν και όχι οβελίξ (που όντως βρίσκω τον οβελίξ πιο γαμάτο) αλλά ήταν ο πιο γαμάτος τεν τεν που υπήρξε ποτέ!!!

Flonsavardu είπε...

πες τα σπουκυ! εδω η αλήθεια απο κάποιον που είχε και σκύλους και γάτες! εδω όλα τα ντοκουμέντα! (χιχιχι)

kathysteras είπε...

Επειδή η συζήτηση σοβάρεψε απλά αναφέρω ότι ολόκρηρος καρτμαν η μόνη φορά που ''έσπασε'' ήταν για γάτα. Και επειδή στο south park βρίσκεταιηαλήθειαγκεγκε i rest my case.

Crazy Tourists είπε...

Respect! Τόσο απλά!! Ως συγκάτοικος γάτου τα τελευταία χμμμ 15 και κάτι χρόνια συμφωνώ απολύτως σε όλα! Εκτός από ένα: Ναι, μπορείς να κάνεις μπάνιο μια γάτα (σε νερό) χωρίς να κινδυνέψει η σωματική σου ακεραιότητα! Θέλει όμως πολύ υπομονή και αγάπη (ειδικά τις πρώτες φορές). Επίσης στο "καμία δεν θα σου ορμήξει να σε νυχιάσει αν δεν της κάνεις κάτι που δεν της αρέσει" έχω να προσθέσω ότι αν της κάνεις κάτι που δεν της αρέσει τις πρώτες 2-3 φορές σε προειδοποιεί και μετά δρα!
Υπέροχα ζώα πραγματικά!
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Και αυτός ο μύθος για το τοξόπλασμα καιρός είναι να καταρριφθεί! Αν δεν πιάνουμε τα κακά της γάτας με γυμνά χέρια τα οποία μετά γλείφουμε δεν έχουμε φόβο...Ασε που είναι πιο πιθανό να κολλήσουμε από όχι καλά πλυμμένα λαχανικά παρά από μια γάτα!

Flonsavardu είπε...

κάθυ μιλάς την αλήθεια.

τρελοτουρίστρια πολύ χαίρομαι που είσαι και εσύ "δικιά μας" ;)

mahler76 είπε...

oi gates den diavazoun tin efimerida sou giati einai pio eksipnes apo esena kai kseroun pws grafei pipes :))

kalo paidi alla... είπε...

γάτες ρε!!! Το μόνο αρνητικό είναι πως αυτός που έκανε τα κολοwindows Λέγεται βασίλης γάτες!

Flonsavardu είπε...

mahler76
και καλό παιδί

χαχαχαχαχαχα είστε θεοί!

amalthia είπε...

περιμένεις να σχολιάσω εγώ τώρα?
μακρυά απ'τον κώλο μου κι ό,τι θέλει να ναι!

Μικρός Μπετόβεν είπε...

ΜΠΑΛΆΚΙ??!!?!?! (μια φράση που ακούγεται στο σπίτι μου κάθε μέρα στις 10 το βράδυ, όταν έχει κοιμηθεί, φάει, χέσει και μένει μόνο να εκτονωθεί. Ποιό? Μα ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ φυσικά! Αχ, σου φέρνει κι εσένα μπαλάκι? Αααααααααααααα)

Chaosophe® είπε...

it was always Catma vs Dogma/

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω και σκύλο(στον κήπο) και γάτα στο σπίτι και αυτο που έχω καταλάβει ειναι οτι με αγαπάνε και τα δύο κάθε μεσημέρι με περιμένουν να γυρίσω απο την δουλεια ο σκύλος σστραμένος στον δρομο για νε με δει να ερχομαι και η γατα κοιτάζει απο το παράθυρο και τα δύο με εχουν δαγκώσει ο Φιντελε οταν ήταν μικρος και έβγαζε δόντια (τοτε που ολα τα σκυλια κανουν σαν τρελά) η Κοκο δεν σταμάτησε ποτε αλλα ποτέ χωρις να υπάρχει λόγος τα αγαπώ και τα δύο εξίσου (καλα εχω λίγη περισότερη αδυναμία στην Κοκο μα ζουμε στο ίδιο σπιτι..) αυτο που έχω να πώ είναι οτι τα σκυλιά δεν είναι και τοσο υπερήφανα ζώα οι γάτες έχουν μια υπερηφάνια καπου διαβασα πως οι γάτες καποτε λετρεύτηκαν σαν θεές και αυτο δεν το ξέχασαν ποτέ.. ίσως και να είναι έτσι λοιπόν ψηφίζω με μικρή διαφορά γάτα ειναι ίσως πιο εξυπνες απο τα σκυλιά και ας λέτε οτι θέλετε η δικια μου επικοινωνει καταπληκτικά και μου δείχνει με τον τρόπο της πάντα τι θέλει αν μπορούσε να μιλήσει θα το έκανε..