Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

Ευθύμης Φιλλίπου και η φανταστική συνέντευξη.

Αυτό που γίνεται τώρα στην Αθήνα είναι ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν σηκωθεί και προσπαθούν να ισιώσουν το κάδρο. Δεν ξέρω όμως αν το πρόβλημα είναι ότι είναι στραβό ή ότι είναι ένα απαίσιο κάδρο που ακόμα και ίσιο θα χαλάει τον τοίχο.

Διάβαζα για τον Ευθύμη Φιλίππου εδώ. Μου άρεσαν πολύ οι συνεντεύξεις που παίρνει και σκέφτηκα ότι κάπως έτσι είναι και στο μυαλό μου οι συνεντεύξεις που παίρνω για τον εαυτό μου, στις φαντασιώσεις μου όπου είμαι πάρα πολύ διάσημη για κάτι φοβερά σπουδαίο- το πιο κάτω που πέφτω είναι συγγραφέας, αλλιώς ανακάλυψα κάτι πολύ φοβερό, άντε στη χειρότερη δημιούργησα καμιά φοβερή ψυχολογική θεωρία. 

     Θα πω λοιπόν λίγα πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό τυχαία και υποθέτω ότι οι φίλοι μου θα διαβάσουν, οι υπόλοιποι μάλλον θα βαρεθείτε, γιατί δεν έχω γίνει ακόμα διάσημη και δεν θεωρείτε πως θα ακούσετε καμιά φοβερή σοφία από το στόμα μου. 

      Γεννήθηκα στον Χολαργό, αλλά μέχρι και που τέλειωσα το σχολείο ζούσα στον Πειραιά. Είμαι βέρα Πειραιώτισσα και πολύ περήφανη για την καταγωγή μου. Όλοι μου οι παππούδες και οι γιαγιάδες γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στον Πειραιά, όπως και οι γονείς μου, από Καλλίπολη και Δραπετσώνα. Το δυστύχημα ήταν ότι δεν είχα χωριό, οπότε κάθε φθινόπωρο δεν είχα να διηγηθώ στις σχολικές μου φιλενάδες φλερτ ή ιστορίες από το χωριό. Έχουμε ένα εξοχικό στη Λούτσα, όπου περνούσα όλο τον Ιούλιο και τον Ιούνιο και τον Αύστουστο πηγαίναμε διακοπές με τη μαμά και τον μπαμπά. Η μαμά πάντα τσακωνόταν με τον μπαμπά μια μέρα πριν πάμε διακοπές, νομίζω ότι επειδή αυτή μας ετοίμαζε για όλα, και συνήθως έβγαζε όλα τα ρούχα από τις βαλίτσες, τα τακτοποιούσε στις ντουλάπες και όταν ηρεμούσε και ξεθύμωνε τα ξαναέβαζε στις βαλίτσες και την επόμενη φεύγαμε για διακοπές.
    Το πιο σημαντικό άτομο στη ζωή μου είναι ο αδερφός μου. Όταν ήμουν πιο μικρή ήταν και η ξαδέρφη μου, αλλά μετά πέρασαν τα χρόνια, αν και συνεχίζει να είναι η αδερφή που δεν είχα ποτέ. Όταν ήμασταν μικρά, στο σπίτι της θείας στη Λούτσα είχαν πάρει όλες μου τις Μπάρμπι και τις είχαν κάνει λασπόλουτρο. Δεν θυμάμαι να είχα θυμώσει. Επίσης με είχαν βάλει να πάω να πω στη γιαγιά και στη θεία ότι άνοιξαν τον βόθρο και ότι είχε γεμίσει σκατά όλη η αυλή- στην πραγματικότητα είχαν φτιάξει λάσπη και την είχαν στάξει σαν διάρροια σε διάσπαρτα μέρη της αυλής. Μια άλλη μέρα με την ξαδέρφη μου είχαμε βρει ένα νεογέννητο σπουργίτι και το χαζεύαμε από μακριά για τουλάχιστον 20'. Εγώ, που φοβόμουν πάντα τα μεταφυσικά, νόμιζα ότι ήταν κάτι φοβερά αλλόκοτο, σαν να έβλεπα ένα τέρας. 
      Φοβόμουν να κοιμηθώ μόνη μου μέχρι πολύ μεγάλη. Μερικές φορές φοβόμουν ακόμα και όταν ο αδερφός μου κοιμόταν στο κρεβάτι ακριβώς δίπλα μου και ήθελα να μου κρατάει το χέρι. Μετά έγινα 13 και μετακόμισα στο μεγάλο δωμάτιο του σπιτιού που ήταν πιο μακριά από τα άλλα, οπότε δεν με έπαιρνε πια να φοβάμαι. Συνεχίζω να φοβάμαι ακόμα και τώρα, αν είμαι μόνη μου στο σπίτι και πάντα φοβάμαι τον διάβολο, ακόμα και που δεν πιστεύω στον θεό. 
      Πιστεύω ότι το να είσαι μόνος σου είναι μια συνήθεια και μάλιστα από τις κακές. Δεν υποστηρίζω τη μοναξιά σαν ιερό δισκοπότηρο και η μόνη περίοδος που ήθελα να ήμουν μόνη μου ήταν στο πρώτο εξάμηνο του πανεπιστημίου όταν δεν είχα βρει ακόμα αξιόλογη παρέα. Τότε με έπαιρναν οι γνωστοί που είχα για να βγούμε και βαριόμουν. Στο τρίτο έτος πέρασα ένα φοβερό καταθλιπτικό επεισόδιο που κράτησε τρεις μήνες. Έκτοτε έχουν υπάρξει πάρα πολλές φορές που ήθελα να πεθάνω, παρόλο που υπό κανονικές συνθήκες θεωρώ ότι αυτά είναι μαλακίες και αγαπάω τη ζωή όσο τίποτα και όχι μόνο δεν θέλω να πεθάνω, αλλά τρέμω τον θάνατο. Η κατάθλιψη είναι σαν να έχεις πάρει ναρκωτικά από την ανάποδη, τίποτα δεν είναι ωραίο και όλα τα αντιμετωπίζεις αλλοιωμένα. Θαυμάζω τους ανθρώπους που τα γράφουν όλα στ' αρχίδια τους και προσπαθώ να τους μοιάσω, αλλά μετά έχω τύψεις και σιχαίνομαι τον εαυτό μου. 
      Όσο περνάνε τα χρόνια γίνομαι όλο και πιο κυνική και φοβισμένη με το αντίθετο φύλο, παρόλο που εμένα προσωπικά οι άντρες δεν μου έχουν φερθεί και τόσο άσχημα- ή τέλος πάντων δεν κοιτάω τη δική μου καμπούρα. Έχουν φερθεί όμως στις περισσότερες αγαπημένες μου φίλες. Θα ήθελα να ήμουν περισσότερο ήρεμη και στωική και να μπορώ να δίνω τέλος στις σχέσεις με τους ανθρώπους που με πληγώνουν. Τείνω να έχω τις ίδιες απόψεις που είχα όταν ήμουν 17 και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι, γιατί τότε ήμουν πολύ έξυπνη και ώριμη όσον αφορά τη ζωή και τους ανθρώπους, επειδή όμως δεν είχα ζήσει τίποτα. Μετά έζησα, έγινα νευρική και υστερική, απόλυτη και αγαπούσα παράφορα τους ανθρώπους. Τώρα πια κατάλαβα ξανά ότι ο καθένας νοιάζεται για το τομάρι του, ότι δεν υπάρχει αληθινή φιλία και ότι όσον αφορά τους άντρες, ότι κολλάνε μόνο όταν τους φτύνεις, αλλά για να τους φτύνεις πρέπει να βρεις εραστή, οπότε είναι ένας φαύλος κύκλος όπου εμείς θα είμαστε πάντα οι πουτάνες και αυτοί οι μαλάκες. 
      Δεν με ενδιαφέρει η εξωτερική μου εμφάνιση για όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους, αλλά διάολε, ο γκόμενος μου πρέπει και θέλω να με θεωρεί την πιο όμορφη γυναίκα πάνω στη γη. Επειδή αυτό δεν συμβαίνει κατά φεύγω σε ότι κάνουν όλες οι υπόλοιπες γυναίκες στον κόσμο και τώρα που το σκέφτομαι είναι και μαλακία να μπαίνω σε τόσο κόπο για τόσο μικρό target group, οπότε ίσως τελικά να γίνω γενικά ματαιόδοξη και να ξαναβάψω τα μαλλιά μου ξανθά- οκ αυτό ομολογώ ότι δεν κολλάει στη συνέντευξη, είναι περισσότερο χθεσινή ανακάλυψη. 
    Ακόμα δεν ξέρω τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω. Παρόλο που θεωρητικά τις επιζητώ, οι μονιμότητες στη ζωή με κουράζουν και με τρομάζουν. Σπανίως νιώθω νοσταλγία για πράγματα που έχω αγαπήσει και έχουν τελειώσει. Όταν ζω κάτι μου είναι φοβερά δύσκολο να βάλω τέλος, αλλά όταν το τέλος μπει, εγώ είμαι πάντα "οκ, και τώρα τι άλλο έχουμε;". Αυτό καμιά φορά με φοβίζει. Σκέφτομαι πως στην ουσία μία απόρριψη μου στοιχίζει πάντα περισσότερο από ένα θάνατο. Και αυτό είναι φρικτό.
      Δεν πιστεύω στη φιλία μεταξύ ανδρών και γυναικών όπως δεν πιστεύω και στις επιτυχημένες σχέσεις που το ζευγάρι δεν είναι φίλοι μεταξύ τους. Απορρίπτω τους άνδρες που δεν εξερευνούν τη θηλυκή πλευρά τους και το αντίστοιχο στις γυναίκες. Το να βλέπουν ρομαντικές κομεντί οι άντρες και μπάλα οι γυναίκες, δεν είναι αυτό που εννοώ. Βαριέμαι τους ανθρώπους που παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους και σοκάρομαι από αυτούς που δεν αυτοσαρκάζονται. 
      Οι καλύτερες ιδέες μου κατ' εμέ μου έρχονται πάντα στην κουζίνα ή στην τουαλέτα, παρόλο που δεν περνάω πολύ ώρα σε κανένα από αυτά τα δωμάτια. Δημιουργώ απόψεις για τους ανθρώπους και κολλάω σ' αυτές, κυρίως για πλάκα. Μου αρέσει να βάζω ταμπέλες. Καμιά φορά φοβάμαι πως δεν είμαι τόσο αστεία ή τόσο έξυπνη όσο νομίζω, αλλά μετά μου περνάει. Είμαι πάντα σνομπ, αλλά μ' αρέσει να κάνω παρέα με άτομα που δεν ταιριάζω για να τα κουτσομπολεύω μετά. Μου αρέσει πάρα πολύ το κουτσομπολιό και οι κακεντρέχειες και πιστεύω πως και οι άλλοι λένε άσχημα πράγματα πίσω από την πλάτη μου- απλώς δεν θα ήθελα ποτέ να ξέρω τι. 
     Ποτέ μου δεν διάβαζα στο σχολείο, εκτός από την τελευταία χρονιά και δεν ισχύει καθόλου ότι αν δεν διαβάζεις δεν θέτεις βάσεις. Τα παιδιά δεν πρέπει να διαβάζουν για το σχολείο, μαθαίνουν βλακείες. Πρέπει να διαβάζουν πολλά μυθιστορήματα, σοβαρά περιοδικά και εφημερίδες και να μαθαίνουν νεότερη ιστορία από τους παππούδες και τους γονείς τους- τους επιτρέπω να λύνουν ασκήσεις γεωμετρίας, αλλά αυτό δεν είναι στ' αλήθεια διάβασμα. 
     Έχω ένα γάτο, τον Φέι Φέι και τον αγαπάω περισσότερο απ' οτιδήποτε στον κόσμο.

16 σχόλια:

quaintrelle dandy είπε...

νομίζω ότι είσαι ένα υπέροχο πλασματάκι και χαίρομαι τόσο μα τόσο πολύ που σε έχω γνωρίσει κι από κοντά και ξέρω πως αυτά που γράφεις δεν είναι σε ένα άλτερ ίγγο τρανς, αλλά είσαι πραγματικά εσύ :)

Flonsavardu είπε...

:)) το είχα ετοιμάσει δυο μέρες, αλλα δεν το ποσταρα γιατί σκεφτόμουν "ποιος θα κάθεται να διαβάζει τώρα...". αλλα ζητησες καινούργιο ποστ και να το.

ephee είπε...

Σαν αρχή, προτείνω να περνάς περισσότερο χρόνο στα δωμάτια που σου κατεβαίνουν οι ιδέες. Εγώ πάλι όλα τα γαμάτα, τα'χω σκεφτεί ΑΚΡΙΒΩΣ πριν με πάρει ο ύπνος, και συνήθως μέχρι να ξυπνήσω τα'χω ξεχάσει..

Υ.Γ. Το να είναι κανείς μόνος, είναι όντως μια κακή συνήθεια που δύσκολα αποχωρίζεσαι, αλλά σε κάνει πιο σοφό, πιο δυνατό, και πιο γαμάτο.

Nenou είπε...

Θα μπορούσα να γράψω απλώς : tHIS IS my 10 year friend and this is why.
Αλλά θα γράψω και οτι μπορεί όντως να έχεις ήδη ανακαλύψει μια θεωρία (όπως αυτή τουτρομπαδούρου πχ) αλλά να χρειαστεί να περάσουν χρόνια για να την εκτιμήσει κάποιος τόσο ώστε να σου πάρει συνέντευξη.
Επίσης, θα μπορούσες με το κορμί που έχεις και τις σεξουαλικές σου εμμονές να κάνεις μινι συνέντευξη- φωτογράφιση στο ΝΙΤRO και με μεγάλη επιτυχία - ίσως όχι αυτή που φαντάζεσαι, αλλά μπορεί να τη διαβάσει περισσότερος κόσμος από αυτή για τη θεωρία του τρομπαδούρου.

πσ. Κι εγώ σου ζήτησα ποστ - είμαι παραπονιάρα, σχεδόν όσο κι εσύ, παρόλο που ξέχασες να το αναφέρεις.
Ονλι λάβ.

Flonsavardu είπε...

Έφη σαφώς, πριν τον ύπνο. εκει μου έρχονται οι πιο γαματες ιδέες για βιβλία. δεν τις ξεχναω, απλώς είμαι εντελώς άχρηστη στο γράψιμο. όσο για τη μοναξιά, δεν εννοώ ότι είναι άσχημο να μην έχεις γκομενο, ε; εννοώ την απομόνωση. να μη βλεπεις άλλους ανθρώπους. αλλα ούτε και χωρις σύντροφο μ αρέσει να είμαι. δεν έχει να κάνει με τη μοναξιά ή την ανασφάλεια. ίσως το αναλύσω στο επόμενο ποστ.

νενου τρού στορυ, μου ζητησες και εσυ ποστ. χμ, δεν νομίζω να διαβάσει κανεις τίποτα στο νιτρο, γκουχ γκουχ. με προοριζω για ανώτερα πράγματα που θα φοραω τα ρούχα μου :D εμμονή με το σεξ, ποια εμμονή, δεν καταλαβαίνω :p άλλο ένα καλο θέμα για ποστ.

Michael Foukarakis είπε...

ιντερεστινγκ, ιντερεστινγκ. :)

Gogoth είπε...

ψηφιζω ξανθα μαλλια!

Flonsavardu είπε...

michael καλό ιντερέστινγκ; ή ιντερέστινγκ, δεν είχα καταλάβει πόσο βλαμένη είσαι; :p αστειεύομαι, δεν ψάχνω κοπλιμέντα :)

τζοάκι λες να το γυρίσω στο γερμανικό; μπα, συνήθισα τώρα την καστανή αηδία. άσε που ποιο το νόημα; δεν υπάρχει καν challenge αν κάποια είναι αδύνατη ξανθιά, ή άντρες είναι ζωάρες. δεν αστειεύομαι και πάρα πολύ.

Ιφιμέδεια είπε...

Σούπερ συνέντευξη. Πολύ μου άρεσε. Άκρως διαφωτιστική για ανθρώπους που δεν σε γνωρίζουν όπως εγώ ;)

Flonsavardu είπε...

:))) τενκ γιου, τενκ γιου.

Gogoth είπε...

"δεν υπάρχει καν challenge αν κάποια είναι αδύνατη ξανθιά"

δις μαη φρεντς ιζ δε στεητμεντ οφ δε γιαρ.

... είπε...

se ena blogpost pio panw ekana ena sxolio kai sou eipa oti se brhke enas filos mou dokimazontas enaplugin.
twra blepw oti to google einai makran pio sataniko apo oti to perimena.
arxizw kai noiwthw mia mikrh aprosdioristh tromara/anasfaleia. pws einai dynaton na bgazei mono ena similar page kai auto na eisai esy? exw saltarei leme.. se auto to post sou an les alhtheia gia sena gia auta pou les, h omoiothta mas se merika themata ein tromaktikh,
DEN sthn peftw mhn paei to myalo sou ekei, apla exw faei friki..

Flonsavardu είπε...

έχεις και εσύ γάτο που τον λένε φέι φέι και τον αγαπάς περισσότερο απ οτιδήποτε άλλο στον κόσμο; :p :)

amalthia είπε...

Και δεν έχεις αλλάξει φίλη μου. Ισως έχεις γίνει πιο κουκλαρα ταπεινο μου χαμομηλακι. Σ'αγαπω

amalthia είπε...

Και δεν έχεις αλλάξει φίλη μου. Ισως έχεις γίνει πιο κουκλαρα ταπεινο μου χαμομηλακι. Σ'αγαπω

amalthia είπε...

Και δεν έχεις αλλάξει φίλη μου. Ισως έχεις γίνει πιο κουκλαρα ταπεινο μου χαμομηλακι. Σ'αγαπω