Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Η ανάγκη για πολυτέλεια είναι άλλη μια δικαιολογία για τη μίζερη ζωή μας

Ας ξεκινήσουμε σήμερα μ' ένα χαρμόσυνο fact. Πήρα το δίπλωμα οδήγησης. Αν πεις "και σιγά", πάει να πει ότι δεν είσαι αρκετά παλιός αναγνώστης αυτού του blog, ούτε φίλος μου, είσαι ένας άγνωστος, τι κάνεις άγνωστε εδώ πέρα; Η εξέταση του διπλώματος οδήγησης ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ψυχικά τραύματα που είχα ποτέ στη ζωή μου. Δεν ήμουν ποτέ ιδιαιτέρως φαν της άμεσης εξέτασης και ευτυχώς δεν χρειάστηκε αρκετές φορές στη ζωή μου να δώσω προφορικά- για να μην πω ότι εκτός του lower, δεν χρειάστηκε ποτέ. Όταν λοιπόν έδινα για πρώτη φορά δίπλωμα πριν 4-5 χρόνια, την πρώτη φορά δεν κατέβασα το χειρόφρενο από το άγχος. Αν νομίζετε ότι μετά από 20 μαθήματα είναι πιθανό να ξεχάσεις να κατεβάσεις το χειρόφρενο σε φυσιολογικές συνθήκες είστε ένα κοσμητικό επίθετο. Με κόψανε λοιπόν. Ξανάδωσα και με έκοψαν τελευταία στιγμή επειδή πάτησα την άκρη ενός πεζοδρομίου. Για την ακρίβεια μου είπαν "Ωραία σταματήστε εδώ", "Ή αν θέλετε αφήστε μας εκεί που σας πήραμε". Δηλαδή έπρεπε απλά να στρίψω. Λέω, οκ, θα σας αφήσω εκεί που σας πήρα. Και πάτησα το γαμημένο πεζοδρόμιο. Το οποίο ήταν ορθή γωνία. Το οποίο είχα ξαναπατήσει τη μοναδική φορά που ήμουν σ' αυτό το γαμημένο αδιέξοδο δρόμο- τι δρόμος, ούτε καν άσφαλτος δεν ήταν, μιλάμε για μια γαμημένη εσοχή του κανονικού δρόμου- και ο δάσκαλος δεν έκρινε ότι έπρεπε να με ξαναπάει και να μου μάθει να μην το πατάω. Τέλος πάντων τα μουνιά της λάσπης με ξανακόβουν. Και κάνω να το ξεπεράσω 4-5 χρόνια. Μα τη μπαναγία μέχρι πέρσι τον Σεπτέμβριο μόνο και που σκεφτόμουν να πάω να δώσω για δίπλωμα με έλουζε κρύος ιδρώτας και με έπιαναν ψυχοσωματικά. Δεν ξέρω γιατί. Φέτος το καλοκαίρι λέω δεν πάει άλλο, θα πάω. Εννοείται ότι αντί να σε υποχρεώνουν π.χ. σε 20 υποχρεωτικά επαναληπτικά μαθήματα, πράγμα το οποίο είναι λογικό, μετά το πέρας των τριών χρόνων πρέπει να τα ξανακάνεις όλα από την αρχή. Που σημαίνει ότι πρέπει να ξαναδώσεις γύρω στα 700 ευρώ συν-πλην. Συν 250 ευρώ αν θέλεις να το πάρεις, if you know what i mean. (εγώ δεν λάδωσα, έκανα κάτι καλύτερο) Οκ, να μην τα πολυλογούμε, που το κάναμε ήδη, την τετάρτη το βράδυ μέχρι και πριν να δώσω χτες το μεσημέρι πλάνταζα κατά διαστήματα στο κλάμα λες και πέθανε κανείς. Η ζώνη του λυκόφωτος. Παρόλ' αυτά πήγα, έδωσα με ψυχραιμία και το πήρα- Ή ΑΥΤΟ ΘΑ ΛΕΩ ΑΜΑ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ. Τώρα μένουν 20 μέρες μέχρι να βγω και να οργώσω τους δρόμους σαν ένας ακόμη δημόσιος κίνδυνος. 

Το άλλο δεν θέλω να το συζητήσω. Δηλαδή οκ, ας πούμε ότι είμαι αρκετά ρομαντική ακόμα, και εγώ και το ζώον ο αδερφός μου, που σήμερα επιχειρήσαμε να κάνουμε ακόμα μια συζήτηση στον μπαμπά μας ότι ο τρόπος αυτοκτονίας του είναι κάπως ενοχλητικός και ότι ή τέλος πάντων να αυτοκτονήσει να το πάρουμε απόφαση ή να σταματήσει να πίνει ένα μπουκάλι ουίσκι την ημέρα και να καπνίζει 3 πακέτα τσιγάρα. Σαν άνθρωπος και άρα εγωιστικό ον, κατέληξα πως μάλλον θα καταλήξω και εγώ έτσι, αφού τον κατηγορώ για το ίδιο πράγμα που κάνω και εγώ, ότι δηλαδή δεν έχω στόχους στη ζωή μου, αφού άλλωστε έτσι και αλλιώς είμαι η κόρη του πατέρα μου. Ελπίζω τουλάχιστον να είμαι αρκετά έξυπνη για να μην κάνω παιδιά να μου τη λένε μετά από 40 χρόνια, χεχ. 

Awkward. 

10 σχόλια:

mahler76 είπε...

μπράβο για το δίπλωμα αν και δεν θυμόμουν το πόσο δραματική διαδικασία ήταν η απόκτησή του. Όσο για τον μπαμπά μήπως τα παραλές?

Flonsavardu είπε...

ηντουνα πολυ τραυματικη εμπειρία, το πόσο πολυ δεν το είχα καταλάβει μέχρι χτες που 20' πριν πάω να δώσω ήμουν κλεισμένη στο μπάνιο και εκλαιγα με
λυγμους απαρηγορητη. πολυ πλάκα :) όσο για τον μπαμπά, εντάξει, για να μην υπερβαλλω, δεν πίνει πάντα ένα μπουκάλι ουίσκι. συνήθως είναι ένα μπουκάλι ανα 2-3 μέρες.

mahler76 είπε...

ε τότε ο μπαμπάς θέλει προσοχή. Να του κρύβετε τα μπουκάλια και να βάλετε δυναμητάκια στα τσιγάρα. Μια δυό θα το πάρει απόφαση να τις κόψει τις κακές συνήθειες.

Flonsavardu είπε...

:)) μάλλον θα μας πάρει εμάς ο γεροδιαολος :p

ephee είπε...

Καλορίζικη, και προσοχή. Μια χάρη μόνο, αν έχεις καθόλου γούστο (που του κερατά, για να σ'αρέσει ο Woody δεν παίζει να'σαι ντουβάρι) μην κρεμάσεις μινιατούρα t-shirt με Ν+εξυπνάδα/κρυάδα.

Α! Και μην παρκάρεις σε πεζοδρόμια, την εμπειρία του πεζού την έχεις πρόσφατη, κρίμα είναι να το βρεις σπασμένο.. ;)

Flonsavardu είπε...

έλα βρε έφη, με προσβάλεις! σιγά μην κρεμάσω και ματάκι στον καθρέπτη :p

δεν θα παρκάρω στα πεζοδρόμια, ακόμα και αν είμαι γύρω από την καρύτση και ψάχνω να παρκάρω 40', i promise.

Michael Foukarakis είπε...

congrats για το διπλωμα! ποτε να σταματησουμε να βγαινουμε στους δρομους; :P

οι μπαμπαδες θελουν επιμονη. περσοναλλι μου πηρε 10 χρονια αλλα ο πατερας οχι μονο το'κοψε το τσιγαρο αλλα τωρα κανει και αντικαπνιστικο κηρυγμα στους αλλους. τρελο;

keep it up.

Flonsavardu είπε...

χαχα, σε 20 μέρες λέει θα το έχω στα χέρια μου το πολυπόθητο, hurray!
όσο για τον μπαμπά, συγχαρητήρια :) δεν παραδίδω τα όπλα, αλλά προσωπικά δεν βλέπω προκοπή.

Τρυποκάρυδος είπε...

Μόλις μου έδωσες άλλον ένα λόγο για να χαίρομαι που δεν ζω πλέον στην Αθήνα. Σε ευχαριστώ Φλονς! Πάντα τέτοια! Σε περίπτωση πιθανού επαναπατρισμού μου θα συζητήσουμε περεταίρω για τα ωράρια και τις περιοχές κυκλοφορίας σου ώστε να είμαι προετοιμασμένος κατάλληλα.

Με αγάπη πάντα,
Τρυποκάρυδος

Flonsavardu είπε...

χεχε, θα σε ενημερώσω, χεχεχε.