Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011

Βοηθήστε χριστιανοί να μη με διώξουν από το σπίτι

Λοιπόν για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης, στο σπίτι από προχτές γίνεται της Βοσνίας. Σημαίνει ότι η μαμά παθαίνει απανωτές υστερίες για διάφορους λόγους και ότι εγώ κοντεύω να βγάλω τον καρκίνο, κάπως σαν αυτόν στο πράσινο μίλι. Δηλαδή φανταστείτε τη μαμά μου με οργή hulk και εμένα να ρουφάω την πράσινη οργή χωρίς να πω κουβέντα. 

Ναι Ντίνο, μπορείς να τη ρωτήσεις αν θες, δεν λέω κουβέντα.

Σαν να μην έφτανε λοιπόν αυτό, χτες έκανα μια βόλτα στο θησείο και περάσαμε από το πάρκο της Πνύκας. Πρώτη μου φορά, άσχετο αυτό. Εκεί ανάμεσα στα δέντρα ήταν σε μια γατοφόρο μία γατούλα. Κανονικά ένας λογικός άνθρωπος, ακόμα και ένας φιλόζωος δεν θα έπαιρνε το ζωντανό μαζί του, με την κατάσταση που επικρατούσε στο σπίτι του. Κάπου εδώ να πω ότι η μαμά δεν είναι καθόλου φιλόζωη και πως τον φέι φέι οκ, ας πούμε ότι τον έχει αγαπήσει, αλλά ζει και χωρίς αυτόν. 

Το παίρνω λοιπόν το μικρό και σκάω μύτη σπίτι. Ποιος είδε τη μαμά και δεν τη φοβήθηκε, ή έπαθε κατάθλιψη ή είναι στα όρια ανακοπής. Οκ, δικαίως, αλλά ένα τόσο δα πλασματάκι τι να κάνει; Ο Φέι φέι βέβαια θέλει να το δολοφονήσει, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Κάπου εδώ να συμπληρώσω πως το πήρα για να το δώσω σ' ένα μεγάλο pet shop στο κέντρο του Πειραιά που ξέρω ότι χαρίζουν γατάκια κατά καιρούς. Δυστυχώς είχε ήδη δύο και άφησα τηλέφωνο για όταν τα χαρίσουν. 

Τέλος πάντων, αυτή είναι η ιστορία μου, έχω ένα μικρό κοριτσάκι σπίτι, ούτε 2 μηνών δεν είναι και το χαρίζω. Αν ενδιαφέρεστε ή ξέρετε κάποιον που να ενδιαφέρετε, ή ξέρετε κάποιον που ξέρει κάποιον που ενδιαφέρετε ή ... πείτε το να ξέρω και εγώ. 

Να συμπληρώσω πως είναι πολύ γλυκό γατάκι, πολύ ήσυχο και φιλικό, φιλικό και με τα άλλα γατάκια και κάπως ατρόμητο, αφού συνέχεια πλησιάζει τον φέι φέι να γίνουν φίλοι, αλλά δεν μοιράζονται τα ίδια αισθήματα δυστυχώς. Εννοείται ότι χρησιμοποιεί μόνο την άμμο του και επίσης χτες το αποπαρασίτωσα εξωτερικά και εσωτερικά, just in case, αν και ήταν καθαρότατο και δεν ξυνόταν ή κάτι τέτοιο. 

Έχω μια πρόταση από τις ξαδέρφες μου, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις...

 

 

 
 

 

 


12 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Ένα κουκλί είναι!! Κρίμα που ο δικός μου ο χουφταλόγατος θα πάει ανακοπή μόλις το δει...Για να μην πω για τον πατέρα μου...με βλέπω αν το πάρω να ψάχνω σπίτι για μένα, για το γερο-γάτο μου (αν και αυτόν μάλλον θα τον κρατήσει ο πατέρας, τρελή αδυναμία!) και για το μωρό! Οπότε...
Μακάρι να βρεις να το δώσεις σε κάποιον! Απλώς ενημέρωσέ τους ότι μπορεί να καβατζάρει τα 15-16, γιατί όχι και παραπάνω, οπότε πρέπει να είναι συνειδητοποιημένοι!!
Φιλιά!!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Βάζω το link της ανάρτησης στο twitter μπας και βοηθήσω λιγάκι!

Flonsavardu είπε...

σ' ευχαριστώ τρελοτουριστάκι μου! αμ, ο δικός μου τι έπαθε νομίζεις; τώρα πηγαίνει και το τσεκάρει κάθε τρεις και λίγο στην κουζίνα, του κάνει χχχχχχχχχχχχχ και πηγαίνει ξανά μέσα. για να μην πω ότι μου κρατάει απίστευτα μούτρα.

mahler76 είπε...

άχου ομορφιάααααααααααα αγάπη μουυυυυυ. Εύχομαι να βρεί σύντομα ένα καλό σπίτι με καλούς ανθρώπους να μείνει μαζί τους.

mahler76 είπε...

Έβαλα δεξιά στο μπλόγκ μου την φωτό της γλύκας και το λίνκ του πόστ σου. Μακάρι να βρεθεί κάποιος. Καλό σου απόγευμα.

Flonsavardu είπε...

μαλερ είσαι γνωστός γατόφιλος- δλδ το ξέρω από τα σχόλια στο tipota sta sovara, χαχα. μακάρι να βρει ναι, και σ ευχαριστώ!

Marina είπε...

Κουκλάκι σκέτο είναι. Ο γάτος σου ζήλεψε μεν αλλά θα το συνηθίσει..ιδιαίτερα άμα είναι θηλυκό. Κράτησέ το αν μπορείς θα κάνει καλό στον φέι λίγος ανταγωνισμός..αλλά να του κάνεις στείρωση αν είναι θηλυκό..

Uri Teller είπε...

Με ΚΤΕΛ μπορείς να μου το στείλεις;;;

:D :D

quaintrelle dandy είπε...

Το θέέέέέέλωωωω.. Άλλα το αεροπορικό δεν θα το βγάλει μάλλον, ε? Κι είναι κι ο σκαντζόχοιρος στη μέση. Ντάμν!

Jerry Jedelou είπε...

αχ βρε φλονς, εγώ δεν μπορώ με τίποτα να το πάρω, ωστόσο θα το πω και παραπέρα..!

(είσαι τόσο σίγουρη ότι το να σε διώξουν από το σπίτι είναι κάτι κακό; θέλω να πώ.. εγώ θα το προωθούσα!! σε αυτήν την περίπτωση πες να σου στείλουμε κανα δυο ακόμα!)

Flonsavardu είπε...

jerry μου υιοθετήθηκε, αλλά δεν έχω φροντίσει να κάνω ένα update εδώ χάμω :))

dandy, για αεροπορικό δεν ξέρω, αλλά μέχρι την ηγουμενίτσα έφτασε η χάρη της!

Heliotypon είπε...

Γλύκα είναι το μωρό και θα το έπαιρνα ευχαρίστως, γιατί μου λείπουν οι γάτες. Το πρόβλημα είναι ότι εδώ κυκλοφορούν 12 (ναι, δώδεκα) σκυλιά κάθε είδους και διάθεσης (2 δικά μου και 10 της νοικάρισας) που θα εξαφανίσουν κάθε γατίσιο ίχνος σε κλασματα του δευτερολέπτου ,΄ετσι και σκάσει μύτη. Κι επειδή τα ζώα δεν τα θέλω μέσα στο σπίτι, αλλά ελεύθερα στον κήπο, δεν θα μπορέσω να ικανοποήσω την επιθυμία μου...

Μικρός Μπετόβεν είπε...

Τι να πω...καταλαβαίνω την ψυχοπονία σου αλλά αν δεν μπορείς, να μην το παίρνεις.
Είναι σπάσιμο να ζητάς και δεν είναι σίγουρο οτι θα βρεις.
Άρα, με τι ευθύνη το παίρνεις? Αν δε βρεις, τι θα το κάνεις? Αν δεν μπορείς να απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, μην κάνεις απονενοημένα βήματα.
Λογοι για να το κρατήσεις:
1. Θα δεθείς μαζί του και δυσκολα θα δίνεται μετα.
2.Το οτι ο γατος σου δεν το δεχεται είναι παπαριά. Ποιός κάνει κουμάντο στο σπίτι επιτέλους, εσείς ή ο γάτος? Θα το δεχτεί, όπως το δέχτηκαν τόσοι και τόσοι.
3. μιας και έχεις ήδη ζωο και ξέρεις πως είναι, κάνε τα στραβά μάτια στη μάνα σου και κρατήστε το.
Έτσι απέκτησα κι εγώ τη 2η μου γάτα.
Ειχα φέρει και στο παρελθον 2η, αλλα λύσσαξε η μάνα μου να τη δώσουμε και τα κατάφερε. Αλλά μέχρι τοτε, είχαμε δεθεί ολοι, κι αυτη περισσοτερο, και μας έτσουξε πολυ. Ε, στη 2η φορα, μέχρι να το γιατροπορεψει, το ειχε αγαπησει!

ενα σατανικό σχέδιο by ΜikrosBeethoven!!