Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2011

Οι πυγμαίοι των rave party

Αν και άκουσα θετικά σχόλια για το προηγούμενο πράσινο, να πω την αλήθεια εμένα με κούρασε κάπως, οπότε τσάκω αυτά τα cliffs, που θα μπορούσαν να είναι και των Moher, μπορεί και όχι, και άκου μια ιστορία.

Μια φορά και ένα καιρό, κάπου μεταξύ 1977-1981, γεννήθηκε μια νέα φυλή ανδρών, ξακουστή εις τις επόμενες γενιές ως οι "πυγμαίοι των rave party".

Οι άνθρωποι αυτοί ήταν κάτω απο 1.80, που οκ, κακά τα ψέματα, πυγμαίους δεν τους λες, αλλά όταν όλοι οι υπόλοιποι κανονικοί άντρες είναι πιο ψηλοί, αυτοί φαινόντουσαν σαν τάπες.

Επειδή τίποτα άλλο δεν φαινόταν πάνω τους ωραίο, γιατί ήταν κοντοί, οι πυγμαίοι των rave party αποφάσισαν στην 14 συνδιάσκεψη του decadance ότι θα φοράνε μόνο t-shirts και hoodies. Μόνο αρκετά χρόνια αργότερα, στην 25η συνδιάσκεψη του bios αποφάσισαν πως απο δω και πέρα, δεν θα φοράνε απλα t-shirt, αλλα t-shirt με αποφθέγματα ή cool φράσεις και εικόνες, που ήταν σπάνια και τα έβρισκαν μόνο σε πολιτείες που ήταν τουλάχιστον 20 μέρες μακριά με τα πόδια. Κάπου στην 32η συνδιάσκεψη του six dogs, μαζι με την αλλαγή ονομασίας τους, βγήκε η απόφαση πως είναι καταπληκτική ιδέα τελικά να αγοράζουν αυτα τα μπλουζάκια ένα φανταστικομμυριο χίπιτι χοπς (νόμισμα των πυγμαίων του rave party), αλλα να λενε πως τα αγόρασαν απο τον τοπικό πλανωδιο νανο, προς μερικά μόνο χίπιτι χοπς.

Οι πυγμαίοι των rave party ήταν μια πολύ χαρούμενη φυλή και της άρεσε να διασκεδάζει στα τοπικά πανηγύρια, όλη σχεδόν την ημέρα. Κανένας ποτέ δεν κατάλαβε πως καταφέρνουν να βγάζουν χίπιτι χοπς για να ζουν, αφού αυτοί οι άνθρωποι φαινόταν πως όλη μέρα χόρευαν και διασκέδαζαν. Φήμες λένε πως ο μεγαλύτερος πληθυσμός των π.r.p. προέρχονταν από πλούσιους γονείς, οπότε είχαν έτοιμα χίπιτι χοπς για να ξοδεύουν σε μπλουζάκια και φαγητό.

Στην αρχή τρέφονταν κυρίως με χαρτί, αλλά όσο τα χρόνια περνούσαν οι περισσότεροι άρχισαν ή να προσέχουν τη διατροφή τους και να τρώνε κανονικό φαγητό. Επειδή οι πυγμαίοι των rave party ήταν μια πολύ ιδιόμορφη φυλή έκαναν σχέση μόνο με γυναίκες που είχαν προσαρμοστεί στα συγκεκριμένα δεδομένα. Δεν υπήρχε φυλή με πυγμαίες των rave party, πρώτον γιατί το συνηθισμένο των γυναικών είναι να είναι κάτω του 1.70 έτσι και αλλιώς, αλλά γιατί κυρίως κακά τα ψέματα, οι άντρες ξεκινούν μια κουλτούρα και οι γυναίκες απλά ακολουθούν γιατί κάπως πρέπει να κάνουν παιδιά και αυτές οι δόλιες. Οπότε θα τους αρέσει και η house άμα λάχει- άσχετο αυτό με τους πυγμαίους.

Αυτοί λοιπόν κάνανε σχέσεις μεταξύ τους και ξανα μεταξύ τους και μετά γινόντουσαν φίλοι, αλλά πριν είχαν κάνει σεξ, και μετά κάνανε σεξ με τους φίλους των φίλων τους, αλλά μετά βαριόντουσαν και μετά ερωτευόντουσαν και νόμιζαν ότι μπορούσαν να κάνουν κανονική σχέση, αλλά όχι, συνήθως.  Αυτό μάλλον γινόταν γιατί όταν αυτοί ήταν έφηβοι παιζόταν το beverly hills και νόμιζαν ότι έτσι είναι τα πράγματα, αλλά ΟΧΙ.

Θα μου πεις, ρε φλονσαβάρντου αφού το όλο ζήτημα είναι ότι κάνανε σεξ και μετά θέλαν κάποια άλλη και μετά κάποια άλλη και μετά κάποια τρίτη, τι μας τα ζαλίζεις τόση ώρα, αφού ξέρουμε ότι πάλι για γκόμενους λες, γιατί να μην είναι απλά τρομπαδούροι ή σιχαμένοι και πρέπει να είναι σώνει και ντε πυγμαίοι των rave party;

Δεν ξέρω, ένα βράδυ η ξαδέρφη μου μου έλεγε για ένα τύπο, που ήταν 30+- χρονών, οπότε "πως είναι δυνατόν μεγάλος άνθρωπος να λέει τέτοιες μαλακίες και να μην της εννοεί". Ένας τυπάκος τώρα, ένας μαλακάκος ολκής, που ούτε να μου το δει, που τον έχουμε εκθειάσει σε σούπερ γκόμενο, αλλά ας όψεται η λειψανδρία και η πολλή δουλεία- της ξαδέρφης μου, εγώ κάθομαι. Ένας του 1.70κάτι, δεν θα πω τίποτις άλλο. Οπότε δεν ξέρω πως μου βγήκε και γυρνάω και της λέω αυθόρμητα "έλα μωρέ, αυτοί οι πυγμαίοι των rave party όλοι ίδιοι είναι, το έχουν κάψει απ' τα πολλά ναρκωτικά".

Θέλω να καταγγείλω εδώ ότι τελευταία, όχι ότι εγώ έγινα ξαφνικά μια σοφή που δεν θα με ξανακοροιδέψει άνθρωπος, αλλά καλό είναι να μη με ρωτούν οι φίλες μου συμβουλές για γκόμενους, γιατί είμαι κάπως απόλυτη και κυνική και καθόλου ενθουσιώδης όπως θα έπρεπε. Όποτε μου λένε ιστορίες για γκόμενους, όπου ακούω πολλά κεράσια είμαι "εντάξει, οκ, μαλακίες, ο τύπος θέλει να σε πηδήξει και να φύγει" ή "δεν μπορεί να είναι σοβαρές οι τόσες αγάπες από την αρχή, κάποιο λάκο έχει η φάβα" (στο πρώτο έπεσα μέσα, στο δεύτερο ευτυχώς όχι), και όπου δεν βλέπω τον απαραίτητο ενθουσιασμό, κοινώς "he's just not that into her", το λέω ευθέως, ούτε καν πασπαλίζοντας το με ζάχαρη άχνη.

Όλα αυτά είναι φυσικά εξαιτίας των δικών μου αγχών, αλλά αυτή είναι μια ιστορία που θα τη συζητήσουμε μια άλλη φορά.

Α. Και τραγούδι που ακούω επί μία βδομάδα στο ριπίτ και βλέπω το τέλειο βίντεο κλιπ και νομίζω ότι είναι το καλύτερο τραγούδι όλων των εποχώνε και το έχω βάλει ήχο στο κινητό και τέτοια.



10 σχόλια:

kaede είπε...

Πες τα χρυσόστομη. Αν και οι μη-πυγμαίοι-των-ρέιβ-πάρτυ έχουν χίλιους δυο άλλους τρόπους για να κάψουν το μυαλό τους. Και να κάψουνε και μας μαζί. ;D

Τρυποκάρυδος είπε...

Τώρα εγώ έχω μπερδευτεί δηλαδής ας 'ούμε. Αυτοί οι πυγμαίοι είναι κατηγοριοποίηση τύπου τρομπαδούρου και άρα έχει να κάνει με το πως -let me correct that- πόσο χάλια φαίρονται στις αθώες κι ανυπεράσπιστες γυναίκες ή έχει να κάνει καθαρά με το ύψος, την επιλογή μουσικής και την κατανάλωση ναρκωτικών ουσιών;

Διότι αν είναι το δεύτερο έχω 2 στα 3 και θέλω να διευκρινήσω αν κινδυνεύω να χαρακτηριστώ κι εγώ ως τέτοιος; Γιατρέ μου! Μην είμαι Πυγμαίος του Rave Party και δεν το ξέρω;;;

Flonsavardu είπε...

kaede ναι, εννοείται, άλλωστε ο διαχωρισμός έγινε χάρην αστεισμού, όλοι οι άντρες έχουν την ίδια μούρη και έτσ'. :p

τρυποκάρυδε το 1ο. αλλά πες μου ποια 2/3 έχεις να σου πω αν είσαι χεχε.

Τρυποκάρυδος είπε...

Να το θέσω αλλιώς: Εγώ και η ρέηβ μουσική...καμία σχέση. Τώρα όσο για το ύψος πυγμαίο δε με λες (μην τολμήσεις!) αλλά το 1.80...θέλω για να το φτάσω. Κι όσο για την αγάπη μου για τα ναρκωτικά, ε είναι γνωστή τοις πάσι

quaintrelle dandy είπε...

κλαίω απ τα γέλια κλαίω κλαίω είσαι η θεά μου προσκύνώ δεν μπορώ ούτε σημεία στήξης να βάλω χαχαχαχαχαχα

Flonsavardu είπε...

τρυποκάρυδε εντάξει, ρέηβ... που λέει ο λόγος, χάρην αστεϊσμού. ποιος ακούει ρέηβ τη σήμερον ημέρα; είναι τόσο παράδοξο όσο το να ακούς σαικεντέλικ ή σαν αυτούς τους τύπους που είχα δει μια μέρα στη γλυφάδα να χορεύουν στον δρόμο λες και είμαστε στο Μαϊάμι. πάντως γεγονός είναι ότι αφού δεν φτάνεις το 1.80, γκουχ γκουχ (εντάξει, έχω συνηθίσει, δεν φταίτε εσείς άλλωστε, τι να γίνει τέλος πάντων, ωραίος καιρός σήμερα, ε;)

quaintrelle dandy i love you even more.

... είπε...

eisai THEA! telos!
ta narkwtika mou leipoun!
kai ontws, sthn deutera lykeiou hmoun akribws ston meso oro ypsous tou sxoleiou mou pou eixe kai 1000 paidia peripou.
meta hrthan ta paidakia pou trafhkan sta prwta eth tous me kremes ormoniasmenes (1982, eisagwgh apo ollandia kremwn pou to 87 apagoreutikan) kai pshlwsan toso oso shmera h genia 25-30 sthn eurwph na exei apo ta megalitera problhmata me kardiakes aneparkeies kai paxysarkies apo thn paidikh ilikia
oi filoi mou oi perissoteroi pethanan apo narkwtika pou ontws h genia 75-80 htan h prwth sthn ellada pou eixe tosous thanatous sthn efhbeia apo notheumenes dwseis,
kai kapoia fash sthn efhbeia mas ta eixan pijei me thn rave.
THEA!
wow, respect!
to blog sou to brhke enas filos xrisimopoiontas to "similar pages" plugin sto chrome enw htan sto diko mou.
kai egw ybrisths, eirwnas kai arxidi eimai san kai sena!
xarhka!

Flonsavardu είπε...

μάλιστα. σε παρακαλώ μη με βρίσεις που θεωρώ ότι τα blogs μας δεν μοιάζουν και τόσο πολύ.

Uri Teller είπε...

Κοίτα να δεις αδικία... Ο πατέρας μου, που έχουμε το ίδιο ακριβώς ύψος, σαν πλέημομπιλ ένα πράμα, γύρω στο 1.70 (στις καλές μας), όταν ήταν στις δόξες του, εκεί γύρω στη μεταπολίτευση, ήταν ένας αξιοπρεπέστατος δον ζουάν με τρομερές κατακτήσεις.
Ενώ εγώ που έτυχα λίγο πριν το τσέρνομπιλ, όπου ξαφνικά πέταξαν τέτοιο μπόι τα παιδιά που όντως ένιωθα σαν χόμπιτ από τα 18 και μετά, κατάντησα να γίνομαι αντικείμενο χλευασμού στα μπλογκ κοριτσιών που γεννήθηκαν λίγο μετά το τσέρνομπιλ οπότε και θεωρούν αφύσικη τη διάπλασή μας! Μάλιστα κυρία μου!
Για να επιβιώσουμε λοιπόν σαν είδος κι εμείς, συμμαχήσαμε με ένα άλλο είδος που δέχεται ρατσιστικές επιθέσεις λόγω εμφάνισης: Τις αφρατούλες (προσοχή, όχι οι πραγματικά χοντρές ούτε οι αντρογυναίκες). Όλο και αυξάνουν τα ζευγάρια αυτού του στυλ, πράγμα που έχει πολύ πλάκα, το ομολογώ. Έχω τρελή περιέργεια να δω τα παιδιά αυτής της ιδιότυπης συμμαχίας.
ΥΓ: Πλάκα πλάκα, τελευταία ανακάλυψα ένα ορεινό χωριό της Κοζάνης που όντως κατοικείται από χόμπιτ. Σχεδόν έσκυβα για να τους μιλήσω! Go figure...

Flonsavardu είπε...

το κοντός με παχουλή δεν είναι τόσο περίεργο, όσο αυτό που λανσάρουν οι άγγλοι τουρίστες, δηλαδή ψηλός αδύνατος εν δυνάμει όμορφος με κοντή χοντρή άσχημη. :p