Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

L stands for loser.


Θάλασσα είσαι σπουδαία. Χωρίς εσένα δεν θα υπήρχαν... τα υποβρύχια.

«Κάπως έτσι θα αναγκάζεσαι να δικαιολογήσεις την τρίτη στροφή στην καριέρα σου, όταν όλα τα άλλα θα έχουν αποτύχει».

Οι ταινίες με συμβολισμούς με απωθούν.  Θέλω την ταινία μου μασημένη. Και η αυτιστική ηθοποιία του νέου ελληνικού κινηματογράφου, με απωθεί και αυτή. Πως λοιπόν η ταινία του Μπάμπη Μακρίδη μου άρεσε;

Μάλλον γιατί μιλάει τόσο ξεκάθαρα για τον εγκλωβισμό που νιώθω, εγώ και οι φίλοι μου, σ’ αυτό που θεωρούσαμε μέλλον. Για τις εναλλακτικές που σχεδόν πάντα είναι δυσοίωνες και άβολες. Για τις ευκαιρίες που έχουμε ανάγκη να υπερεκτιμήσουμε, όταν δεν μας έχει μείνει τίποτα άλλο.

Το σενάριο του Φιλλίπου (σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη) μιλάει για όλα όσα βιώνει ο μέσος νέος έλληνας. Τα αισθήματα της ματαίωσης και της αποτυχίας, την αναγκαστική αλλαγή που ποτέ δεν επικροτείται από το περιβάλλον, το μίσος γι’ αυτό που θεωρούσαμε κάποτε ως μοναδική διαφυγή, την ανάγκη μας να ξεφεύγουμε κάπου κάπου με μισό επιτυχημένες προσπάθειες του παρελθόντος, έτσι απλά για να μην τινάξουμε τα μυαλά μας στο αέρα, που αισθανόμαστε εντελώς άχρηστοι, γιατί βρισκόμαστε κάπου που ό,τι ταλέντο και να έχουμε, δεν μπορούμε να χρησιμοποιηθούμε. Ακόμα και αν, όπως πιστεύουμε, είμαστε οι καλύτεροι... οδηγοί.



(σπέσιαλ θενκς στον τρυποκάρυδο, που μου είπε να πάω να τη δω)

15 σχόλια:

Jerry Jedelou είπε...

α ρε φλονς α ρε φλονς!!!
η τράπουλα ξαναμοιράζεται..
μήπως να διεκδικούμε σιγά σιγά;
(λέω εγώ τώρα..)

σε φιλώ

Flonsavardu είπε...

μοιράσανε χαρτιά και δεν πήρα πρέφα; τα ρέστα μου, τα βλέπω.

Τρυποκάρυδος είπε...

Έφαγες κάνα ποπ κορν στην υγειά μου τουλάϊστο; Η κάνα νάτσο (με έξτρα τυράκι γιαμ γιαμ);

Flonsavardu είπε...

δεν έφαγα, όχι. είχα φάει ήδη και δεν με ενέπνεε και ο χώρος για νάτσος και ποπ κορν, το έλλη ήταν πολύ επίσημο :p

kathysteras είπε...

Πολύ κουλτούρα ρε παιδί μου.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα κοίτα ΠΟΙΟΣ μιλάει!!!

ρε άντε δες καμιά ιαπωνική σαχλαμάρα και ύστερα να έρθεις να μιλήσεις για τις δικές μας.

kathysteras είπε...

Κορεάτικη ήταν βλαχάρα. Και ήταν μιά χαρά ταινία με νόημα.

Flonsavardu είπε...

άντε δες κανένα αγώνα της νικάρας και ουστ.

xray είπε...

Αν κατάλαβα καλά δηλαδή, είναι ταινία 'παρμένη μέσα απ' τη ζωή'; Κάτι σαν ντοκιμαντέρ δηλαδή;
Εξακολουθεί αυτό να θεωρείται προσόν μιας ταινίας;

Flonsavardu είπε...

ε, καμία σχέση με αυτό. εγώ ερμήνευσα αυτό από την ταινία, και μάλιστα ο σκηνοθέτης έχει πει πως δεν είχε αυτό στο μυαλό του όταν την έφτιαξε- το διάβασα μετά αυτό.

kathysteras είπε...

Πίστεψε με το να ακούς ''Θα σου κάνω τον κώλο φινιστρίνι'' , ''Το μουνί έιναι για να το γαμάς και όχι να το βάζεις στο πηγούνι'' ή '' Τι κοιτάς ρε πουτσομεζέ;'' κρύβει πολύ περισσότερη κουλτούρα.

... είπε...

όλα τα 'χες, το sitemeter σε μάρανε!
γουστάρεις να ρουφιανεύεις τον κοσμάκι ε; ποιος μπήκε, από που μπήκε, τι σχόλιο άφησε..

Flonsavardu είπε...

έτσι είναι φίλε μου. τι του λείπει του ψωριάρη, φούντα με μαργαριτάρι.

(δεν ασχολούμαι καν πλέον με το ποιος μπαίνει, άσε που πλέον το ίδιο το blogspot έχει ρουφιανό στατιστικές)

... είπε...

δεν διαφωνώ, απλά το blogger δεν σου λέει ακριβώς το IP του επισκέπτη.
άλλο τα αναλιτικς που έχω και εγώ για αν γελάω με τις λέξεις κλειδιά που ψάχνουν τα καθυστέρια που μπαίνουν στα μπλογκ μου, και άλλο το να έχω να βλέπω ακριβώς τα IP τους.
Μια φάση πάντως, είχαν κάνει κάτι παιδιά που είχα στην συντακτική ομάδα μια μαλακία να βλέπουν τα IP των επισκεπτών και γίναμε μαλλιά-κουβάρια γιατί μπήκε το μπλογκ σε αρκετές μαύρες λίστες και στράβωσαν αρκετοί φίλοι μαζί μας.

Flonsavardu είπε...

εε, απ' ότι θυμάμαι- γιατί πλέον δεν μπαίνω και έχω ξεχάσει και τον κωδικό- δεν σου λέει ακριβώς το ip. δηλαδή σου κρύβει κάποιους αριθμούς με αστεράκια. από την άλλη και να μου έδειχνε τα ip τι να τα κάνω; είμαι τόσο που νουμπ :/