Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Παίξε, μπορείς

Γενικά δεν λαμβάνω παράπονα που δεν γράφω, οπότε μάλλον χεσμένη και με έχετε, παρόλ' αυτά, η Ephee μου έστειλε πρόσκληση από αυτό της το blog  (τσεκάρετε και τα υπόλοιπα μπλογκς της) και θέλω να απαντήσω, αφού δεν έχω τίποτα άλλο να γράψω. 

Δηλαδή δεν συμβαίνει τίποτα το συγκλονιστικό, άνεργη είμαι, βαριέμαι που ζω, λέω να αρχίσω κολυμβητήριο, αυτά. 

Οι ερωτήσεις του παίγνιου και οι απαντήσεις μου:

1. Διαβάζετε; Τι είδους βιβλία;
Διαβάζω, όχι τόσο συχνά όσο όταν ήμουν παιδί και μέχρι την ενηλικίωση (που διάβαζα πολύ και τα πάντα, για να μην διαβάζω για το σχολείο), αλλά διαβάζω. Κυρίως μυθιστορήματα. Τώρα διαβάζω το "ο γούντυ άλλεν, για τον γούντυ άλλεν", εξού και το φόντο τελευταία, και βλέπω παράλληλα όλες τις ταινίες που δεν είχα δει.
2. Έχετε λογαριασμό facebook;
Έχω, αμέ. Και όταν είμαι στον υπολογιστή, είμαι και συνέχεια μέσα, αλλά όχι συνέχεια στη σελίδα του φέις μπουκ- αυτό που λένε τα παιδάκια ότι "περνάω 5 ώρες" στο φέις μπουκ, ποτέ δεν το κατάλαβα. Και τι κάνουν δηλαδή;
3. Έχετε αυτοκίνητο;
Δεν έχω εγώ, έχει ο πατέρας, οπότε έχω κ εγώ.
4. Έχετε smartphone;
Έχω smartphone, το οποίο είναι η προέκταση του χεριού μου. Ο καρκίνος δεν ξέρω πότε θα μου χτυπήσει την πόρτα.
5. Πόσο συχνά τρώτε όσπρια και ψάρι;
Όσπρια τρώω όσο πιο συχνά μπορώ, είναι αγαπημένο είδος φαγητού. Το ψάρι το σιχαίνομαι, αλλά τα τελευταία χρόνια έχω απαλλαγεί γιατί έχω πάθει δύο αλλεργικά σοκ τις φορές που έφαγα ψάρι- με φαγγρί και με μπακαλιάρο. Δεν έχω ιδέα γιατί, παλιά έτρωγα αναγκαστικά πολύ ψάρι στις διακοπές.
6. Πιστεύετε πως η παιδεία μας είναι επαρκής;
Όχι. Κυρίως πιστεύω όμως ότι οι καθηγητές μας δεν είναι επαρκείς- εγώ ήμουν αρκετά τυχερή ωστόσο.
7. Πιστεύετε στο θεό;
Από τότε που σταμάτησα να πιστεύω στον θεό, βρήκα την υγειά μου!
8. Πόσο συχνά περπατάτε;
Δεν θα βγω συχνά να περπατήσω επί τούτου- εκτός και αν έχει καλό καιρό, όπως αυτόν που έχει τώρα δηλαδή- αλλά θα περπατήσω άνετα μια τεράστια απόσταση έτσι για την πλάκα μου, γιατί βαριέμαι π.χ. να περιμένω το λεωφορείο.
9. Από που ενημερώνεστε;
Από το ίντερνετ.
10. Πόσο καιρό ασχολείστε με το διαδίκτυο.
Σε καθημερινή βάση ασχολούμαι από το πρώτο έτος. Περιστασιακά, από πρώτη γυμνασίου; Κάπου εκεί. Μιλούσα στο τσατ με γκομενάκια. Έχω μια πολύ ωραία σχετική ιστορία. Μιλούσα με ένα αγόρι όλο το καλοκαίρι καθημερινά. Στο τέλος ντρεπόμουν να τον γνωρίσω, γιατί φοβόμουν ότι μπορεί να μην είναι και ωραίος. Τελικά έβαλα μια φίλη μου να τον γνωρίσει. Ήταν ΚΟΥΚΛΟΣ. Σκατά. 

Δεν έχω και πολλές επαφές με μπλόγκερς τελευταία, και ο κάθυ και η αμάλθεια νομίζω θα βαριούνται να γράψουν, αλλά στην εξαιρετική περίπτωση που δεν βαριούνται, ορίστε οι ερωτήσεις μου (βαριούνται, μην ελπίζετε) Όποιος άλλος θέλει, απαντάει εννοείται:

1. Πότε ήταν το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε και ποιο ήταν αυτό;
2. Πότε ήταν η πρώτη ταινία που είδατε και ποια ήταν αυτή;
3. Σε ποια ηλικία ερωτευτήκατε πρώτη φορά και πόσες φορές έχετε ερωτευτεί συνολικά στη ζωή σας;
4. Ποιο είναι το πιο δύσκολο φαγητό που ξέρετε να φτιάχνετε;
5. Ποια είναι η πιο ντροπιαστική ιστορία που έχετε σχετικά με το χέσιμο.
6. Με ποιον κινηματογραφικό αστέρα/τραγουδιστή/διάσημο γενικά, είχατε ερωτικές φαντασιώσεις;
7. Ποια ήταν η στιγμή εκείνη στη ζωή σας που θυμάστε να νιώσατε πραγματικά ευτυχισμένος/η, απαλλαγμένος/η από κάθε φόβο για το μέλλον;
8. Όταν κλαίτε, κάνετε θόρυβο;
9. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η ύψιστη μορφή προδοσίας;
10. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας μάθημα στο δημοτικό;

Τώρα διαβάζω αυτό και είναι αρκετά γλυκούλι, οπότε το γράφω άμα θέτε να το διαβάσετε και εσείς. 


Αυτά. 

20 σχόλια:

amalthia είπε...

σου χω πει παιδί μου δεν μου αρέσουν τα παιχνίδια. σιγά μην ξαναποστάρω μπικοουζ οφ α σίτυ γκέιμ.

πάντως να πω πως διαβάζω το "Αγριεμένοι ανάπηροι επιστρέφουν απο καυτά κλίματα" του Τιμ Ρόμπινς και έχω ξετρελαθεί.Είναι εντελώς καινούριο στυλ για μένα!

Flonsavardu είπε...

ναι μωρέ, ξέρω.

ναι, ο τιμ ρόμπινς είναι ένα "εντελώς" στυλ από μόνος του.

Ανώνυμος είπε...

@flonsavardu ithela na paraponethw pou de grafeis pio syxna, alla skeftika oti mporei na eixe symvei otidipote kai panta distaza sto telos.. GRAFE PIO SYXNA! olo auto ton kairo, kserontas oti den tha exeis anevasei tpt kainourio, tsekara to blog kathimerina kai diavaza palaiotera posts. eisai mia kathimerini mou synitheia mazi me alla 2-3 blogs pou parakolouthw. exeis eustoxo xioumor kai oi anthrwpoi me xioumor prepei na grafoun. Auta. Mporei na mi sxoliazw syxna sta posts sou alla sigoura ta diavazw kathe fora.

@Amalthia O Tim Robbins einai foveros. Exw diavasei sxedon ola tou ta vivlia. Sou proteinw na diavaseis to xoro twn epta peplwn. To thewrw to kalytero! Opws kai o trypokarydos!

Flonsavardu είπε...

ωωωωωω


ωωωωωωωωωω

μ' αρέσει να ακούω κολακείες, ειδικά τώρα που το έχω έτσι παρατημένο και έχω να γράψω εξυπνάδες πολύ καιρό. :)

ephee είπε...

Συγνώμη ρε, εσύ γράφεις επειδή σε διαβάζουν ή γράφεις επειδή γουστάρεις να γράφεις; Συμφωνώ με τον ανώνυμο (καλά χαλάρωσε, δε σε διαβάζω και κάθε μέρα, έχουμε και δουλειές, αλλά:) ΓΡΑΦΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ, αφού το'χεις.
Και με την Αμάλθεια συμφωνώ (χιόνι προβλέπεται από τον Απρίλιο..) πως δε γουστάρω τα παιχνίδια, αλλά αν πέσεις σε καλές ερωτήσεις, το παλεύεις.
Δε θ'απαντήσω -πάλι- σε ερωτήσεις, απλά ένα περιστατικό περί θεού.
Έχω για δεύτερη φορά κύστη βαρθολινείου αδένα. Τώρα έχω φτάσει και παίρνω 3000mg αντιβίωση τη μέρα, και το στομάχι μου πρέπει να είναι επιοικώς χωματερή. Με το γιαούρτι που πάει πακετάκι με την αντιβίωση, έτσι και μ'αρμέξεις θα κατεβάσω μυτζήθρα.
Με ρωτάει η μάνα "είσαι καλύτερα;". "Καλύτερα είμαι" της λέω. Και μου λέει "Είδες, μακάρι παιδάκι μου, άναψα κερί στον ΆιΓιώργη"..
Ε, ΔΕ ΜΕΤΑΔΙΔΩ ΑΛΛΟ._

Τα υπόλοιπα σε mail.

ephee είπε...

Α, και το βασικότερο: Πως να βγουν επαρκείς καθηγητές από αυτή την παιδεία; Εκτός κι αν τους εισάγουμε κι αυτούς.. Φαύλος κύκλος δεν είναι;

kathysteras είπε...

Βαριόμαστε indeed. Αλλά επειδή είμαι μεγάλη μούρη θα απαντήσω μεν αλλά σε όσες μου αρέσουν.

2. Jurrasic park είναι η πιο παλιά που θυμάμαι. Ταινίες κλασικές τις ηλικίας μας δεν έβλεπα επειδή δεν μου το επέτρεπε η χριστιανική οικογένεια μου. Αλλά μετά άρχισα να διαβάζω harry potter και ο διάβολος έκλεψε την ψυχή μου.

4. Κάτι με λουκάνικα,μανιτάρια κρέμα και μακαρόνια ή ρύζι

5. Κάτι με χαρτομάντηλα, αγγλικά, κόψιμο, τει,κάλτσα,εξετάσεις στη σωστή σειρά.

7. Όταν τελείωσε το παραπάνω χέσιμο

8. Όχι αλλά στο παραπάνω χέσιμο έκανα

10. Τα μαθηματικά

Flonsavardu είπε...

ephee κοίταξε να δεις τι γίνεται με αυτούς που σε διαβάζουν- εννοώντας αυτοί που αφήνουν και σχόλια, αλλιώς δεν με πολύ ενδιαφέρει η αναγνωσιμότητα, αλλά η συμμετοχή. αν στο μπλογκ σχολιάζουν και γίνεται ένας τζέρτζελος, νιώθεις πως έπιασε τόπο αυτό που έγραψες, πως έκανες τον άλλον να γελάσει, να στεναχωρηθεί, να θυμώσει κτλ. σαν αναφορά στο λέω αυτό, όχι ότι αν με διάβαζαν περισσότεροι και το ήξερα θα ένιωθα την υποχρέωση να γράψω, ακόμα και αν δεν είχα τίποτα να πω. δεν συμβαίνει κ κανένα ευτράπελο ρε πούστη μου (εννοώ στη ζωή μου). άντε, που 'ναι αυτό το μέηλ;

κάθυ χαίρομαι που κατάλαβες ότι η ερώτηση για το χέσιμο ήταν αποκλειστικά για σένα, επομένως και την αξιοποίησες δεόντως.

Τρυποκάρυδος είπε...

Είναι Τομ Ρόμπινς. ΤΟΜ. Ο άλλος είναι ο ηθοποιός. Αυτα

Flonsavardu είπε...

XAXAXAXAXAXAXA Ω ΘΕΟΙ

συγγνώμη. δεν έχω τίποτα άλλο να πω.
προς υποστήριξη μου, με μπέρδεψε η από πάνω μου.

προς ακόλουθη υποστήριξη μου, όχι, πες μου εσύ τώρα, έχεις δει τον τιμ ρόμπινς στο pick of destiny; ε; αυτό λέω και εγώ.

:p

Gogoth είπε...

με προλαβε ο τρυποκαρυδος και ειχα αγχωθει οτι θα γινω η σπαστικια ξερολα της παρεας. :)

τωρα δηλαδη αυτο το παιχνιδι πρεπει να το κανουμε στα μπλογκ μας ή στα κομεντς; γιατι αμα πρεπει το πρωτο σκατα, δεν εχω καταλληλο μπλογκ κι αυτο σημαινει οτι θα πρεπει ν'ανοιξω καινουριο.

μμμ καινουριο μπλογκ.....


:)

Flonsavardu είπε...

κάνε ένα μπλογκ που να είναι εντελώς σαχλό και να λες πράγματα όπως "σήμερα ξύπνησα με τον αντρούλη μου και κάναμε γούτσου γούτσου στο κρεβάτι. ο αντρούλης μου είναι ο ο πιο γλυκός, γιατί μετά πήγε και μου έφτιαξε καφέ." κτλ κτλ. θα έχει πλάκα από μόνο του. τουλάχιστον για μένα, αν γράφεις τόσο γλυκανάλατα. :D

Michael Foukarakis είπε...

Βασικα βαριομεθα, αλλα επειδη δεν υπαρχει κατι να κανω στις επομενες 15 ωρες (χελλ γαια), παμε:

1. Δεν εχω ιδεα. Μαντευω κατι απο τα βιβλια που εδιναν στη 1η δημοτικου το '89.
2. Monty Python's Life of Brian σε θερινο. Εκει αρχισε η πορεια προς το six-pack.
3. ε τωρα αν γραψω στα 25 και μονο μια συνολικα, ποιος θα με πιστεψει;
4. Μου'χουν πει οτι το παστιτσιο θεωρειται δυσκολο, so, that.
5. Εχω δυο πολυ ντροπιαστικες για το παχυ μου εντερο, δε θα τις αναφερω, θα σας διαβεβαιωσω ομως οτι λιγοι ανθρωποι θα δεχτουν να βγειτε ραντεβου αφου εχουν χωσει το δαχτυλο τους στον κωλο σας. Στους κυκλους των γιατρων λεγεται αποτυχημενο τεστ ντραϊβ.
6. Ειχα με την Katheryn Winnick μια εποχη. Τι να απεγινε κι αυτη η ψυχη.
7. Πολλες φορες, συνηθως ακριβως μετα απο ενα χεσιμο.
8. Οχι, προσπαθω να ειμαι διακριτικος.
9. Δυσκολευομαι να επιλεξω μεταξυ ψεματος και αυτο που σε παραταει στη μεση της πιπας δεμενο στο κρεβατι, ντυνεται και φευγει.
10. Αυτο που στο τελος βγαιναμε στην αυλη.

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχαχαχαχα γελάω με τις 5, 7, αλλά κυρίως με την 9.

όσο για την 3, εγώ συνήθως δεν πιστεύω όταν μου λένε για παραπάνω από μία φορά και σε κάτι ηλικίες 18-19. επομένως όχι μόνο πιστεύω, αλλά αν θα μπορούσα να το πω και έτσι, επικροτώ. ο έρωτας θέλει ωριμότητα και αρχίδια. καμία σχέση με τις σαχλαμάρες των 18 μας χρόνων δηλαδή. :)

Michael Foukarakis είπε...

συμφωνουμε 100%.

quaintrelle dandy είπε...

Κι εγώ ήθελα να γκρινιάξω, 'νταξει? αλλά έχει πάρει φωτιά ο κώλος μου (μεταφορικά) και δεν προλαβαίνω. Αλλά μου έχεις λείψει, τρου στόρυ,

Flonsavardu είπε...

και μένα μου έλειψες, αμέ αμέ.

amalthia είπε...

ανώνυμε μόλις είδα το "@αμάλθεια" λεω αχ τώρα θα μου πει πως έχω γίνει και εγώ η καθημερινή του συνήθεια μπλα μπλα μπλα..

έφηη σε χαιρετώ,τώρα πάω έξω να παίξω με το χιόνι!ναι εδώ ήρθε απο τέλη Μαρτίου!

σωπάτε ρε παιδιά με το Τιμ και το Τομ απο την Κική και την Κοκό ποια να διαλέξω;!

Ανώνυμος είπε...

egv pantos se diavazo panta.etsi gia na ksereis.
kai kano refresh ana takta diastimata mpas kai exeis grapsei kati
kai se exo kai sta bookmarks
ayta

Flonsavardu είπε...

ευχαριστώ ανώνυμε. κάνε refresh σε λίγο. :)