Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Ω θεοί, ακούσατε.

Λοιπόν δεν ξέρω από που να ξεκινήσω σήμερα.

Έχει βγει μια γαμημένη προκήρυξη, που σιγά μη με πάρουνε, αλλά εγώ το καθήκον μου πρέπει να το κάνω και να τα καταθέσω τα χαρτιά μου. Και θέλει της παναγιάς τα μάτια να προσκομίσεις, πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, πιστοποιητικό ότι είσαι άνθρωπος και τέτοια. 

Μέχρι χτες το μεσημέρι ήμουν πολύ ενθουσιασμένη, γιατί όλα πήγαιναν κατ' ευχήν. Ούτε πολύ κίνηση στο δημαρχείο- αν και έχουν 3 διαφορετικές θέσεις για να βάζουν σφραγίδες, λες και άμα τις έβαζε ένας δεν γινόταν, θα πιανόταν το χεράκι του μωρέ, α ρε πλατεία κλαυθμώνος που τους χρειάζεται- και όλα τα υπόλοιπα τα είχα μαζέψει. Φτάνει και τέλος η ώρα για το πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας. Στο δημαρχείο δεν έβγαζαν-κακώς. Πάω στη δημοτική αστυνομία, μου λέει δεν μπορούμε να σας βγάλουμε εδώ, γιατί εκεί που μένετε είναι η άλλη δημοτική αστυνομία- γιατί είναι ΤΟΣΟΣ μεγάλος ο πειραιάς, που του κέντρου δεν μας κάνει για όλο, πρέπει να έχουμε και παραρτήματα αλλού. Πρέπει να έχετε τη φορολογική δήλωση- εγώ νόμιζα το ε9, τελικά θέλουν το ε1- και ένα λογαριασμό ΔΕΗ. Nice. 

Πάω σήμερα- γιατί χτες δεν προλάβαινα- στη δημοτική αστυνομία της περιοχής μου λοιπόν (10 ολόκληρα τετράγωνα από την άλλη, 10' απόσταση από την άλλη) και μπαίνω μέσα, κανένας. Δηλαδή σχεδόν κανένας, ήταν εκεί δύο καρακάξες και λέγανε πως κάτι κάνουνε. Ζητάω αυτό που είναι να ζητήσω, μου λένε τα χαρτιά τα έχετε καταθέσει; Λέω "πρέπει να καταθέσω χαρτιά;". Μου λέει "ναι, πρώτα καταθέτετε τα χαρτιά και την επόμενη μέρα βγαίνει". Λέω, μάλιστα. Τα χαρτιά τα έχω... Μου λέει, τι έχετε; Θέλουμε τη φορολογική δήλωση του 2010 και του 2011. Λέω έχω του '11 (δεν την είχα, είχα το ε9, αλλά ντάξει). Όπως και να έχει, άκρη δεν βγάζω, παίρνω τηλέφωνο τη μαμά μου- γιατί είμαι τόσο μαμόθρεφτο. Και στέλνει να με βοηθήσει μια συνάδελφο της, που τελικά μαζί με τη συνάδελφο βγάλαμε άκρη ότι: Πρέπει να δηλώσω μόνιμη κατοικία εκεί που μένει ο πατέρας μου. Δηλαδή αν ο πατέρας μου έμενε στην κωλοπετινίτσα, εγώ εκεί θα έπρεπε να δηλώσω μόνιμη κατοικία, ακόμα και αν εγώ μένω στον Πειραιά με τη μαμά μου. Πρέπει να δηλώσω στην άλλη δημοτική αστυνομία- εκείνη που ήμουν χτες- γιατί εκεί κοντά μένει ο μπαμπάς μου. Πρέπει να έχω και τα δύο τελευταία ε1. Δεν προλάβαινα φυσικά εγώ να κάνω τίποτα απ' όλα αυτά και ο λόγος ήταν ότι ο μπαμπάς μου πιο εύκολα θα μου έδινε 500 ευρώ, παρά να μπει στη διαδικασία να μου δώσει τα ε1 (ντάξει, μου τα έστειλε στις 2 η ώρα με μέηλ, αλλά όπως έμαθα εξυπηρετούν μέχρι τις 2). 

Οπότε αν πάω αύριο και είναι εκεί ο διευθυντής και τον παρακαλέσω αρκετά, μπορεί να μου δώσουν το πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας αυθημερόν. Αμέ. Εγώ αύριο έχω άλλες δουλειές βέβαια, αλλά εντάξει, δεν τρέχει. Να δούμε τι θα γίνει.

Και μέσα στ' άλλα είχα και την αγωνία για το αν θα δουλεύουν αύριο τα ταχυδρομεία, να μην πάει ο κόπος τσάμπα- μόνο συστημένα μπορώ να τα στείλω τα χαρτιά. Πάω λοιπόν εδώ στο παράρτημα της Ζέας και τους ρωτάω αν θα δουλεύουν αύριο- είχα να πάρω και κάτι γυαλιά που είχα παραγγείλει. Μου λένε ναι, γιατί τι είναι αύριο; Λέω, ξέρω γω, μ' αυτό που έγινε, μήπως σας δώσουν καμιά μέρα χάριτος. (το αυτό που έγινε, είναι ότι στο κεντρικό ταχυδρομείο μπήκε ένας υπάλληλος και σκότωσε μια άλλη υπάλληλο, προφανώς έγκλημα πάθους). Μου είπε ότι αν δεν σκοτώσουν και αυτήν, ναι, θα δουλεύουν. 

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, αύριο έχω ραντεβού με την καθηγήτρια της πτυχιακής μου και τις άλλες που έχω πτυχιακή- που μας δίνει ραντεβού σε κάθε έκλειψη και έχω χάσει τα 2 τελευταία που αφορούσαν μόνο εμένα- και υποτίθεται τώρα έπρεπε να έχω έτοιμα κάτι αρχεία spss, που δεν τα έχω και ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ. 

Η ώρα είναι 3:15 και στις 6 πρέπει να είμαι στο αιγινήτειο για ένα σεμινάριο, που τελειώνει στις 10. Στις 10 η ώρα θα έρθει η μία από αυτές που έχουμε πτυχιακή, από εκεί, για να πάρει το φλασάκι με τα αρχεία. 

Hurray!

Hurray!

Hurray!

12 σχόλια:

Τρυποκάρυδος είπε...

and no worse to say. Ελληνιστί: και μη χειρότερα να λες

Α και...Φέρστ ρε μουνιά!

kathysteras είπε...

Έχει και captcha στο τέλος μην χαίρεσαι.

Τρυποκάρυδος είπε...

Και κατόπιν ωρίμου σκέψεως επανέρχομαι.

Πήρε φωτιά ο κώλος σου λες, δεν προλαβαίνεις ούτε να κλάσεις, λέω εγώ, αλλά χρόνο για να γράψεις και να ποστάρεις αυτή την "αηδία" -με αγάπη πάντα και προδέρμ, μη το παρεξηγήσεις- βρήκες. Δεν μας τα λες καλά μου φαίνεται...

Τρυποκάρυδος είπε...

Καπτσα ξε-καπτσα εμένα το σχόλιο μου είβναι πρώτο πάντος. Ζουλιάρη! Μμμ!

kathysteras είπε...

ζουλιαρη για την γραφειοκρατια μιλαω εγω η ζηλια σου σε εφαγε. Taste your own medicine

kathysteras είπε...

Τασος πάντος;

quaintrelle dandy είπε...

Φλονς μην τους ακούς. Κι εγώ έτσι κάνω. Όταν πρέπει να κάνω εκατό πράγματα και δεν προλαβαίνω, παθαίνει ένα κλείδωμα ο εγκέφαλος και μπορώ μόνο να γράψω στο μπλογκ γι' αυτά. Εμείς είμαστε χάηλι ιντελέκτσουαλ όντα, είναι χρήσιμες αυτές οι καταγραφές, το νιώθω. Μην ψαρώνεις. Και κουράγιο.
Και μπορείς πάντα να πεις ότι σου έφαγε το λαπ τοπ ένα τεράστιο ρακούν ;)

Flonsavardu είπε...

(ξανά σε ένα μήνυμα, για να βγάζει και νόημα)

1. Πικρόχολε τρυποκαρυδε έχω κολλητή οικονομολόγο που είναι εδώ τώρα και με ξελασπώνει. Δατς δε γουεη αχα αχα α λαηκ ιτ. (έφυγε τώρα και μπορώ και απαντάω)

Το είχα γράψει επίσης από πριν το κείμενο, μέχρι και τα πιστοποιητικά, στο τέλος μπήκε η κωλοφωτιά με το spss.

2. καθυστέρα χαχαχαχαχα α λοβ γιου αφού.

3. dandy α λοβ γιου του αφού. (καλά εννοείται ότι είχα μυαλό για αναρτήσεις, εφ' όσον είχε πέσει τηλεφώνημα στην κολλητή και ήρθε να κάνει τη βρώμικη δουλειά. αλλιώς θα ήμουν τώρα πελαγωμένη μέχρι αηδίας)

Τρυποκάρυδος είπε...

Γιώργος Πάντως (ξάδερφος του Τάσου).

Όλους γιου λοβ αφού, εκτός από τον κακομοίρη τον Τρυποκάρυδο που μιλαει την αλήθεια. Αφού. Άλλα έτσι είναι αυτα. Άτιμη κενωνία. Αλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους κατεβάζει στα τάρταρα.

... είπε...

άντε φλονίτσα με το καλό ρε, μακάρι να σε πάρουνε κάπου να μην μας τα σκοτίζεις με την μιζέρια σου.

Crazy Tourists είπε...

Μη σου πω πώς σε πάει...
Χάθηκες, και δεν κάνεις καλά!!

Τρελοτουρίστρια

Flonsavardu είπε...

τρυποκαρυδε και σένα λαβ νταξει.

... αχ σ ευχαριστώ πολυ ζωντοβολο.

τρελοτουριστακι πιπα κωλο, ναι. ή που θα κάθομαι ή που θα γίνονται όλα μέσα σε μια μέρα.