Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Mega photo post from comicdom 2012

Ξεκινήσαμε σάββατο πρωί με τον tipotastasovara, να πάμε στην έκθεση που διοργανώνει η comicdom (μέχρι και Κυριακή 1/4). Εγώ είχα ενθουσιαστεί, γιατί θα ήταν και ο Manara και θα υπέγραφε... Κούνια που με κούναγε. 

Kάναμε κύκλους και ώρα να το βρούμε, σαν τα μόγγολα. Φτάσαμε κατά τη μιάμιση, το Q&A του Manara είχε ξεκινήσει και δεν άφηναν να μπούμε. Όσον αφορά τον Manara, να τελειώσουμε κάπου εδώ: Δεν περίμενα 5 ώρες για να μου υπογράψει το comic που αγόρασα εκεί. Μία ώρα περιμέναμε και μετά βαρεθήκαμε και "πεταχτήκαμε" ως τον άγιο δημήτρη να γεμίσουμε την κοιλάρα μας με taco bell- ναι, ξέρω, πόσο κοιλιόδουλος και παρανοϊκός μπορεί να είναι κανείς, που πάει από το κολωνάκι, στον άγιο δημήτρη, απλά και μόνο για να φάει τάκο μπελ και σίναμπον. 

Ωστόσο άλλα πράγματα με έκαναν να χαρώ περισσότερο στο comicdom, και αυτά είναι τα εξής: Γνώρισα και μίλησα με τον Tomek, που εν τέλει μου υπέγραψε και τα τρία τελευταία comics του, πήρα ένα βιβλιαράκι με τα πρώτα Κουραφέλκυθρα- δεν είναι καν λέξη!-του αγαπημένου Κυριάκου Χασάπη, aka Αντώνη Βαβαγιάννη (για τον οποίο έχουμε ξαναμιλήσει εδώ) και, ΚΑΙ λέγω, τον βρήκα αργότερα και μου υπέγραψε το κουράφ μου που τόσο ήθελα. Οπότε όταν θα γίνει διάσημος και πάμπλουτος, θα το πουλήσω στο ebay για λιρίτσες. :p

Λίγα λόγια για τον Tomek: Βασικά εγώ ιδέα δεν είχα για τον Τόμεκ και μετά γύρισα σπίτι και μπήκα στο site του και συγκλονίστηκα. Κυρίως το ότι είχε κάνει το καρτουνάκι του κωτσόβολου. Ναι, τρέχα γύρευε, εμένα αυτό με συγκλόνισε. Ίσως επειδή είναι τόσο παλιά διαφήμιση και το θεωρώ πολύ πετυχημένο. Έχει κάνει όμως ένα σκασμό άλλα γνωστά και είναι εξαιρετικά ταλαντούχος και νιώθω πολύ ευτυχής που τον γνώρισα έστω και ελάχιστα.

Προς το τέλος βρεθήκαμε με τη Τζο μου, που τη σκεφτόμουν όλη μέρα για να την πάρω τηλέφωνο, αλλά μετά έκλεισε το κινητό μου και δεν είχα το τηλέφωνο της. Αλλά βρεθήκαμε τυχαία και πολύ χάρηκα.

Μεταξύ των άλλων, πήρα και δύο κόμιξ, κυρίως για τον πιασάρικο τίτλο τους "Μπάτμαν, αυτή η αδερφή", των Γιώργο Τσακιρέλλη και Πέτρο Χριστούλια και ένα πολύ ωραίο αφισάκι για το δωμάτιο- το παραθέτω με το logo από το devianart του καλλιτέχνη του, Γιώργου Κομιώτη

Τέλος, πήρα ένα δώρο στον Κάθυ, θα καταλάβει αυτός όταν το πάρει στα χέρια του, γιατί του το πήρα. Του πήρα λοιπόν το "giant size fascist", του Κων Χρυσούλη. 

A! Παραλίγο να ξεχάσω. Το πρώτο πράγμα που αγόρασα ήταν "το πολύσπορο ζυμάρι από την κόλαση", του Γαβριήλ Τομπαλίδη, γιατί ξετρελάθηκα με τον τίτλο του. Το είδα στην αφίσα και λέω "αυτό θα το πάρω". 








Από το "ο Μπάτμαν, αυτή η αδερφή" νο.1. Είπα στον κομίστα Φαίνια με "αι", και αυτός έγραψε με "ει". Χαχα.

                               

Η αφιέρωση στο 1ο κουλούρι.

Η αφιέρωση στο 2ο κουλούρι, προπομπός του πόσο μεγάλη σκηνοθέτης θα γίνω-νοτ.



Και η καταπληκτική αφιέρωση στο 3ο κουλούρι. Με ξετρέλανε το πως δεν καταλαβαίνει κανείς με μια ματιά ότι είναι "εκτός" του comic. 


Η αφιέρωση στο κουράφ μου! Ο Κλέαρχος πάλι με ειρωνεύεται!

Και το τέλειο αφισάκι με τον παπιοναύτη του Τσαρούχη- σχέδιο του Γιώργου Κομιώτη. 

Αυτά :)

υ.γ. πείτε μου σας περικαλώ, αυτό το κουμπί που λέει το cv μου, πάνω δεξιά, το βλέπετε και εσείς τεράστιο ή μόνο εγώ;

23 σχόλια:

mahler76 είπε...

κι εμείς τεράστιο το βλέπουμε :)
καλή σου μέρααα

Flonsavardu είπε...

ωω. πως χάλασε; :(

Gogoth είπε...

καναμε μαλακια σε λεω. του χρονου θα παμε απο νωρις να πιασουμε θεσεις στην παρασταση γκοσπλεη.

για να μη σου πω θα συμμετεχουμε. πιεςτρια δινανε δωρο!

εγω θα κανω τον μαικολ τζακσον ζομπι. εσυ θα κανεις την σεηλορ μουν.

οχι. εγω θα κανω τον ναρουτο. εσυ θα κανεις την γκομενα του ναρουτο.

εχω τοσες ιδεες!

Flonsavardu είπε...

εγώ θέλω πολύ να ντυθώ σε κοσπλέι. αλλά δεν είναι και καμιά καλή συμμετοχή- από αυτούς που τριγυρνούσανε δηλαδής. οπότε, τι; ψευτικατζίδικα πράματα;

Gogoth είπε...

εγω τους ειδα απ'τα μονιτορ. τους ειχαμε ολους χαλαρα.

kathysteras είπε...

Ρε τι γαμάτα γράμματα κάνουνε αυτοί; Θα μου πεις η δουλειά τους είναι αλλά και πάλι ωραία είναι τους ζηλεύω να τους το πεις.
Δεν ήθελα αυτό το ''albi the racist dragon'' σου είπα θέλω.

Flonsavardu είπε...

τζο, αυτό εννοείται. ακόμα και αν ήταν καλοί, εμείς θα ήμασταν καλύτεροι.

κάθυ την τρίτη αφιέρωση, το tomek τη ζωγράφισε και την έγραψε ανάποδα. δεν γράφει μόνο γαμάτα, γράφει και ανάποδα. δεν μου είπες τίποτα τέτοιο και να χεστείς.

Flonsavardu είπε...

οκ. μόλις ξύπνησα. τώρα είδα ποιος είναι ο albi the racist dragon. present.

Πίλγριμμος Χειμωνέτος είπε...

Εγώ λέω αν πάμε ντυμένοι να φορέσουμε κάτι που θα τους αποσυντονίσει τελείως, π.χ. ελεγκτές λεωφορείου. Βασικός κανόνας του κοζπλέυ είναι να κάνεις τους άλλους να νιώθουν άβολα.

Gogoth είπε...

αν αυτος ειναι ο σκοπος τοτε να τη στησουμε εξω απ'το σουπερ μαρκετ της γειτονιας μου να παρουμε εμπνευση. συχναζουνε κατι καρακτερς εκει γυρω που θα κομπλαρανε ακομα και τον νορμαν μπεητς.

Μικρός Μπετόβεν είπε...

ο μόνος λόγος που το διάβασα είναι το namedropping του τιποταστασοβαρα και του εξαφανισμενου καθυστερα. Αντε, και λιγο επειδη ανεφερες το κομικντομ. Δεν ξερω αν πρεπει να σε μισήσω ή να σε αρχίσω στο γλύψιμο, μπας και μου τους γνωρισεις.

Flonsavardu είπε...

εγώ μπορώ να ντυθώ θρυλέων; και να σκάσω μύτη ντυμένος λιοντάρι; θα έχει μεγάλη επιτυχία πιστεύω.

μικρέ μπετόβεν μίσησε με, δεν πειράζει, μου φτάνει που θα ξέρω πως νιώθεις και για μένα κάτι.

kathysteras είπε...

Ο καθυστέρας ετοιμάζει ποστ-παρέμβαση που θα γαμήσει τα ποιοτικά πρότυπα της ελλάδας πιο άγρια και από τον κωστόπουλο(που είναι και της μόδας). Stay tuned.

Flonsavardu είπε...

μπα μπα; έχουμε ίντερνετ και κάνουμε και σχόλια; βρε κάτι πράγματα...

kathysteras είπε...

Δουλεύω σήμερα βλήμα.

Flonsavardu είπε...

αλλού αυτά κώλε. κοίτα να γυρίσεις νωρίς μη σε σαπίσω.

Kyriakos o Xasapis είπε...

Θα αναγνωριστώ μετά θάνατον οπότε ίσως θα πρέπει να με σκοτώσεις για να πλουτίσεις...

Flonsavardu είπε...

αυτό είναι ήδη στα σχέδια του σατανικού ζουλβέρεφεν!

stefanos androulidakis είπε...

Γειά
ωραίο ποστ!

stefanos androulidakis είπε...

Αν θες γίνε μέλος στα μπλογκ μου.
Ευχαριστώ.

provato είπε...

προπομπός του πόσο μεγάλη σκηνοθέτης θα γίνω-YES YES YES YES YES YES

xxxxxxx

Flonsavardu είπε...

χαχα, προβατούκο, μακάρι :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Έλα ρε φίλε βρέθηκες στον ίδιο χώρο με τον Μίλο Μανάρα??? λαβ.

το κουμπί μια χαρά είναι αλλά παίζει να μπορείς να διορθώσεις τις διαστάσεις απ το html του..?λογικά κάπου θα λέει width και height και διαμορφώνεις τα πίξελ όπως θες...συνήθως :/